12 راه برای اینکه دوباره دل شوهرتان را بدست بیاورید و جذبش کنید

۱۲ راه برای اینکه دوباره دل شوهرتان را بدست بیاورید و جذبش کنید

او به شما نزدیک می شود. نگاه شیطنت آمیزی می کند، سپس شما را به بدن مردانه خود نزدیک می کند و باعث می شود میل به بودن با او داشته باشید. به آرامی شروع به بوسیدن گردن شما می کند و درست زمانی که احساساتی شده اید، صدای زنگ در را می شنوید.

ناگهان بیدار می شوید و می بینید که این فقط یک خواب شیرین بوده است. این اواخر، این لحظات فقط در خواب و رویا اتفاق می افتد، زیرا شما و همسرتان مشغول و کار و فرزندان هستید و زندگی جنسی شما در اولویت نیست.

اگر همسرتان بیشتر به یک هم اتاقی تبدیل شده است و شما می خواهید این وضعیت را تغییر دهید، پس این مقاله مناسب شماست. در ادامه به شما می گوییم که چطور رابطه گرم بین خودتان را بیدار کنید و به “رابطه جنسی” برسید و از همه مهمتر چطور همسرتان را تحت تاثیر قرار دهید.

انواع جاذبه در روابط زناشویی

قبل از وارد شدن به جزئیات، اجازه بدهید نوع جاذبه جنسی که هر زوج باید به آن برسند را توضیح دهیم. در اینجا چهار نوع جاذبه جنسی وجود دارد که برای تحت تاثیر قرار دادن شوهر خود و ایجاد یک جرقه در زندگی، لازم است که همه آنها را داشته باشید:

  • جاذبه فیزیکی: باعث ایجاد میل و تحریک جسمی می شود
  • جاذبه عاطفی: باعث ایجاد توجه، محبت و اعتماد می شود
  • جاذبه ذهنی: باعث ایجاد علاقه، سازگاری و قدرت پذیرش می شود
  • جاذبه روحی: باعث ایجاد احترام، قدردانی و شادی می شود

حالا بگذارید راز را فاش کنیم.

۱۲ راه ساده برای تحت تاثیر قرار دادن همسرتان:

قطعاً ازدواج بهشت را برایتان می سازد اما شما باید تلاش زیادی داشته باشید تا این روند ادامه یابد.

۱٫ زیبایی های خود را جلوه بدهید

بهداشت اولیه خود را حفظ کنید، موهایتان را شانه کنید، بوی خوب بدهید و لباس های مناسبی به تن کنید. خوب لباس پوشیدن همیشه تاثیر مثبتی خواهد داشت. لباسی را بپوشید که همسرتان دوست دارد و ظاهر خود را مرتب کنید. پوشیدن لباس هایی که اندام شما را زیباتر نشان می دهد نه تنها شما را جذاب می کند بلکه اعتماد به نفستان را نیز بالا می برد.

به طور منظم به آرایشگاه بروید، مانیکور و پدیکور انجام دهید، صورت، دست و پای خود را اصلاح کنید. یک عطر خوب بخرید.

جذب مردان

۲٫ دانش خود را به روز کنید

مردان اغلب از زنانی خوششان می آید که اهل کتاب باشند. آنها زنانی را دوست دارند که می دانند در دنیا چه اتفاقاتی می افتد. یک همسر روشنفکر که می تواند بحث و گفتگو کند و در مورد موضوعات مختلف، نظر خود را داشته باشد می تواند شوهر خود را درگیر یک مکالمه سالم کند. برای شروع مقاله و رمان های جدید بخوانید.

مردان اغلب از زنانی خوششان می آید که اهل کتاب باشند.

۳٫ مستقل باشید

به او وابسته نباشید، چه از نظر مالی و چه غیره. مطمئناً یک زن مستقل قوی جذاب است. وقتی صحبت از پول می شود، آقایان واقعاً اهمیتی نمی دهند که چه مقدار درآمد کسب می کنید، اما آنها نمی خواهند که فقط یک فرد خرج کننده برایشان باشید (اغلب آقایان اینطورند)

برای وظایف روزانه نیز، از درخواست کمک خودداری کنید. کارهایتان را خودتان انجام دهید، بنابراین او وسوسه می شود به شما کمک کند.

۴٫ مراقب سلامتی خود باشید

برنامه ورزشی داشته باشید. ورزش سیستم ایمنی شما را قوی می کند، استقامت و تمرکز شما را بالا می برد. همچنین مزایای دیگری نیز دارد: موجب توجه همسرتان می شود و او را به سمت شما جذب می کند. به نظر می رسد ارزشش را دارد!

۵٫ برای همسرتان آشپزی کنید

راه دست یافتن به قلب یک مرد از طریق شکم اوست. آشپزی یک ویژگی قابل تحسین است. وقتی غذای مورد علاقه همسر خود را می پزید، احساس خاصی به او می دهید. لزومی ندارید آشپز بزرگی باشید، اما این حقیقت که برای تهیه غذای مخصوص او تلاش کرده اید، مهم است. همچنین، با هم آشپزی کردن نیز یک روش عالی برای ایجاد پیوند دوباره بین شماست.

برای همسرتان آشپزی کنید

۶٫ به علایق او توجه نشان دهید

در مورد ورزش، دوچرخه یا فیلم، علاقه خود را به چیزهایی که همسرتان دوست دارد، نشان دهید. او قطعاً از این تلاش شما قدردانی می کند. به این ترتیب او احساس نزدیکی به شما می کند و این یک راه عالی برای گذراندن اوقات خوش در کنار هم است.

۷٫ عشق خود را ابراز کنید

عشق خود را هر روز نشان دهید. به او بگویید که چقدر برای او ارزش قائل هستید. به او بگویید که چقدر دوستش دارید. برای همسرتان کارهای متفاوت یا جذابی انجام دهید، مثلا روی آینه حمام بنویسید “دوستت دارم” یا روی میز ناهار خوری یک پیغام عاشقانه کوچک بگذارید، کیک مورد علاقه اش را بپزید. در هنگام بیماری یا سلامت مراقب او باشید.

عشق خود را ابراز کنید

۸٫ برای یک قرار شبانه برنامه ریزی کنید

یک میز دو نفره در یک رستوران رویایی رزرو کنید و یا یک شام  دو نفره در خانه ترتیب دهید. برای این شب فرزندانتان را زود بخوابانید، و با هم تنها باشید.

اگر فکر می کنید که ما فقط ایده های افلاطونی داریم، باید بگوییم نه! در واقع ما شما را برای موارد فیزیکی (بخوانید: جسورانه تر) آماده می کنیم:

۹٫ ابتکار عمل داشته باشید

لازم نیست در تختخواب صبر کنید تا شوهرتان اولین حرکت را انجام دهید. به او بگویید که دوست دارید با هم باشید، به او نشان دهید که منتظر رسیدن این لحظات خصوصی هستید. انگشتان خود را به شکل اغوا کننده ای روی بدن او حرکت دهید، و در عین حال لباس خود را فقط تا حدی که باعث تحریک او شود باز کنید. قطعاً اتفاقاتی که در ادامه می افتد را دوست دارید.

۱۰٫ او را شگفت زده کنید

هر وقت فرصتی پیدا کردید، او را با یک حرکت شیطنت آمیز شگفت زده کنید. وقتی او در حمام، آشپزخانه یا وقتی غرق در تلفن همراهش است او را با یک حرکت پیش بینی نشده متعجب کنید.

هنگامیکه بچه ها در خواب هستند یا در اطراف شما نیستند، لباس سکسی که بی خبر از او خریده اید را بپوشید و با حرکات خود او را تحریک کنید. این کار باعث می شود او چیز بیشتری بخواهد.

۱۱٫ یک حمام گرم می تواند معجزه کند

با او دوش بگیرید. از او بخواهید به شما کمک کند تا لباس هایتان را دربیاورید و دوش بگیرید. در حالیکه او شما را نوازش می کنید، با ماساژ دادن پشت او حمام را جذابتر کنید. می توانید با قرار دادن خوشبو کننده های اتاق یا گل ها در حمام، آنجا را وسوسه کننده تر کنید.

حمام گرم می تواند معجزه کند

۱۲٫ از کمی روغن کمک بگیرید

بعد از یک روز خسته کننده، چه چیزی می تواند برای آرامش همسرتان بهتر از این باشد؟ روغن های معطر را روی پشت او بریزید و شروع به ماساژ دادن کنید. شانه های او را فشار دهید، به این ترتیب او همه چیز درباره کار را فراموش می کند و شروع می کند به فکر کردن درباره چیزی که در پیش است.

لمس منجر به اتفاقات جالبی بین شما و همسرتان می شود. نیازی نیست منتظر زمان و فضای خاصی باشید. به سادگی این لحظات را بسازید. اگر این کار را به روش درستی انجام دهید، یک حرکت ساده مثل بوسه زدن روی گوش او می تواند به یک داستان طولانی منتهی شود.

پیدا کردن نقاط حساس به لمس بدن مرد برای تحریک

بدانید که چگونه او را لمس کنید. نقاطی زیادی وجود دارد که مردان دوست دارند لمس شود تا احساسات آنها بیدار شود:

  • گوش: پشت گوش او را ببوسید یا جملات دوست داشتنی در گوش او زمزمه کنید. کمی از زبان خود استفاده کنید. نوک گوش او را به آرامی گاز بگیرید یا در گوش او نفس عمیق بکشید، این کار او را دیوانه می کند.
  • گردن: پشت و جلوی گردن شوهر خود را بوسه بزنید. روی گردن را گاز بگیرید. گردن ناحیه حساسی است، این قسمت از بدن دارای چندین عصب است که باعث حساس شدن فرد می شود.
  • پشت: پشت و شانه های او را ماساژ بدهید. انجام این کار باعث افزایش گردن خون و آرامش او می شود. در طول ماساژ پشت همسرتان را ببوسید.
  • پشت سر: در حالیکه به آرامی او را می بوسید، پشت سر او را نوازش کنید.
  • قفسه سینه: روی سینه را به آرامی نوازش دهید. با موهای سینه اش بازی کنید.
  • باسن: با زدن ضربه روی باسن او می توانید تحریکش کنید. یا بعد از اتمام کار با شانه و کمر، باسنش را ماساژ دهید.
  • پا: ماساژ دادن پا باعث آرامش خواهد شود و بوسیدن یا گاز گرفتن انگشت پا باعث تحریک می شود.
  • قسمت داخلی ران: در حالیکه اندام جنسی همسرتان قطعاً حساس ترین نقطه بدن او است، لمس اطراف آن نیز می تواند باعث لذت حداکثر شود.

شما باید با اعتماد به نفس و جسور باشید تا اولین حرکت را انجام دهید و او را با تمایلات جنسی خود تحت تاثیر قرار دهید. برای همین باید مراقب جذابیت خود باشد.

چگونه برای همسر خود جذاب باشید

چگونه برای همسر خود جذاب باشید

در اینجا به شما می گوییم چطور برای شوهرتان جذاب باشید:

  • خواب کافی داشته باشید: مهم نیست که چقدر آرایش داشته باشید، تا وقتی که خواب کافی نداشته باشید، نمی توانید جذاب به نظر برسید. صورت خسته یا چشمان قرمز جذاب به نظر نمی رسد، روزانه هشت ساعت بخوابید.
  • لبخند: وقتی لبخند می زنید سیگنال هایی ارسال می کنید که مهربان و دست یافتنی هستید و روحیه خوبی دارید. لبخند زدن شما را جذاب تر می کند.
  • مودب باشید: با او آرام صحبت کنید و به او مودبانه پاسخ دهید. این کار باعث می شود که حال و هوای خانه آرام باشد. اگر فراموش کرد چراغ حمام را خاموش کند یا حوله خیس را روی تخت انداخت، با او جر و بحث نکنید.
  • صاف بایستید: با صاف ایستادن یا صاف راه رفتن، احساس اعتماد به نفس خود را بروز می دهید. این در چهره شما ظاهر می شود و زن با اعتماد به نفس، مردان را به خود جلب می کند. بنابراین، سر خود را به سمت بالا و بدن را صاف نگه دارید.
  • ارتباط چشمی را حفظ کنید: وقتی در حال گفتگو با شوهر خود هستید، به چشمان او نگاه کنید. این باعث می شود که همسرتان بفهمد در حال گوش کردن هستید و به گفتگو علاقه دارید.
  • رفتار زنانه داشته باشید: مردها دوست دارند از زنان زندگی خود محافظت کنند. آنها می خواهند که به حضورشان نیاز داشته باشید. هر از گاهی جنبه ظریف و حساس خود را به آنها نشان دهید و کمی مطیع باشید. مردها دوست دارند با زنی باشند که از آنها تقاضای راهنمایی و کمک می کند.
  • آرامش خود را حفظ کنید: به همسر خود کمی فضا بدهید. او را با سوالاتی درباره این که کجاست و با چه کسی است، آزار ندهید. اگر او با تلفن خود مشغول است یا در حال تماشای مسابقه مورد علاقه خود در تلویزیون است، غر نزنید.
اشتراک‌گذاری
یک نظر
  1. تسمه کش تسمه اهنی پاسخ

    خوشمان امد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *