چند روز بعد پریودی بچه دختر میشه

چند روز بعد از پریودی فرزند دختر میشود؟!

یک فرزند پسر دارم و قصد دارم به امید خدا فرزند بعدی دختر شود. چند روز بعد از پریودی فرزند دختر میشود؟ پریودم ۲۸ روزه و مرتب است و دوره پریود ۵ روزه دارم. برای دختر دار شدن چند روز بعد از پریود احتمال بیشتری وجود دارد؟ 

چند روز بعد از پریودی فرزند دختر میشود؟

اگر روز تخمک گذاری شما روز چهاردهم سیکل باشد بهتر است از روز دهم سیکل، یک روز در میان یا هر شب تا روز تخمک گذاری نزدیکی داشته باشید. برای دختر شدن جنین از روز دهم سیکل پریودی تا روز تخمک گذاری رابطه داشته باشید.

مطلب پیشنهادی: رژیم غذایی کامل برای دختر دار شدن؛ افزایش شانس داشتن نوزاد دختر با خوردن مواد غذایی خاص

رمز و راز های دخترزایی

به یاد داشته باشید که اسپرم مردان بسیار قوی تر از تخمک زنان است، به همین دلیل اسپرم مردان می تواند در رحم برای مدت زمان طولانی تری زنده بماند و زمان کافی برای انجام عمل لقاح را داشته باشد. به همین دلایل، داشتن رابطه جنسی چند روز قبل از زمان تخمک گذاری در بدن زنان، به اسپرم کمک می کند تا با شنا کردن آهسته خود را به تخمک رسانده و آن را در لوله های فالوپ بارور کند.

به عنوان خانمی که قصد به دنیا آوردن نوزاد دختری را دارید، به یاد داشته باشید که برای دختر شدن جنین، رابطه جنسی باید چند روز قبل از تخمک گذاری او انجام شود و سپس، حدود ۲ تا ۳ روز (یعنی در زمان تخمک گذاری بدن مادر) متوقف گردد. از آن جایی که تخمک زن می تواند در مهبل (واژن) برای ۲۴ ساعت زنده بماند، در زمان تخمک گذاری بدن مادر نیز انعطاف پذیر بوده و برای ملاقات اسپرم و تخمک بسیار آماده خواهد بود.

به یاد داشته باشید که اگر محیط واژن زنی اسیدی تر باشد، به زنده ماندن اسپرم دختر کمک زیادی می کند. برای ایجاد این حالت، شما هم به عنوان زنی که مشتاق داشتن فرزند دختری هستید، نیاز به حفظ تعادل pH بدن خود از طریق اصلاح رژیم غذایی روزانه دارید. در این دوره حساس از زندگی، شما باید به مصرف کم سدیم، پتاسیم و کافئین اکتفا کنید، زیرا این عناصر به طور طبیعی در قلیایی شدن محیط واژن یک زن موثرند.

علاوه بر این موراد، به یاد داشته باشید که بهتر است برای ایجاد حالت قلیایی در بدن خود، مصرف کلسیم و منیزیم را به مقدار زیادی افزایش دهید. مصرف برخی از مواد غذایی که در رژیم غذایی روزانه می توانند سبب قلیایی شدن محیط واژن زنان شوند، عبارتند از: پنیر، لوبیا سبز، انواع توت ها، مرغ، برنج و تخم مرغ.

در نهایت، به خاطر داشته باشید شما به عنوان زنی که تمایل به داشتن فرزند دختر دارید، به مصرف بیشتر غذاهای اسیدی نیازمند هستید، چون محیط اسیدی مطلوب برای زنده ماندن اسپرم دخترانه بسیار موثر است. بنابراین، شما می توانید موادی مانند شکلات، سرکه، نوشابه و مرکبات را در منوی رژیم غذایی روزانه خود بگنجانید. همچنین، از مصرف غذاهای قلیایی در این دوره اجتناب کنید.

در نهایت، افرادی که تمایل دارند تا صاحب فرزند دختری شوند، باید مصرف کم نمک را در رژیم غذایی خود، آن هم برای مدت طولانی حفظ کنند. این حالت شانس مادران را در داشتن نوزاد دختر افزایش می دهد. اجتناب از خوردن غذاهای شور مانند پنیر آبی، مواد غذایی فرآوری شده و گوشت نمک سود شده برای این افراد توصیه اکید می شود .

مطلب پیشنهادی: برای دختر دار شدن چه باید بخوریم؟!

چندروز بعداز پریود جنین دختر میشه

 نکات کمک کننده در دختردار شدن

  • در اقدام برای پسردار شدن بهتره تعداد دفعات نزدیکی محدود باشد اما برای دختردار شدن تعداد نزدیکی را بیشتر کنید، از روزی که پریود تمام شد، هر روز اقدام کنید.
  • کیت تست قلیایی را برای اندازه گیری ph واژن از داروخانه خریداری کنید.
  • آمیزش جنسی رو در رو داشته باشید، زیرا اسپرم در ناحیه نزدیک دهانه رحم ذخیره نمیشود.
  • از مصرف داروهای سرماخوردگی و سینوسی در نزدیک تخمک گذاری بپرهیزید.
  • استفاده از مکمل کرن بری و قرص کلسیم و منیزیم شانس دخترزایی را افزایش میدهد.

منبع خبر : برگرفته از ooma

اشتراک‌گذاری
یک نظر
  1. سلام خسته نباشید ۳۹ سال دارم یه پسر دارم قصد بارداری مجدد دارم به اذن خدا دوست دارم بچم دختر باشه عادت ماهانه ۱۰ روزه دارم طول قاعدگی ۳۰ روزه چه زمانی برای نزدیکی مناسبه.؟ممنون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.