چرا شوهرم بهم نمیگه دوستت دارم

۹ دلیل برای اینکه چرا شوهرم بهم نمیگه دوستت دارم و چکار کنم شوهرم بهم بگه دوستت دارم !

وادار کردن بعضی از مردها برای گفتن جمله “دوستت دارم” مانند کشیدن دندان سخت است. با اینکه این شکایت غیرمعمول از سوی زنان نیست، اما دلایل زیادی پشت ناتوانی مردان در بیان احساسات شان وجود دارد. امروز،بر اساس پاسخ هایی که از پرسشنامه ها جمع آوری کرده ایم، ۹ دلیل اصلی  اینکه چرا شوهرم بهم نمیگه دوستت دارم را شناسایی کردیم.

مطالب پیشنهادی: آیا شوهرم معشوقه دارد؟ ۱۰ نشانه مخفی خیانت شوهر و کارهایی که باید انجام دهید

چرا شوهرم بهم نمیگه دوستت دارم

۱٫ دوستت دارم یک پیام مهم است که قرار نیست به این راحتی  مورد استفاده قرار بگیرد

“فکر نمی کنم که باید از این جمله به این مهمی بطور معمول استفاده شود” .بسیاری از مردان فکر می کنند که باید  عبارت “دوستت دارم” را فقط برای لحظه خاص رابطه خود بگذارند. اگر شریک عاطفی شما عشق اش را بصورت دیگری بیان می کند پس نباید در مورد علاقه اش نسبت به خودتان دچار شک و تردید شوید.

دوستت دارم یک پیام مهم است که قرار نیست به این راحتی  مورد استفاده قرار بگیرد

۲٫ چرا شوهرم بهم نمیگه دوستت دارم چون او فقط خجالتی است

“فقط نمی توانم این جمله را بیان کنم. من برای گفتن دوستت دارم خیلی خجالت می کشم”. بعضی از مردان خیلی خجالتی یا خیلی قدیمی و سنتی هستند و عادت ندارند که احساسات خودشان را خیلی واضح و صریح بیان کنند. به ویژه مردان درونگرا گفتن این سه کلمه ساده را مشکل می دانند. اگر مشکل شریک عاطفی شما این مورد است، پس او را مجبور به گفتن دوستت دارم نکنید. صبور باشید و منتظر بمانید تا با ایده هایی که دارید او برای بیان احساساتش راحت تر شود.

چرا شوهرم بهم نمیگه دوستت دارم چون او فقط خجالتی است

۳٫ چرا شوهرم بهم نمیگه دوستت دارم چون این رابطه هنوز جدید است

“فکر می کنم برای گفتن این جمله کمی زود باشد”. اگر رابطه شما تقریبا تازه است، ممکن است فکر کند ایده گفتن “دوستت دارم” در ابتدای شروع رابطه بسیار سخت باشد. ناامید نشوید. وقت بگذارید و منتظر بمانید تا رابطه ثابت شود. وقتی که همه چیز پایدار شد او فرصتی پیدا خواهد کرد تا عشق خود را ابراز کند.

چرا شوهرم بهم نمیگه دوستت دارم چون این رابطه هنوز جدید است

۴٫ چرا شوهرم بهم نمیگه دوستت دارم چون در ذات او نیست

“گفتن این جمله کار من نیست،همین و بس”. من تو را دوست دارم بیشتر از “من عاشق تو هستم” مناسب من است. بعضی از مردان فکر می کنند شخصیت شان به اندازه کافی برای گفتن “دوستت دارم” رمانتیک نیست. برای این نوع مردان، ممکن است همه چیز به خلق و خو آنها مربوط باشد. سعی کنید یک موقعیت عاشقانه ای ایجاد کنید و با علاقه از او بپرسید “آیا من را دوست داری؟” بدون هیچ نگرانی درباره تصویر خودش سریعا پاسخ می دهد که “دوستت دارم”.

چرا شوهرم بهم نمیگه دوستت دارم چون در ذات او نیست

۵٫ او نمی خواهد دستپاچه شود و طوری رفتار  می کند که گویا عاشق شما نیست

“نمی خواهم در نظر او فرد ضعیفی باشم. این کار خجالت آور است”. بعضی از مردان خیلی تلاش می کنند که احساساتشان را مخفی کنند. مردان خودشیفته غالبا در گروه این افراد قرار می گیرند. اگر شریک عاطفی شما یکی از این افراد است زیاد نگران نباشید. بیان نکردن احساساتش را به پای تظاهر کردنش بگذارید.

چرا شوهرم بهم نمیگه دوستت دارم چون او نمی خواهد دستپاچه شود

۶٫ چرا شوهرم بهم نمیگه دوستت دارم چون هنوز معنی عشق را نمی داند

“من مطمئنم که او را دوست دارم، اما مطمئن نیستم که این دوست داشتن عشق باشد”. بعضی از مردان فیلسوف هستند و هنوز به دنبال کشف معنی واقعی عشق هستند. بنا به دلایل واضحی، مردانی که تجربه کمتری دارند در استفاده از کلمه “عشق” مطمئن نیستند. بنابراین این افراد تمایل بیشتری دارند که در مورد هرچیزی بیش از حد فکر کنند. اگر شریک عاطفی شما از این نوع افراد است، او را با عشق خود تخت فشار قرار ندهید. دست نگهدارید و تا زمانی که خودش جواب این سوال را پیدا کند منتظر بمانید.

چرا شوهرم بهم نمیگه دوستت دارم چون هنوز معنی عشق را نمی داند

۷٫ او احساس می کند گفتن دوستت دارم خیلی چاپلوسانه خواهد بود

“من نمی خواهم او مغرور شود”. بعضی از مردان برای بیان احساسات خود تمایلی ندارند چون می ترسند این کار آنها به شریک عاطفی شان در رابطه برتری و قدرت بدهد”. در این صورت اولین کسی باشید که در رابطه “دوستت دارم” می گوید. چون ممکن است با این کار شما او گارد خود را کنار بگذارد و با جمله “من هم دوستت دارم” به شما پاسخ بدهد.

چرا شوهرم بهم نمیگه دوستت دارم او احساس می کند گفتن دوستت دارم خیلی چاپلوسانه خواهد بود

۸٫ چرا شوهرم بهم نمیگه دوستت دارم چون او دیگر در مورد شما این احساس را ندارد

“اگر الان این جمله را بگویم، دروغ خواهد بود”. متاسفانه در بعضی موارد،او نمی تواند این جمله را بگوید چون او دیگر شما را دوست ندارد. اگر او معمولا این جمله را می گفت اما دیگران را به زبان نمی آورد، ممکن است شک کردن به این موضوع که احساساتش نسبت به شما تغییر کرده است عاقلانه باشد.

چرا شوهرم بهم نمیگه دوستت دارم چون او دیگر در مورد شما این احساس را ندارد

۹٫ چرا شوهرم بهم نمیگه دوستت دارم چون او مطمئن است که شما می دانید دوستت تان دارد

“او باید بدون گفتن من بداند که دوستش دارم”. اگر  رابطه شما محکم و پایدار است، ممکن است تصور کند که شما بدون گفتن این جمله هم عشق و دوست داشتن او را می دانید. خیلی به او غر نزنید چون او یک اصل معتبر دارد. در عوض، از جذابیت خود استفاده کنید و بگذارید بداند که هر چند وقت یک بار  با گفتن دوستت دارمش از او قدردانی خواهید کرد.

چرا شوهرم بهم نمیگه دوستت دارم چون او مطمئن است که شما می دانید دوستت تان دارد

اشتراک‌گذاری
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *