چه کار کنم تا شوهرم به من وابسته شود؟

چطور می توانید شوهرتان را به خود وابسته کنید؟

در زندگی همه زوجین لحظه هایی وجود دارد که تنش و فاصله بین زوجین زیاد شده و زندگی شان را تحت تاثیر قرار می دهد. مسائل زیادی از جمله خستگی، استرس و مشکلات اقتصادی و … می توانند در بروز این اتفاق نقش داشته باشند. اگر احساس می کنید که فاصله بین تان زیاد شده و اگر می خواهید نکات کلیدی را برای وابسته کردن شوهر بدانید، به خواندن این مقاله ادامه دهید.

مطالب پیشنهادی: ۱۲ راه برای اینکه دوباره دل شوهرتان را بدست بیاورید و جذبش کنید

چه کار کنم تا شوهرم به من وابسته شود؟

قبل از اینکه این روش ها را به شما معرفی کنیم، باید توضیح دهیم که هیچ قانون کلی وجود ندارد که شامل برقراری ارتباط مناسب با همه انسان ها شود. اما در این متن سعی می کنیم تا قوانین و نکات کلی را معرفی کنیم که احتمالا برای همه افراد موثر خواهد بود. اگر همسرتان مجذوب شما شود، وابستگی بیشتری به شما داشته و همیشه همراه و حامی شما خواهد بود.

۱٫ برای وابسته کردن شوهر نسبت به خود احساس خوبی داشته و به ظاهر خود برسید

لباسی را به تن کنید که تصور می کنید شما را زیبا و جذاب نشان می دهد. اینکه تصور می کنید جذاب به نظر می رسید به شما اعتماد به نفسی می دهد که در ظاهرتان نیز تاثیرگذار خواهد بود. اگرچه این نکته ممکن است ساده به نظر برسد، اما ظاهر جذاب و زیبا مردان را جذب خواهد کرد.

برای وابسته کردن شوهر نسبت به خود احساس خوبی داشته و به ظاهر خود برسید

۲٫ برای وابسته کردن شوهر سر خود را شلوغ کنید

اگر می خواهید همسرتان جذب شما شود، بهتر است نشان دهید که سرتان شلوغ است. اگر همواره این گونه به نظر برسید که کنار تلفن نشسته و منتظر تماس او هستید، احساس می کند که همیشه برای او وقت داشته و هر زمان که بخواهد در دسترس خواهید بود. بهتر است کمی با دوستان خود به پیاده روی رفته و یا در جمع های دوستانه شرکت کنید. اگر او احساس کند که سرتان شلوغ است، بیشتر جذب تان می شود.

۳٫ چگونه شوهرم را به طرف خودم بکشم؟ خاص باشید

مردان اغلب به دنبال خانم های خاص هستند و علاقه دارند تا زندگی خود را با این خانم ها سپری کنند. از غر زدن و نق زدن دوری کید تا او را از خود نرانید. یک زن منطقی و با حساب و کتاب باشید که از همسرش حمایت می کند تا او را بیشتر جذب خود کنید.

۴٫ برای وابسته کردن شوهر با خانواده همسرتان دوست باشید

اگر چه ممکن است کمی برای شما سخت باشد، اما باید بتوانید ارتباط مناسبی با خانواده همسرتان داشته باشید. یکی از سخت ترین تجربه های زندگی مردان فاصله گرفتن از دوران مجردی است و آنها علاقه دارند تا با خانواده و اعضاء فامیل خود در ارتباط باشند. هیچ مردی علاقه ندارد در مورد خانواده اش بدگویی شود. احترام به خانواده همسر و برقراری روابط مناسب با اعضاء خانواده او یکی از بهترین روش ها برای جذب همسرتان است.

۵٫ چگونه همسرم را به خودم وابسته کنم؟ او را ستایش کنید

وقتی همسرتان از سر کار باز می گردد، دوست دارد تا با لبخند از او استقبال کنید و در کنارش باشید. اغلب مردان زندگی خود را با دیگر مردان اطرافشان مقایسه می کنند و این مساله تاثیر بسزایی در روابط بین تان خواهد داشت.

۶٫ برای وابسته کردن شوهر برای داشتن یک رابطه جنسی بهتر برنامه ریزی کنید

این روزها با توجه به مشکلات فراوان بین زوجین به دلایل مختلف برقراری روابط جنسی منظم را فراموش می کنند. برای داشتن رابطه جنسی برنامه داشته باشید و حتما به نحوه برقراری این رابطه فکر کنید. می توانید با هم دوش گرفته و زمانی را در رخت خواب با هم سپری کنید. می توایند از شمع، گل و لباس های خاص استفاده کنید. سعی کنید در این زمینه کمی تنوع ایجاد کنید. همه چیز را از قبل با دقت برنامه ریزی کنید.

برای وابسته کردن شوهر برای داشتن یک رابطه جنسی بهتر برنامه ریزی کنید

۷٫ برای وابسته کردن شوهر همسرتان را لمس کنید

هرگز صمیمت ایجاد شده در اثر تماس فیزیکی را نادیده نگیرید. وقتی همسرتان به خانه می آید، سعی کنی تا او را در آغوش بگیرید و یا اگر بدن او درد می کند، بخشی را که درد می کند ماساژ دهید. وقتی از خانه بیرون می رودف بوسه خداحافظی داشته باشید. وقتی با او صحبت می کنید، به چشم هایش نگاه کنید تا ارتباط چشمی برقرار کنید. همه این تماس ها می تواند باعث صمیمیت بیشتر در روابط تان شود.

۸٫ به همسرتان بگویید که بابت چه چیزی قدردان او هستید

ابراز قدردانی نسبت به شریک زندگی تان می تواند رابطه شما را تقویت کند. در مورد تمام چیزهایی که بابت آنها قدردان همسرتان هستید، فکر کنید. یک لحظه آرام و متناسب پیدا کرده و به او بگویید که دقیقا چه احساسی دارید. برای تشکر از او بابت کارهایی که انجام می دهد، حتما تمرین کنید. دلایل قدردانی از او را شرح داده و او را ستایش کنید. به این ترتیب جذابیت می تواند به رابطه تان بازگردد.

۹٫  برای وابسته کردن شوهر به سفر یا پیکنیک بروید

خارج شدن از فضای معمول زندگی اجازه می دهد تا عادات همیشگی تان را ترک کنید. چند روز سفر به یک مکان ارامش بخش بروید و از کنار هم بودن لذت ببرید. اگر هزینه سفر برای شما مقدور نیست، می توانید یک روز دو نفره به پیکنیک بروید. می توانید خلاقیت به خرج داده و به مکان های جدید بروید و یا مکان هایی را انتخاب کنید که قبل از ازدواج همیشه در آنجا قرار می گذاشتید. می توانید درباره گذشته ها صحبت کرده و خاطرات خود را زنده کنید.

۱۰٫ برای وابسته کردن شوهر، مهربان باشید

شاید تصور کنید که مردی با ظاهر خشن و زبانی تند و تیز علاقه ای به شنیدن حرف های محبت آمیز و مهربانانه ندارد. اما اشتباه می کنید، تمام مردان نیاز به جنبه های محبت آمیز در زندگی شان دارند. به خاطر داشته باشید که مردان بیشتر در گذر زندگی و برخورد با مشکلات فرسوده می شوند و برای همین کمی مهربانی می تواند حال آنها را خوب کند و همسرتان را شیفته شما کند.

۱۱٫ چیکار کنم شوهرم طرف من باشه؟ از او حمایت کنید

هرگز اجازه ندهید تا شخصی به همسرتان توهین کرده و یا بی احترامی کند. حتی اگر شخصی حرف های کنایه آمیز می زند، از همسرتان دفاع کنید و اجازه ندهید تا به صحبتش ادامه دهد. فراموش نکنید که این شاریط متقابل خواهد بود. اگر از همسرتان دفاع کنید و همیشه در کنار او باشید، او نیز شما را تنها نگذاشته و در همه شرایط حامی و مدافع شما خواهد بود.

برای وابسته کردن شوهر از او حمایت کنید

۱۲٫ برای وابسته کردن شوهر، در مقابل دیگران با او مخالفت نکنید

مخالفت با همسرتان در جمع باعث می شود تا تا او احساس شرمندگی کند. حتی اگر حقی که همسرتان زده باعث ناراحتی شما شده است، در جمع با او مخالفت نکنید. شما این فرصت را خواهید داشت که هر زمانی که با همسرتان تنها بودید، با او در مورد این مساله صحبت کرده و دلیل ناراحتی و مخالفت خود را بیان کنید.

۱۳٫ برای وابسته کردن شوهر، رازدار همسرتان باشید

اگر همسرتان با شما مسائل خصوصی و مهمی را در میان می گذارد، در مورد این مسائل با هیچ کس صحبت نکنید. اگر حرف های خصوصی همسرتان را به دیگران زده و به گوش همسرتان برسد، او را آزرده و ناراحت خواهد کرد. همچنین باعث می شود تا اعتمادش را به شما از دست بدهد و از این به بعد هیچ مساله مهمی را با شما در میان نگذارد. حتی ممکن است تلافی کرده و رازهای شما را به دیگران بگوید. بنابراین همیشه رازدار و محرم اسرار همسرتان باشید.

سخن آخر

در این مقاله سعی کردیم تا روش هایی در مورد نحوه جذب شدن همسرتان به شما را توضیح دهیم. اگر برای مدتی است که از هم فاصله گرفته اید و روابط بین شما سرد شده است، این روش ها باعث می شوند تا همسرتان مجددا شیفته و عاشق تان شده و همیشه حامی و مدافع شما باشد. اگر هر گونه سوالی در خصوص نحوه جذب همسرتان به خود داشتید، لطفا در بخش نظرات زیر با ما به اشتراک بگذارید.

اشتراک‌گذاری
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *