تاثیر شراب بر اسپرم/ آیا اسپرم را فاسد می کند؟!

شراب اسپرم را ناقص و فاسد می کند و باعث عوارض عصبی و روانی در جنین می شود… در هنگام مستی نباید به قصد بارداری نزدیکی کرد…

تاثیر شراب و نوشابه های الکلی بر اسپرم و سلامت جنین
آمیزش زن یا شوهر در لحظه ی مستی حاصل از خوردن شراب و مواد مست کننده جنایتی واقعی است، زیرا اسپرم مرد را فاسد و ناقص می کند و این کار موجب بروز عوارض عصبی و روانی غیر قابل درمان در جنین می شود.

تاثیر شراب بر اسپرم

کودکی که از پدر و مادر الکلی به دنیا می آید، رنجور، کبدش متورم، کلیه اش کوچک، دارای کم خونی و تعادل سلسله اعصابش محفوظ نیست و به طور کلی کودکی است معیوب. هم چنان که استعداد خاصی برای ابتلای به سل دارد، مستعد بیماری سرطان نیز میباشد.

اختلالات عصبی که در شخص الكلی است، گاهی می تواند تا هفت پشت از نسل های بعدی شخص را هم گرفتار سازد. الكل روی غدد تناسلی تأثیر می گذارد و در نتیجه آنها دچار عیوبی می شوند.

بیضه و پروستات معتادین به الکل از تمام بافتهای دیگر بیشتر الكل می گیرد. دانشمندان در سلسله آزمایش هایی دقیق روی حیوانات دیده اند که توله سگهای معتاد به الکل خیلی زودتر می میرند. استخوان های سرشان ضخیم تر و با مغز چسبندگی دارد. درز این استخوانها زودتر به هم می پیوندد و کبدشان معیوب است. این آزمایش را مکرر روی میمون، گربه و… انجام داده و به همان نتیجه رسیده اند.

بیشتر والدین الکلیک نوزادانی به دنیا می آورند که بعدها یا دچار نقص و یا به کسر عقل و نا استواری اخلاقی گرفتار می شوند و روی حساب دقیق یکی از دانشمندان اگر پدر الکلیک باشد تا ۵ درصد و اگر هر دو الکلیک باشند تا ۶۵ درصد فرزندان آنها گرفتار کسر عقل و یا نواقص عصبی و روحی می شوند.

پدر و مادر باید سعی کنند قبل از آمیزش و همین طور مادر در دوران بارداری از انواع ویتامین ها و پروتیین ها استفاده کنند.

اگر هنگام تولید مثل، نطفه پدر مسموم و فاسد باشد، جنین ناقص و عليل به وجود می آید، زیرا ویتامین های مورد نیاز جنین در همان مراحل اولیه از بین رفته است.

این مسمومیت ممکن است در اثر مصرف غذاهای فاسد یا خوردن مشروبات الکلی و یا استفاده از دخانیات یا مواد مخدر باشد. پس در موقع مسمومیت مخصوصا مستی، بایستی از تولید مثل خودداری کرد.

گوشت مانده از خود سمی تولید می کند که برای مادر مضر است. همچنین ماده ای تولید می کند که ویتامین ث را فاسد می کند و چون زن آبستن در هنگام بارداری به این ویتامین احتیاج بیشتری دارد، لذا خوردن موادی مثل: کالباس، سوسیس، ژامبون، ساردین و سایر کنسروها به کلی ممنوع می باشد. خوردن ماهی خام و ماهی مانده نیز به کلی ممنوع است، زیرا ماهی خام ویتامین های بدن را منهدم می کند و به مادر صدمه می زند.

آن طور که مادران خانه دار بی مبالات و تنبل غذای مانده می خورند و غذا را بعد از آماده شدن ساعتها رو باز و بدون پوشش در اتاق یا آشپزخانه می گذارند نباید چنین باشد، زیرا میکروبها از راه هوا وارد غذایی می شوند که روباز است. پس در هنگامی که با غذا یا آب کاری ندارید روی آن را چیزی بیندازید و یا یک درب روی ظرف بگذارید.

عواملی چند سبب از بین رفتن ویتامین ها می شوند که عبارتند از:

۱- انبار کردن سبزیها و میوه ها سبب از دست رفتن ویتامین های آنها میشود. به عنوان مثال اسفناج پس از ۲ الی ۳ روز ۸۰٪ ویتامین C خود را از دست میدهد.

۲- در اثر شستشو، ویتامین های محلول در آب (ویتامین های ث، B1 و B2) اغلب از بین می رود.

٣- سبزیها و میوه ها را وقتی خشک کنند مقدار زیادی از ویتامین آنها از بین می رود. مثلا: سیب و گلابی و گردو و فندق، وقتی خشک شوند ویتامین C خود را به کلی از دست می دهند. هم چنین پختن و مربا کردن یا کنسرو، سبب از بین رفتن ویتامین سبزی ها و میوه ها می شود. اما در صورت نیاز اولا باید میوه ها را با پوست پخت. ثانيا، در ظرف سرپوشیده باشد. ثالثا، زمان پخت حتی المقدور کم باشد. رابعا، آب آنها را نیز باید مصرف کرد.

بنا به آنچه در بالا آمد ویتامینها موجودات زنده ای هستند که در اثر این عوامل کشته می شوند. پس چه بهتر است که سبزیها و میوه ها را هرچه ممکن است تازه و خام مصرف کرد. به علاوه آن طور که در جامعه رواج دارد، نباید پوست بعضی میوه ها را کند، زیرا میوه هایی مثل: خیار، سیب، گلابی و… که پوستی قابل خوردن دارند را باید با پوست خورد که خاصیت پوست آنها بیشتر از خود میوه خواهد بود و اگر بیشتر از داخل میوه نباشد کمتر هم نیست و همیشه یادتان باشد که خداوند پوست این گونه میوه ها را به عنوان مکمل اصل میوه قرار داده که چه بسا اگر پوست میوه با قسمت درون آن خورده نشود علاوه بر کمبود غذایی ضرر نیز داشته باشد.

منبع خبر : برگرفته از کتاب بارداری و زایمان- احمد حاجی شریفی

اشتراک‌گذاری
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.