10 نشانه مخفی خیانت شوهر و کارهایی که باید انجام دهید

آیا شوهرم معشوقه دارد؟ ۱۰ نشانه مخفی خیانت شوهر و کارهایی که باید انجام دهید

عاشق بودن زیبا است. شریک زندگی برای به اشتراک گذاشتن شادی ها، ترس ها، مشکلات و آرزوها لازم است. اما چه اتفاقی می افتد اگر شخصی که بیشترین اعتماد را به او دارید، به شما خیانت کند؟ شخصی که تصور می کردید متعلق به شما است، به آرامی از شما دور شده تا شخص دیگری شود. این مساله باعث می شود که افسرده شده و زندگی عادی خود را خراب کنید.

بدیهی است که شریک زندگی تان برای برقراری ارتباط با شخص دیگر، از شما اجازه نمی گیرد. در عوض، او تلاش می کند تا رابطه جدید خود را مخفیانه نگه دارد. در این شرایط، چگونه می توانید متوجه شوید که شوهرتان معشوقه دارد؟ به خواندن این متن ادامه دهید تا ویژگی های کلی شریک خیانت کار را به شما نشان دهد.

۱۰ نشانه که شوهرتان معشوقه دارد و در حال خیانت است

همانطور که هر زوجین متفاوت هستند، هر رابطه ای نیز منحصر به فرد است. اگرچه بسیاری از علائم هشدار دهنده ممکن است مطابق با رفتار شریک زندگی تان باشد، اما ثابت شده که تنها می تواند فریب دهنده باشد. شریک زندگی تان ممکن است یک دلیل واقعی برای یک اقدام خاص داشته باشد، اما شما ممکن است تعبیر کنید که او به شما خیانت می کند. در ادامه علائمی وجود دارد که نشان می دهد شریک زندگی تان به شما وفادار نیست. اما بدون داشتن دلیل اثبات کننده ای، فورا نتیجه گیری نکنید.

۱٫ او به طور ناگهانی به ظاهر خود توجه می کند

تحت شرایط عادی، اگر همسرتان مراقب ظاهر خودش بوده و مرتب باشد، بسیار خوشحال می شوید. مراقب باشید، زیرا این می تواند اولین نشانه برای یک رابطه خارج از ازدواج باشد. همسرتان برای خوب به نظر رسیدن مشتاق است و سبک لباس پوشیدن و ظاهر خود را تغییر می دهد. او شروع به خریدن لباس های جدید کرده و مدت زمان بیشتری را جلوی آینه سپری می کند. او به سلامت خود توجه دارد و تلاش می کند تا بدن خوش اندام و سالمی داشته باشد. اگر تصور می کنید که او هرگز ورزش نکرده است و هرگز این حرکات را امتحان نکرده است، متعجب می شوید که به نظر می رسد او چقدر زمان صرف کرده و تلاش می کند تا تمرینات ورزشی انجام دهد.

اگر متوجه شده اید که همسرتان برای رفتن به محل کار لباس جذاب تر و بهتری برای می پوشد، ممکن است یک همکار جدید در محل کار باشد که شریک زندگی تان تلاش می کند تا او را تحت تاثیر قرار دهد. یا اگر او به طور ناگهانی ساعات زیادی را در باشگاه سپری می کند، این احتمال وجود دارد که او می خواهد شکل بهتری برای عشق جدید خود که احتمالا از او جوان تر است، داشته باشد و به این ترتیب بدنی مطلوب تر و مناسب تر داشته باشد. همچنین این احتمال وجود دارد که بخواهد شخصی که در باشگاه ملاقات کرده است را تحت تاثیر قرار دهد.

ممکن است متوحه شوید که شوهرتان در تلاش است تا ظاهر خود را تغییر دهد. ممکن است مدل مو جدید یا رنگ موی جدیدی داشته، که قبلا هرگز امتحان نکرده بود. او موهای صورت، سیبیل یا ریش خود را بلند کرده یا پیرایش می کند یا مدل جدیدی برای آن ایجاد می کند یا شاید موهای زائد را اصلاح می کند. او با امتحان کردن عطرهای جدید، بوی عطر خود را تغییر می دهد.

خیانت شوهر

۲٫ به نظر می رسد که از لحاظ عاطفی از شما فاصله می گیرد

هنگامی که به نظر می رسد شریک زندگی تان از لحاظ عاطفی از شما فاصله می گیرد، اغلب یکی از اولین نشانه هایی است که شریک زندگی تان معشوقه دارد. صرف وقت و احساساتش به طور هم زمان بر روی دو نفر دشوار خواهد بود، بنابراین، او از مسئولیت های خود کناره گیری می کند. متوجه می شوید که ارتباط عاطفی که قبلا با شریک زندگی تان داشتید، از بین رفته است، زیرا احتمالا همسرتان آن را با یک شخص سوم به اشتراک گذاشته است. همچنین این احتمال وجود دارد که شریک زندگی تان برای خیانت به شما احساس گناه کند. او با کم کردن رابطه عاطفی با شما، از این احساس گناه دوری می کند.

دلیل دیگر این است که شریک زندگی تان سعی می کند تا از لخاظ عاطفی از شما فاصله بگیرد تا اطمینان حاصل شود که چیزی را به طور تصادفی فاش نمی کند. شوهرتان از لحاظ عاطفی به شما وابسته بود، این بدان معنا است که شما زیاد با هم صحبت کرده و در مورد زندگی روزمره تان به طور کلی به یکدیگر می گویید. اگر همسرتان رابطه عاشقانه داشته باشد، انجام این کار برای همسرتان دشوار خواهد بود، زیرا چیزهای زیادی وجود دارد که او باید پنهان کرده یا دروغ بگوید. اگر او از شما فاصله عاطفی می گیرد، از آن به عنوان سپر استفاده کرده تا چیزی را آشکار نکند.

احساس گناه و خیانت

۳٫ تغییرات قابل توجه در نگرش همسرتان

اگر شوهرتان معشوقه داشته باشد و در حال خیانت به شما باشد، باعث می شود که استرس داشته و اغلب این استرس را به شکلی که به شما واکنش نشان می دهد، از خود بروز می دهد. وی در تلاش برای برقراری تعادل بین دو رابطه است، شرایطی را ایجاد می کند که در نهایت با او دعوا کنید و بابت هر چیزی که در زندگی تان اتفاق افتاده، شما را سرزنش کند.

همچنین متوجه تغییر ناگهانی نگرش کلی او نسبت به خود خواهید شد. این احتمال وجود دارد که شوهرتان به طور ناگهانی برای تقریبا هر کاری که شما انجام می دهید، ایرادگیر و بهانه گیر شود. او ممکن است شیوه لباس پوشیدن یا صحبت کردن شما را دوست نداشته یا ممکن است احساس کند که ورزنتان اضافه شده یا به اندازه کافی چاق نیستید. همسرتان ممکن است در شیوه ای که به خانه رسیدگی می کنید، مدت زمانی که برای کار سپری می کنید، و زمان کمتری را به او یا خانه اختصاص می دهید، چقدر درآمد کسب کرده و یا چقدر پول خرج می کنید، یا حتی گاهی اوقات با انتخاب های شخصی و دوستانتان مشکل داشته باشد. اگرچه شریک زندگی تان یک معشوقه دارد، اما سعی می کند تا دلایلی پیدا کرده که خودش را از شما دور کرده و به رابطه جدیدش بپردازد.

۴٫ شوهرتان پنهان کار می شود

یکی دیگر از نشانه های برجسته مبنی بر اینکه شریک زندگی تان ممکن است معشوقه داشته باشد، روش های پنهان کاری او است. این احتمال وجود دارد که شوهرتان نیاز داشته باشد تا یک تماس تلفنی را به دور از صداهایی که در اطرافش وجود دارد، برقرار نماید، اما اگر او این کار را برای هر تماس تلفنی خود انجام می دهد، این احتمال وجود دارد که او دلایلی دارد که در کنار شما با تلفن صحبت نکند. شوهرتان لحظه ای که تلفنش زنگ می خورد، بلند شده، به اتاق دیگر یا قسمت دیگری از خانه می رود. او ممکن است در حین زنگ خوردن تلفنش، به آن نگاه کرده اما تا زمانی که شما اطراف او هستید، به تماس تلفنی پاسخ ندهد. اگر او اوایل این گونه نبوده و مشکلی در جواب داددن به تماس تلفنی در کنار شما نداشته، این مساله بیشتر قابل توجه خواهد بود.

شریک زندگی تان برای تلفنش یک رمز عبور تعیین کرده و بدون دلایل آشکاری، رمز را به شما نمی دهد. او ممکن است بگوید که او برای محافظت از ایمیل یا پیامهای رسمی مهم آن را قفل کرده است، اما همه اینها ممکن است یک دروغ بزرگ باشد. در صورتیکه او تلفن خود را قفل نکرده باشد، او به احتمال زیاد بعد از هر بار چک کردن تلفن، سوابق تماس یا پیامک و پیام های دیگر خود را حذف می کند. اکثر کاربران تلفن تا زمانی که حافظه تلفن پر نشده باشد، چنین مواردی را پاک نمی کنند. بنابراین، اگر شریک زندگی تان این سوابق تماس را پاک می کند، این احتمال وجود دارد که او تلاش می کند تا چیزهایی را از شما پنهان کند. به محض اینکه وارد اتاق می شوید، صفحه باز شده در کامپیوتر خود را می بندد. اگر ببیند که شما در اطراف او هستید، میزان صدای خود را در حین تلفن صحبت کردن پایین می آورد. اگر او به راحتی با تلفن صحبت کرده و لبخند می زند و یا به اطراف توجه کرده و نگاه می کند، به او شک کنید.

خیانت و پنهان کاری

۵٫ او به ندرت در اطراف شما حضور دارد

شریک زندگی تان به طور ناگهانی هزاران دلیل و توضیح می آورد برای اینکه چرا مجبور است تا این اندازه از شما فاصله بگیرد. این احتمال وجود دارد که در اکثر موارد همسرتان دلایل واقعی برای دور بودن از شما داشته باشد. اما اگر این مساله به طور ناگهانی شروع شده است، می تواند به معنای رابطه خارج از ازدواج باشد.

شریک زندگی تان دلایل جدیدی برای دور بودن از شما کشف خواهد کرد. او می تواند بگوید که یک کار رسمی فوری است، یا در ورزشگاه سخت تمرین می کند یا سرگرمی جدیدی پیدا کرده و برای گذران وقت خود به آن نیاز دارد. دلیل او هر چه که باشد، شوهرتان از خانه و شما دور می شود. در ابتدا او وقت کمتری را با شما سپری کرده، اما رابطه دیگرش قوی تر می شود که بیشتر از شما فاصله می گیرد.

۶٫ برقراری ارتباط با او دشوار است

اگر شوهرتان  زندگی تان معشوقه دارد و چیزهایی برای پنهان کردن از شما دارد، برقراری تماس با او وقتی از شما فاصله دارد، دشوار خواهد بود. او به شما می گوید که برای کار به مسافرت می رود، اما اینکه دقیقا کجا می رود را نمی گوید. او شماره تماسی که بتوانید به او زنگ بزنید را به شما نمی دهد.

همچنین این امکان وجود دارد که اگر با او تماس بگیرید، جواب تماس شما را ندهد. اگر شریک زندگی تان معشوقه داشته باشد، چندین بهانه برای شما می آورد: «من مشغول یک ملاقات (جلسه) هستم، بنابراین به من زنگ نزن، من خودم تماس می گیرم»، « من باید تمام آخر هفته را در یک برنامه کاری مهم باشم، با من تماس نگیر»، «در جایی که من می خواهم بمانم (یا مانده ام) هیچ راه ارتباطی وجود ندارد، پس ممکن است نتوانی به من دسترسی پیدا کنی»، «من به یک سفر در فضای باز می روم، پس قادر به شنیدن صدای تلفن نیستم. فقط یک پیامک متنی بفرست و من با دیدن پیامک با تو تماس می گیرم».

۷٫ او بیش از حد مهربان می شود

او به طور ناگهانی بیش از حد مهربان می شود، که این کار راهی برای کم کردن احساس گناهش برای خیانت به شما است. شریک زندگی تان هدایایی برای شما خریده، که قبلا هرگز این کار را نمی کرد یا ممکن است برای شما گل آورده و یا شما را به خصوص در حضور دیگران بیشتر بغل کند. در مقابل، این کار همچنین می تواند به معنای این باشد که او واقعاً می خواهد از طریق این ژست ها عشق خود را به شما ابراز کند.

نه تنها شریک زندگی تان هدایای بسیار زیادی برای شما می گیرد، بلکه به طور ناگهانی وقت بهتری را با شما سپری می کند. اگر شوهرتان زیاد در کنارتان نباشد، او تلاش کرده و این مساله را در مدت زمانی که با شما است، جبران می کند. او به شما خواهد گفت که برای صرف شام شما را به یک مکان اشرافی برده، یا برای تماشای فیلم یا چیزهای دیگر که تصور می کند برای شما جالب است، شما را بیرون می برد. همیشه این امکان وجود دارد که شوهرتان این کار را از روی عشق و قدردانی انجام دهد، اما اگر احساس می کنید چیزی اشتباه است، در مورد آن تحقیق کنید.

شک به خیانت شوهر

۸٫ غریزه تان به شما می گوید که چیزی درست نیست

به عنوان یک زن و یک همسر، شما حس قوی غریزی نسبت به همسرتان دارید، و در اکثر موارد این غریزه درست تشخیص می دهد. مگر اینکه شما شخصی باشید که بیش از حد حسود، مشکوک یا پارانوئید است، در غیر این صورت، خوب است که وقتی صحبت از واکنش به رفتارهای همسرتان می شود، به غریزه تان اعتماد کنید.

اگر برای مدت طولانی ازدواج کرده اید، همسرتان را به طور کامل می شناسید. احتمالا می دانید که چه چیزی او را عصبانی کرده و چه چیزی او را خوشحال می کند، چه چیزی باعث آرامش او شده و چگونه انجام کارهای خاصی را دوست دارد. این مساله باعث می شود تا هر گونه تغییر در رفتار او را راحت تر تشخیص بدهید. ممکن است متوجه شوید شوهرتان از نظر عاطفی و جسمی تغییر کرده است. همیشه امکان شناسایی یا توضیح منطقی آنها برای شما امکان پذیر نخواهد بود، اما مطمئناً آنها را احساس خواهید کرد.

علائم خیانت شوهر

۹٫ رابطه جنسی تان متفاوت خواهد بود

اگر شریک زندگی تان معشوقه دارد، ممکن است مانند قبل تمایل به داشتن رابطه جنسی با شما نداشته باشد، یا ممکن است شکل برقراری رابطه جنسی اش متفاوت از گذشته باشد. متوجه می شوید که او بیش از حد خسته است و تمایلی به برقراری رابطه جنسی ندارد. دلیل این مساله مشخص است. همسرتان این لذت را از رابطه جدیدش به دست می آورد، و انرژی بیشتری برای شاد کردن شما ندارد. همچنین ممکن است شوهرتان واقعا استرس داشته و خسته باشد. در این صورت، در مدت چند هفته به وضعیت قبلی خود باز می گردد.

علاقه زیاد او به رابطه جنسی نیز می تواند نشان دهنده داشتن یک معشوقه باشد. اگر شریک زندگی تان معشوقه ای دارد که علاقمند به امتحان کردن پوزیشن های جنسی مختلف است، همسرتان می تواند نزد شما آمده و آن پوزیشن های جنسی را با شما امتحان کند. اگر همسرتان در رخت خواب همیشه محافظه کار بود و یا امتحان کردن پوزیشن های جدید او را آزار می داد، اما اکنون به طور ناگهانی می خواهد پوزیشن های جدیدی را امتحان کند، این احتمال وجود دارد که همه این موارد به لطف یک معشوقه جدید باشد. اغلب وقتی فرد در یک رابطه جدید خیلی صمیمی می شود، تستوسترون خود را تقویت کرده و میل به داشتن رابطه جنسی اش بیشتر می شود.

۱۰٫  او دائما یک اسم را تکرار می کند

شریک زندگی تان ممکن است سهوا در مکالمات خود اسمی را به زبان بیاورد، و این مسئله را روشن می کند که شخص با این نام موضوع جدید مورد علاقه اوست. در ابتدا، همسرتان دقیق خواهد بود. اما به زودی متوجه می شوید که او اغلب سعی دارد تا در مکالماتش به طور مخفیانه اسم او را بیاورد. به عنوان مثال، شوهرتان ممکن است یک فیلم را تماشا کند و ناگهان به یک بازیگر اشاره کند و بگوید که دوستی دارد که دقیقاً شبیه به آن بازیگر است. یا ممکن است در مورد این مساله صحبت کند که می خواهد بدن خود را خوش اندام کند و نام دوستی را ذکر می کند که بسیار خوش اندام است.

از کجا بفهمم شوهرم داره خیانت می کنه

اگر شوهرتان یک معشوقه دارد و در حال خیانت به شماست، چه کاری باید انجام دهید:

قبل از اینکه با عصبانیت واکنش نشان دهید و تصمیم شتابزده خود را بگیرید، آرام باشید و نکات زیر را در نظر بگیرید تا مشخص شود که وقتی شوهرتان یک معشوقه دارد، چه کاری باید انجام دهید:

  • برخی از شواهد را جمع آوری کرده تا بتوانید وقتی او اتهامات شما را رد کرد با او مواجه شوید.
  • اگر او به شما گوش نمی دهد، به شخص دیگری رجوع کنید که می دانید همسرتان به او گوش خواهد داد.
  • با همسر خود صحبت کرده و به او بگویید که اگر همین الان رابطه با معشوقه اش را قطع نکند، برای طلاق اقدام کرده و او حضانت بچه ها را از دست خواهد داد. در اکثر موارد، این تهدید برای قطع رابطه با معشوقه اش موثر خواهد بود.
  • مشاوره زناشویی را امتحان کنید
  • اینکه متوجه شوید شوهرتان معشوقه داشته است، فاجعه وار است، اما قبل از اینکه سریعا نتیجه گیری کنید، مطمئن شوید که برای دانستن حقیقت، توجه لازم را داشته اید. فقط هنگامی که متقاعد شدید که او واقعاً معشوقه داشته است یا اگر واقعاً احساس می کنید چیزی درست نیست، با او مقابله کنید و در مورد آن صحبت کنید.

آیا تا به حال خودتان شرایط سختی را پشت سر گذاشته اید یا دیده اید که دوستتان با این مشکل مواجه بوده است؟ نکات و تجربیات خود را در مورد نحوه برخورد با یک شوهر بی وفا به اشتراک بگذارید.

اشتراک‌گذاری
یک نظر
  1. ابوالفضل چمروشیان نژاد پاسخ

    با توجه به گسترش روابط نامشروع و خیانت و جنایت و تجاوز و طلاق و کلا آسیب‌های اجتماعی در کشور بهتر است که یک وزارتخانه جدید ولی کوچک و چابک با نام
    وزارت خانواده و جوانان و مقابله با آسیب های اجتماعی
    تاسیس شود این وزارت خانه کوچک ولی پویا می تواند متشکل از مرکز زنان و خانواده ریاست جمهوری و سازمان ملی جوانان که پس از ادغام با وزارت ورزش عملا از بین رفت و سازمان بهزیستی و اگر رهبری موافقت کند کمیته امداد باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.