بهترين زمان نزديكي براي پسردارشدن/ چه روزهایی اقدام کنیم؟!

چند روز بعد از پریود بهترین زمان نزدیکی برای پسردار شدن است؟

تعیین زمان نزدیکی عامل اساسی در انتخاب جنسیت فرزند است، به طوری که انجام نزدیکی در هنگام تخمک گذاری یا کمی قبل از آن که ترشحات در حد اعلای قلیایی است، به احتمال فراوان منجر به تولد پسر خواهد شد. اما انجام نزدیکی دو یا سه روز قبل از موعد تخمک گذاری که محیط اسیدی هنوز برتری دارد، احتمالا به تولد دختر خواهد انجامید.

بهترين زمان نزديكي براي پسردارشدن

محیط درون مهبل عموما اسیدی است در حالی که محیط دهانه ی رحم و خود رحم عمدتا قلیایی است. زن هرچه به زمان تخمک گذاری نزدیک تر شود ترشحات دهانه ی رحم نیز قلیایی می شود.

بعلاوه اسپرم های ماده در محیط اسیدی بیشتر از اسپرم های نر دوام می آورند و به علت قدرت و مقاومت بیشتر خود قبل از اسپرم های نر به زور راه خود را به سوی تخمک باز می کنند. هم چنین اسپرم های نر در محیط قلیایی، برتری آشکاری نسبت به نوع دیگر دارند، چون می توانند از چایکی خود حداکثر بهره برداری را به عمل آورند.

رسیدن به مرحله ی انزال و ارگاسم زن به ایجاد ترشحات قلیایی اضافی کمک می کند. البته بسیاری از زنان هرگز به مرحله ی انزال نمی رسند. این گونه زنان نباید شرمنده باشند و نباید تصور کنند که شانس آنها برای داشتن پسر از دیگران کمتر است. رسیدن به مرحله ی انزال برای زن احتمالا وضعی مطلوب، ولی مسلما امری اختیاری است، زیرا برای بالا بردن خاصیت قلیایی که محیط مساعدی را جهت تولید پسر فراهم می سازد راههای دیگری نیز وجود دارد.

نکته ی بعدی یعنی خودداری از نزدیکی تا حداقل یک هفته پس از پایان قاعدگی که بسیار مهم است، زیرا همین خودداری موجب می شود تا نخستین مقاربت پس از اتمام قاعدگی بسیار نزدیک به زمانی که در اکثر زنان موعد تخمک گذاری است و ترشحات درونی در حد اعلای قلیایی است، صورت می گیرد.

اگر فرزند پسر می خواهید…

الف) قبل از هر نزدیکی، زن باید درون مهبل خود را با محلولی از دو قاشق غذاخوری جوش شیرین در یک لیوان آب به وسیله ی سرنگهای بزرگ اما بدون سوزن شستشوی قلیایی دهد.

ب) عمل نزدیکی باید هرچه نزدیک تر به لحظه ی تخمک گذاری انجام گیرد.

ج) انزال برای زن لازم نیست، اما رسیدن به این مرحله مطلوب است. اگر زن معمولا به مرحله ی انزال می رسد، همسرش باید انزال خود را با وی همزمان سازد یا بگذارد زنش قبل از او به مرحله ی انزال برسد.

د) توصیه می شود مرد نزدیکی را از جهت عقب انجام دهد، با استفاده از این روش، می توان اطمینان یافت که اسپرم به جای قرار گرفتن در دو ناحیه ی مجاور رحم، دقیقا در مدخل رحم قرار گیرد. قرار گرفتن اسپرم در مدخل رحم بدین علت مطلوبیت دارد که ترشحات درون دهانهی رحم و خود رحم حتی با وجود استفاده از شستشوی قلیایی نیز از ترشحات مجرای مهیل بسیار قلیایی تر خواهد بود، و محیط قلیایی مساعدترین موقعیت برای فعالیت اسپرم تر می باشد.

ه) به مردان نیز توصیه می شود تا آلت تناسلی خود را در لحظه ی انزال هرچه عمیق تر به داخل مهبل فرو کنند. این عمل به قرار گرفتن اسپرم در نزدیکی دهانه ی رحم کمک خواهد کرد.

اگر فرزند دختر می خواهید…

الف) قبل از هر نزدیکی با هم بستری باید درون مهبل را با محلولی از دو قاشق غذاخوری سرکه سفید در یک لیوان آب به وسیله ی سرنگهای بزرگ اما بدون سوزن شستشوی اسیدی داد. گرچه انتخاب زمان نزدیکی امکان دارد به تنهایی برای داشتن دختر کافی باشد اما انجام شستشوی اسیدی احتمال موفقیت را بسیار افزایش می دهد زیرا محیط اسیدی اسپرمهای نر را از تحریک باز می دارد.

ب) عمل نزدیکی باید دو تا سه روز قبل از تخمک گذاری زن متوقف شود.

ج) اگر زن هنگام نزدیکی معمولا به مرحله ی انزال می رسد باید بکوشد تا از ایجاد آن جلوگیری کند. و یا مرد بدون عشق بازی با زن و زودتر از حد معمول انزال شود. زیرا ترشحات قلیایی با رسیدن به مرحله ی انزال زن افزایش یافته و همین ترشحات شانس موفقیت اسپرم های ماده را تضعیف یا حتی خنثی می کند.

د) باید سعی شود در هنگام نزدیکی اسپرم های درون منی احتمال کمتری جهت آزاد شدن در دهانه رحم داشته باشند و جهت رسیدن به این نظر باید نزدیکی در یک وضعیت روبه رو انجام گیرد و یا مرد بخوابد و زن در بالا قرار گیرد و پس از انزال مرد، زن از بیرون ریختن منی ممانعت به عمل آورد و مدتی بدون این که پاها را بالا نگه دارد طاقباز بخوابد. در غیر این صورت اسپرمها ممکن است بتوانند از محیط اسیدی درون مهبل دور شده و سالم بگریزند.

س) به مرد توصیه می شود آلت تناسلی خود را هنگام انزال به مقدار کمتری درون زن فرو کند. استفاده از این روش نیز موجب خواهد شد تا اسپرم ها در معرض اسید درون مهبل قرار گرفته و ناگزیر از میان اسیدهای موجود شنا کنند تا خود را به دهانه ی رحم برسانند.

ص) با توجه به این نکته که کم نطفگی مرد باعث افزایش احتمال جنسیت نوزاد دختر می گردد. لذا توصیه می شود قبل از نزدیکی و همبستر شدن، مرد شهوت رانی کرده باشد تا هنگام نزدیکی با زن نطفهی کمتری از او خارج گردد زیرا نزدیکی مکرر پیش از یک تا دو روز مانده به تخمک گذاری، باعث کاهش نطفه در مرد می شود و در نتیجه در این مورد بسیار مفید می باشد.

ک) نکته ی مهم در این جا این است که آخرین مقاربت باید دو تا سه روز قبل از تخمک گذاری انجام گیرد.
روشهای ذکر شده در تمام موارد قرین موفقیت نخواهند بود و تضمین قطعی جهت انتخاب جنسیت نوزاد نشده اند اما در عین حال، استفاده در رعایت این روشها به دور از هرگونه خطری بوده و بسیار ساده می باشد و حتی از نظر مذهبی نیز منع نشده است. 

نتایج کلینیکی، دست کم ۸۰٪ موفقیت در استفاده از این روشها را نشان میدهد. استفادهی زن و شوهر از این روش ها و دستورات و انجام شستشو و انتخاب زمان مناسب برای نزدیکی می تواند ۸۵ تا ۹۰ درصد موفقیت را در انتخاب جنس دلخواه در پی داشته باشد.

اشتراک‌گذاری
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.