طبق مطالعات، زنان دارای سینه های بزرگ باهوش ترند!

طبق مطالعات، زنان دارای سینه های بزرگ باهوش ترند!

یک مطالعه که توسط یک جامعه شناس دانشگاه شیکاگو روی ۱۲۰۰ زن انجام شده است، نشان داده است که زنان دارای سینه های بزرگ، دارای هوش بالاتری هستند. این مطالعه زنان را پنج گروه تقسیم می کند که از سینه های تقریبا صاف تا سینه های خیلی بزرگ است.

نتایج نشان داده است که زنان دارای سینه بزرگ، دارای ضریب هوشی کلی بالاتری (در حدود امتیاز ۱۰) نسبت به سایر افراد حاضر در این مطالعه داشتند. زنانی که سینه متوسط دارند نیز از کسانی که سینه کوچکتر داشتند، باهوش تر بودند.

سینه بزرگ، بور و احمق

نتایج غافلگیر کننده این مطالعه کاملاً متناقض با چیزی است که در جامعه پذیرفته شده است که زنان باهوش دارای موهای تیره، لاغر و سینه کوچک هستند. یک عینک به این اضافه کنید تا یک تصویر کلیشه ای از یک استاد یا کتابدار زن داشته باشید.

از سوی دیگر، جامعه زنانی مثل مرلین مونرو، جین منسفیلد و جین راسل را به عنوان نماد سکس، اما افرادی کند ذهن ترسیم کرده است. با این وجود، تمام کسانی که آنها را شخصاً می شناخته اند، شهادت داده اند که این زنان بسیار باهوش بودند.

رابطه سایز سینه و هوش

زنان ناراضی

نظرسنجی از زنان درباره ظاهر آنها نشان داده است که در حدود ۴۲ درصد آنها از ظاهری که دارند راضی نیستند. برای بسیاری، اندازه سینه اولین چیزی است که می خواهند تغییر کند. به نظر می رسد که طبقه اجتماعی- اقتصادی، سطح تحصیلات یا شغل آن اهمیتی نداشته باشد، اندازه سینه مسئله شماره یک آنها بود.

به اینها تمایل مردان برای قرار گذاشتن، زندگی و ازدواج با زنانی که سینه بزرگ دارند را اضافه کنید تا به راحتی بفهمید که چرا برای بسیاری از زنان این مسئله مهم است.

ترجیحات مردان

سایر تحقیقات پژوهی در گذشته نشان داده بود بیشتر مردان، زنانی با سینه های بزرگتر را ترجیح می دهند. محققان این مطالعات به این نتیجه رسیدند که ترجیح دادن زنانی با سینه بزرگ، به نوعی با انتخاب طبیعی در ارتباط است.

یک وب سایت تحقیقاتی نشان داد که فقط ۱۷% از ۱۶۵۰ مردی که در این مطالعه به سوال پاسخ داده بودند، زنانی با اندازه سینه C را ترجیح می دادند. ۸۳% دیگر زنانی با سینه های بزرگ یا خیلی بزرگ را می پسندیدند.

از طرف دیگر، تنها ۲۶ درصد گفتند که کوچکترین سایزی که آنها برای سینه مد نظر دارند، اندازه B است. در عین حال ۲۰% اعتراف کردند که اندازه سینه مهمترین چیزی بود که آنها هنگام جستجوی همسر در نظر می گرفتند.

ژنتیک و هورمون ها

جامعه شناسان شیکاگو عقیده دارند که مطالعه آنها نشان می دهد که مردان باهوش، زنان دارای سینه های بزرگتر را برای همسری و تولید مثل ترجیح می دهند، به این ترتیب فرزندان حاصل از این ازدواج احتمالا فرزندانی با هوش بالاتر هستند و ژن سینه های بزرگتر را به دختران و هوش بالاتر را به دختران و همینطور پسران خود منتقل می کنند.

آیا سینه بزرگ نشانه باهوش بودن است

جامعه شناسان دیگر گمان می کنند که ارتباط بین اندازه پستان و هوش ممکن است با هورمون های جنسی زن مرتبط باشد که به تعیین اندازه، شکل و سفتی سینه کمک می کند و همچنین منجر به رشد بهتر مغز می شود.

برخی از زنان با سینه های کوچکتر، ممکن است امیدوار باشند که تقویت سینه می تواند باعث افزایش هوش آنها شود. متاسفانه، هیچ مدرکی برای تایید این نظر وجود ندارد، اگرچه هیچ مطالعه رسمی هرگز روی آن انجام گرفته نشده است.

اشتراک‌گذاری
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *