احتمال بارداري با لاپايي

احتمال بارداری با مالش آلت ممکنه؟!

سلام خیلی ببخشید من با نامزدم رابطه لاپایی در حد مالش آلت داشتیم. ممکنه بارداری اتفاق بیفته؟ ما در دوران عقد هستیم و نگران حاملگی هستم. آیا احتمال بارداري با لاپايي وجود دارد؟، احتمال بارداری با مالش چقدر است؟

احتمال بارداري با لاپايي

معمولاً رابطه جنسی همراه با دخول و به شکل محافظت نشده احتمال بارداری را افزایش می دهد و در این شکل از رابطه که توصیف کردید (لاپایی و مالش آلت)، احتمال بارداری بسیار ضعیف است.

هر زمان که احتمال ورود اسپرم به واژن امکان پذیر باشد، احتمال حاملگی هم مطرح است.

همیشه بعد از روابط جنسی خطرناک زوجین نگران این مساله هستند که آیا رابطه جنسی آنها منجر به حاملگی شده است؟ در ادامه اطلاعات جامع و کاملی را خواهید خواند.

آیا احتمال بارداری بدون دخول وجود دارد؟

احتمال بارداری بدون دخول و باردار شدن دختر باکره و حاملگی با پیشاب بدون پاره شدن بکارت و احتمال حامله شدن در صورت وجود پرده بکارت وجود دارد.
– هر زمان آلت مردانه با محدوده واژن در تماس قرار گیرد، شانس باردار شدن وجود دارد. اگر چه احتمال آن به اندازه هنگامی نیست که که انزال کامل صورت می‌گیرد، اما به هر حال احتمال باردار شدن وجود دارد.
– مایع پیش انزال همان مایع شفافی است که پیش از انزال از آلت مردانه تراوش می‌کند.بیشتر مردها کنترلی روی آن ندارند و تراوش آن را احساس هم نمی‌کنند. این مایع دارای تعدادی اسپرم است پس می‌تواند بارداری ایجاد کند.
– برخی کارشناسان می‌گویند اگر لباس کاملا آغشته به اسپرم شود و با واژن خانم در تماس قرار گیرد، احتمال بسیار ضعیفی برای باردار شدن وجود دارد.
تاکنون بررسی‌های دقیق و خاصی در این باره انجام نشده است. اگر چه این احتمال اندک است، در صورت شک داشتن به تماس با اسپرم، بهتر است از قرص‌های پس از نزدیکی (قرص ضد بارداری اورژانس) استفاده کنید.
– چندان فرقی نمی‌کند که در چه ساعت و زمانی نزدیکی داشته باشید. مهم‌ترین مساله وجود اسپرم در لوله‌های فالوپ هنگام تخمک‌گذاری است. البته پژوهش‌هایی نشان داده‌اند که مثلا تخمک‌گذاری در بهار، بیشتر نزدیک به سپیده‌دم رخ می‌دهد.
– در برخی موارد رابطه از پشت به معنای دخول در مقعد نبوده و آلت تناسلی مرد در نزدیکی واژن قرار می‌گیرد. در این حالت اگر مایع منی به نوعی روی قسمت خارجی دستگاه تناسلی زن ریخته باشد این احتمال وجود دارد که برخی از اسپرم‌ها به دیواره‌های اطراف چسبیده و خود را وارد مجرای واژن کنند.

مطلب مرتبط: آیا رابطه مقعدی از نظر پزشکی قابل تشخیص است؟!

احتمال بارداری با مالش

شرایط بارداری بدون دخول

با توجه به موارد ذکر شده دریافتیم که برای وقوع حاملگی می‌بایست موارد زیر اتفاق بی‌افتد:
۱. رابطه جنسی حداکثر در فاصله کمتر از ۳۶ ساعت بعد از تخمک‌گذاری و یا کمتر از ۷۲ ساعت قبل از تخمک‌گذاری برقرار شود.
۲. کل روزهای احتمال تخمک‌گذاری در زن با توجه به سیکل قاعدگی تنها ۱۰ روز در یک سیکل می‌باشد.
۳. اسپرم بتواند خود را در این محدوده‌ی زمانی اعلام شده از مسیر طولانی ابتدای واژن به لوله شیپوری رحم برساند.
۴. در صورتی که دختر باکره باشد اسپرم بتواند از سوراخ پرده بکارت عبور کرده و خود را به داخل واژن برساند.
با توجه به موارد ذکر شده و احتمال‌های بررسی شده می‌بایست گفت که احتمال وجود حاملگی در صورت باکره بودن دختر وجود دارد ولی این احتمال بسیار کم است.
این اتفاقی معمول است که پس از برقراری رابطه جنسی زنان از ترس حاملگی دچار استرس شده و همین استرس و نگرانی پریود شدن آنها را به تعویق می‌اندازد و به دنبال آن پریود نشدن استرس حاملگی را بیشتر می کند و آنها در چرخه ای از استرس و نگرانی قرار می گیرند.
دقت داشته باشید فرایند حاملگی فرایندی است که به این سادگی‌ها امکان پذیر نمی‌باشد. مواردی هستند که پس از چندین بار رابطه جنسی کامل هنوز احتمال بارداری در بین آن‌ها کم بوده پس به استرس و نگرانی خود خاتمه دهید.

احتمال حامله شدن بدون رابطه جنسی

اگر یکی از موراد زیر اتفاق بیفتد و در حین این اتفاق اسپرم خود را به عمق دستگاه تناسلی زن برسند احتمال حاملگی وجود دارد:

  1. رساندن اسپرم به واژن: اگر مایع منی روی انگشت و یا دست شما و یا طرف مقابلتان باشد و در این صورت واژن را لمس کنید، احتمال بارداری وجود دارد.
  2. اگر انزال مرد در نزدیکی واژن رخ دهد.

گرچه که احتمال بارداری در این موراد بسیار کم است ولی این احتمال وجود دارد و صفر نیست.

احتمال بارداری با لباس آغشته به منی

گرچه که این اتفاق بسیار بعید است اما باز هم با قطعیت نمی تواند احتمال بارداری بر اثر لباس آغشته به منی را بصورت کامل رد کرد.

احتمال بارداری با رابطه دهانی

در صورتی که فقط رابطه جنسی دهانی برقرار شده باشد و تحت هیچ عنوانی مایع منی در نزدیکی واژن قرار نگرفته باشد. هیچ احتمال بارداری بر اثر رابطه دهانی وجود ندارد.

روش های طبیعی پیشگیری از بارداری

  1. افراد باید با اطلاع از وضعیت بدنی خود در لحظه نیاز رابطه را قطع کنند.
  2. در صورت اطمینان به طرف مقابل، اگر مشکلی وجود دارد و اشتباهی رخ داده است به هم اطلاع دهید.
اشتراک‌گذاری
یک نظر
  1. برای افرادی که به هر دلیلی نمی‌توانند برای بارداری از طریق دخول اقدام کنند همچنان روش‌هایی برای بارداری وجود دارد. از جمله این روش‌ها می‌توان به تلقیح مصنوعی و انزال در نزدیکی واژن اشاره کرد. به دلیل اینکه این روش‌ها گران، تهاجمی و یا دارای احتمال بارداری کم‌تری هستند بهتر است پیش از هر چیز به دنبال درمان مشکل خود باشید که چرا نمی‌توانید دخول رضایت بخشی را تجربه کنید. امروزه روش‌های درمانی مختلفی برای ترس از دخول و درد در حین آن وجود دارد که به شما کمک می‌کند با حل این مشکل رضایت جنسی خود و همسرتان را افزایش دهید و به شیوه راحت‌تری برای بارداری اقدام کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *