غذاهای پرکالری برای پسردار شدن

آیا مصرف غذاهای پرکالری برای پسردار شدن مفید است؟

سلام آیا این درسته که میگن خوردن غذاهای پرکالری برای پسردار شدن خوبه و باعث پسرزایی میشه؟ اگر بله چه غذاهایی پرکالری هستن؟؟؟ خوردن غذاهای پرکالری برای پسردار شدن خوبه؟

غذاهای پرکالری برای پسردار شدن

پاسخ مشاور نی نی نما:

گفته می شود احتمال پسرزایی در زنانی که غذاهای پرکالری مصرف می کنند کمی بیشتر است. اما بطور کلی رژیم غذایی برای پسرزایی یا دخترزایی صد درصد نیست و فقط احتمال آن را افزایش می دهد. غذاهای پرکالری باعث افزایش وزن و چاقی می شوند و همین قضیه ممکن است باعث اختلال تخمک گذاری و ناباروری شود. غذاهای پرکالری شامل خامه، کره، انواع آجیلها، تخم مرغ و سیب زمینی، خرما، موز و… است.

برای پسردار شدن شما باید سعی کنید که به منظور کاهش سطح اسیدی بدن خود بر نوع مواد غذایی مصرفی روزانه دقت زیادی داشته باشید. به خاطر داشته باشید که اگر سطح اسیدی بدن مادر در روزهای آغازین دوران بارداری او بیش از حد نرمال شود، کرموزومی که تعیین کننده جنس پسر است نمی تواند برای مدت زمان طولانی در بدن او زنده بماند. بنابراین، اگر می خواهید که فرزندتان در آینده پسر باشد، شما هم باید بیشتر از غذاهایی با طعم تند و مرکبات استفاده کنید.

مطلب پیشنهادی: مهمترین عامل برای پسردار شدن؟ | دستور گیاهی برای پسرزایی

غذاهای پرکالری برای پسردارشدن

مطلب پیشنهادی: بهترين زمان نزديكي براي پسردارشدن | چه روزهایی اقدام کنیم؟!

علاوه بر این موارد، نباید خوردن غذاهای لبنی مانند پنیر، شیر و ماست را فراموش کنید. همچنین، شما باید سعی کنید که از مواد غذایی حاوی درصد بالاتری از پتاسیم استفاده کنید که این غذاها عبارتند از: سیب زمینی، موز، اسفناج و کلم بروکلی.
نتایج گزارشات اخیر محققان نشان داده است که مصرف مکمل های روغن پامچال شب، شانس افراد را در داشتن نوزاد پسر افزایش می دهد.

تشویق نمودن مردان به نوشیدن مقدار زیادی قهوه، احتمال حاملگی نوزاد پسر در زنان آن ها را افزایش می دهد. در واقع، نوشیدن قهوه انرژی لازم برای تولید اسپرم Y در بدن مردان را افزایش داده و می تواند اسپرمهای تولید شده را را به راحتی به تخمک برساند. علاوه بر این، نوشیدن قهوه توسط مردان باعث شنا کردن سریع تر اسپرم Y موجود در بدن آن ها شده و این اسپرم ها را در محیط اسیدی دهانه رحم زن قرار نمی دهد.

جدول رژیم غذایی برای پسردار شدن

برای اینکه احتمال پسردار شدن شما افزایش یابد توصیه می شود که مرد ۲ هفته قبل از برقراری رابطه جنسی و اقدام برای بارداری، بیشتر از قبل از غذاهای قلیایی استفاده کند. برای آشنایی بیشتر شما با مواد غذایی قلیایی در جدول زیر مواد غذایی مختلف به سه دسته کلی اسیدی، قلیایی و خنثی دسته بندی شده اند. و شما می توانید رژیم غذایی خود را بر این اساس تنظیم کنید.جدول رژیم غذایی برای پسردار شدن۳ نکته برای افزایش احتمال پسرزایی

در منزل لیموناد درست کنید

همانطور که در جدول فوق اشاره شده است خوردن لیمو بر خلاف باور عمومی، باعث محیط بدن را قلیایی می کند. البته این نکته را مد نظر قرار دهید که مصرف لیمونادی که شکر دارد نتیجه معکوس می دهد. پس لیموناد را در منزل و بدون استفاده از شکر بکار بگیرید.

خوردن ژلاتین برای پسردار شدن

مصرف ژلاتین باعث می شود تادر بدن آمینو اسید تولید شود و و همچنین خوردن ژلاتین اسپرم های مرد را در محیط مغذی نگه می دارد و باعث افزایش احتمال پسردار شدن می شود.

فاصله بین روابط جنسی طولانی نکنید

زیاد شدن فاصله زمانی بین روابط جنسی باعث تضعیف اسپرم مرد می شود. لذا توصیه می شود هر ۲-۳ روز یک بار رابطه داشته باشید. حالت قرارگیری بدن در هنگام رابطه نیز مهم است. بهتر است مرد به سمت راست زن برود و در هنگام رابطه زن بالشتی را در سمت چپ خود قرار دهد و سعی کند که اسپرم به سمت راست بریزد.

اشتراک‌گذاری
4 نظر
  1. قدیمی ها معتقدند خوردن لبنیات باعث دختردار شدن میشود اما این گفته توسط تحقیقات علمی پشتیبانی نمیشود. برعکس به نظر می رسد بسیاری از محصولات لبنی در رژیم مادر باردار احتمال پسردار شدن را افزایش می دهد.

  2. ماست منبع بسیار خوب کلسیم، فسفر، ویتامین‌های گروه B مانند ریبوفلاوین، اسید پانتوتنیک و روی است. جالب است بدانید که یک لیوان آن حدود ۴۵۰ میلی‌گرم کلسیم و۱/۵ میلی ‌گرم روی دارد.

  3. زنانی که پسردار شده اند مواد مغذی زیادی از قبیل پتاسیم، کلسیم و ویتامین C، E و B12 مصرف کرده اند.
    پس قبل بارداری با توجه به هدفتون رژیم مناسب رو انتخاب کنید !

    موفق باشید

  4. افزایش شانس پسرزایی با این غذاها:

    ? غذاهای پتاسیم و سدیم بالا
    ? مواد غذایی قلیایی یا رژیم قلیایی
    ? غذاهای تقویتی غنی از تستوسترون
    ♢♢♢
    گروهی از مادران که کالری زیادی مصرف میکنن، ۵۶ درصد پسردار میشند، گروهی که غذاهای کم کالری مصرف میکنند تنها ۴۵ درصد پسردار میشند.خیلی روش نمیشه حساب باز کرد یه وقت با آقاتون شرط بندی نکنید☺

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *