احتمال بارداری از روی شلوار لی

آیا احتمال بارداری از روی شلوار وجود دارد؟

سلام ببخشید من با همسرم که البته هنوز نامزد هستیم از روی شلوار لی معاشقه داشتیم. سوالم اینه که آیا احتمال بارداری از روی شلوار لی با رطوبت اسپرم وجود داره؟، من خیلی می ترسم آیا احتمال بارداری از روی شلوار وجود دارد؟، من حتی قرص اورژانسی ۱٫۵ مصرف کردم اما نگرانم…

احتمال بارداری از روی شلوار لی

پاسخ مشاور نی نی نما:

احتمال باردار شدن از روی شلوار بسیار ضعیف و تقریبا صفر درصد است. چون اسپرم باید مستقیماً با دهانه واژن تماس داشته باشد و با تخمک ملاقات کند که احتمال بارداری تقویت شود. در ضمن با مصرف قرص اورژانسی جای نگرانی وجود ندارد.

مطلب پیشنهادی: احتمال بارداری با مالش آلت ممکنه؟!

چگونگی رخ دادن بارداری

احتمال بارداری فقط در روزهای تخمک گذاری در خانمها وجود دارد که حدوداً در یک قاعدگی منظم اواسط سیکل است. یک تخمک حدوداً ۲۴ ساعت زنده است اما اسپرم در داخل واژن ممکن است تا ۳ روز هم زنده بماند. بنابراین اگر خانمی ۳ روز قبل از تخمک گذاری رابطه محافظت نشده داشته باشد احتمال بارداری در ایشان وجود دارد. اما اسپرم در هوای آزاد چند دقیقه بیشتر زنده نمی ماند و همچنین اسپرم خشک شده روی لباس نگرانی از جهت امکان بارداری ندارد.

ایا بارداری از روی لباس امکان دارد؟

بارداری از روی لباس

فعالیت جنسی از روی لباس که در آن هیچ نفوذی رخ نمی دهد و هیچ تبادلی بین ترشحات واژینال یا اسپرم وجود ندارد، روش رابطه جنسی خشک نامیده می شود. رابطه جنسی خشک با مالیدن اندام های تناسلی دارای لباس به هم انجام می شود. شانس بارداری از روی لباس بسیار کم است. این اتفاق زمانی می افتد که اسپرم خارج شده از بدن مرد روی لباسی که در نزدیک واژن است ریخته و از آن طریق جذب واژن شود که نادر است. همچنین هر مایع یا پیشابی که با واژن ارتباط داشته باشد، احتمال دارد که به حاملگی منجر شود. با این حال، شانس حاملگی از این طریق بسیار کم است.

مطلب پیشنهادی: چند درصد احتمال بارداری با کاندوم است؟!

آیا روش طبیعی جلوگیری می تواند باعث بارداری شود؟

یکی از دلایل اصلی این که روش طبیعی یک روش موثر پیشگیری از بارداری یا پیشگیری از STI نیست این است که مردان نمی توانند پیشاب خود را کنترل کنند. برخی از مردان پیش از انزال بیشتر از دیگران پیشاب تولید می کنند و گاهی اوقات این پیشاب باعث بارداری می شود.

یک مطالعه منتشر شده در مجله Conception گزارش داد که حدود ۱۲ درصد از زنان از روش طبیعی به عنوان تنها روش پیشگیری از بارداری استفاده می کنند. با این حال، تا ۶۰٪ زنان همراه با استفاده از روش طبیعی یک روش جلوگیری دیگر را نیز استفاده می کنند.

آیا شواهدی وجود دارد که نشان دهد با وجود استفاده از روش طبیعی، حاملگی هنوز هم می تواند رخ دهد؟ در پژوهش دیگری که در مجله Contraception منتشر شد، محققان دریافتند که فقط کمتر از ۲۰٪ از زنان که از روش طبیعی به عنوان روش جلوگیری استفاده می کنند، در طول یکسال باردار خواهند شد. با این حال، برخی گزارش ها نشان می دهد که اگر این روش به درستی استفاده شود، می تواند به عنوان روشی موثر برای جلوگیری از بارداری مورد استفاده قرار گیرد.

به عنوان مثال، یک مطالعه بر روی اثربخشی روش های مختلف جلوگیری انجام شد. یافته های این تحقیق نشان داد که وقتی این روش درست انجام شود، تنها ۴٪ از زنانی که همسرانشان قبل از انزال آلت تناسلی خود را از واژن بیرون کشیدند در سال اول باردار می شوند. این عدد تنها ۲ درصد بیشتر از زنانی است که همسرانشان از کاندوم استفاده می کنند.

آیا بیماری های جنسی از طریق پیشاب منتقل می شود؟

پیشاب علاوه بر داشتن اسپرم، توانایی انتقال عفونت های منتسب به عفونت های منتقله از طریق رابطه جنسی را دارد. بنابراین، روش جلوگیری طبیعی، یک روش ناامن برای کاهش شانس ابتلا به STI است. مجلات Sexually Transmitted Diseases گزارش می دهند که روش طبیعی نمی تواند در برابر STI ها از بدن محافظت کند. محققان دریافتند که زوج هایی که روش طبیعی را تجربه می کنند در معرض خطر ابتلا به عفونت های منتقله از راه رابطه جنسی هستند. این مطالعه اعلام کرده است که کاندوم بهترین روش برای جلوگیری از ابتلا به STI ها است.

از طرفی پیشاب می تواند ویروس HIV داشته باشد و از طریق نفوذ به واژن، حتی اگر هیچ انزالی رخ نداده باشد، این بیماری را منتقل کند. مجله AIDS گزارش داد که پیشاب ممکن است در انتقال HIV-1 نقش داشته باشد. اغلب نمونه های دقیقی که برای آزمایش گرفته می شود، حاوی علامت قابل تشخیصی از ویروس نقص ایمنی بدن انسان هستند.

بارداری با لباس رخ میدهد

چه زمانی باید آزمایش بارداری انجام شود؟

اگر از روش طبیعی به عنوان یک روش پیشگیری از بارداری استفاده کرده اید و خونریزیتان عقب افتاده است، احتمالا باید آزمایش بارداری انجام دهید.

کیت آزمایش یک نوع تست بارداری است که سطح هورمون hCG (گونادوتروپین کوریونی انسانی) که بعد از بارداری در ادرار ظاهر می شود را آزمایش می کند. طبق اطلاعات منتشر شده در مجله Human Reproduction، بسیاری از کیت های حاملگی خانگی ادعا می کنند که نتایج دقیق حاملگی را در حدود ۷ روز پس از لانه گزینی نشان می دهند. با این حال، برخی از کیت های خانگی ادعا می کنند می توانند ۳ یا ۴ روز پس از لانه گزینی نتایج دقیقی را نشان دهند.

برای جلوگیری از ایجاد نتیجه منفی کاذب از کیت های خانگی، ۴ فاکتور وجود دارد. به گفته دکتر تراسی جی. جانسون در WebMD، این عوامل عبارتند از:

تست خیلی زود انجام شده است. انجام تست بارداری، دقیقا پس از رابطه جنسی معمولا منجر به منفی شدن کاذب آزمایش حاملگی می شود. بر طبق تحقیق انجام شده در آلمان در سال ۲۰۱۴، بسیاری از کیت های بارداری خانگی؛ هنگامی که یک الی دو روز بعد از لانه گزینی انجام می شوند ۹۹ درصد دقیق هستند.
دقت تست خانگی کم است. تحقیقات نشان داده است که دقت کیت های بارداری اغلب کمتر از ادعای تولید کننده این کیت ها می باشد. گاهی اوقات انجام تست های خانگی می تواند نتیجه منفی را با وجود حاملگی نشان دهد.
ممکن است آزمایش را درست انجام نداده باشید.
ادرار شما رقیق شده است.

منبع خبر : payamesalamat

اشتراک‌گذاری
6 نظر
  1. باردار شدن از روی شلوار تقریبا غیر ممکنه. اسپرم باید بدون هیچ مانعی مستقیم در کانال واژن ریخته بشه تا بتونه حرکت کنه

  2. سلام من نامزد هستم وبا همسرم از روی شلوار معایشه داشتیم سوالم‌اینه که ایا احتمال بارداری هست یا ن من از هیچ قرصی ام استفاده نکردم

  3. اگر مایع منی به میزان خیس شدن کامل به ناحیه ژنیتال نرسد مشکلی ندارد و حاملگی رخ نمیدهد.

    1. ببخشید من دو هفته پیش با نامزدم معاشقه از رو لباس داشتم باکره هستم و هردو لباس زیر و شلوار لی تنمون بود وهیچ دخولی صورت نگرفته و من نوار بهداشتی گذاشته بودم و پریود بودم و اب منی ایشون روی رون پام ریخت ینی دقیقا رو واژن نبود و دیروز از پله تند اومدم پایین ی لحظه زیر دلم درد گرفت و،بعد ک نگاه کردم لکه بینی قهوه ای شده بودم
      امکان حاملگی هست؟

  4. سلام من ۱۸سالمه وباکره ام وبانامزدم رابطه داشتم ولی دخول صورت نگرفت وحتی شلوارولباس زیرم داشتیم ولی التشوبه الت خودم میمالیدمن میترسم که منی نامزدم ازلباس نم داده بشه وحامله بشم حتی یک ساعت بعدش دوتاقرص ال دی خوردم وفرداش حالت تهوع شدیدگرفتم وحالمم خیلی بدشدتوروخدابهم بگیدامکان داره حامله بشم اخه میگن باکره ام باشی حامله میتونی بشی توروخداکمکم کنیدیعنی حامله میشم

  5. ببخشید من دو هفته پیش با نامزدم معاشقه از رو لباس داشتم باکره هستم و هردو لباس زیر و شلوار لی تنمون بود وهیچ دخولی صورت نگرفته و من نوار بهداشتی گذاشته بودم و پریود بودم و اب منی ایشون روی رون پام ریخت ینی دقیقا رو واژن نبود و دیروز از پله تند اومدم پایین ی لحظه زیر دلم درد گرفت و،بعد ک نگاه کردم لکه بینی قهوه ای شده بودم
    امکان حاملگی هست؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *