معرفی انواع مختلف شلوار جین زنانه (مدل، جنس، رنگ) برای همه نوع سلیقه و اندام

معرفی انواع مختلف شلوار جین زنانه (مدل، جنس، رنگ) برای همه نوع سلیقه و اندام

شلوار جین یک عنصر اساسی در کمد لباس زنان است. با توجه به این مساله، جای تعجب نیست که پیدا کردن شوار جین با اندازه مناسب هنوز هم می تواند یک کار دشوار باشد! انواع مختلف فرم ایستادن در بدن، مدل، جنس و طرح های متفاوتی وجود دارد که حتی اینکه از کجا شروع کنیم را دشوار می کند. بنابراین، بهترین مدل شلوار جین برای زنان کدام است؟ با عرض پوزش، نمی توانیم این سوال را پاسخ دهیم. این مساله کاملا به شکل بدن شما و سلیقه تان بستگی دارد. اما می توانیم در مورد همه چیزهایی که درباره شلوار جین لازم است بدانید، به شما اطلاعات دهیم.

پیدا کردن سبک مورد علاقه تان در شلوار جین

پیدا کردن سبک مورد علاقه تان در شلوار جین

ما از مدل های شلوار جین کلاسیک سبک قدیمی تا کنون پیشرفت های زیادی کردیم؛ به گونه ای که امروزه، انواع مختلفی از مدل ها و فرم ایستادگی شلوار جین وجود دارد که متناسب با بدن هر زنی است.

شلوار جین راسته

شلوار جین راسته

شلوار جین راسته مانند همان مدل های محبوب قدیمی است. صاف و باریک تا مچ پاها که یک سبک جین کلاسیک برای هر نوع بدنی محسوب می شود. نیم رخ صاف این شلوار به طور خاص برای کمک به شکل دادن شلوار جین در ناحیه دور کمر مناسب است. بهترین مساله در مورد متناسب بودن شلوار جین های راسته این است که برای هر موقعیتی مناسب هستند، به راحتی با یک تیشرت یا بلوز شیک شبیه یک لباس رسمی شده و یا با یک کفش ورزشی و تیشرت های راحتی می توان به صورت لباس غیر رسمی به تن کرد.

شلوار جین اسلیم فیت (تن خور آزاد)

شلوار جین اسلیم فیت (تن خور آزاد)

شلوار جین تن خور آزاد یک حالت متعادل بین شلوار جین جذب و شلوار جین راسته دارد. در ناحیه باسن و ران جذب نبوده، در حالی که در ناحیه مچ به پا می چسبد، اغلب باریک به نظر می رسد، اما هنوز هم راحت است.

شلوار جین بوت کات (تا حدودی دم پا گشاد)

شلوار جین بوت کات (تا حدودی دم پا گشاد)

شلوار جین های بوت کات از این جهت این نام را دارند که پوشیدن آنها با پوتین آسان است. در اطراف ران تنگ هستند، و به شکل جزئی در زیر زانوها پهن تر می شوند و یک شکل نسبتا باریک ایجاد می کنند. شلوار جین بوت کات به لطف مدل تطبیق پذیرش، برای نسل ها محبوب بوده است. این شلوارها تقریبا برای هر نوع اندامی مناسب هستند و می توانید در هر مناسبتی به شکل رسمی و غیر رسمی آن را به تن کنید.

شلوار جین جذب

شلوار جین جذب

شلوار جین جذب یک شاهکار مد واقعی است؛ ظاهری باریک داشته و هنوز هم راحت به نظر می رسد! شلوار جین جذب، فرم بدن تان را از ناحیه کمر تا مچ پا به خود می گیرد، اما هنوز هم به اندازه کافی کشی است تا بتوانید با حداکثر میزان حرکات از پوشیدن آن لذت ببرید. برای پوشیدن با کفش های پاشنه بلند مورد علاقه تان ایده آل است. این شلوارها به طور خاص برای خانم هایی با پا درازتر و بدنی لاغرتر ایده آل هستند.

شلوار جین دم پا گشاد

شلوار جین دم پا گشاد

این نوع شلوار برای زمان های قدیمی تر و ساده تر بوده است که در ناحیه کمر چسبان است، اما در ناحیه پایین تر از زانوها گشاد می شود. می تواند میزان گشادی جزئی تا میزانی که جلب توجه کند، داشته باشد (پاچه این شلوارها گشاد تر از مدل بوت کات است). اگرچه شلوار جین های دم پا گشاد برای هر فرم بدنی مناسب هستند، اما به طور خاص برای زنانی با شانه پهن تر و باسن کوچک تر مناسب هستند.

شلوار جین پاچه گشاد

شلوار جین پاچه گشاد

اگرچه شلوارهای پاچه گشاد این روزها مد نیستند، اما راحت هستند و با یک تاپ مناسب به راحتی شیک می شوند. شلوارهای پاچه گشاد از ناحیه ران تا مچ پا عریض می شوند.

شوار جین بوی فرند (دوست پسر)

شوار جین بوی فرند (دوست پسر)

واقعا شلوار جین دوست پسر است؛ چرا نباید باشد؟ آنها هر چیزی که یک دختر می خواهد را دارند: هم شیک هستند و به میزان متناسبی راحت هستند. شلوار جین دوست پسر، گشاد و راحت است، اما برای داشتن یک تناسب مناسب، در اطراف کمر تنگ است. این شلوارها برای زنانی که می خواهند ساق پا خود را پنهان کنند، فوق العاده هستند، اما برای هر شکل بدنی نیز عالی به نظر می رسند.

فاق شلوار جین چقدر باید باشد

احتمالا با اصطلاحات فاق بلند، فاق متوسط و فاق کوتاه آشنا هستید که به معنی شکلی است که شلوار جین در ناحیه کمرتان قرار می گیرد. ممکن است هم اکنون بر اساس راحتی یا شکل، یک مدل را به سایرین ترجیح دهید، اما اگر به کمی راهنمایی نیاز دارید، ما تفاوت فاق های مختلف شلوارها را برای شما توضیح دادیم:

جین فاق بلند

جین فاق بلند

شلوار جین فاق بلند در بالای ناف و بر روی خط معمول کمر قرار می گیرد. این شلوار برای زنان قد کوتاه تر و چاق تر انتخاب فوق العاده است، زیرا پاها را درازتر کرده یا کمک می کند که شکم تان تو رفته یا لاغرتر به نظر برسید.

جین فاق متوسط

جین فاق متوسط

شلوار جین هایی با فاق متوسط تقریبا محبوب ترین انتخاب برای خانم ها هستند. با قرار گرفتن خط کمر شلوار جین دقیقا در زیر ناف، کمک می کند تا باسن پهن تری داشته، اما تقریبا می تواند برای هر فرم بدنی راحت تر باشد.

جین فاق کوتاه

جین فاق کوتاه

از آنجایی که شوار جین فاق کوتاه چند اینچ پایین تر از ناف قرار می گیرد، شهوانی تر است، اما بهترین مدل برای مناسبت های غیر رسمی است. شلوار جین فاق کوتاه با نام «شلوار جین برزیلی» نیز خوانده می شود، که توهم داشتن یک دور کمر باریک تر را ایجاد کرده و با کفش های پاشنه بلند برای بیرون رفتن در شب فوق العاده است.

پارچه های شلوار جین

این روزها، شوار جین ۱۰۰ درصد پنبه ای یک مساله غیر معمول نیست؛ زیرا به مرور زمان شلوار جین ها، کشی تر شده تا اندازه ای که برای پوشیدن بیش از حد بدقواره به نظر می رسند. در عوض، استفاده از شلوار جین های دنیم ترکیبی به طور فزآینده ای رایج شده اند، که در ترکیب با پنبه، ترکیب با پلی استر و ترکیب با ویسکوز در صدر لیست شلوارهای جین قرار دارند.

انتخاب ظاهر یک شلوار جین با پارچه دنیم

به غیر از مدل و فرم ایستادن شلوار در بدن، چیز دیگری که باید در شلوار جین جست و جو کنید، ظاهر آن است. این روزها، شلوار جین طیف گسترده ای از رنگ ها، ظاهر و سایر تزئینات را دارد.

شلوار دنیم خام

همچنین با نام دنیم خشک شناخته می شود. دنیم خام یک شوار جین شسته نشده است (پس از رنگ رزی شسته نمی شود). به راحتی قادر به تشخیص این مدل شلوار جین خواهید بود، زیرا رنگ آن آبی تیره قدیمی دنیم است و وقتی آن را لمس می کنید، سفت است.

شلوار دنیم شسته شده (پس از رنگ رزی شسته شده است)

انواع مختلفی از شلوارهای دنیم شسته شده وجود دارد، که روشی برای کهنه نشان دادن این شلوار در مرحله تهیه در کارخانه است. دنیم شسته شده می تواند الگوها و رنگ های مختلف از جمله ظاهر رنگ رفته داشته باشد. شلوارهای جین دنیم شسته شده، نرم تر و انعطاف پذیرتر از شلوار جین های دنیم خام هستند. شلوارهای دنیم شسته شده با رنگ روشن به طور خاص محبوب هستند، که ظاهر رنگ آبی روشن و رنگ و رو رفته ای دارند.

شلوار جین های دنیم شسته شده متوسط، محدوده ای بین دنیم خام و دنیم شسته شده روشن دارند. برای داشتن ظاهری نرم تر، مواد آن کمی رنگ و رو رفته است. شلوار جین های با اسید شسته شده یک مدل محبوب دیگر هستند. پارچه های آنها برای ایجاد رنگ های متضاد یا ایجاد لکه، کلر و سنگ پومیس زده می شود. یک لباس غیر رسمی فوق العاده است.

شلوار دنیم سفید

شلوار دنیم سفید

جین سفید اغلب یک حرکت جسورانه در زمینه مد محسوب می شود، اما دلیلی ندارد که این گونه باشد. شلوار جین سفید یک ظاهر هوشمندانه فوق العاده دارد، به خصوص اگر آن را با ژاکت ها یا تیشرت یا پلیورهای تیره تر به تن کنید.

شلوار دنیم سیاه

شلوار دنیم سیاه

همانند دنیم سفید که می تواند به عنوان یک لباس اداری درجه یک باشد، دنیم مشکی نیز این گونه است؛ و با چیزهایی که معمولا ست نمی شوند نیز به راحتی خوب به نظر می رسد. در حقیقت، شلوار جین دنیم مشکی غالبا جزء اصلی کمد لباس محسوب می شود و به راحتی می تواند با لباس های بالا تنه با رنگ های جسورانه، زیبا شود.

شوار دنیم طرح پریشان (کهنه و پاره)

شوار دنیم طرح پریشان (کهنه و پاره)

شلوار جین دنیم پریشان در طول تولید در کارخانه تغییر کرده تا آسیب دیده یا مدل پاره به نظر برسد. پارچه آن ممکن است دارای چروک های دائمی، پارگی، یا طرح های کشیدگی بر روی پارچه باشد.

اشتراک‌گذاری
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *