مهمترین عامل برای پسردارشدن

مهمترین عامل برای پسردار شدن؟ | دستور گیاهی برای پسرزایی

در شرایط آرمانی، شانس پسر یا دختر شدن جنین برابر است و بستگی به این دارد که در موقع لقاح، کدام اسپرم خودش را زودتر به تخمک برساند و آن را بارور سازد. اما در زندگی طبیعی، این شرایط کمتر اتفاق می‌افتد و عوامل محیطی بسیاری بر شانس لقاح هریک از اسپرم‌های X یا Y تاثیر خواهند گذاشت. عوامل محیطی همچون تغذیه مادر، میزان سلامت روحی روانی او، زمان مقاربت، میزان PH مهبل مادر در هنگام مقاربت، عوامل اجتماعی و … همه و همه می‌توانند در پسر یا دختر دار شدن زن تاثیر بگذارند. در ادامه این مطلب مهمترین عامل برای پسردار شدن را به شما معرفی می کنیم.

 

دستور گیاهی برای پسردارشدن

با توجه به تاثیر بالقوه اسیدی یا قلیایی بودن محیط بدن مادر، چنانچه محیط واژن هنگام لقاح کروموزوم‌ها قلیایی باشد جنسیت فرزند را به سمت پسر شدن می‌کشاند و اگر محیط واژن اسیدی باشد سبب دختر شدن جنین خواهد شد. لازم به ذکر است که شستشوی واژن توسط جوش شیرین سبب قلیایی شدن و شست و شو توسط آب‌لیموی طبیعی یا سرکه سفید سبب اسیدی شدن واژن می‌شود. چه دختر بخواهید و چه پسر مهمترین کاری که باید انجام دهید تعیین زمانی است که تخمک گذاری رخ می‌دهد.

زمانبندی مقاربت (نزدیکی) نسبت به موعد تخمک گذاری اساسی ترین عامل انتخاب دختر یا پسر است شما برای پسردار شدن باید زمان نزدیکی‌اتان هر چه نزدیک‌تر به زمان تخمک گذاری باشد و برای دختر ۳ روز قبل از تخمک گذاری باشد اگر بخواهیم جنین ما پسر باشد باید در روز تخمک گذاری، زن و شوهر لقاح را انجام دهند (روز تخمک گذاری روز ۱۴ روز عادت ماهیانه است) در روز تخمک گذاری (روز ۱۴) شانس پسردار شدن بیشتر خواهد شد مصرف مواد غذایی که دارای یون‌های سدیم و پتاسیم هستند سبب مذکر شدن جنس جنین می‌شوند.

مطلب پیشنهادی: غذاهای پرکالری برای پسردار شدن! | آیا این باور درسته؟

شستشوی واژن قبل از رابطه زناشویی برای پسردار شدن

۱ لیتر آب را با ۲ قاشق غذاخوری جوش شیرین به خوبی مخلوط کرده و درون تشتی بریزید. زنان قبل از رابطه زناشویی، درون این محلول نشسته و درون واژن خود را با آن بشوید. با این کار محیط واژن قلیایی شده و احتمال پسر باردار شدن افزایش می یابد. این محلول برای شما هیچ عارضه و خطری در پی نخواهد داشت. پس با خیال آسوده این روش را امتحان کنید.

تغذیه برای پسردار شدن

تغذیه اگر چه روشی تضمینی برای تعیین جنس جنین نیست اما به علت سادگی و در دسترس بودن و هزینه کم، طرفداران زیادی دارد. در طب سنتی ایران بیشترین توصیه‌ها درباره تغذیه است زیرا حکیمان این مکتب طبی معتقد بودند تا وقتی می‌توان از غذا برای درمان استفاده کرد نباید از دارو استفاده کرد.

توصیه‌های غذایی طب ایرانی برای پسردار شدن

  1.  در برنامه غذایی خود از غذاهای گرم و خشک مانند تره، پیاز، نخود، دارچین، فلفل، زیره، نعنا، سیر تازه و خشک، کوفته، قلیه نرگسی، زرده تخم‌مرغ عسلی، گوشت بره، برنج با شیر، حلوا با شکر بیشتر استفاده کنید.
  2. مربای زنجبیل و شقاقل به عنوان صبحانه میل کنید.
  3. گوشت بره، میش، آهو، گنجشک، بلدرچین، سار برای پسردار شدن مناسبند.
  4. ماهی شور دریایی همراه ادویه‌هایی مانند خردل، کرفس، نعنا، فلفل میل کنید.
  5. گوشت‌های سرخ‌کرده را بیشتر از آب پز میل کنید.
  6. حلیم‌هایی از گندم، برنج، لوبیا به خصوص لوبیای سرخ و نخود سیاه در برنامه غذایی بگنجانید و همراه هلیم‌ها دارچین و فلفل بخورید.
  7. پسته، مویز سرخ، گندم و نخود چرب‌شده تفت‌داده میل کنید.
  8. انجیر و انگور شیرین میوه‌های مناسب پسردار شدن هستند.
  9. روغن کنجد، روغن بادام، روغن تازه در غذا بریزید.
  10. چیزهای شیرین مثل شیره خرما میل کنید.
  11. از ادویه‌های گرم‌کننده مانند مرزنجوش، زعفران ، مصطکی، بذر کرفس، رازیانه، انیسون، بذر انجره، پیاز سرخ شده، شلغم، بذر نعنا بیشتر در غذاهایتان بریزید.
  12. زیره، هل، دارچین، دارفلفل همراه با آب عسل بنوشید.
  13. آقایان روغن‌های گرم را به زیر شکم، مثانه، کلیه‌ها، محل بیضه‌ها و در زنها روی محل رحم مالیده شود.

برای پسردار شدن از چه کارهایی اجتناب کنیم؟

  1.  لازم است از پرخوری، ترشی‌ها، مستی و خوردن آب سرد خودداری کنید.
  2. از خوردن عدس، کشک، باقلی، سماق، انار میخوش و ترش پرهیز کنید.
  3. از مصرف غذاها و میوه‌های ترش، غذاهای سرد و تر، نوشیدنی‌های خنک، آغوز، پنیره، خیار، گشنیز خشک و تر،کاهو، کدو خودداری کنید.

غذاهای مناسب برای پسردار شدن

نمک طعام و غذاهای شور، موز، پرتقال، سیب، برنج، خرما، هویج، سیب زمینی، جگر، گوشت، تخم مرغ، ماهی و غذاهای دریایی، جگر گوساله، هویج، اسفناج، غلات، میوه ها، سبزی ها و …

رسیدن به ارگاسم

یکی دیگر از مواردی که در انتخاب جنسیت می توان از آن بهره جست؛ ارگاسم زن (یعنی رسیدن به اوج لذت جنسی در زن که معادل انزال در مرد است) در هنگام مقاربت است. در هنگام ارگاسم زنانه ترشحاتی با PH قلیایی از دهانه واژن ترشح می شود که همزمان با انقباضات عضلات واژن باعث بالا راندن اسپرمهای پسر و کمک به حرکت آنها به سمت رحم می شود؛ بنابراین، اگر پسر می‌خواهید؛ در هنگام رابطه زناشویی، روابط عاشقانه تری با همسرتان داشته باشید!

بهترین زمان نزدیکی برای پسردار شدن

حدالامکان باید به زمان تخمک گذاری نزدیک باشد. زمان تخمک گذاری خود را یاداشت کنید. در همان روز تخمک گذاری احتمال پسردار شدن بسیار بالاست. اگر چند روز قبل از تخمک گذاری رابطه داشته باشید اسپرم ها تا اون روز از بین رفته ویا اسپرم دختر زنده می ماند. شما حتما نشانه های تخمک گذاری را بشناسید که دقیق در آن روز تخمک گذاری نزدیکی داشته باشید. بنابراین ۱۲ ساعت بعد از تخمک گذاری بهترین زمان برای پسردار شدن و چند روز بعد از روز تخمک گذاری بهترین زمان برای دختر دار شدن است.

مطلب پیشنهادی: تعیین زمان دقیق تخمک گذاری برای پسردار شدن | بهترین زمان نزدیکی؟!

دستور گیاهی برای پسردارشدن

نظر شیخ الرییس در تعیین جنسیت جنین

جناب شیخ الرییس در کتاب «قانون» درباره تعیین جنسیت جنین بحث جالبی دارند که گزیده ساده شده ای از آن را ذکر می کنیم:

۱- تشکیل جنین نر و ماده

اگر منی مرد گرم و زیاد باشد؛ جماع در وقت مناسب و خوب انجام شود؛ زن، تازه از حیض پاک شده باشد؛ منی از طرف راست مرد تراوش شود(چرا که منی سمت راست، گرم تر و پرمایه تر از منی سمت چپ بدن است) و این منی به سمت راست رحم ریخته شود؛ شرایط برای به وجود آمدن جنین نر فراهم تر است. همچنین اگر آب پشت زن هم نسبتاً گرم و پرمایه باشد احتمال پسرزایی بیشتر می شود. عکس این شرایط باعث به وجود آمدن جنین دختر خواهد شد.

۲- عوامل موثر در افزایش احتمال پسرزایی

۱-۲- زنان جوان‌تر احتمال پسردار شدن بیشتری دارند.
۲-۲- اگر نزدیکی در فصل سرد یا محیط زیست سردسیر و در ایام وزیدن بادهای شمالی انجام شود، در پسرزایی موثر خواهد بود.
۳-۲- زن و مرد برای پسردار شدن باید به سمت گرمی پیش بروند؛ یعنی غذاهای گرمی بخش بخورند و عطرها و بوهای خوشِ گرم استفاده کنند.
۴-۲- ماساژ بدن با روغن های گرم مثل: روغن زیتون یا کنجد یا سیاهدانه یا … هم مفید است.
۵-۲- زیاد شدن فاصله جماع و چیرگی شهوت بر طرفین، احتمال پسرزایی را بیشتر می‌کند. البته این افزایش فاصله نباید بیش از حد باشد؛ چرا که باعث کم شدن اثر منی و کاهش احتمال باروری خواهد شد.
۶-۲- زن و شوهر نباید آب زیاد بنوشند و اگر نوشیدند کم و کم کم بنوشند.
۷-۲- اطاق خواب باید در نهایت خوش بویی باشد و از بوهای خوشِ گرم طبیعی مثل مشک یا عود استفاده شود؛ زیباترین و بهترین رختخواب آماده شود و زن و مرد در هنگام نزدیکی در نهایت خوشحالی و بی غمی باشند.
۸-۲- مرد به هنگام انزال، مردی قهرمان و خوش اخلاق و خوش قیافه را پیش خیال خود مجسم کند.(البته توصیه اکید می‌کنیم که این قهرمان خیالی را از بین هنرپیشه ها و ورزشکاران انتخاب نکنید که بعداً پشیمان می شوید!)

۳- خصوصیات مرد نمونه در تولید نرینه!

این مرد که به قول ابن سینا به او «آتش پاره» می‌گویند مردی است که تن نیرومندی داشته باشد؛ گوشت بدنش میانگین سفتی و نرمی باشد؛ منی اش پرمایه و گرم باشد؛ بیضه هایش درشت و رگ درشت باشند؛ از نزدیکی کردن ناتوان نشود و آب پشتش از طرف راست بدن تراوش کند. همچنین گفته می شود که اگر مردی خواب های جنسی زیادی ببیند جنین نر تولید خواهد کرد.

۴- خصوصیات زن نمونه در پسر آوردن!

این زن که به قول ابن سینا، او را «ماده عقاب» لقب داده اند؛ زنی است که رنگ و رو و سیمای معتدل دارد؛ بدنش نه سفت است و نه شل؛ خون عادتش غلیظ است اما چرک آلوده نیست؛ حواس و حرکاتش بر مرام است؛ نه اسهال همیشگی دارد نه یبوست دایمی؛ چشمانش بیشتر تمایل به رنگ مشکی دارند تا به میشی و دلشاد و بذله گوی و نیک نفس است. زنانی که مدت دوره ماهیانه آنها (از ابتدای یک عادت تا ابتدای عادت بعدی) کوتاه و حداکثر تا ۲۲ روز است آمادگی بیشتری برای پسردار شدن دارند تا زنانی که مدت حیض و پاک شدن از حیض آنها به چهل روز می کشد.

تذکر مهم: باز هم یادآوری می کنیم که مطالبی مانند آن چه در این مقاله ذکر شد، همه تاثیراتی در حد افزایش آمار و احتمالات دارند و نمی توان به طور مطلق از آنها صحبت کرد.

حالات نزدیکی برای پسر زایی

در مورد پوزیشن‌های رابطه جنسی باید گفت که تا به حال هیچ مطالعه علمی و مستندی در مورد بهترین پوزیشن برای باردار شدن انجام نشده است اما پوزیشنی که مرد در بالا قرار می گیرد معمولا برای انجام عمل لقاح و باردار شدن می تواند مطلوب‌تر باشد.

برخی از افراد معتقدند که قرار دادن یک بالش زیر باسن زن و نگه داشتن پاهای وی در هنگام رابطه جنسی و انزال، می‌تواند توانایی شناوری و تحرک اسپرم ها را بالاتر برده و امکان بارداری را بیشتر کند. همچنین با قرار دادن بالش زیر باسن زن تخلیه اسپرم از واژن کمتر صورت می گیرد. ضمن آن بعد از دخول و ارضا شدن تا یک ساعت در این پوزیشن شما بخوابید.

البته فراموش نکنید که امکان بارداری در هر پوزیشنی وجود دارد (ایستاده، نشسته و خوابیده) اما با توجه به قوانین گرانش می‌توان اینگونه برداشت کرد که در حالت های نشسته، ایستاده و یا پوزیشن هایی که زن در بالای مرد قرار می‌گیرد، مایع منی و در نتیجه اسپرم‌ها برای حرکت کردن به سمت بالا باید تلاش بیشتری را انجام دهند.
همچنین فراموش نکنید که اگر قصد باردار شدن را دارید به هیچ عنوان بعد از رابطه جنسی از دوش واژن استفاده نکنید. دوش واژن باعث تغییر pH واژن شده که این قضیه در طول عمر اسپرم تاثیر منفی دارد و از طرفی استفاده از دوش واژن باعث شسته شدن مایع منی شده و احتمال بارداری را کاهش می دهد.

دفعات نزدیکی برای پسردار شدن

افرادی که نمی توانند زمان تخمک گذاری خود را مشخص کنند، بهتر است از کیت های تخمک گذاری استفاده کنند. اگر پس از استفاده ۲ خط روی این کیت ها افتاد، زمان تخمک گذاری شما حدودا بین ۱۲ تا ۳۶ ساعت بعد خواهد بود. اگر شما جزو زنانی هستید که عادات ماهانه نا منظمی دارند، بهتر است که از همان روز اول پاک شدن، از کیت های تخمک گذاری استفاده کنید و به محض دو خطه شدن این کیت ها، بین ۱۲ ساعت تا ۳۶ ساعت بعد رابطه جنسی داشته باشید.

حال تعداد نزدیکی، چند بار باید باشد و از چه زمانی باید رابطه جنسی را شروع کرد؟
برای پسردار شدن از همان ۱۲ ساعت پس از دو خطه شدن کیت ها اقدام کنید. یکبار دیگر هم ۲۴ ساعت پس از رابطه جنسی اول، اقدام کنید. همین دو بار کافی است.

منبع خبر : برگرفته از worldi

اشتراک‌گذاری
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.