ایا ارضا نشدن زن باعث نازایی میشود

آیا ارضا نشدن زن باعث نازایی میشود؟!

این درسته که میگن اگر موقع نزدیکی، زن به ارگاسم نرسه بارداری اتفاق نمیفته؟ آیا ارضا نشدن زن باعث نازایی میشود؟، آیا ارضا شدن زن باعث ازاد شدن تخمک میشود؟، آیا ارضا شدن زن در جنسیت جنین تاثیر دارد؟

 ارضا نشدن زن باعث نازایی نمیشود!

خیر-  ارضا نشدن زن باعث نازایی نمیشود اما اگر زن بعد از ارگاسم شوهرش به درجه ی ارگاسم یا ارضا شدن برسد به دلیل قدرت مکش رحم، اسپرمها زودتر به رحم می رسند و احتمال بارداری افزایش می یابد.

اسپرم به قدرت بالایی از طرف سیستم مولد زن نیاز دارد تا بتواند به خط پایانی برسد. در واقع بیشتر کار‌های حرکتی اسپرم توسط عضلات رحم انجام می‌شود. این عضله اسپرم‌ها را از طریق لوله‌های فالوپ به سمت تخمک می‌برد. اما ارضا نشدن زن مانع بارداری نمی شود و اسپرمها به شکل شناور به سمت رحم حرکت می کنند و در صورت برخورد با تخمک، لقاح صورت می گیرد.

تاثیر ارضا شدن در احتمال بارداری

پژوهشگران نشان داده‌اند اگر خانم‌ها پس از همسرشان به ارگاسم (اوج لذت جنسی) برسند، شانس باردارشدن افزایش می‌یابد زیرا هنگام ارگاسم ته رحم و گردن رحم به جنبش درمی‌آید و اسپرم‌ها را به سمت رحم می‌کشاند. این امر باعث می‌شود مقادیر بیشتری اسپرم به سمت لوله‌های فالوپ (جایی که بارور شدن رخ می‌دهد) حرکت کنند. ولی روی تخمک‌گذاری یا بارور شدن تخمک نقشی ندارد.

مطلب پیشنهادی: بهترین پوزیشن جنسی برای باردار شدن! |  آیا ارگاسم زنان احتمال باروری را افزایش می دهد؟!

ایا ارضا شدن زن باعث نازایی میشود

مطلب پیشنهادی: ۱۰ دلیلی که مانع رسیدن به ارگاسم در زنان می شود!

آیا ارضا شدن زن در جنسیت جنین تاثیر دارد؟

نقش ارضا شدن زن در تعیین جنسیت جنین باور نادرستی است، و بهتر است روی آن حسابی باز نکنید اما در این زمینه بهتر بدانید که ارضا شدن زن در رابطه احتمال بارداری را افزایش می دهد اما تاثیری بر جنسیت جنین ندارد. اما برخی منابع نامعتبر نقش ارضا شدن زن در جنسیت جنین بدین گونه تعبیر می کنند که اگر زن قبل از مرد به ارگارسم برسد از آنجایی که محیط وازن اسیدی تر میشود و این موضوع باعث می شود تا اسپرم های حاوی کروموزوم x شانس بیشتری برای زنده ماندن داشته باشد و احتمال پسردار شدن را افزایش می دهد. اما زمانی که در حین نزدیکی زن به ارگاسم نرسد احتمال دختر دار شدن افزایش می یابد.

اگر جنسیت جنین برای شما مهم است و به دنبال راه حل مطمئنی برای پسردار شدن و یا دختر دار شدن هستید توصیه میشود از روش های آزمایشگاهی مانند آی وی اف استفاده کنید.

 

اشتراک‌گذاری
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.