چرا مردان عاشق زنان ساکت می شوند

۹ چیز که باعث می شود مردان عاشق زنان ساکت شوند

بسیاری از زنان نگرانند که ممکن است از مهارت های کلامی خوبی برخوردار نبوده و نمی دانند چگونه درباره خودشان صحبت کنند. با این وجود شما می توانید میزان علاقه مردان را با چیزهایی غیر از ظاهر زیبا و خوش صحبتی بسنجید. در این جا بر اساس نظرسنجی از مردان، ما ۹ چیز را که باعث می شود مردان عاشق زنان ساکت شوند، معرفی می کنیم.

مطالب پیشنهادی: مردان جذب چه دخترانی می شوند؟!/ روانشناسی مرد عاشق!

چرا مردان عاشق زنان ساکت می شوند؟

۱٫ مردان عاشق زنان ساکت می شوند وقتی زن به داستان های وی واقعاً گوش می دهد

“من واقعاً به صحبت کردن تشویق می شوم چون او کاملاً به حرفهای من گوش می دهد.” مردان وقتی زنان به سخنان آنها گوش می دهند، احساس خوشایندی پیدا می کنند. شما می توانید شنونده خوبی بوده و با استفاده از پاسخ ها و حالات چهره به وی بفهمانید که به سخنانش توجه دارید.

مردان عاشق زنان ساکت می شوند وقتی زن به داستان های وی واقعاً گوش می دهد

۲٫ وقتی می فهمد که زن چقدر مراقب اوست، مثلاً وقتی اولین کسی است که متوجه ناراحتی وی می شود

“وقتی من تا دیر وقت کار می کنم، او یک نوشیدنی انرژی زا بر روی میز کار من می گذارد.” اینکه با انجام یک سری کارها مانند تهیه یک میان وعده به وی نشان دهید که به فکرش هستید، نشان دهنده فهم و شعور شما بوده و وی را خوشحال خواهد کرد. اگر کسی را دوست دارید، می توانید به آن پیامی اضافه کرده و باعث شوید وی احساس خاص بودن داشته باشد.

مردان عاشق زنان ساکت می شوند  وقتی می فهمد که زن چقدر مراقب اوست

۳٫ مردان عاشق زنان ساکت می شوند وقتی وی اشتباه دیگری را بدون گله و شکایت می پوشاند

“من فکر می کنم این که وی تنها بر کاری بدون نشان دادن اینکه در حال کمک کردن است، متمرکز می شود، قابل تقدیر است.” مردان وقتی زنان دیگران را به دلیل اشتباهات و کمبود هایشان سرزنش نمی کنند، به آنها جذب می شوند. شما نیز می توانید این کار را با داشتن رفتار متواضعانه و کمک به اطرافیانتان انجام دهید.

مردان عاشق زنان ساکت می شوند وقتی وی اشتباه دیگری را بدون گله و شکایت می پوشاند

۴٫ مردان عاشق زنان ساکت می شوند وقتی وی به آرامی در قبال قیل و قال دیگران لبخند می زند

“وی مرموز به نظر می رسد و من دوست دارم بدانم که در ذهن وی چه می گذرد.” مردان متوجه زنانی که به آرامی در یک جمع خودشان را سرگرم کرده و لذت می برند، می شوند. حتماً لبخند بزنید و نشان دهید که کماکان از جمع لذت می برید تا اینگونه به نظر نرسد که از دیگران فاصله گرفته اید.

مردان عاشق زنان ساکت می شوند وقتی وی به آرامی در قبال قیل و قال دیگران لبخند می زند

۵٫ مردان عاشق زنان ساکت می شوند وقتی می فهمد که وی از لحاظ فیزیکی فرد فعالی است مثلاً گواهینامه موتورسواری دارد

“من متوجه شدم که سرگرمی وی شرکت در تورهای موتورسواری است. مشتاقم بدانم که وقتی سوار موتور می شود، چه لباسی به تن می کند.” مردان وقتی زنان یک فعالیت فیزیکی و بدنی انجام می دهند که با ظاهر آرام آنها در تضاد است، به آنها جذب می شوند. اگر احساس می کنید فردیت چندانی ندارید، می توانید یک سری فعالیت های بدنی شدید را انتخاب کنید.

مردان عاشق زنان ساکت می شوند وقتی می فهمد که وی از لحاظ فیزیکی فرد فعالی است مثلاً گواهینامه موتورسواری دارد

۶٫ مردان عاشق زنان ساکت می شوند وقتی وی می داند که چگونه نظرش را که اهمیت دارد، بیان کند

“او اشتباه رییسش را در یک جلسه بیان نمود. او فردی است که می توان روی وی حساب کرد.” زنانی که ساکت و آرام هستند اما در مواقع ضروری و مهم صحبت می کنند، معمولاً نظر اطرافیان را به خود جلب می کنند. وقتی از شما پرسیده شد که می خواهید چه کنید، صریح و آشکار پاسخ دهید.

مردان عاشق زنان ساکت می شوند وقتی وی می داند که چگونه نظرش را که اهمیت دارد، بیان کند

۷٫ مردان عاشق زنان ساکت می شوند وقتی وی همواره به چیزهایی که می گویید می خندد

“من احساس می کنم که او تنها با من راحت است و این من را مجذوب وی می سازد.” مردان وقتی می بینند یک دختر آرام، با شادی می خندد، جذب وی می شوند. حتی اگر در صحبت کردن ماهر نیستید، خندیدن می تواند حال و هوای شما را بهتر کند.

مردان عاشق زنان ساکت می شوند وقتی وی همواره به چیزهایی که می گویید می خندد

۸٫ وقتی وی در صحبت بر علیه فردی مشارکت نمی کند

“من فهمیدم او چقدر قدرتمند است وقتی دیدم که بی جهت از اکثریت تبعیت نمی نماید.” وقتی شما در خیانت و خنجر زدن به دیگران مشارکت نمی کنید، موقر و عالی مقام جلوه خواهید کرد. بهتر است وقتی دیگران درباره کسی بدگویی می کنند، شما در این کار شرکت نکنید.

مردان عاشق زنان ساکت می شوند وقتی وی در صحبت بر علیه فردی مشارکت نمی کند

۹٫ وقتی در هنگام غذاخوردن خوشحال به نظر می رسد

“در هنگام غذا خوردن او دستهایش را بر روی گونه هایش گذاشته بود. من بدون اینکه او چیزی بگوید، متوجه شادمانی او شدم و این قلب مرا لرزاند.” مردان جذب زنان ساکت اما بروزدهنده می شوند. شما باید احساساتتان را در حس و حال، اشارات و حرکات بدنی تان بروز دهید تا بی تفاوت و بی احساس به نظر نرسید.

مردان عاشق زنان ساکت می شوند وقتی در هنگام غذاخوردن خوشحال به نظر می رسد

اشتراک‌گذاری
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.