روش صد در صد تضمینی برای پسر دار شدن!

آیا می توانم با روش آی یو آی یا آی وی اف بطور تضمینی و صد در صد پسردار بشوم؟ 

 در هر دو روش می‌توان جنسیت جنین را به دلخواه انتخاب کرد اما درصد موفقیت در هر دو یکی نیست. در روش آی یو ای می‌توان در آزمایشگاه درصد اسپرم‌هایی را که حاوی کروموزوم ایکس یا ایگرگ هستند، بیشتر کنند و بعد آنها را به رحم زن منتقل کنند. البته احتمال موفقیت در این روش حدود ۷۰ درصد است.

روش صد در صد تضمینی برای پسر دار شدن، چه ماهی برای پسر دار شدن مناسب است،  روش صددرصد پسردارشدن

در آی وی اف که لقاح آزمایشگاهی است جنین در آزمایشگاه تشکیل می‌شود و بعد جنسیت مورد بررسی قرار می‌گیرد و بعد از آن جنسیت دلخواه زوج را منتقل می‌کنند که به ۱۰۰ درصد نزدیک است. یعنی اگر خطای آزمایشگاهی رخ ندهد که معمولا خیلی کم است در این روش به ۱۰۰ درصد نزدیک می‌شویم.

در روش آی وی اف اگر چند تا جنین تشکیل شود می‌توان جنسیت‌ها را مشخص کرد؟ مثلا یک جنین دختر داشته باشیم و یک جنین پسر؟ 

در آی وی اف جنین‌ها با جنسیت‌های مختلف تشکیل می‌شوند هم جنسیت پسر هست هم دختر. مگر اینکه در خانواده فرد مورد نظر دخترزایی زیاد باشد. یعنی اسپرم‌هایی که پیدا می‌شوند و کیفیت مناسبی دارند اغلب اسپرم‌هایی هستند که کروموزوم ایکس هستند یا برعکس. بعضی وقتها همه چیز به سابقه خانوادگی افراد بستگی دارد.

پی جی دی و تشخیص جنسیت جنین قبل از لانه گزینی
 تشخیص جنسیت جنین قبل از لانه گزینه پی جی دی است. یعنی بعد از لقاح آزمایشگاهی و تشکیل جنین یک سلول از هر جنین گرفته می‌شود و با بررسی آن سلول تشخیص داده می‌شود که این جنین دختر است یا پسر. یعنی اگر آن سلول نشان بدهد که کروموزم XY است بنابراین جنینی که سلول را از آن بیرون آوردیم پسر است و اگر XX باشد یعنی جنین دختر است.

چه ماهی برای پسر دار شدن مناسب است؟

اگر قصد پسردار شدن دارید در فصل گرم و پرنور سال مثل تابستان اقدام کنید کروموزومهای y در زمستان زودتر از بین می روند.

برای پسر دار شدن چه غذایی بخوریم؟

مصرف غذا های دارای سدیم و پتاسیم برای پسرزایی

 در تعیین جنسیت جنین یون های موجود در سدیم، پتاسیم نقش زیادی دارند. زنانی که مایلند پسردار شوند باید بیش از هر ماده غذایی دیگری، غذا هایی که میزان سدیم و پتاسیم بیشتری دارند را مصرف کنند.

نمک، سرشار از سدیم است پس بهتر است خانم ها در تهیه غذا، خوردن میوه ها و سالاد از نمک بیشتری استفاده کنند و مواد غذایی شور مانند بیسکوییت های شور، ترشی، زیتون شورو … مصرف کنند.

اما مصرف زیاد نمک سبب بالا رفتن فشار خون و ابتلا به بیماری های قلبی می شود پس بهتر است خانم هایی که دچار بیماری های قلبی هستند از مصرف نمک خود داری نمایند.

برای بیشتر ماندن اسپرم ها در رحم خانم ها باید زوجین مواد غذایی دارای پتاسیم فراوان مانند حبوبات (نخود، لوبیا، عدس و …) ، میوه های خشک (انجیر خشک،خرما، زردآلو و … )مصرف کنند.

وجود پتاسیم سبب می شود اسپرم مردان زمان زیادی دررحم خانم ها باقی بماند و به سمت تخمک حرکت کند تا لقاح دررحم خانم با موفقیت انجام گیرد. قارچ و موز ، مارچوبه، سیب زمینی، سیب، بادام نیز سرشار از پتاسیم هستندو مصرف آن ها توصیه می شود.

مصرف مرکبات و پسرزایی

مرکبات مانند لیمو ترش، پرتقال، نارنگی، گریپ فروت و… حاوی ویتامین C هستند و در تقویت سیستم ایمنی بدن و سلامت جسم و ایجاد محیط قلیایی در بدن نقش زیادی دارند . محیط قلیایی، برای رشد و بقای اسپرم های مردانه مثل کروموزوم Y مناسب است.

زمان شروع رژیم غذایی مناسب برای پسردار شدن
برای پسر دار شدن تقریبا دو یا سه ماه قبل از بارداری باید رژیم غذایی خود را شروع کنید. تغذیه در تعیین جنسیت جنین حدود ۷۰ تا ۸۰ درصد نقش دارد و می تواند سبب تغییر یون ها و تغییرتخمک ها شود. 

دستورالعمل پسر دار شدن

دیابت بارداری و ارتباط آن با پسر شدن جنین
مادران دارای جنین پسر به احتمال بیشتری مبتلا به دیابت بارداری خواهند شد زیرا احتمالا پسر شدن جنین با عملکرد سلول های متاثر از متابولیسم گلوکز مرتبط باشد.

آمیزش در دوره تخمک گذاری

رحم در دوره تخمک گذاری محیطی قلیایی و میزان PH بالایی دارد و در صورتی که لقاح انجام گیرد احتمال پسر دار شدن بیشتر است. محیط قلیایی، برای رشد و بقای اسپرم های مردانه مثل کروموزوم Y مناسب است. با خریدن دستگاه اندازه گیری PH از داروخانه ها پی ببرید که محیط بدن و به خصوص ناحیه تناسلی شما قلیایی است یا اسیدی؟

رسیدن به حالت ارگاسم

رسیدن به اوج لذت جنسی برای خانم ها در ایجاد محیط قلیایی در بدن زنان، بسیار موثر است و به پسر شدن جنین کمک زیادی می کند.

راههای پسر شدن جنین بعد از بارداری

تغییر جنسیت جنین بعد از بارداری ممکن نیست. جنسیت جنین در لحظه لقاح تعیین می شود. کروموزوم‌های جنسی انسان یعنی X و Y تعیین کننده جنسیت انسان ها هستند که اگر هر دو کروموزوم یک سلول X باشد، دختر و اگر XY باشد، جنسیت پسر است.

برخلاف باور عمومی، در انسان ها، تعیین جنسیت با گامت های جنسی مذکر است و اینکه اسپرم دارای کروموزوم X یا اسپرم دارای کروموزوم Y با تخمک لقاح کند، بستگی دارد. در حقیقت ما در روش‌های کمک باروری با تکنیک های ژنتیکی، قصد انتخاب جنسیت داریم و به هیچ وجه دخالتی در مرحله اولیه لقاح که به صورت تصادفی بر روی سلول های جنسی روی می دهد، نداریم.

اشتراک‌گذاری
یک نظر
  1. میوه هایی برای پسردار شدن!!!!
    میوه هایی که حاوی سدیم و پتاسیم به میزان کافی هستند مثل:

    مرکبات، زردآلو، آناناس، موز، هلو، گلابی، سیب، گوجه سبز، آلو، خیار، گیلاس، تمشک، توت فرنگی، انجیر، خربزه،

    میوه هایی با طبع گرم مثل انبه ، انگور و انجیر جزو خوراکی هایی هستند که برای پسرشدن بچه بسیار توصیه می شوند.

    از میوه های خشک با پتاسیم بالا همچون انجیر خشک، خرما، برگه زردآلو، آلو بخارای خشک و کشمش برای پسردار شدن استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *