خرید ویلا در شمال

خرید ویلا در شمال را با ویلا جنگلی مدرن، تجربه کنید.

ویلا و خانه های ویلایی در منطقه ای خوش آب و هوا مانند شمال، می تواند لحظه های خوب و خاطره انگیزی را برای شما خلق کند. خرید ویلا در شمال، نه خیلی سخت و پیچیده است و نه خیلی آسان که بخواهید دست کم بگیرید.
البته این درجه از ذکاوت و هوشمندی برای خرید هر چیز لازم است اما در ارتباط با خرید ویلا و آپارتمان و به طور کلی ملک و زمین و باغ و باغچه، اهمیت دوچندانی پیدا می کند. زیرا هزینه ای که صرف خرید این موارد می کنید، چیزی نیست که با یک اشتباه دوباره و به آسانی جبران شود. جدای از بحث مالی آن، وجود دغدغه و صرف وقت و انرژی و به طور حتم آشفتگی های ذهنی هم در این میان چیزهایی هستند که با یک تصمیم اشتباه گریبان زندگی عادی شما را خواهد گرفت.

خرید ویلا در شمال

برای خرید ویلا در شمال، قبل از هرکار و هر تصمیمی، بهتر این است که حداقل یک بار هم که شده خودتان به شکل حضوری از منطقه موردنظرتان که قصد خرید دارید، دیدن کنید و نقاط ضعف و قوت آنجا را ببیند و ارزیابی کنید.

ویلا جنگلی، ویلا مدرن

همانطور که می دانید ویلا جنگلی، ویلایی است که در دامنه کوه و در دل جنگل ساخته می شود و به طور معمول از نظر فاصله و دسترسی به امکانات شهری کمی در مسافت دورتری قرار گرفته است. ویلاهای جنگلی، چشم اندازهای بسیار زیباتری داشته و البته کمی از نظر قیمتی از ویلاهای ساحلی ارزانتر هستند.
این نوع ویلاها در دل آرامش و زیبایی خاص خداوندی ساخته می شوند اما در رابطه با همه ویلاها بخصوص ویلا جنگلی، حتما در رابطه با نوع زمین و کاربری آن و مجوزهای قانونی که برای ساخت ویلا صادر می شود، اطمینان کامل حاصل کنید. به طور کلی برای خرید ویلا در شمال، در هر منطقه و هر نوعی که می خواهید، باید این نکته را از همه موارد دیگر مهم تر قلمداد کنید.
ویلاهای جنگلی می توانند طراحی های مختلفی داشته باشند و از متریال گوناگون و متنوع هم در ساخت آنها استفاده شود. از نظر سبک معماری، می توانید هم ویلا به شکل کلاسیک و هم به شکل ویلا مدرن را مشاهده کنید و یا حتی بسازید.
یک ویلا مدرن جنگلی مهمترین شاخصه ای که دارد، سادگی آن است. در ویلاهای با این سبک، اصلا از زرق و برق هایی که در معماری کلاسیک می بینید، خبری نیست و همین سادگی است که نظر بیننده را در اولین نگاه به خود جلب می کند.

خرید ویلا در شمال

در این نوع ویلاها از شلوغ کاری های مبهم خبری نخواهد بود. حتی پیشنهاد می شود که در چیدمان این نوع ویلاها هم از الگوی سادگی پیروی شود و تمام فضای خانه با انواع اسباب و لوازم غیرضروری پر نشود . البته نوع وسایلی هم که در ویلا مدرن به کار گرفته می شود، سبک خاصی داشته و نباید شکوه و تجملاتی که در سبک های سلطنتی و کلاسیک می بینیم، را در آنها پیاده سازی کنیم.
یک یا دو دست مبل خاص و ساده، تعداد محدودی میز و صندلی و البته وسایل دکوراتیو مدرن با المان های صنعتی و انتراعی می تواند یک ویلا را کامل کند.
خرید ویلا در شمال آنهم به سبک مدرن، می تواند پاسخگوی نیاز افرادی باشد که عاشق نور هستند. بخصوص که این ویلای مدرن در دل جنگل هم ساخته شده باشد. زیرا وجود درختان بلند و انبوه و تو در تو، می تواند تا حدودی ورود نور را به داخل ویلا کمتر کند. اما در طراحی های مدرن یک ویلا، به دلیل اینکه ساختار و اصل یک بنای مدرن استفاده بیشتر از انرژی طبیعی می باشد و به همین دلیل هم در نقشه یک ساختمان مدرن از پنجره های بزرگ استفاده می شود، نور بیشتری می تواند وارد ویلا جنگلی شما شود.
البته باید در نظر داشته باشید که چون ویلاهای جنگلی در ارتفاعات ساخته می شوند و این مناطق دمای کمتری نسبت به قسمت های پایین تر دارند، پس به کارگیری پنجره های مقاوم به سرما ( دوجداره، سه جداره و..) اصلی واجب است که حتما باید در هنگام خرید آن را مورد توجه قرار دهید. در غیر اینصورت با هزینه های بالای گرم کردن ویلا در فصول سرد، روبرو خواهید شد.
طراحی ویلای مدرن بخصوص اگر بخواهد این ویلا، ویلاجنگلی باشد، با کمک عناصر و متریالی مانند چوب
( البته نه جنگلی که ما حافظان محیط زیست هستیم) می تواند هم از نظر ظاهری هماهنگی خاصی با محیط جنگلی اطراف ویلا، پیدا کند و هم زیباتر و دلنشین تر باشد. استفاده از متریال طبیعی دیگر مثل سنگ ها هم در نمای ساختمان مدرن، می تواند به سادگی و طبیعی بودن این ویلاها کمک بسزایی کند.
بیشترین نماهای که در هر نوع نمای مدرن مثل نمای ویلا مدرن به کار می روند، عبارتند از نمای ترموود، نمای کامپوزیت، اچ پی ال، لوور، شیشه ای، سرامیک و.. البته با توجه به اینکه ویلای ما در دل جنگل قرار است باشد، بهتر است متریال طبیعی تر استفاده شود.
اگر قصد خرید ویلا در شمال را دارید و در این رابطه تجربه کافی را ندارید، می توانید روی کارشناسان ما حساب کنید. ارزیابی دقیق ویلا و آگاهی از چندوچون زمین و بنای ویلا و بررسی مجوزهای قانونی ویلا را می توانید از کارشناسان ویلا ۳ بخواهید.
اطراف ویلاهای جنگلی سروصدای کمتری وجود دارد و آرامش بینظیری را برای ساکنین خود می آورند. علاوه بر داشتن هوای پاک و آرامش و زیبایی اطراف و مناظر خاص، می توانند مکان خوب و مناسبی برای سرمایه گذاری باشند و در آینده می توانند سرمایه شما را افزایش دهند.
ویلای جنگلی را در نقاط مختلف شهرهای شمالی ایران بخصوص استان مازندران می توانید مشاهده کنید و گزینه ها زیادی پیش روی شما قرار بگیرد. بهتر است قبل از خرید و هر گونه اقدام دیگر، با افراد کارکشته و متخصص که سالهاست در این زمینه مشغول به فعالیت هستند، مشورت نمایید.
گروه ویلا ۳ آرزو دارد که بتوانید گزینه های خوب و دلخواهی را پیدا کرده و بتوانید روزها و اوقات خوشی را در ویلای خود، به همراه خانواده و دوستان خود، تجربه کنید.

اشتراک‌گذاری
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *