مزایای "رنگ مو آمبره" چیست؟ معرفی، آموزش استفاده و چگونگی ترکیب کردن رنگ موی آمبره

مزایای “رنگ مو آمبره” چیست؟ آموزش آمبره و روش ترکیب رنگ

دنیای مو، اصطلاح رنگ مو «آمبره» را از یک واژه فرانسوی به معنی سایه دار یا سایه گرفته است. رنگ موهای آمبره معمولا از قسمت ریشه تا ناحیه میانی تار مو تیره تر هستند و سپس به تدریج تا نوک موها روشن تر می شوند. این رنگ مو معمولا با تکنیک «بالایاژ» ایجاد شده و برای مشتریانی که به دنبال یک مدل مو با هزینه نگهداری کم هستند، ایده آل است. تکنیک رنگ مو آمبره در دنیای رنگ مو طوفانی به پا کرده است.

از مدل های حرفه ای دختران امروزی، همه می خواهند از این رنگ مو جالب بهرمند شوند. این مدل رنگ مو توسط بسیاری از افراد مشهور مانند الکسا چونگ، لوران کنراد، نیکول کیدمن و بیانسه پذیرفته شده است. تکنیک رنگ مو آمبره برای آرایشگرها به دلیل کنترل فویل های استفاده در هنگام رنگ کردن ترسناک به نظر می رسد. اگرچه این تکنیک می تواند دشوار باشد، اما نتیجه آن همیشه زیبا و راحت تر از آن است که تصور می کنید.

مزایای استفاده از رنگ مو آمبره

یکی از دلایل اصلی که این تکنیک فوق العاده است، این است که تقربیا برای هر کسی خوب به نظر می رسد، اما فواید دیگری نیز دارد.

  • این یک تکنیک عالی برای مشتریانی است که از موهای خود کم مراقبت می کنند یا افرادی که برای اولین بار رنگ کردن مو را تجربه می کنند.
  • رنگ مو آمبره به به هزینه نگهداری کمی نیاز دارد، و این باعث می شود که مد بودن آن ادامه پیدا کند.
  • استفاده از این تکنیک به شما امکان می دهد با معرفی روندهای جدید به مشتریان خود، به روز باشید.

مزایای استفاده از رنگ مو آمبره

رنگ مو آمبره نیازی به استفاده از فویل ندارد

بالایاژ تکنیکی است که از آن برای رنگ مو آمبره استفاده می شود. وسوسه نشوید که این تکنیک را با فویل امتحان کنید، زیرا در نهایت با رنگ هایی با خطوط پر رنگ مشخص روبه رو خواهید شد. به خاطر داشته باشید که وقتی از یک روشن کننده که با فویل پیچیده نشده است، استفاده می کنید، کمی متفاوت عمل می کند.

روشن کننده را مرطوب نگه داشته (بنابراین فعال باقی خواهد ماند) و با مشتریانی که لایه هایی از رنگ مو در نوک موهای خود دارند، از اکسیدان به میزان بیشتری استفاده کنید.

چگونه روند رنگ مو آمبره را تمیز نگه داریم

رنگ مو آمبره معمولا یک فرآیند دو مرحله ای است که اول رنگ مو زمینه انجام شده و سپس هایلایت ها به موهای خشک و تمیز افزوده می شوند. می توانید تمام رنگ ها و هایلایت ها را به طور هم زمان انجام دهید، اما این حالتی است که باعث کثیف کاری می شود.

به خاطر داشته باشید که چه مدت طول می کشد تا موها با روشن کننده، رنگ روشن تری به خود بگیرند. نمی خواهید که فرآیند رنگ کردن زمینه مو قبل از هایلایت ها به اتمام برسد، در تجربه من، بدون استفاده از کاغذ فویل، همیشه روشن تر شدن مو مدت بیشتری طول می کشد.

رنگ مو آمبره را ترکیب کنید

رنگ مو آمبره را ترکیب کنید

این تکنیک رنگ کردن مو یک گزینه فوق العاده برای ظاهری طبیعی و منحصر به فرد است. با تنها میزان کمی روشن تر کردن سایه ها در مقایسه با رنگ زمینه مو، این تفاوت رنگ را جزئی نگه دارید، یا تضاد با سایه های رنگی مانند آبی یا صورتی ایجاد کنید. این یک روش عالی برای استفاده از سایه های جسورانه در رنگ مو به روشی لطیف تر در مقایسه با رنگ کردن کل سر است.

همچنین با استفاده هوشمندانه از رنگ جعبه ای، می توانید موهای خود را در خانه به شکل مدل رنگ مو آمبره کنید. ممکن است بخواهید یک کیت مخصوص رنگ مو آمبره خریداری کرده که این شامل تمام چیزهایی است که شما برای رسیدن به ظاهر خود نیاز دارید.

اشتراک‌گذاری
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *