براي بارداری بعد از نزديكی چه بايد كرد؟!

هفت ماهه برای باردار شدن تلاش می کنم.. نزدیکی یک روز در میان تقریباً در اواسط سیکل قاعدگی دارم ولی ببخشید بعد از هر بار نزدیکی احساس می کنم همه اسپرمها و آب منی بیرون می ریزد.. چکار کنم که این اتفاق نیفتد؟ براي بارداري بعد از نزديكي چه بايد كرد که حاملگی صورت بگیرد؟

اگر دیر باردار می شوید، برای آن که زودتر اسپرم مرد را به خود بگیرید و احتمال باردار شدنتان بیشتر شود، به یکی از سه طریق زیر عمل کنید:

۱- طاق باز بخوابید و یک بالش زیرنشیمن خود قرار دهید تا رحم بالاتر از سطح بدن قرار گیرد و پس از دریافت اسپرم مدتی در همان حالت بمانید.

۲- به صورت دو زانو روی زمین بنشینید، بعد وارونه به صورت سجده سر را روی زمین قرار داده و نشیمنگاه را بالا بگیرید و مرد از عقب اسپرم را در رحم بریزد. بعد مدتی به همان حالت بمانید.

۳- در حال ایستاده خم شده و دست ها را روی زمین بگذارید و مرد از عقب مایع منی یا اسپرم را در رحم بریزد و پس از دریافت نطفه مدتی به همان حالت بمانید.

ضمنا بهتر است که به ماما یا پزشک زنان مراجعه کنید و هنگام تخمک گذاری خود را در هر ماه سؤال کنید تا بدانید چه روزهایی از هر ماه برای دریافت نطفه و بچه دار شدن آمادگی دارید تا در همان شبهای تعیین شده، دستورات فوق را عمل کنید.

اشتراک‌گذاری
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *