تجربه سقط با قرص سایتوتک

تجربه سقط با قرص سایتوتک | راه تشخیص قرص سایتوتک اصل از تقلبی

تصمیم گیری درباره سقط جنین همیشه آسان نیست. در ایران سقط جنین به طور کامل ممنوع نیست و در شرایط سقط درمانی و با رضایت پدر میتوانند جنین ناقص را سقط کنند اما مشکل از آنجا آغاز می‌شود که تعداد زیادی از متقاضیان سقط جنین، این شرایط ندارند. یعنی نه جنین و نه مادر، بیماریی ندارند اما به دلایل متفاوت میخواهند به بارداری خود خاتمه دهند. به طول مثال دخترانی هستند که ازدواج نکرده اند و یا در اثر تجاوز مخصوصا در پارتیهای شبانه باردارشده اند و راه به هیچ جایی ندارند حتی پس از چهار ماهگی به هر دلیل تصمیم به سقط جنین گرفته اند. انواع سقط جنین با دارو ها و سقط جنین جراحی یا ساکشن و کورتاژ و تزریق داخل امنیونی وجود دارد. ولی امروزه براحتی میتوان با مصرف داروهای کم خطر سقط ایمن تری داشت.

مطلب پیشنهادی: سقط نشدن جنین با قرص سایتوتک/ نگران سلامت جنین هستم!

سقط جنین با قرص سایتوتک و عوارض بعد از مصرف آن

بهترین زمان (گلدن تایم ) برای سقط جنین با قرص سایتوتک را مصرف آن در هفته ۶ تا ۸ بارداری می دانند و تا ۹۸ درصد باعث سقط جنین در ۳ ماهه اول بارداری میباشد. بر خلاف تصور عموم هرچه سن بارداری بیشتر باشد شیاف سایتوتک اثر دهی بهتری دارد. در بین هفته های ۴ تا ۵ بارداری اثردهی ۵۰ درصد دارد. در سن بارداری کمتر از ۶ هفته بهترین دارو آمپول پروستاگلندین میباشد که البته عوارض بیشتری از نظر درد شکمی و تهوع و اسهال شدید بی حالی افت فشار خون نسبت به قرص سایتوتک دارد. زمانیکه جنین در شکم مادر مرده باشد و ضربان قلب نداشته باشد خونریزی بیشتر رخ میدهد زیرا بدلیل فوت جنین یکسری اتفاقات در سیستم خونی مادر میوفتد که خون دیرتر لخته میشود بنابراین باید احتیاط لازم را داشته باشید.

بعد از استفاده از داروی سقط جنین چه اتفاقی می افتد:

درد شکمی که معمولا از ۲ ساعت بعد از مصرف قرص سایتوتک شروع می شود. اگر دل درد شدید بود میتوان از قرص ژلوفن یا هیوسین برای کاهش درد استفاده کرد. اسهال و استفراغ که البته با شدت کمتری و به سرعت قطع می شود تب و لرزش بدنی مانند سرماخوردگی که به مرور کم می شود خونریزی و سقط جنین. خونریزی به شکل دفع لخته خون بصورت ناگهانی یا ذره ذره اتفاق میوفتد که با کنده شدن جفت افت فشارخون اتفاق میوفتد. فقط زمان این خونریزیها نباید بیشتر از ۱ هفته بطول بیانجامد و بعد از آن باید برسی شود که علت چیست.

در خانمهایی که سابقه سزارین دارند به هیچ عنوان خودسرانه استفاده نکنند چون احتمال پارگی رحم وجود دارد که بایستی حتما تحت نظر پزشک از این قرصها استفاده کنند. ولی معمولا در ۸ تا ۱۲ ساعت اول پس از مصرف قرصها جنین سقط می شود. گاهی با مصرف یک دوره از قرص های سایتوتک خونریزی شروع نمیشود و باید مجددا بعد از ۳روز دارو را تکرار کرد. هرگز خودسرانه شیاف میزوپروستول یا امپول استفاده نکنید چون شما با عوارض آن اشنا نیستید حتی بسیاری مواقع خانمها دچار یک خونریزی کاذب میشوند در صورتیکه هنوز ساک حاملگی در رحم وجود دارد.

بهرحال شما باید تا ۱هفته بعد یک سونوی مجدد تکرار کنید تا از سقط کامل اطمینان حاصل کنید. و باز یادآوری میکنم که در ۸۰درصد موارد با این داروها سقط کامل صورت نمیگیرد و ممکن است شما مجبور به کورتاژ یا ساکشن شوید. چون باقی ماندن بقایای جفتی اجتناب ناپذیراست. و ابن بقایای جفتی ممکن است باعث عفونت رحمی یا خونریزی منجر به مرگ شود. گاهی ممکن است حاملگی شما خارج از رحم باشد پس تا وقتی جواب ازمایش خون شما مثبت شد سریع اقدام به تهییه دارو نکنید چون استفاده از داروهای سقط جنین ممکن است باعث پارگی لوله رحمی یا دهانه رحمی که نطفه به ان چسبیده میشود ومنجر به فوت شما میشود.

راه تشخیص قرص سایتوتک اصل از تقلبی

زمانیکه با برگه سونوگرافی در دست و گزارش جنین مرده یا بدون ضربان قلب یا جنینی با نقایص کروموزومی مواجه میشوید تازه نگرانیها بابت چگونگی سقط جنین با دارو ها یا کورتاژ و ساکشن شروع میشود. البته در سالهای گذشته بیشترین روش سقط جنین بصورت کورتاژ بود که عوارض خاص خودش را داشت. امروز با ورود داروی سایتوتک (میزوپروستول) به کشور البته با انواع اصلی یا تقلبی کار سقط را راحتر کرده است. قرص سایتوتک در بازار ایران به صورت قاچاقی بفروش می رسد که احتمال تقلبی بودن یا تاریخ گذشتگی آن زیاد است یا وارداتی از چین میباشد.

تشخیص قرص سایتوتک اصل از فرعی کار آسانی نیست و تنها یک پزشک با تجربه با آنالیز شیمیایی آن می تواند این کار را انجام دهد، اما شما می توانید از روش های کلی برای تشخیص دارو سایتوتک اصل از تقلبی استفاده کنید تا احتمال خرید قرص سایتوتک تقلبی را کاهش دهید:

  1. ابتدا بسته بندی دارو را چک کنید: سایتوتک تقلبی معمولا دارای فونت های غیر عادی، رنگ چاپ بی کیفیت و همچنین نوشته هایی با غلط های املایی است.
  2. اگر تجربه استفاده از سایتوتک اصل را دارید، داروی در دستتان را با نمونه های قبلی مقایسه کنید تا متوجه اصل و یا تقلبی بودن آن شوید.
  3. به مهرو موم دارو توجه کنید: مهروموم مختوش نشان دهنده تقلبی بودن سایتوتک است.
  4. اگر بسته بندی سایتوتک داراری شکاف، ترک، و یا شکستگی است از مصرف آن خودداری کنید.
  5. ظاهر قرص ها را بررسی کنید تا رنگ، اندازه و قوام و یکنواختی  یکسانی داشته باشند.
  6. ویژگی فیزیکی قرص را بررسی کنید تا در صورت وجود ترک در قرص متوجه آن شوید. تکه های کوچک قرص و یا پودر شدن بیش از اندازه قرص در انتهای ظرف دارو می تواند نشانه ایی از تقلبی بودن آن باشد.
  7. نرم و یا سفت شدن قرص ها
  8. وجود تورم و یا لکه بر رویی قرص
  9. تغییر رنگ قرص ها
  10. به قیمت دارو توجه کنید، اگر شما با یک قیمت ارزان تر از حد معمول برخوردید با احتیاط بیشتری قرص را تهیه کنید.
  11. هویت دارو را بررسی کنید: کد شناسایی منحصربفرد دارو را می توانید به شماره ۲۰۰۰۸۸۲۲ اس ام اس کنید.

طریقه مصرف قرص سایتوتک اصل

قرص سایتوتک بصورت ۱۰۰میلیگرمی ایرانی و ۲۰۰میلی گرمی خارجی وجود دارد. بهترین راه مصرف آن به صورت واژینالی هر ۶ ساعت میباشد. مکانیسم اثر این داروها ایجاد انقباض رحمی و به طبع دستگاه گوارش میباشد.

مطلب پیشنهادی: علت خونریزی نکردن بعد از قرص سایتوتک

قرص سایتوتک هندی خوبه

سقط جنین در سه ماهه اول کمترین عارضه را دارد. سقط جنین به دو گروه تقسیم میشود:

گروه اول به گفته می شود که به صورت خود به خود اتفاق می افتد و فرد هیچ دخالتی در روند سقط و رشد جنین ندارد و کاملا اتفاقی ست.

گروه دوم عمدی می باشد که با استفاده از دارو، مواد و یا به صورت کورتاژ جراحی توسط شخص باردار انجام می شود و به آن سقط جنین عمدی می گویند و در بیشتر موارد باعث خطر و مشکلاتی در بدن مادر باردار می شود.
بیشتر سقطهای رخ داده در سه ماهه اول بارداری ست آن هم به دلایل اختلال کروموزمی یا حاملگی پوچ رخ میدهد. از دیگر عوامل ایجادکننده سقط جنین عفونت رحمی،‌ خطرات محیطی،‌ مشکلات هورمونی، ناهنجاری رحمی، دیابت کنترل نشده و بیماری تیروئید میباشد. اگر خانمی بیش از دو بار سقط جنین داشت باید از نظر ژنتیکی و مشکلات دیگر بررسی شود.

علاوه بر این موارد، سن مادر عامل مهمی برای سقط جنین می باشد. درصد سقط جنین در زنان ۲۰ تا ۳۰ ساله ۱۲ تا ۱۵ درصد می باشد و در سن ۴۰ سالگی به ۲۵ درصد می رسد، یعنی سقط جنین در سنین بالا بیشتر است.

سقط جنین با ساکشن و کورتاژ

گاهی با مصرف کلی دارو باز انقباض و سقط جنین اتفاق نیوفتاده و یا در۹۰درصد موارد تکه ای از جفت باقی مانده است که باید سریعا درمورد آن اقدام شود .بهترین اقدام انجام ساکشن یا کورتاژ است .لازم به توضیح است که ساکشن نوعی از روش کورتاژ میباشد که بدون نیاز به بستری و بیهوشی به صورت سرپایی انجام میشود. مزیت ساکشن نسبت به کورتاژ مدت زمان کمتر بدون نیاز به بیهوشی بدون نیاز به تراشیدن رحم میباشد.در واقع ساکشن رحم با یک سوند نلاتون شماره ۱۴یا ۱۶در داخل رحم میگذارند و با مکش مانند جاروبرقی ساک حاملگی و جفت را خارج میکنند .این روش تا هفته ۶بارداری قابل انجام است. در مواقعی که بعد از استفاده داروهای سقط جنین بقایای جفتی بماند میتوان بقایا را براحتی با ساکشن خارج کرد .روش ساکشن در سقط جنین بسیار بی خطر وایمن تر ازکورتاژ میباشد.

تشخیص سقط جنین

پزشک یا ماما برای حصول اطمینان از سقط جنین، سونوگرافی برای مادر می نویسد. اگر جنین کاملا از رحم مادر دفع شده باشد، معمولا کار دیگری انجام نمی گیرد. اما معمولا رحم کاملا تخلیه نمی شود و نیاز به کورتاژ دارد. در فرایند کورتاژ تمام بقایای جنین از بدن مادر خارج می شود. کلا دونکته اجتناب ناپذیر در سقط جنین وجود دارد یکی دل درد و دیگری خونریزی میباشد .کیفیت خونریزی ممکن است در روزهای اول بیشتر باشد و در چند روز اتی کمتر شود گاهی ممکن است یک لخته بزرگ از شما دفع شود یا گاهی با تکرار زیاد لخته لخته خونریزی داشته باشید. در طب گیاهی خوردن بعضی از گیاهان مانند گلپر یا زرشک اویشن وزعفران ممکن است باعث سقط جنین شود چون مکانیسم این گیاهان قاعده اور است ولی زمانیکه جنین بالای ۴هفته بارداریست بندرت این اتفاق میوفتد وشما به خونریزی خواهید افتاد. معمولا ۴تا۶هفته بعداز سقط جنین قاعدگی به روال خود بازمیگرددو مادر میتواند دوباره باردار شود.

منبع خبر : izanan

اشتراک‌گذاری
93 نظر
  1. سلام یک ورق قرص سایتوتک اصل امریکایی تاربخ ۲۰۱۹ با رعایت کامل شرایط نگهداری خریداری شده از داروساز دارم که دو ورق تهیه و با یک ورق کامل جواب گرفتم.در صورت نیاز تماس با ۰۹۳۶۳۶۱۸۱۴۱رضایی.

    1. سلام. من از این قرص میخواستم
      فقط اونی که شما استفاده کردید ڃند میلی بود و آیا سقط کامل انجام شد؟

  2. جهت تهیه و مشاوره قرص میزوپروستول (سایتوتک) آمریکایی از شرکت دارویی معتبر تماس با ۰۹۲۱۷۳۷۵۲۳۰

  3. احتمال داره مصرف قرص سایتوتک باعث ایجاد کیست بشه؟

    1. سقط عوارض زیادی دارد بهتره اگر جنین شما مشکلی ندارد انجام ندهید.

  4. سلام عزیزان وقتتون بخیر وظیفه خودم دونستم به عنوان کسی که تو این زمینه چند سال تجربه داره اطلاعاتم رو در اختیار شما بزارم تا کسانی که از لحاظ روحی تو شرایط مناسبی نیستن بخاطر این قضیه از لحاظ جسمی و مالی هم تنش و درگیری فکری نداشته باشن و به راحتی با چنتا نکته ساده بتونن قرص اصل مورد نیاز رو تهیه کنند و استفاده کنند, با کلیک کردن روی لینک یا کپی کردن اون تو قسمت آدرس مرورگرتون ویدیو آموزشی براتون باز میشه و تمامی اطلاعات لازم در این زمینه رو در اختیارتون قرار میده تا بتونید آگاهانه خرید کنید و شاید گره ای از مشکلاتتون باز شه aparat.com/v/XKTop
    ( با اجازه و تشکر از وبسایت نی نی نما با مطالب بروز و قشنگشون )

  5. من شماره خانوم رضایی رو فامیلمون از یکی از دلالان ناصرخسرو تهران گرفت و بهم داد واقعا خدا خیر بده خانوم رضایی رو من شهرستان زندگی میکنم و شوهرم هم چند ماه حقوقش رو ندادند ایشون هم ۴۰ هزار تومان فقط هزینه قرص رو از من گرفت و گفتن که نیازی نیست از شما سودی بگیریم برای من ارسال کرد و من کارم انجام شد

    1. میشه شمارشو به منم بدین

    2. ممکن شماره خانم رضایی رو به منم بدید ممنون

  6. ما به دلیل مهاجرتی که در پیش داشتیم تصمیم به سقط گرفتیم ، چون شرایط اونور رو نمیدونیم.یکی از دوستام که داروخانه دارن یه شماره دادن و من زنگ زدم و قرص رو برام آوردن که فردا قراره استفاده بشه ، ولی من ۱۲۰ هزار تومان بابت یک ورق پرداخت کردم.

  7. سلام دوستان.بنده تو هفته ۷ بارداری با قرص سایتوتک سقط کردم.خیلی دنبال این قرص گشتم و خدا بهم رحم کرد که از دلال نگرفتم و از متخصص زنان تهیه کردم.البته ناگفته نمونه خیلی دکترا رفتم که قبول نکردن اما بالاخره یه متخصص پیدا کردم.تعدادی از قرصا مونده و تا تاریخ ۲۰۲۰ انقضا داره و اگرم باز شک داشتید میتونمم ثایت کنم که از متخصص زنان خریدم.هر کسی خواست بهم خبر بده.

    1. شمارتونو بدین.
      جند تا قرص مونده؟

    2. میشه شمارتونو بدین؟

    3. سلام میشه شماره دکتر بهم.بدین

  8. سلام
    من پارسال یه بسته از این قرص برای سق تهیه کردم و سط با موفقیت انجام شد الان ۶عدد از قرص ها مونده و تا سال ۹۸ اعتبار داره
    اگه کسی خواست بهم خبر بده
    از مطمین بودن قرص ها هم خیالتون راحت باشه چون من ازش جواب گرفتم

    1. سلام منم باردارم هنوز٢هفته نشده جوري ك دكتر گفت هنوز ساك باوداري وارد رحم نشده بتام٦٠بود ميخوام سقط كنم با چي بنظرتون؟

    2. شماره تماس بدين من قرص لازم دارم

    3. سلام رنگ جلد قرص چه رنگیه خریدارم و قیمتش

    4. قیمت چند ؟

  9. ميشه شمارتونو بدين براي تهيه قرص؟

  10. من هر کاری میکنم که شمارمو بذارم اجازه نمیده شما شماره بذارین باهاتون تماس بگیرم

  11. سلام كسي هست كه الان قرص موجود داشته باشه من احتياج دارم

  12. لطفا یکی جواب بده.من تو هفته ۵بارداریم امروز صبح سایتوتیک یکی زیر زبون و یکی واژن گذاشتم بعدیارو هر ۲ساعت به ۲ساعت داخل واژن گذاشتم تا الان که ساعت ۱۱/۵هستش ۳تا داخل واژن گذاشتم نه حالت تهوع دارم نه استفراغ فقط رفتم دستشویی چند قطره خون اومد دیگه نیومد دوتا دیگه دارم که باید تو ۴ساعت اینده داخل واژن بذارم.چیکار کنم؟پس کی خونریزیم شروع میشه؟

    1. ممکن است تا چند ساعت آینده به خون ریزی بیافتید .

  13. سلام دوستان من قرص سایوتک اصل میخوام اگه خودتون دارید یا جایی رو سراغ دارید که میتونه بهم بده لطفا بهم بگین خیلی فوریه

  14. من قرص سياتوتك اصل ميخوام ،كرج هستم كسي رو دوستان سراغ دارين كه بشه تهيه كرد ازش؟

  15. سلام دوستان, من به دلیل استفاده از دارو ک منع بارداری داشت مجبور ب سقط شدم ,دکترم گفت باید تا پایان ماه سوم صبر کنی ولی من خودم قرص رو از ی جای مطمئن گرفتم و با دوتاش سقط کردم, بقیه قرصا هستن اگه کسی خواست,قرص سایتوتک ۲۰۰ خارجی اصل

  16. سلام وقت بخير من بتا٦٠بود دكتر تشخيص داد سن جنين خيلي كم باشه گفت صبر كن ٥روز ديگه سونو بده چون هنوز ساك هم تشكيل نشده اما گفت تست بارداري مثبته ب نظرتون با چي سقطش كنم؟ با شياف يا امپول يا قرص؟؟؟؟

    1. من از قرص استفاده کردم خیلی خوب بود, با یه دونه قرصم سقط میشه برا شما

  17. سلام میشه بگید قرص اصل چه رنگی هستش

    1. سفید رنگ و شش ضلعی هستش, همه قرصها اینجورین حتی قرص تقلبی, باید از جای مطمئن بخرین

  18. سلام من دوماه بازداریم کامل شده الان رفتم تو سه ماهگی ۵قرص اوردم ولی طریقه استفاده بلد نیستم اگه کسی بلده بگه ممنون میشم اولین بازداریم هست

  19. سلام من یکماهه حامله هستم دو بار از سایتوتک استفاده کردم هر بار خونریزی شدید هم داشتم ولی سقط انجام نشد یه بار ۶عدد داخل واژن گذاشتم نشد بار دیگه دو تا زیرزبان و چهار تا داخل واژن گذاشتم سقط نشد چیکار کنم

  20. سلام قرص اصلی سراغ دارین

    1. با سلام منم فکر میکنم باردارم بنا به مشکلاتی نمیخوام فعلا بچه داشته باشم.همه امیدم این قرصه.میشه بگید سقط شد یا نه؟ قرصتون چه شکلی بود از کی خریده بودین.نکنه برا منم بمونه ??

  21. سلام من به خاطر تشکیل نشدن قلب جنین مجبور به سقط با دارو شدم ولی از اون به بعد درد شدید معده دارم چیکار کنم

  22. من تازه دیشب ۱۰دونه ازاین قرص برام یکی از دوستام تهیه کردن وگفتن ۶عددروباید استفاده کنم بنظرتون کافی یاممنون ازتون

  23. دلال های دارو ناصر خسرو شماره برای فروش قرص می زارن بعد می گن دارو اضافی دارم دکترم مردم حرف اینارو باور نکنید قرص چینی هندی می دن خدایی نکرده بلایی سرتون می یاد

  24. سلام من پارسال یه بسته از این قرص برای سقط تهیه کردم و سقط با موفقیت انجام شد الان ۶عدد از قرص ها مونده و تا سال ۹۸ اعتبار داره اگه کسی خواست بهم خبر بده
    از مطمین بودن قرص ها هم خیالتون راحت باشه چون من ازش جواب گرفتم
    [email protected]

    1. عزیزم منم بین هفته ی ۳ تا ۵ هستم قرص رو تهیه کردم اما بلد نیستم چجوریه طریقه مصرفش

  25. سلام من هفته۵ بارداریم میشه بگید اگه مصرف کنم جنین میوفته یا نه؟

    1. سلام میشه بگین بستشو چند گرفتین؟

  26. ما شهرستان زندگی میکنیم و به دلیل بارداری پوچی که داشتم دکتر این قرص رو برای من نوشت ولی تو شهر خودمو موجود نبود تا اینکه یکی از آشنایان شماره مشاور پایدار رو فرستاد و من از ایشون تهیه کردم فقط میتونم بگم خدا خیرشون بده و امیدوارم همچنانا به کسانی که توشرایط من هستن کمک کنند و سالم و تندرست باشن

    1. آره صدرصد میفته

  27. ۱۶ روش خانگی سقط جنین برای بارداری ناخواسته//////////
    ۱. به طور منظم دوش آب گرم بگیرید.
    یکی از داروهای خانگی بدون خطر و طبیعی برای سقط جنین در اوایل بارداری این است که به طور مرتب دوش آب گرم بگیرید. با این حال، شما باید این روش را با مصرف گیاهان دارویی بدون خطر یا سایر محصولات طبیعی ترکیب کنید تا نتایج بهتری به‌دست بیاورید. مطمئنا این روش برای رسیدن به نتایج مورد نظر بدون خطر و مطمئن است.

    ۲. مصرف غذاهای غنی از ویتامین C
    ویتامین C خواصی طبیعی برای جلوگیری از حاملگی دارد و یکی از گزینه‌های عالی در فهرست ۱۶ روش خانگی سقط جنین است. به یاد داشته باشید میوه‌های خانواده‌ی مرکبات را در مقادیر زیاد مصرف کنید. این کار را باید به خصوص هنگامی انجام دهید که دوره‌ی ماهانه‌ی منظمی را تجربه می‌کنید و احساس بارداری دارید.

    ۳. دانه‌های کنجد
    در واقع، دانه‌های کنجد یک افزودنی سالم برای رژیم غذایی آدم‌ها در سراسر جهان هستند. با این حال، این دانه حاوی خواص بدنامی هستند که می‌توانند سبب سقط جنین شوند. شما می‌توانید مقداری دانه‌ی کنجد را مستقیما مصرف کنید. گزینه‌ی دیگر برای مصرف کنجد این است که می‌توانید مقداری از دانه‌های کنجد را شب تا صبح داخل یک لیوان آب خیس بگذارید.

    در هنگام صبح می‌توانید آبی را که مدت طولانی کنجد در آن غوطه‌ور بوده و طعم کنجد را گرفته مصرف کنید. برای به‌دست آوردن نتیجه‌ی مشابه، می‌توانید دانه‌های کنجد را به غذاهای‌تان اضافه کنید. این دانه‌ها دارویی بدون خطر و طبیعی برای سقط جنین هستند!

    ۴. برگ جعفری
    برگ سبز جعفری نیز به عنوان یک داروی خوب برای سقط جنین در اوایل بارداری استفاده می‌شود. معروف است که این گیاه در اوایل دوره‌ی بارداری به طور طبیعی سبب سقط جنین می‌شود و تنظیم‌کننده‌ی عالی دوره‌ی قاعدگی است. این گیاه دارویی به شل شدن رحم کمک می‌کند و سپس باعث سقط جنین می‌شود. شما می‌توانید برگ‌های جعفری را به شیوه‌های متفاوتی مصرف کنید.

    نخستین شیوه این است که می‌توانید چند برگ جعفری را آماده کنید و آن را همراه با مقدار کمی آب در یک دستگاه تمیز مخلوط‌کن بریزید و سپس آب آن را استخراج کنید. می‌توانید مقداری از آن را در یک فنجان تمیز بریزید و چند بار در روز آن را بخورید. روش دوم برای مصرف این گیاه دارویی این است که می‌توانید مقداری جعفری خشک بردارید و سپس از آن دمنوش تهیه کنید و آن را بنوشید.

    و روش آخر این‌که، فقط چند ساقه جعفری را بردارید و سپس آن را به مدت یک شب تا صبح در واژن‌تان قرار دهید یا آن را چند بار در روز عوض کنید تا به بهترین نتیجه‌ی ممکن برسید.

    ۵. چای بابونه
    ممکن است تعجب کنید از این‌که استفاده از چای بابونه هم درمان خانگی بدون خطر و طبیعی دیگری برای سقط جنین در اوایل دوره‌ی بارداری است چرا که اغلب ‌پزشکان نوشیدن این چای را به زنان باردار توصیه می‌کنند. برای به‌دست آوردن نتیجه‌ی عکس، فقط باید مقدار مصرف‌تان را افزایش بدهید. شما باید چند فنجان چای بابونه در روز بخورید تا جنین سقط شود.

    برای این منظور باید بابونه‌ی خشک را با آب داغ مانند وقتی که چای دم می‌کنید، ترکیب کنید. حالا چای را به مدت ۳ تا ۴ دقیقه دم بگذارید و سپس آن را مصرف کنید.

    ۶. رابطه جنسی
    داشتن چند بار رابطه جنسی در ماه اول و دوم بارداری می‌تواند یکی از روش‌های خانگی طبیعی برای سقط جنین باشد. بهتر است بدانید که چه‌طور باید رابطه داشته باشید تا مشکل خود را حل کنید. دخول مکرر، و همچنین ارگاسم، ممکن است به سقط جنین منجر شود و این تاثیر چندین بار ثابت شده‌است.

    ۷. گیاه دارویی دونگ کوئی
    دونگ کوئی، یک گیاه دارویی چینی، که نام علمی آن Angelica Sinensis است یکی از شناخته‌شده‌ترین و بدون خطرترین داروهای خانگی برای سقط جنین در اوایل بارداری است. شما نمی‌توانید این گیاه یا گل دونگ کوئی را به راحتی به‌دست بیاورید اما در بسیاری از فروشگاه‌ها می‌توانید آن را به صورت پودری پیدا کنید. به هر حال بعد از یافتن آن، باید مقداری از این پودر را بردارید، آن را با آب مخلوط کنید و ترکیب حاصل را چند بار در روز مصرف کنید تا به نتیجه‌ی مورد نظرتان برسید.

    ۸. سنبل ختایی
    اثر سنبل ختایی بر روی زنان بسیار عالی است. این گیاه دارویی به فعال شدن انقباضات کمک می‌کند و به این ترتیب سبب تسهیل شدن قاعدگی می‌شود. چنین خواصی سبب می‌شود که این گیاه دارویی یکی دیگر از روش‌های بدون خطر و طبیعی برای سقط جنین در اوایل بارداری باشد. شما باید گیاه دارویی سنبل ختایی را با یک فنجان آب ولرم مخلوط کنید و ۴ بار در روز آن را مصرف کنید.

    ۹. گیاه دارویی توت مار (کوهوش سیاه)
    این گیاه یکی دیگر از داروهای خانگی بدون خطر و طبیعی برای سقط جنین در اوایل بارداری است. پس از مصرف این گیاه، شما باید کوهوش قرمز مصرف کنید. مهم

  28. سلام. قرص سایتوتک اصل با ضمانت نامه فوری احتیاج دارم. خواهش میکنم اگر کسی داره بهم معرفی کنه. متشکرم

  29. سلام من روش استفاده از سايكوتيك رو ميخوام

  30. من الان از ده ونيم شب مصرف كردم فقط يكم درد دارم با اسهال نه خونى نه لكى چيكاركنم

  31. سلام من از ۷.۵ صبح ابتدا هر نیم ساعت ۲ تا زیر زبونم گذاشتم و بعد هر نیم ساعت ۴تا رو شیاف کردم اسهال و استفراغ داشتم و افت فشار که تا ساعت ۱۰ خوب شد الانم دارم هر ۶ساعت یکی شیاف میکنم اما درد شکمم خیلی زیاده اما دریغ از یک لکه خون میشه بگید چیکار کنم الانم ساعت ۹ شب هست.

  32. تو هفته هفتمم.قرصو میخوام تهیه کنم طریقه مصرفش چطوریه تورو خدا جواب بدین!!

  33. سلام.من الان هفته دهم بارداری هستم.اوایل بارداری یک ورق قرص سایتوتک با مکافات پیدا کردم برای سقط اما منصرف شدم و نی نی رو نگه داشتم.هرکی لازم دارم پیام بده[email protected]

  34. الان یک ساله سقط کردم پشیمونم عذاب وجدان دارم لطفا نکنید

    1. سلام.منم دقیقا همین حس رو دارم مث….پشیمونم خیلی زیاد….

    2. سلام منم خیلی پشیمونم خیلی…

  35. هفته ششم هستم قرص هم دارم دفعه اولم هست میترسم طریقه درست مصرفشو میخوام اینجا چرا هیچکس ج نمیده… درد داره؟

  36. خیل خوبه لطفا کمک کنید سقط بشم

  37. امیدوارم این مشکل برای هیچ کس پیش نیاد چه عشاق وچه زوج ها .فقط خواستم به عنوان کسی که این راهو رفته بگم درد طاقت فرسایی نداره اما بار روحیه بدی داره .امیدوارم مشکلات همگی حل بشه و خدا در اوج سختی های درست و غلط ما همراهمون باشه .

    1. سلام
      من در ابتدا ۲ تا وازنی و یکی زیر زبونی گذاشتم و بعداز اون نیم ساعتی یکی.تا الان ۵تا وازنی گداشتم نیم ساعت به نیم ساعت اما هنوز هیچ حالتی ندادم
      در هفته چهارم و فقط ساک بارداری خالی از جنین تو رحمم هست. وقتی قرص رو وارد میکنم تا جایی که دستم میرسه و انگشتم میره فشار میدم چون اپلیکاتور وازنی اصلا داخل نمیره هر کاری کردم
      ممکنه چون خیلی ولرد نمیشه اثر نکرده باشه ؟
      تا ورودی رحم میره داخل . انگشتم تا ته میکنم

  38. سلام ، من ٢ تا واژينال استفاده كردم و يك قرص زير زبان بعد يك ساعت ١ قرص زير زبان و يك ساعت بعد اون هم ١ قرص ديگه زير زبان… بعد اونها ٢ ساعت بعد كه دستشويى رفتم از شدت اسهال خون زياد نديدم اما از درد عرق كردم و حتى براى لحظاتى بيهوش شدم ، بعد درد كم شد و تونستم بخوابم اما بيدار كه شدم خونريزى و لخته داشتم اما كم بود شدتش، يعنى سقط شده يا هنوز هست ، كمكم كنيد .

  39. من بهش وابسته شدم ولی باید سقطش کنم اصلا دارم روانی میشم نمیدونم چیکار کنم هفته ۷

  40. من ١٠ تا استفاده كردم تو هفته ي ٥ بارداري هستم،همه رو استفاده كردم،روز اول درد شديد و يكمي خونريزي لخته اي داشتم،امروز كه روز دوممه اصلا انگار نه انگار،ففط گاهي درد و گرفتگي دارم…بايد چيكار كنم؟

    1. اگه کاملا جفت خارج نشده باشه باید کورتاژ کنین بازم برین ازمایش بدین

  41. سلام من ۵ماهه سقط کردم ولی هنوزم دارم زجر میکشم بزرگترین اشتباه زندگیمو کردم حدالمکان تورو خدا سقط نکنین.عذابی رو که من میکشم تجربه نکنین که بچه خودتو با دستای خودت بکشی دارم دیونه میشم..اگرم مجبورین که سقط کنین قرصهای سایتوتک حرف نداره واقعا عالین

  42. سلام ببخشید خانم دکتر چه مدت بعد از سقط با سایتوتک دوباره میتونیم بچه دار بشیم آیا عوارضی بربچه دار شدن دوباره داره یانه ….آیا به رحم آسیب نمیزنه واسه بچه دارشدن مجدد..خیلی ممنون از مطالب خوبتان زنده باشین

    1. سلام بستگی به علت سقط شما دارد.

  43. سلام ، من تا حالا دوبار از سایتوتک استفادده کزدم و سقط کردم ، اخرینش پارسال مهر ماه بود، برای سومین بار میتونم ازیین دارو استففاده کنم ؟ محدودییت مصرف که نداره ؟؟

    1. سلام خیر نمی توانید محدودیت دارد .

    2. از کجا تهیه کردین بگین منم میخام بخرم

  44. سلام خوب هستین من اون هفته چهارشنبه فهمیدم ۲۵ روزه حامله بودم ولی ۳ روز بعد قرص مصرف کردم دل درد شدید اسهال و تب ولرزم داشتم خونریزی هم داشتم از بدنم یه جززاری مثل گوشت خارج شد و چند روز بعدشم یه چیزی مثل بافت خارج شد الان یک هفتس ولی تست زدم مثبت بوده……الان میخوام برم ازمایش بدم تو ازمایش باز مثب میزنه چیکار کنم

  45. تو رو خدا بگید من چجوری باید قرص سایتوتک رو استفاده کنم

  46. سلام دوستان عزیز من حدودا۳۲ روزه که قاعدگی نداشتم و احتمال میدم که حامله شده باشم چون هنوز نامزد هستیم نمیتونم بجه زو بدنیا بیارم چه زمانی و چجوری باید قرص سایتوتکو استفاده کنم خاهشا راهنمایی کنین .

  47. سلام تو‌هفته چهارده میشه از این قرص استفاده کرد؟ خواهش می کنم راهنمایی کنید ، من تا الان نگه داشتم ولی به دلیل افسردگی شدید دوستت روانپزشک می گن باید سقط کنی، با شوهرم هم مشکل داریم ؟ الان می تونم قرص استفاده کنم تا دهانه رحم باز شه؟

    1. سلام به دلیلی تغییرات هورمونی در دوران بارداری تغییرات خلق و خو و یا افسردگی طبیعی است باید سعی کنید این دوران را شاد بگذرانید وقت خود را با مطالعه ،تفریح،یا هر نوع فعالیتی که به شما حس خوبی می دهد پر کنید مطمئن باشید سقط عوارض زیادی برای شما خواهد داشت ومشکل شما قطعا چند برابر خواهد شد .

  48. سلام من من ۳سال پیش در۱۴هفتگی سقط عمدی داشتم و۱۴ماه پیش سزارین داشتم الانم تقریبا۷هفته هست که باردارم با این شرایط میتونم قرص سایتوتک بخرم؟اخه شنیدم کسی ک سزارین کرده باعث پاره گی رحمش میشه این قرص درسته؟اگه درسته چه روشی دیگه میتونم استفاده کنم؟لطفا سریع جواب بدین

  49. سلام من الان یک ماهه حامله ام و بچه هم شیر میدم.
    میخوام سقط انجام بدم با قرص ایا برای بچه ام که شیر میخوره ضرر نداره؟

  50. من قوری فوری چند تا دونه قرص سایتوتک میخوام..

  51. منم به قرص سایتوتک نیاز دارم لطفاً اگه کسی داره بهم بگه یا بگه از کجا تهیه کنم

    1. من ٤ تا دارم اصل فايزر امريكاس

  52. سلام من یه بسته قرص سایتوتیک فایزر امریکایی گرفتم ولی از سقط منصرف شدم هر کی میخواد بگه

  53. من هفته گذشته فهمیدم تودوماه باردارم.رفقم قرص اصل پیداکردم.و۱زیرزبان ۲تاتورحم استفاده کردم باردوم هم همینطور.الان یک فته است که خون ریزی به شکل لخته های کوچک وبزرگ دارم.به نظرشمابچه سقط شده یانه؟؟؟ کسی میتونه منوراهنمایی کنه.البته بچه اولم سزارینی بودم

  54. کسایی که نیاز به این قرص دارند ، فقط و فقط گ سایتوتک ایتالیایی تهیه کنید ، من برای خانوم از یه خانم کلاهبردار قرص خریدم به اسم امریکایی در صورتی که ساخت ترکیه بود ، جنین داخل شکم خانومم فوت شد ولی دفع نشد ایشونم هیچ اطلاعاتی نداشتند که به ما کمک کنند.
    منم از یک نفر در اینترنت سایتوتک ایتالیایی تهیه کردم با راهنمایی ایشان خدا را شکر مشکل من حل شد ، با طناب این کلاهبردار تو چاه نرید.

  55. توروخدا این کارو نکنید خودتونو بدبخت نکنید من الان دوسال از سقطم میگذره پشیمونم هنوز بچه دار نشدم روانم ریخته بهم اصلا حالم خوب نیس مدام با شوهرم دعوا میکنم هر ماه منتظر اینم که باردار بشم ولی نمیشه حاضرم تمام داراییمو بدم ولی اون جنین رو به من برگردونن خواهش میکنم این کارو نکنید

  56. من ۱۲ تا قرص گرفتم ولی بعد از استفاده از ۶ تا سقط شد. هر نیم ساعت یکی زیر زبون می ذاشتم . ۲ تا هم وازینال استفاده کردم ولی با اینکه قبلش دستشویی رفته بودم خیس بودم ، وازینال ها جذب نشد و بعد از سه ساعت در اومد!!! در واقع ۴ تا کافی بود! و خوشبختانه اصلا هم درد نداشتم فقط کمی تب ولرز داشتم. الان هم ۶ تا دیگه دارم. اگه کسی می خواد تماس بگیره تا براش پست کنم.

    1. از کجا تهیه کردی؟

  57. سلام بعداز مصرف قرص چقدر خونروزی طول میکشید این درد شیکم دل میچه چقدر طور میکشه یکی منو راهنمایی کنه

  58. من ۵تا دوشند دارم.۵تاشم استفاده کردیم جنین۲ماهه رو انداخت

  59. با سلام
    لطفا دوستان هم به خاطر سلامت جسم و روانتون هم به خاطر گناهش سریع تصمیم به همچین چیزی نگیرید
    خیلی استرس زا هست حتی بعد از سقط همین طور استرس دارید که ایا کامل دفع سده یا مجبور به کورتاژ میشید و حای بعضیا کما رفتند یا پارگی رحم داشتن به خصوص سرارینی ها
    اول سونو انجام بدید که بدونید جنین تو چه مرحله ای هست
    این قرص از هفته هفت تا نه رو خیلی خوب جواب میده بزرگتر رو یکم درد سر داره و امکان داره کامل دفع نشه
    و اینکه در خرید دارو دقت کنید المانی و ایتالیایی بهترینش هست که من قبلا پرسیدم گفتند المانیش فیک هست یعنی تقلبی اما ایتالیاییش عالی هست اما این به این معنی نیست که هندی این قرص بد باشه هندی اون تولید هند هست کیفیتش هم خوبه از اشناهای ما حتی سه بار سقط داشتن با این برص هندی تنها بدی که داره باید به قیمت همون ایتالیایی بخری یعنی هر ورق ده تایی بین ۳۰۰ تا ۴۰۰ طبق انصافشون. و حتما یه هفته بعد سونو بدید و موقع استفاده دارو تنها نباشید.

  60. سلام قرصارو دارین هنوز

    1. تو شیراز کجا گیر میاد من احتیاج دارم تو رو خدا کمکم کنید

  61. فروش قرص سایتوتک (سقط جنین ) اصل فایزر آمریکا بسته ده عددی کاملا تضمینی
    پرداخت برای تهران ،کرج ،اصفهان و مشهد درب منزل
    جهت سفارش با شماره ۰۹۱۳۰۸۱۲۰۸۵تماس بگیرید.

  62. سلام چند وقت پیش قصد سقط داشتم و خیلی تحقیق کردم و دنبال فرد مورد اعتماد و با تجربه بودم بالاخره با ی خانومی آشنا شدم که ماما هستن و خودشون راهنما مصرف میدن ضمن اینکه داروی اصل و تضمینی دارن پیگیری لحظه به لحظه تا زمان دفع کامل دارن و پرداختشون برای تهران و کرج درب منزله چون خیلی راضی بودم از کارشون گفتم اینجا بگم شاید خیلیا مثل من به همچین شخصی نیاز داشته باشن ۲۴ساعته توی واتساپ آنلاین هستن و هر زمان پیام بدین جوابتون رو میدن۰۹۱۳۰۸۱۲۰۸۵

  63. قرص مزوپروستول تو هر بدنی منحصر بفرد خودش جواب میده من خودم ماما هستم و روش دقیق سقط و قرص اصلی رو با قیمت مناسب دارم زیر ۱۹ هفته اگر کسی نیاز ب کمک داشت میتونه رو من با تضمین حساب کنه ۹۰۵۵۹۶۸۹۸۱ چون به غیر از ایران تمام کشورهای اروپایی زیر ۲۱ هفته اجازه سقط ب مادر و میدن و این حق مادره و در ضمن زندگی جنین قبل تولد کاملا نباتی هست لطفا ب چرندیات گوش ندین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *