قرص اورژانسی و اختلال در قاعدگی

قرص اورژانسی و اختلال در قاعدگی

با سلام میخواستم بدونم چه مدت بعد از مصرف قرص اورژانسی، نظم پریود به حالت عادی بر میگرده و به صورت ماهی یک بار میشه؟ آیا پریود دوم بعد از قرص اورژانسی منظم میشه؟، عوارض قرص لوونورژسترول بر روی پریود چیه؟،

پریود دوم بعد از قرص اورژانسی

پاسخ مشاور نی نی نما:

سلام اگر دچار اختلالات هورمونی نشده باشید بعد از یک دوره به حالت اول بر می گردد.

استفاده از قرص های اورزانسی برای جلوگیری از بارداری می تواند باعث برهم زدن نظم قاعدگی شود و پریود شما را عقب و یا جلو بیندازد. مصرف قرص اورژانسی حتی می تواند بر میزان خونریزی شما نیز تاثیر بگذارد و این تغییرات طبیعی است. اما با این حال پزشکان توصیه می کنند اگر بعد از خوردن قرص اورژانسی پریود شما بیشتر از یک هفته به تعویق افتاد بهتر است به پزشک مراجعه کنید، زیرا که ممکن است قرص اثر نکرده باشد و شما باردار شده باشید.

در طول یک ماه، بیش از یک بار از بسته‌های دو تایی لوونورژسترول استفاده نکنید، زیرا باعث ایجاد مشکلات هورمونی بسیاری می‌شود. نامنظم شدن قاعدگی از جمله شایع‌ترین عوارض دارویی لوونورژسترول به شمار می‌رود. و در صورت استفاده بیش از حد این قرص، از تاثیرگذاری قرص برای جلوگیری از بارداری کم میشود. احتمال باردار شدن شما افزایش می یابد.

عقب افتادن پریود بعد از مصرف قرص اورژانسی تا چند روز عادی است؟

اگر شما بمنظور جلوگیری از بارداری از قرص های اورژانسی استفاده کرده اید، تاخیر در موعد پریودتان تا مدت ۵ روز عادیست. ولی همانطور که در بالا اشاره شد، اگر بیشتر از ۷ روز از موعد پریودتان گذشت به پزشک مراجعه کنید.

مطلب پیشنهادی: ۸ درمان خانگی برای قاعدگی نامنظم (پریود نامنظم) که از نظر علمی اثبات شده است

عوارض ناشی از مصرف قرص اورژانسی

  • سردرد
  • استفراغ
  • احساس ناراحتی در سینه‌ها
  • اضافه وزن
  • خونریزی‌های غیرطبیعی

از عوارض دیگر لوونورژسترول به شمار می‌رود.
توصیه می‌شود یک تا دو ساعت پس از مصرف این دارو، یک داروی ضد تهوع هم برای پیشگیری از بروز عوارض ناخواسته آن مصرف شود. این دارو تا ۹۹ درصد از بروز بارداری‌های ناخواسته جلوگیری می‌کند، اما هرچه زودتر مصرف شود، اثربخشی آن بیشتر است.

دلایل دیگر عقب افتادن پریود

  1. تنیلی تخمدان
  2. برهم خوردن تعادل هورمون های پریودی
  3. استفاده کردن از برخی داروها
  4. استرس
  5. وجود مشکل در غده تیروئید
  6. انجام دادن ورزش های سنگین

سوالات رایج درباره قرص جلوگیری اورژانسی

دوبار پریود شدن بعد از قرص اورژانسی

خواندن این مطلب به شما پیشنهاد:

پاسخ به متداول ترین سوالات در مورد قاعدگی (پریود)؛ قاعدگی نامنظم، کوتاه مدت، تاخیر در آن و غیره

۱٫ چند روز بعد از مصرف لوونورژسترول پریود میشویم؟

اینکه بعد از مصرف قرص کی باید پریود شوید، بستگی به این دارد که روز چندم سیکل این قرص را مصرف کردید. اما بطور کلی قرص های ضد بارداری اورژانسی ، هورمونی هستند و ممکنه پریود شما را عقب و جلو کنند و یا حتی لکه بینی به جای خونریزی داشته باشید. اگر روش مصرف درست باشد، احتمال بارداری بسیار ضعیف میشود. در کل ۱۴ روز بعد از مصرف قرص باید پریود شوید و اگر نشدید حتما یک تست بارداری بدهید.

۲٫ آیا میشه از قرص لونژیل بعنوان قرص پیشگیری از بارداری دائمی استفاده کرد؟

این قرص از دسته دارو های پروژسترونی ضد بارداری است که باید بصورت اورژانسی مصرف شود و به هیچ عنوان بعنوان یک روش پیشگیری از بارداری بصورت دائمی توصیه نمی شود . شما نمی توانید بجای یاسمین و یا ال دی و اچ دی این قرص را مصرف کنید. البته این قرص فقط در موارد اورژانس قابل مصرف است نه اینکه عادت کنید و ماهی یکی دوبار استفاده کنید.

۳٫ مصرف قرص لونژیل در دوران بارداری و شیردهی چگونه است؟

مصرف دارو در دوران شیردهی منع شده است. همچنین قرص لونورژسترول در رده x قرار دارد و در بارداری منع مصرف دارد. در بارداری شما هیچ نیازی به مصرف این دارو نخواهید داشت.

۴٫ من قرص لونژیل مصرف کردم، اما الان باردارم. باید جنین را سقط کنم؟

خیر. قرص های ضدبارداری برای جنین ضرری نداره زیرا حاوی پروژسترون هستند، نیازی به سقط جنین نیست، نگران نباشید.

۵٫ اگر یک وعده فراموش کنم قرص لوونورژسترل را بخورم چه اتفاقی می افتد؟

اگر فراموش کردید یک وعده از قرص را بخورید و یک ساعت از زمان آن گذشته بود با پزشک تماس بگیرید تا راهنمایی های لازم را ارائه کند.

۶٫ قرص لونورژسترل را باید کجا نگهداری کنم؟

قرص را دور از دسترس اطفال نگهداری کنید. در دمای اتاق بین ۱۵ تا ۳۰ درجه سانتیگراد نگهداری کنید. دارو را پس از تاریخ انقضا دور بیندازید.

۷٫ آیا لکه بینی بعد از مصرف قرص اووسیز طبیعی است؟

پس از استفاده از این دارو، لکه بینی طبیعی است. اگر دوره پریودی بعدی شما قطع شد، احتمال حاملگی وجود دارد. در اسرع وقت به پزشک خود مراجعه کنید و یک آزمایش حاملگی انجام دهید.

۸٫ آیا سیگار کشیدن با مصرف قرص لونژیل تداخل دارد؟

در صورتی که قرص های ضد بارداری مصرف می کنید، سیگار کشیدن خطر لخته شدن خون یا سکته مغزی را افزایش می دهد، به خصوص اگر بیش از ۳۵ سال سن داشته باشید. توصیه می شود سیگار نکشید. این دارو از شما در برابر عفونت اچ آی وی (ایدز) یا هر گونه بیماری مقاربتی دیگر محافظت نمی کند.

۹٫ چند بار می توانم از قرص اووسیز استفاده کنم؟

همانطور که در بالا گفتم، قرص ضدبارداری اورژانسی را تنها ۲ تا ۳ بار در سال می توانید استفاده کنید و در هر سیکل هم تنها یکبار اجازه مصرف دارید.

۱۰٫ آیا مصرف قرص لونژیل نیازی به روش دیگری از پیشگیری است؟

بله حتما تا زمان پریود از روش دیگر مانند کاندوم استفاده کنید.

۱۱٫ بهترین زمان مصرف قرص لونژیل یا اووسیز چه وقت است؟

بلافاصله بعد از نزدیکی مشکوک باید مصرف کنید، اما مطالعات نشان میدهید این قرص تا ۴۸ ساعت بعد از نزدیکی مشکوک ( ۲ روز) و گاها تا ۱۲۰ ساعت ( ۵ روز ) اثر بخشی خواهد داشت.

اشتراک‌گذاری
559 نظر
  1. سلام خسته نباشید
    ببخشید من بعداز رابطه قرض اورژانسی مصرف کردم
    تاریخ پریودی خودم ۵ بود بعداز خوردن قرض تاریخ ۱۶ پریود شدم وحالا تاریخ ۱۵ هست از تاریخ پریودی خودم گذشته ….
    میخواستم بدونم تاریخ پریودم میشه ۵ یا ۱۶ که پریودی براثرقرص بود؟؟؟
    ممنون میشم سریع جواب بدید

    1. سلام قطعا آخرین پریودی باید ملاک قرار بگیرد.

      1. سلام خسته نباشید من دهم تاریخ پریودیم هست ولی امروز مجبورم قرص بخورم امروز دومه میخواستم ببینم چندروز جلو میوفته پریودم؟؟؟میشه کاری کرد ک همون روز پریودیم پریود بشم؟؟

  2. سلام قرص اورژانسی مصرف کردم وپریود شدم الان ۲۲روز میگذره پریود نشدم بی بی چک تست کردم منفی بوده احتمالش هست که باردارباشم؟ ؟

    1. سلام خیر احتمال بارداری وجود ندارد.

  3. سلام.من سه روز مونده به پریودم قرص اورژانسی مصرف کردم.دوتا ۰٫۷۵ همزمان خوردم.فردای اونروز پریود شدم.با توجه به اینکه اکثرا میگن چند روز حدااکثر ۱۴ روز بعد پریود شد آیا من طبیعی ام؟

    1. سلام بله طبیعی است وجای نگرانی ندارد.

  4. سلام من ١٢ اسفندپريودشدم تا ١٨ اسفند ١٩ رابطه داشتم فرداش قرص ال دي باقرص اورژانسي مصرف كردم هت روزبعدش خونريزي داشتم بعداازاون لك ميشدم ك بعدجهارروزتموم شدپاك شدم.دوباره ٢٠ فروردين رابطه داشتم ك بلافاصله قرص اورژانسي خوردم الان نه روزميگذره ولي ن لك شدم ن خونريزي از بي بي چك استفاده كردم ولي منفي بودميخواستم بدونم چراهنوزپريودنشدم يعني باردارم يادرعرض يك ماه قرص مصرف كردم امكانش هست اختلال بوجوداومده باشه

    1. سلام تا ۳ هفته بعد از مصرف قرص اورژانسی زمان دارید تا پریود شوید.

  5. سلام وقتتون بخیر خسته نباشید، ممنونم از بابت راهنمایی های بموقع و دقیق
    یه زحمت و سوال دیگر داشتم
    ممنون میشم راهنماییم کنید
    من یک ماه و چهار روز پیش مجبور به استفاده از قرص اورژانسی شدم بعد ۹ روز پریود شدم که خیلی شدید نبود، از آنجایی که فرموده بودید مبنای قاعدگی بعد از زمان اولین قاعدگی پس از مصرف قرص است نه زمانهای پیشین، من الان ۵ روز از موعد قاعدگی ام میگیذره و هنوز پریود نشدم
    آیا احتمال بارداری است؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    تا چند روز دیگه باز میتوان فرجه داد؟؟؟؟
    این اختلال ناشی از مصرف قرص اورژانسی است؟؟؟؟؟ یا نه؟؟؟؟
    لطف کنید من را نگرانی برهانید
    دچار مشکل شدم
    بزرگوارید

    1. سلام تا ۵ روز دیگر برای پریود شدن زمان دارید به علت عوارض مصرف قرص اورژانسی است.

    2. سلام من چند روز پیش نزدیکی داشتم دوتا قرص اورژانسی خوردم ایا امکان بارداری هست لطفا سریع جواب بدین

      1. سلام تا سه هفته بعد از مصرف قرص اورژانسی زمان دارید تا پریود شوید اگر پریود نشدید آن وقت تست بارداری انجام بدهید.

  6. سلام من قرص اورژانسی مصرف کردم و بعد از آون روزی که باید پریود میشدم رو شدم ولی الان بعد از آون دوره بعدی که باید پریود شم رو نشدم علتش چیه؟ ازون قرص؟؟؟

    1. سلام بله از عوارض مصرف قرص اورژانسی است.

  7. سلام من بیست و دوم اسفند پریود شدم بیست وششم قرص اورژانسی مصرف کردم فروردین پریود نشدم سی ام آزمایش بتا دادم منفی بود اما تا امروز پریود نشدم . لطفا راهنمایی کنید.متشکرم

    1. سلام احتمال بارداری وجود ندارد مشکل شما از عوارض مصرف قرص اورژانسی است اگر تا هفته آینده پریود نشدید باید به پزشک مراجعه نمایید تا برای شما دارو تجویز شود.

  8. با سلام.بنده بیست و دوم اسفند پریود شدم چند روز بعد قرص اورژانسی مصرف کردم.تا الان پریود نشدم.سی ام فروردین آزمایش بتا دادم منفی بود.نیازی به تکرار آزمایش هست؟
    متشکرم.

    1. سلام خیر نیازی به تکرار آزمایش نیست شما باردار نیستید.

  9. سلام.ببخشید میخواستم بدونم کسی که ۲۸اسفند پریودیش تموم شده و هفته بعد قرص اورژانسی خورده و۱۳ فروردین مجدد چهار روز پریود شده و ماه بعد ۳اردیبهشت دوباره پریود شده(یجورایی ۱۵روز یک بار) داره پریود میشه….باید چکار کنه؟نیاز به داروی خاصی هست؟یا کم کم تنظیم میشه؟؟؟
    با سپاس از شما

    1. سلام اگر مجدد بیشتر از ۷ روز پریود شما جلو افتاد باید به پزشک مراجعه نمایید.

  10. سلام.ببخشید میخواستم بدونم کسیکه۲۸اسفند پریودیش تموم شده وهفته بعد قرص اورژانسی خورده باشه و۱۳فروردین مجدد پریود شده برای چهار روز….و دوباره ۳ اردیبهشت هم دوباره پریود شده …یعنی تقریبا هر۱۶ روز یبار….نیازی هست به دکتر مراجعه کنه؟؟؟یا زمان پریودیش خودش تنظیم میشه؟؟احتمال داره دوباره ۱۶روز بعد مجدد پریود شه؟؟؟
    باسپاس از شما

  11. سلام خواش میکنم جواب بدین من دوره پریودم تقریبا منظمه ۲۷ هر برج , یه رابطه با نامزدم داشتم دخول انجام گرفت ولی تخلیه نشد ولی من قرص خوردم بعد از چند روز پریود شدم حالا ایا نوبت پریود بعدی که ۲۷ هر برجه با چقد تاخیر پریود میشه ؟ الان ۸ روزه گذشته آیا باز صبر کنیم

    1. سلام آخرین پریودی خود را بعد از مصرف قرص اورژانسی باید ملاک تاریخ بعدی پریودی خود قرار دهید .

  12. با سلام و خسته نباشيد من تازه ازدواج كردم و ١٣-١٤ روز پيش نزديكي داشتم با همسرم و بالافاصله از قرص اورژانسي ٢ عدد همزمان استفاده كردم و متاسفانه به خاطر سرما خوردگي از آنتي بيوتيك استفاده مي كردم و ٨ ارديبهشت زمان پريود بوديعني امروز …اما كه روز گذشته از صبح دل درد كمي داشتم و بجاي پريود خونابه خيلي كم هست به نظر شما بخاطر مصرف قرص هست ؟! يا خدايي نكرده ممكن ١٪؜ باردار شده باشم ؟!

    1. سلام از عوارض داروهای مصرفی می باشد اگر قصد بارداری ندارید باید یک روش جلوگیری مطمئن انتخاب کنید.

  13. سلام.من دوماه پشت سرهم قرص اورژانسی استفاده کردم.دفعه سوم ک اقدام ب امیزش کردم بااینک منی وارد بدنم شد ولی ازاین قرص مصرف نکردم.از اون زمان تا الان ۳۹روز میگذره و هنوز پریود نشدم.ازمایش بتا دادم منفی بود.
    آیا احتمال بارداریم هست؟مشکل تاخیر پریودیم چیه؟
    ممنون

    1. سلام علت تاخیر پریودی شما ممکن است به علت اختلالات هورمونی به دنبال مصرف قرص اورژانسی باشد .

  14. سلام ۲۸ساله هستم اواخر اسفند با نامزدم رابطه داشتم ولی باکره هستم دخولی انجام نشد و اینکه ایشون از کاندوم استفاده کردن،بخاطر احتیاط تقریبا بهد از چن ساعت از۴تا قرص ال دی استفاده کردمم ۱۲ساعت بعدش هم ۴تای دیگه خوردم، تقزیبا بعد از دو ساعت استفراغ داشتم،بعد از چن روز توی تاریخ پریود خودم پریود شدم مثل دوره های قبل ولی با خونریزی کمتر!ولی دوره دوم که ماه اردیبهشت هست تقریبا۵روز از تاریخ پریودم میگذره پریود نشدم،خیلی نگرانم بنظرتون امکان داره باردار باشم یا اینکه این تاخیر بخاطر مصرف قرص های ال دی هست؟ممنون میشم جواب بدید زنده باشید

    1. سلام از عوارض مصرف قرص ال دی به روش اورژانسی می باشد.

  15. سلام خسته نباشید.۱۵ فروردین اولین روز پریود من بود.در روز ۲۸ فروردین با نامزدم نزدیکی داشتیم و متوجه نشدیم منی روی واژن ریخته شد یانه.۲۴ ساعت بعد نزدیکی دو عدد قرص لوونورژسترول خوردم الان ۱۲ روز میگذره و من هنوز پریود نشدم.ضمن اینکه من هنوز تو دوران عقدم و باکره هستم.احتمال بارداری وجود داره؟

    1. سلام تا ۳ هفته بعد از مصرف قرص اورژانسی زمان دارید تا پریود شوید.

  16. سلام واقعا خسته نباشید که جواب مارو دائم دارید میدهید. ببخشید دوره پریودم منظمه یعنی یکم برج پریودم شرو شد تا چند روز بعد که تموم شد روز بعد دوباره نزدیکی کردم از ترس مایع پیشاب قرص استفاده کردم دوباره چند روز بعد پریود شدم , الان باید کی دوباره پریود بشم ؟ همون یکم برج؟ یا از اخرین پرودی ک بخاطر قرص شدم باید بشمارم ؟ دیروز بی بی چک منفی نشون داد حالا کی پریود میشم ؟ از محبت شما ممنونم

  17. سلام
    من با همسرم رابطه داشتم و منی وارد بدنش شد
    همون موقع قرص اورژانسی مصرف کرد
    ۶ روز بعد از مصرف قرص دوباره رابطه داشتیم و منی وارد بدنش شد
    الان باید چیکار کنیم؟
    نیازی به مصرف قرص اورژانسی هست؟؟؟

  18. سلام واقعا خسته نباشید چرا که جواب همه رو دارید میدید فقط تو رو خدا جواب منو زودتر بدید که دارم میمیرم , من سر هر برج پریود میشم منظم, دوره خونریزی که تموم شد بلافاصله نزدیکی کردم ولی چون ترسیدم قرص اورژانسی رو طبق دستوالعمل خوردم چند روز بعد باز پریود شدم بخاطر خوردن قرص حالا میخوام بدونم پریود بعدیم مث همیشه سر همون ماه منظم میشم یا نه آخرین پریودی که بخاطر مصرف قرص بوده رو لحاظ کنم الان گزشته ولی پریود شدم رفتم بی بیچک استفاده کردم منفی بود امروزم لک اومده بود پس کی پریود میشم خواهش خواهش میکنم جواب بده لطفا

    1. سلام آخرین پریودی بعد از مصرف قرص اورژانسی را ملاک قرار دهید.

  19. سلام ببخشید من یه رابطه داشتم که بلافلصله قرص مصرف کردم ک یه هفته بعدش بخاطر خوردن قرص پریود شدم ولی از موقع پریود شدن اصلیم ده روز گذشته ک پریود نشدم دیروز لکه دیدم بدن درد هم دارم امروز عصر پریود شدم مشکل خاصی از دیدن لکه وجود نداره ؟ دردمم کمتر شده , سپاسگزارم جواب بدید,ممنونم

  20. سلام وقت بخیر.من یکساعت بعد از نزدیکی یدونه قرص اورژانسی خوردم ۶روز بعد پریود شدم،بعد از اتمام این پریود دوباره ۶روز بعد پریود شدم ایا امکان بارداری وجود داره خیلی میترسم و نگرانم میشه کمکم کنید

    1. سلام خیر احتمال بارداری وجود ندارد.

  21. سلام وقتتون بخیر.من یکساعت بعد از نزدیکی ی دونه قرص اورزانسی خوردم ۶ردز بعد پریود شدم،بعد از اون،دوباره۶روز دیکه پریود شدم زیر شکمم درد ملایمی داره خیلی میترسم باردار باشم ایا امکانش هست

  22. سلام خسته نباشید
    من ۵ اسفند پریود شدم و ۱۱ اسفند هم پاک شدم و در تاریخ ۱۶ اسفند رابطه مخاطره آمیز داشتم که همون شب قرص اورژانسی مصرف کردم
    پریود اولم دقیقا ۵ فروردین اتفاق افتاد و ۱۱ فروردین هم پاک شدم و اینبار روز ۲۵ فروردین رابطه مخاطره آمیز دیگه ای داشتم که دیگه قرص مصرف نکردم
    روز ۵ اردیبهشت باید پریود میشدم طبق روال اما نشدم روز ۱۱ اردیبهشت آزمایش بتا دادم منفی بود الان روز ۱۷ اردیبهشته و من هنوز پریود نشدم
    البته من مابین تاریخ ۱۱ تا ۱۷ اردیبهشت چندین بار رابطه بدون جلوگیری هم داشتم

    1. سلام وقت بخیر مرسی از پاسخ گوییتون.
      ببخشید من ۵ بهمن پریود شدم که ۱۱ روز تاخیر داشتم . ۱۱ ام پاک شدم و با نامزدم رابطه داشتیم . اما دخولی نبود و دهانی بود. و من ترسیدم یه وقت دستشون الوده باشه . و دوتا قرص اووسیز مصرف کردم . و ۵ روز بعد یعنی ۱۶ ام خونریزی کردم به مدت ۵ روز .از اون روز به بعد دیگه رابطه نداشتپ چون سربازن و نیستن . الان سیکلم فک میکنم ۳۰ روزس . ولی ۱۸ ام باید پریود میشدم نشدم . ۹ روز گذشته و من ۶تا چک زدم منفی بوده . یه دونه امروز صبح . یه دونه چهار روز پیش . دوتا ۲۴ روز بعد مصرفرقرص یه دونه ۱۴ روز بعدش . الان زیر دلم درد میکنه . و تخمدان هام و سفت شده . و تو این ۹ روز مقدار زیادی زعفرون مصرف کردم . مقدار زیاد گل گاو زبون و پونه و زرشک و چیزا دیگه . آیا این تاخیر با وجود منفی شدن ۶ تست . و خونریزی بعد اووسیز و نداشتن رابطه بعدش . ممکن بر اثر بارداری باش؟؟ ممکن باردار باشم؟؟؟

      1. چرا جواب منو نمیدید؟؟؟

  23. دلیل عقب افتادن پریودم رو میخواستم بدونم؟چون الان دوازده روزه که عقب افتاده و سابقه نداشته

    1. بهتر است از تست بارداری استفاده کنید.

  24. سلام خسته نباشید. ۶ فردوردین روز آخر پریودی با همسرم رابطه پرخطر داشتم که منی ایشون روی واژنم ریخته شد . با فاصله حداکثر یک ساعت دو قرص اووسیز ۰٫۷۵ هم زمان مصرف کردم. هفت روز بعد. یعنی ۱۴ فردوردین دچار خونریزی شدم . این خونریزی پریودی محسوب میشه؟ الان با توجه به اینکه باید ۱۴ اردیبهشت پریود میشدم و سه روز از زمان پریود شدنم میگذره هنوز پریود نشدم. احتمال بارداری وجود داره؟

    1. سلام بله خون ریزی شما بعد از مصرف قرص اورژانسی مربوط به پریودی شما بوده است و احتمال بارداری وجود ندارد.

  25. سلام تشکر میکنم از همه زحماتتون , من یک روز بعد از پریودم رابطه داشتم منی داخل نریخت ولی از ترس قرص اورژانسی مصرف کردم که بخاطر مصرفش چند روز بعد پریود شدم تا اینکه منتظر پریود اصلیم بودم که ۱۳ روز گذشت و پریود نشدم بعدش دو روز پیش لکه دیدم و امروز هم پریود شدم آیا پریود شدن به منزله عدم بارداریه؟ زیر شکمم روز اول درد و سرمم درد میکرد ولی الان کمتر شده خیلی تا خیلی ممنونم اگه جوابمو زود بدین سپاسگزارم

  26. سلام
    خسته نباشید
    من بهمن ماه قرص اورژانسی خوردم و ۲۷ بهمن پریود شدم…و ماه بعد هم با چند روز تاخیر پریود شدم آخرین پرویدیم هم فروردین ماه بود که حدود ده روز طول کشید از یکم تا دهم …۲۲ رابطه داشتمبا نامزدم اما آب منی روم نریخت و باکره هم هستم…۱ اردیبهشت باید پریود میشدم که نشدم…ششم به اندازه چند قطره لکه بینی داشتم اما تا الان دیگه هیچی…ازمایش دادم منفی بود…بی بی چک هم استفاده کردم منفی بود…خیلی استرس دارم آیا امکان بارداری وجود داره؟؟؟

    1. سلام با توجه به شرح حال شما خیر احتمال بارداری وجود ندارد.

  27. سلام خسته نباشید .پنج شنبه با همسرم رابطه داشتم اولش با کاندوم بود بعد پاره شدن کاندوم بدون اینکه ایشون به انزال برسن دخول داشتیم در حد چند ثانیه و نگرانیم از پیشاب خشک شده روی التشونه و هم اینکه خودشون گفتن پیشابشون تو چند لحظه که دخول داشتیم نیومده با این حال من شنبه شبش یه قرص یک و نیم لونژیل خوردم .ایا احتمال بارداری هست والان کمی زیر شکم درد میکنه .و اینکه روز یکشنبه لکه کوچیک قهوه ای رنگ دیدم .و امروز که دوشنبه هست .لطفا جواب بدین ممنونم

    1. سلام با توجه به شرح حال شما احتمال بارداری ضعیف است.

  28. سلام خسته نباشید من ۱ ماه پیش رابطه داشتم بعدش قرص اورژانسی استفاده کردم ولی تا الان پرید نشدم و هیچ لکه بینی هم نداشتم خواستم ببینم امکانش هست کلا این ماه پرید نشم؟

    1. سلام بهتر است برای اطمینان تست بارداری انجام بدهید.

  29. سلام من یکم هر برج پریود میشم تا پنج روز بعد که تموم میشه , روز اول پاکی که پریودم کاملا تموم شده بود نزدیکی داشتم بعدش رفتم بلافاصله قرص اورژانسی خوردم ک طبیعتا هفته بعد باز پریود شدم و باز پاک شدم . پریود اصلیم ۱۱ روز گذشت ک نشدم تا اینکه لکه های غلیظ مانند اومدن و درد شکم داشتم و دو روز بعدش خود پریود اصلی اومد و خون غلیظ روزای بعدشم رنگش طبیعی شد , میخوام بدونم اون لکه ها مشکلی ندارند؟ با توجه ب پریود شدنم ایا احتمال بارداری هس؟

    1. سلام خیر احتمال بارداری وجود ندارد.

  30. استاد ازت خواهش میکنم جواب منو بده خواهش میکنم استرس منو کشت , من توضیح دادم بهتون ک بعد از قرص نظم پریودم بهم خورد ولی بعدش لکه اومد بعدشم خود پریود اومد ک غلیظ مانند بود ولی اخراش دیگه کم خونریزی تا الان ک پاک پاکم , فقط بگو ایا احتمال بارداری هست؟ اخه پریود که بشی مگ سند خوبی نیس برای عدم بارداری ,نمیتونم درسامو بخونم راحتم کن خواهش میکنم , پست بالامم بخون اینو نزار ولی جواب منو بده خواهش میکنم

  31. سلام خسته نباشید , میخواستم بدونم استفاده از قرص اورژانسی چند دوره از پریودی رو دچار اختلال میکنه من ماه قبل بدلیل مصرف قرص پریودم عقب افتاد آیا برای ماه بعدی هم دچار اختلال میشه؟ تشکر

  32. من قبل از عادات ماهانه از قرص اورژانسی استفاده کردم میخواستم به مشهد بروم ایا اختلال پیش میاد

  33. من قبل از عادات ماهانه از قرص اورژانسی استفاده کردم میخواستم به مشهد بروم ایا اختلال پیش میاد

  34. مرسی از پاسخگوییتون .من از روز دوشنبه بعد از مصرف قرص دل درد دارم از همون روز هم لکه های قهوه ای و خیلی کم خونریزی داشتم این پریودین حساب میشه یا نه ؟هنوزم احتمال بارداری هست یعنی ؟!

  35. سلام من هفدهم ماه پیش با نامزدم رابطه داشتم و از قرص ال دی به روش اورژانسی استفاده کردم و بیست وپنجم خونریزی داشتم و کم بود فقط چهار روز طول کشید خیلی نگران شدم الان بیست وششمه من فقط در حدی که لکه س خونریزی دارم امکان بارداری هست؟آخه شکمم بزرگ شده یکم…خداهش میکنم کمکم کنین راستی هفدهم این ماه بیبی چک منفی بود

    1. سلام خیر احتمال بارداری وجود ندارد.

  36. سلام من هفدهم ماه پیش با نامزدم رابطه داشتم و از قرص ال دی به روش اورژانسی استفاده کردم و بیست وپنجم خونریزی داشتم و کم بود فقط چهار روز طول کشید خیلی نگران شدم الان بیست وششمه من فقط در حدی که لکه س خونریزی دارم امکان بارداری هست؟آخه شکمم بزرگ شده یکم…خداهش میکنم کمکم کنین راستی هفدهم این ماه بیبی چک منفی بود

  37. سلام خسته نباشید
    خانومم بعد از رابطه ای که داشتیم یه ساعت بعدش از روش اورژانسی استفاده کرد که یه روزم بود پریود اصلیش تموم شده بود , بعد ۳ روز از مصرف قرصا پریود شد و خونریزی شدید داشت و ۴ روز طول کشید
    حالا در این صورت بارداری منتفیه کاملا?

    1. سلام احتمال بارداری وجود ندارد.

  38. سلام من اولین دفعه هست اینجا سوال میپرسم من باشوهرم رابطه ایی داشتیم که یه کم مشکوک به نظر میاومد ۶ روز مونده بود که پریود بشم نیم ساعت بعد از نزدیکی قرص اورژانس خوردم اونم یک عدد بود الان ۱۴ روز که از تاریخ قرص خوردنم میگذره دلم درد میکنه ولی هنوز پریود نشدم خیلی خیلی ممنون میشم راهنمایی بفرمایید

    1. سلام اگر تا یک هفته دیگر پریود نشدید آن وقت از تست بی بی چک استفاده کنید.

  39. سلام خسته نباشید
    من ۳ اردیبهشت پریود شدم و ۹ اردیبهشت رابطه داشتم بلافاصله ۲ تا لوونورژسترول مصرف کردم و ۱۴ اردیبهشت به مدت ۴ روز خونریزی داشتم
    اون ۴ روز آخرین پریود محسوب میشه ؟
    یعنی تاخیر تا کی نگران کننده نیست؟

    1. سلام بله تاریخ ۱۴ اردیبهشت آخرین قاعدگی شما محاسبه می شود.

  40. سلام و خسته نباشید.من ۲۵ اردیبهشت رابطه ای با نامزدم داشتم سطحی بود ولی به علت استرس قرص اورژانسی مصرف کردم دوتای اول را دوساعت بعد و دوتای دوم با فاصله ی دوازده ساعته.دوباره ۲۸ اردیبهشت هم رابطه داشتیم.دوتا قرص اول بافاصله دوساعت پس از رابطه ، دوتای دومی به جای دوازده ساعت ، ۱۷ ساعت بعد مصرف کردم.
    ۳۱ ام اردیبهشت باید پریود میشدم.آیا احتمال بارداری هست ؟ تاخیر در پریودم علتش چی میتونه باشه
    ممنون میشم پاسخ بدید

    1. سلام تا ۳ هفته بعد از مصرف قرص اورژانسی زمان دارید تا پریود شوید ‌

  41. سلام و خسته نباشید. من تو دوران عقد هستم ببخشبد من سه هفته پیش با همسرم رابطه داشتم منی روی پای من ریخت و من از ترس قرص اورژانسی خریدم حدود دوساعت من پریود شدم.زمانش بود
    حدود ۵ روز بعد اخرین روز پریود من لکه بینی داشتم.
    و همین مدت بعد از رابطه منی وقتی داخل بود اومد کاندوم هم داشت.و من دوباره ازبس همه ترسوندنم.از ترس با وجود بودن کاندوم دوباره قرص خوردم.ضرر داره؟احتمال حاملگی در چه صورتی وجود داره.من دقیقا باید چه زمانی پریود بشم؟

    1. سلام بله ضرر دارد با توجه به عوارض قرص اورژانسی نباید بی جهت از این قرص استفاده کنید اگر دخول صورت بگیرد ومایع منی داخل واژن ریخته شود احتمال حاملگی وجود دارد .

  42. سلام خسته نباشید من یک هفته بعد از پریودیم نزدیکی داشتم و حدود ۱۲ ساعت بعد قرص اورژانسی خوردم فکر کنم مقداری از منی داخل بدنم ریخته امکان حامله شدن هست یا نه و اینکه با توجه به خوردن قرص اوژانسی می تونم قرص ld هم مصرف کنم ممنون می م جواب سوال من رو بدید

    1. سلام خیر نیازی به مصرف قرص ال دی نیست.

  43. با سلام.من چند روز پیش ی پیام دادم راجعب مصرف قرص اورژانسی دوبار در یکماه استفاده کرده بودم
    حدودا یک هفته ای میشه من دومی و مصرف کردم.ک فرداش حالت تهوع خیلیی شدیدی داشتم و دکتر رفتم.از اونروز تا الان هنوز حالت تهوع و سر درد دارم.بعد از مصرف قرص هم نه پریود شدم نه لکه بینی داشتم.علتش چیه؟؟
    موعد پریودم هم۱۸ این ماهه

    1. سلام از عوارض مصرف قرص اورژانسی است.

  44. سلام وقتتون بخیر
    میشه منر راهنمایی کنین؟؟
    من تقریبا به مدت ۳-۴ ماه بود که هر ماه ۱ قرص مصرف میکردم حدود ۵-۶ فروردین قرص اورژانسی را بافصله ۲۴ ساعته مصرف کردم و ۱۸ فروردین دچار لک بینی شدم که در انتهای همون ماه پریود شدم که تا ۳ اردیبهشت طول کشید
    بعد از اون دیگه اصلا هیچ قرص hd یا ارژانسی مصرف نکردم و برای این دوره هنوز پریود نشدم
    بیبی چک استفاده کردم و منفی بوده
    میخواستم ببینم دچار مشکل هرمونی شدم؟؟

    1. سلام بله اختلالات هورمونی از عوارض مصرف قرص اورژانسی است.

  45. سلام وقتتون بخیر
    من ۳ ماه بود که در هر سیکل قاعدگیم مجبور به مصرف قرص اورژانسی میشدم اما قاعدگیم منظم بود
    ۶-۷ فرودین ۲ عدد قرص اورژانسی موجود در یک بسته رو اشتباها با فاصله ۱ روز خوردم و از ۱۸ فروردین دچار لک بینی شدم و پس از اون پریود شدم که تا ۳ اردیبهشت طول کشید.
    بعد از اون دیگه از این قبیل قرص ها استفاده نکردم ولی هنوز پریود نشدم.
    بیبی چک هم استفاده کردم منفی بود.
    دچار اختلالات هورمونی شدم؟؟ چه کنم؟؟ خیلی نگرانم

  46. سلام
    ماه پيش روز ٣ بعد از پاكي قرص اورژانسي خوردم و ١٠ روز بعد پريود شدم،الان بعد از يه هفته تموم شدن پاكي ،بعد از نزديكي لكه قهوه اي همراه با ترشح شفاف دارم يعني لكه قهوه اي ، عوارض قرص؟
    قبلا دوره تخمك گذاريم يه لكه كم ميديدم اما الان بيشتر بود

    1. سلام علت لکه بینی شما تخمک گذاری است .

  47. سلام لطفامنو راهنمايي كنيد.من تاريخ پريوديم٢٥هرماه بود ك ٢ماه بعدپريوديم تموم شدومن ٣ماه رابطه خيلي خيلي سطحي داشتم ولي بخاطرترس ازبارداري روز٤ماه قرص اورژانسي خوردم ودتادونه قرص اچ دي و الان يك ماه از پريوديم گذشته وهيچ خبري از پريوديم نيست هم تست برداري گذاشتم هم ازمايش خون دوتاش منفيه…بنظرشما من چطورشدم؟?

    1. سلام مشکل شما از عوارض مصرف قرص اورژانسی است.

  48. سلام خسته نباشیدمن ۸ام اردیبهشت پریودشدم وتا۱۴ام پاک شدم بعدش ۱۸ام نزدیکی داشتم قرص اوراژنسی خوردم ۲۸ام بازپریودشدم وتا۷روزادامه داشت امروز ک ۹ام خردادمن بازپریودشدم علتش چی میتونه باشه مصرف قرص تاثیرداره؟

    1. سلام بله مشکل شما از عوارض مصرف قرص اورژانسی است.

  49. ممنون 
    اگه ممکنه راهنمایی کنین و بگین واسه رفع مشکل هورمونی چه کنم؟ چه قرصی رو به چه نسبتی مصرف کنم؟
    اخه من سفر هستم و اصلا امکان مراجعه به پزشک رو ندارم
    کمکم کنین
    تشکر

  50. سلام و خسته نباشید
    من ۱روز بعد دوره ی ۷ روزه ی پریودم رابطه داشتم و حدود ۲۴ ساعت بعد ۲ عدد قرص اووسیز ۰/۷۵ مصرف کردم….بعد ۲ الی ۳ روز دوباره پریود شدم، این امر عادیه؟!احتمال بارداری وجود نداره!؟

    1. سلام خیر احتمال بارداری وجود ندارد.

  51. سلام من ۱۸اردیبهشت قاعدگیم تموم شد بعد ۲۷ رابطه داشتم و قرص ضدبارداری خوردم دوتایی چندساعت بعدرابطه و یه هفته بعد هم باز رابطه داشتم و قرص خوردم دوباره اما الان ۲۴روز شده و من پریود نشدم پریودیهای من ۲۱ تا ۲۳ روز بوده الان نگرانم خیلی

    1. سلام باید تست بارداری انجام بدهید.

  52. سلام خسته نباشید من بعد از رابطه ای ک با همسرم داشتم یه بسته اورژانسی ینی دوتاشو خوردم ولی الان یه ۱۰روزه ک پریود نشدم
    احتمال بارداریم هست؟؟
    توروخدا جوابمو بدید خیلی میترسم

    1. سلام تا ۳ هفته بعد از مصرف قرص اورژانسی زمان دارید تا پریود شوید.

  53. سلام وقتتون بخیر من با همسرم که در ووران نامزدی هستیم ۲۶ماه رابطه ی کامل برای برداشتن پرده ی بکارتم داشتم،که همون موقع با چندقیقه تاخیر خونریزی خیییلی کم ناشی از پارگی پرده بکارت داشتم ولی تا فردای اونروز لکه بینی های خییلی کمرنگ داشتم ،قرص اورژانسی مرف کردم و۲خردادخونریزی داشتم،یعنی حدودا۱۲روز پریودم زودتر اتفاق افتاد،ولی ۱۲روز بعد باز هم خونریزی داشتم که قطع شد،امروزکه ۱۹برای بار دوم رابطه ی کامل داشتم که باتوجه به اینکه عمق دخول بیشتر شد ایندفعه خونریزی داشتم وقرص اورژانسی مصرف کردم،الان میخواستم بدونم که برای منظم شدن قاعدگی چی کار باید بکنم؟ایا این خونریزی هایی که بهتون گفتم طبیعی هست؟؟چند روز بعداز این بار دوم که قرص اورژانسی خوردم هم پریود خارج از نوبت خواهم داشت،ممنون میشم که خیییلی سریع راهنمایی بفرمائید چون خییلی نگران هستم،با تشکر قبلی

    1. سلام بله این خون ریزی ها طبیعی است با توجه به عوارض مصرف قرص اورژانسی بهتر است یک روش جلوگیری مطمئن انتخاب کنید.

  54. سلام من قرص اورژانسي مصرف كردم و يك هفته بعد دقيقا سر تايم خودم پريود شدم.ولي توي سيكل بعدي الان ١٠ روزه كه پريودم عقب افتاده و درد زير شكم دارم و همش حس ميكنم ميخوام پريود بشم .اين تاخير به خاطر قرص اورژانسي ماه قبله؟ ممنون ميشم جواب بدين

    1. سلام اگر بعد از پریود شدن رابطه بدون جلوگیری نداشته اید احتمال اینکه تاخیر در پریود شما از عوارض مصرف قرص اورژانسی باشد وجود دارد.

  55. سلام لطفا جواب منم بدين. بيشتر از ده روز تاخير براي پريود دوم بعد از قرص اورژانسي طبيعيه؟درد هم دارم اما پريود نميشم .عوارض قرصه

    1. سلام بله از عوارض مصرف قرص اورژانسی است.

  56. سلام
    من پریود قبلیم ۱۳ اردیبهشت بود که شروع شد بعد روز ۱۷ اردیبهشت مجبور شدم از قرص اورژانسی استفاده کنم
    چهار روز بعدش دوباره پریود شدم ولی شدید نبود مثل دفعه های دیگه و تا ۲۶ تموم شد
    از اون موقع تا حالا دیگه پریود نشدم و خیلی نگرانم
    آیا من الان باردارم؟

    1. سلام بهتر است از تست بی بی چک استفاده کنید.

  57. سلام خانوم دکتر خوااااهش میکنم جوابمو بدین من ماهه پیش ۳روز بعداز پریودم نزدیکی پرخطر داشتم با همسرم ۱هفته بعد لک بینی و خونریزی داشتم هفته ی بعداز اون موعد پریودم بود که نشدمو هفته ی بعد تر شدم ینی توی ۱ ماه دوبار خونریزی ۴٫ ۵داشتم
    الان موعد پریودم تو این ماه گذشته و نشدم هنوز ینی احتمال بارداری دارم؟
    از کجا باید مطمئن شم؟
    بی بی چک.بهد ۱ماه جوابه قطعیو میده؟?

  58. سلام خسته نباشید من با نامزدم رابطه داشتم ولی اب منی داخل نریخت قرص خوردم
    حدود ۴ماهه هرماه یدونه قرص اورژانسی خوردم
    الان تایم پریودم دقیقه اما هرماه ۳روزه پریود میشم ایا عوارض قرصه یاباردارم

    1. سلام با توجه به عوارض مصرف قرص اورژانسی نباید هر ماه از این قرص استفاده کنید.

  59. سلام من روز هفتم پریودم که روز آخر بود و پاک شده بودم با نامزدم از پشت رابطه داشتم و شک کردم که شاید مقدار خیلی کمی منی به واژنم برخورد کرده باشه ۳ ساعت بعدش یه قرص اورژانسی ۱/۵ مصرف کردم و ۵ روز بعد پریود شدم و بکارت هم دارم. برای اطمینان رفتم پیش پزشک که بهم گفتن غیر از این پریود، باید سر موعد خودم که ۱۳ روز دیگست هم پریود بشم وگرنه باید تست بارداری بدم خیلی نگرانم دارم میمیرم. میخواستم بدونم باید سر موعد خودم پریود بشم یا این پریود بعد از مصرف قرص رو باید ملاک بعدی قرار بدم. ینی وقتی پاک شدم باید سه هفته دیگه پریود بشم یا ۱۳ روز دیگه که موعد پریودم بوده و ایا احتمال بارداری وجود داره. ممنون میشم جوابمو بدین واقعا خواب و خوراک ندارم. خدا خیرتون بده

    1. سلام پریود بعد از مصرف قرص اورژانسی را باید ملاک قرار دهید .

  60. سلام خسته نباشید.
    من دقیقا ۲۳ ماه قبل در روز ۲۲ام سیکل قاعدگیم با نامزدم رابطه ی کاملا سطحی داشتیم در حد برخورد سطحی فقط من ترسیدم و ۱۸ ساعت بعد ۴ تا ال دی و ۱۲ ساعت بعدش ۴ تا دیگه خوردم و دوباره فرداش دوتا ال دی دیگه خوردم.تمام مدت سینه درد و زانو درد داشتم.۱۴ روز بعد(با تاخیر یکهفتگی پریودم)پریود شدم همش خونریزی قهوه ایی بود تا پنج روز.بعدش تا سه روز لکه بود.تمام این یکماه رو تهوع دارم شدید.برای اولین بار توی عمرمم ترشح سفید دارم بدون بو و کش.فقط سفید مث گچ غلیظ.امروز کمر درد مث پریود شدن و درد پهلوی راست خیلی شدید داشتم
    دوبار بیبی چک زدم منفی بوده.توی سونوگرافیمم زده کیست تخمدان راست ۲۷ میلیمتری.
    اما قبلا کیست داشتم اینجور نبوده!مشکل چیه؟ خواهش میکنم جواب بدین

    1. سلام این علائم از عوارض مصرف قرص جلوگیری به روش اورژانسی است .

  61. سلام من سوم اردیبهشت رابطه مقعدی داشتم به خاطر نگرانی یک ساعت بعد لوو ۱٫۵ مصرف کردم ۱۴ روز بعد روز ۱۷ خرداد پریود درست موعد پریود، پریود شدم یک روز و نیم لکه بینی و دو روز خونریزی اما حجم خونریزی نسبت به ماه های قبل کمتر بود. به خاطر حساسیت در ۲۰ خرداد با وجود اینکه پریود بودم اما چون حجمش کم بود تست بتا دادم درست ۱۷ روز از رابطم گذشته بود نتیجه۰٫۱ منفی بود ایا بعد از ۱۷ روز میشه به نتیجه تست اطمینان کرد؟ و این پریود بوده که اتفاق افتاده؟ بارداری منتفیه؟
    متشکرم

  62. با سلام.
    ۲۰ اردیبهشت روز اول پریودم بوده و در روز ۱۰ خرداد ارتباط جنسی با نامزدم کاملا سطحی و بدون دخول داشتم و فقط نگران این هستم که پیشاب در اثر برخورد سطحی باعث ایجاد بارداری بشه و اینکه باکره هم هستم .به خاطر همین به داروخانه مراجعه کردم وبه توصیه دکتر داروخانه  ۴ عدد قرص اورژانسی اووسیز ۰/۷۵را در تقریبا ۳۵ ساعت بعد از رابطه هم زمان خوردم و برای محکم کاری ۱۲ ساعت بعد یک عدد دیگه هم خوردم .با توجه به این توضیحات آیا امکان بارداری وجود دارد؟و اینکه بعد از مصرف قرص اورژانسی در تاریخ ۲۰ خرداد سرموقع خودم پریود شدم ولی مقدارش کمتر از همیشه بود و زودتر تموم شد.با توجه به این خونریزی که اتفاق افتاده دیگه مطمئن باشم که بارداری اتفاق نیفتاده؟یا باید منتظر دوره ی بعدی پریود باشم؟

  63. سلام ممنون که پاسخ دادین لطفا به این سوالمم جواب بدین میخوام بدونم الان که بعد از مصرف قرص ۵ روز بعد پریود شدم و چهار روز طول کشیده که مثل پریودای اصلیم نبود و یه کم کمتر بود دیگه جای نگرانی نیست و احتمال بارداری وجود نداره؟ خیلی استرس دارم

  64. سلام خسته نباشید.
    ۲روزبعداز پریودم نزدیکی داشتم و فعلا قصد بارداری ندارم ۴ساعت بعدرابطه ۲عددقرص اورژانسی ۷۵خوردم ۱۲ساعت بعد ۲تا دیگه بعدش طبق قانون قرص خونریزی داشتم و الان که۴هفته گذشته سر موعد پریود شدم
    ولی خواهرم تا ۷ماهگی که باردار بود پریود میشدامکان اینکه منم مثل خواهرم باشم هست؟بی بی چک هم گذاشتم منفی بود
    لارمه که آزمایش بدم ؟

    1. سلام خیر نیازی به انجام آزمایش خون نیست.

  65. سلام خسته نباشید.
    ۲روزبعداز پریودم نزدیکی داشتم و فعلا قصد بارداری ندارم ۴ساعت بعدرابطه ۲عددقرص اورژانسی ۷۵خوردم ۱۲ساعت بعد ۲تا دیگه بعدش طبق قانون قرص خونریزی داشتم و الان که۴هفته گذشته سر موعد پریود شدم
    ولی خواهرم تا ۷ماهگی که باردار بود پریود میشدامکان اینکه منم مثل خواهرم باشم هست؟بی بی چک هم گذاشتم منفی بود
    لارمه که آزمایش بدم ؟

  66. سلام. وقتتون بخیر. من روز ۹م پریودیم رابطه داشتم ولی جلوگیری طبیعی بعدش هم کامل سعی کردم واژنم رو بشورمو پاک کنم.

    نگرانیم از این نیست چون فکر نمیکنم اون دوران خطر بوده باشه و منم شاید فقط پیشاب بوده باشه توی واژنم که شستم. روز ۱۵یا ۱۶ هم که توی دوره ی تخمک گذاریمه رابطه داشتم جلوگیری طبیعی اما انزال خیلی بعد از اتمام دخول و در خارج صورت گرفت. و باز هم کامل داخل واژنم رو سعی کردم بشورم که اگر پیشاب هست پاک بشه. اما من فرداش ۲تا قرص لوونرژسترول ۷۵ خوردم و ۱۲ ساعت بعد یکی دیگه. امکان بارداری هست با این اوصاف؟! فقط شاید پیشاب بوده باشه اونم کم. و اینکه شستم خیلی داخل واژنم رو. لطفا کمکم کنید. استرس دارم

  67. سلام قرص اووسیز مصرف کردمو الان ۵هفتس که باردارم ایا قرص به جنین صدمه میزنه؟
    ورزشکار هستم باید ورزشمو کنار بزارم؟ممکنه که تو ماهای اول ورزشی که انجام میدم باعث سقط بشه؟(ورزشم پراز تحرکه)

  68. سلام قرص اووسیز مصرف کردمو الان ۵هفتس که باردارم ایا قرص به جنین صدمه میزنه؟
    ورزشکار هستم باید ورزشمو کنار بزارم؟ممکنه که تو ماهای اول ورزشی که انجام میدم باعث سقط بشه؟(ورزشم پراز تحرکه)

    1. سلام نگران نباشید خیر مصرف قرص مشکلی برای جنین شما به وجود نمی آورد بهتر است از انجام تمرینات ورزشی پرتحرک در دوران بارداری خودداری کنید.

  69. سلام من ۱۱ اردیبهشت پریود شدم و بعدش رابطه داشتم باکره هستم در حد فقط برخورد نه دخول بعدش از استرس قرص اورژانسی خوردم ک ۵ روز بعدش پریود شدم بعداز دوهفته باز رابطه داشتم و قرص اوزانسی خوردم الان بعد از تو هفته فقط ۴ روزه لکه بینی قهوه ای دارم ایا مال قرص اصلا دخول صورت نگرفت فقط برا استرس ک احیانا اب ب وازن نخورده باش خوردم ایا این لکه هت پریودی حساب میشن ایا جای نگرانی نیست راهنمایی کنید خواهشا استرس دارم

  70. سلام خسته نباشيد.من پريودم منظم ٢٧ هرماه پريود ميشم و تا ١ ماه هم پاك ميشم .اين دفعه بعد يك هفته از پاكيم نزديكي محافظت نشده داشتم ك قرص ١/٥ اورژانسي رو باهم خوردم و روز ١٦ هم پريود شدم ب خاطر خارش خيلي شديدي ك داشتم روز دوم پريودي كرم واژينال زدم ك ديگه لكه اومد و باز دوباره تو تاريخ خودم همون روز ٢٦ پريود شدم و الان ك اخرش هسا حالت خوناب قهوه اي مياد اينا همه عوارض قرص اورژانس؟؟؟

    1. سلام بله از عوارض مصرف قرص اورژانسی است.

  71. سلام خسته نباشید میخواستم بدونم خونریزی بعد قرص و پریود نشانه ی قطعی واسه عدم بارداری ؟خیلی گیج شدم هرجا یچیزی نوشته
    اینایی که میگن پر بودیم و حامله ایم پریودشون فرقی با معمولشون داره؟

    1. سلام خانم های باردار ممکن است دچار لکه بینی و یا خون ریزی سبک وخفیف شوند و میزان خون ریزی آن ها مثل پریود همیشگی نیست.

  72. با عرض سلام و خسته نباشید
    چند وقت پیش من رابطه ای داشتم و بطور ناخواسته مقداری مایع منی داخل ریخت بعد از یک ساعت دو عدد قرص اورژانسی و بعد از ۱۲ ساعت دوباره ۲ عدد قرص اورژانسی مصرف کردند
    بعد از چند روز عادت ماهانگی که همان روز باید رخ میداد رخ داد و بعد از پایان آن
    بعد از دو سه روز دوباره عادت ماهانگی رخ داده
    آیا امکان بارداری هست ؟
    ایا عادتی که دوباره رخ داده طبیعی و بخاطر مصرف قرص است ؟
    ممنون میشم راهنمایی کنید

    1. سلام خیر احتمال بارداری ضعیف است.

  73. سلام من در روز ۵ یا ۶ پریودی با نامزدم برای بار اول رابطه داشتم ولی دخول انجام نشد و من دختر هستم و از نامزدمم اب منی خارج نشد .من فرداش ینی میشه امروز دوتا قرص اورژانسی خوردم از ترس… میخواستم بدونم چی میشه حالا ؟؟؟

  74. سلام من سه روز تقریبا بعد پریودم با نامزدم رابطه مقعدی داشتم منی به واژن برخورد نکرد ولی چون از پیش اب میترسیدم یه قرص لونژسترول۷۵ خوردم و بجل ۱۲ ساعت ۱۵ ساعت بعد قرص بعدی خوردم الان تقریبا بعد ۸ روز پریود شدم اولش خیلی کم بود ولی الان میرم دستشویی روی دستمال خون زیاد میبینم ولی غلیظه روان نیس مثل لخته ام نیس دقیقا نمیدونم چطور بگم خیلی میترسم بنظرتون من حاملم توروخدا زود جوابمو بدیت دارم سکته میکنم

  75. باسلام
    من تاریخ اصلی پریودهام تا اردیبهشت ماه ، بین ۲۹-۱م بود ، روز ۱۳ اردیبهشت نزدیکی داشتم و قرص اورژانسی مصرف کردم و به فاصله یک هفته (یعنی ۲۰م) پریود شدم ولی الان که حدودا۴۵ روز از اولین روز آخرین قاعدگیم گذشته ، هنوز پریود نشدم … بنظرتون تا کی باید صبر کنم؟

    1. سلام مشکل شما از عوارض مصرف قرص اورژانسی است باید به پزشک مراجعه نمایید تا برای منظم شدن پریودی شما دارو تجویز شود.

  76. سلام ۴روز بعد پریودم با همسرم نزدیکی داشتم ۵ساعت بعداووسیز ۷۵ خوردن ۱۲ساعت بعد هم ۲تا دیگه ۱۰روز بعد خونریزی داشتمو بعدش با تاخیراز موعد خودم پریود شدم. و ماه بعد هم با تاخیر پریود شدم ۵ ۶هفته میگذره از نزدیکی بدون محافظتم ولی همش زیردلم نبض میزنه و کمردرد شدید دارم دلیلش خوردن قرصه یا باردارم یا چی؟

    1. سلام از عوارض مصرف قرص اورژانسی است.

  77. سلام خسته نباشید
    همسرم درطول این ماه دوبار از قرص اورژانسی استفاده کرد!!!الان حدودا۵روز از دورش میگذره ولی هنوز پریود نشده,تست هم داده منفی بوده!احتمال حاملگی هست؟؟این تاخیر تا چند روز طبیعیه؟؟

    1. سلام تا ۳ هفته بعد از مصرف قرص اورژانسی زمان دارند تا پریود شوند.

  78. سلام ۴روز بعد پریود با همسرم رابطه مقعدی داشتم و احساس کردم منی با واژن برخورد کرده ۶ساعت بعد اورژانسی ۲تایی خوردمو ۱۲ساعت بعد۲تا دیگه بعد ۶روز به مدت ۲روز لک قهوه ای و خونریزی داشتم و ۲هفته بعد با تاخیر پریود شدم ۵ ۶روزه ولی الان همش زیرشکمم نبض میزنه و یکمی سرگیجه دارم ممکنه اون خونریزیو لک لانه گزینی باشه یا این امکان صفر هستش؟

    1. سلام اگر میزان خون ریزی شما خفیف وسبک نیست و مثل پریود همیشگی است احتمال بارداری وجود ندارد.

  79. سلام خسته نباشید من دو ماه پریدیم ۱۰ دوز عقب میفتاد ماه قبل ۲۶ پریود شدم ولی از روز ۱۴ پریودیم به مدت ۱۰ روز قرص پروژسترون مصرف کردم ۲۵ رابطه داشتم ک روز بعدش یه قرص اوسیزین .۷۵ مصرف کردم ۱۲ ساعت بعدش یکی دیگه بعد ۵ روز پریود شدم ولی اولش ب صورت لک تیره بعد بهتر شد ۵ روز طول کشید ولی الان بعد پریودیم زیر شکمم درد میکنه حالت تهوع هم دارم ایا احتمال بارداری هست؟

    1. سلام اگر قصد بارداری ندارید باید یک روش جلوگیری مطمئن انتخاب کنید قرص اورژانسی روش جلوگیری مطمئنی نیست اگر تا ۳ هفته بعد از مصرف قرص اورژانسی پریود نشدید باید تست بارداری انجام بدهید.

  80. سلام خسنه نباشید من دو ماه پریودیم ۱۰ روز عقب میفتاد ک امپول پروژسترون ماه قبلی ۲۶ پیود شدم از روز ۱۴ پریودیم به مدت ۱۰ روز قرص پروژستردون استفاده کردم ولی ۲۵ رابطه داشتم برا همین روز بعدش قرص اوسیز ۷۵ یکی استفاده کردم بعد ۱۲ ساعت یکی دیگه ۲۹ پریود شدم ولی لک تیره بود اولش تا ۵ روز طول کشید ولی بعد پریودیم زیر شکمم درد میکنه حالت تهوع هم دارم ایا احتمال بارداری هست

  81. سلام چندساعت بعد نزیدیکیم قرص اورژانسی خوردم پریود هم شدم.
    ۲ماه از نزدیکیم میگذره همش تهوع دارم و عضلاتم میگیره ترشح زیاد دارم بینیم هم گرفته تو گوگل دیدم نوشته بود گرفتگی بینی و تهوع جزو علائم بارداریه امکان اینکه باردار باشم هست یا سرما خوردگیه خیلی استرس دارمو این گوگل هم همش استرس میده به ادم لطفا کمکم کنین لازمه بی بی چک بزنم ؟

    1. سلام می توانید برای اطمینان از تست بی بی چک استفاده کنید.

  82. سلام خسته نباشید.من ۲۳ اردیبهشت ال دی اورژانسی خوردم،۸ تا طبق دستورش و فرداش هم دوتای دیگه. درصورتیکه رابطه کاملا سطحی بود فقط از ترس خوردم.۷ خرداد پریود شدم ولی همش خون قهوه ایی بود تا پنج روز و گاهی هم قرمز.بعدشم سه روز لکه بینی.بعد مدام ترشح سفید بی بو و گچی داشتم تا تخمک گذاری..برای اولین بار تخمک گذاری دردناک رو تجربه کردم.از ترس دوبار هم بیبی چک زدم منفی بود.حالا پریودم دو روزه عقب افتاده.میتونه از عوارض اون ال دی ها باشه؟؟؟

  83. سلام خسته نباشید من ر۵روز بعدازپریودم رابطه داشتم قرص اووسیز خورم ۲تایی با فاصله ۱۲ساعت
    بعد ۷روز خونریزی داشتم ۲هفته بعدش دوباره پریود شدم.
    ماه بعدش مثل همیشه پریود شدم ولی الان که ۱۰روز مونده به پریودم ترشحات زیاد دارم و ترشحاتم مخاطی و چسبندس و انگار خیلیییی کم بهشون لکه های کوچیکه خون چسبیده . لازمه که بی بی چک بزارم؟بعد۲ماه و خورده ای که گذشته و پریود شدم ممکنه این خونای کوچیکی که به ترشحاتم چسبیدند علائم اولیه ی بارداری باشه؟

  84. سلام وخسته نباشید من در روز هشتم سیکل بارداری نزدیکی داشتم که کاندوم پاره شد ومنی داخل واژن ریخته شدبلافاصله ۴عدد ال دی ودوازده ساعت بعد ۴عددخوردم الان شونزده روز میگذره وپریود نشدم ولی همه علائم پریودی رو دارم بی بی چک هم انجام دادم منفی بود آیا من باردارم؟

    1. سلام تا ۳ هفته بعد از مصرف قرص اورژانسی زمان دارید تا پریود شوید.

  85. سلام من ۱۳ ام خرداد اولین روز پریودیم بود و ازون روز دوبار رابطه مشکوک داشتم با نامزدم و هر دوبار هم یه دونه قرص اورزانسی بلافاصله استفاده کرده الان که ۱۰ ام تیر هنوز پریود نشدم و باکره هم هستم امکانش هست راهنمایی کنید خیلی استرس دارم

    1. سلام تا ۳ هفته بعد از مصرف قرص اورژانسی زمان دارید تا پریود شوید.

  86. سلام و خسته نباشید رابطه ی خیلی سطحی برای اولین بار با نامزدم داشتم و رابطم ۳روز بعد پریودم بود و لباس زیر پوشیده بودم و رابطمون به صورت لاپایی بود ولی به بدنم نزدیک بودش نامزدم منی خودشو به پشتم ریخت و من سریع حمام کردم ۵ ساعت بعداز ترس قرص اورژانسی خوردمو ۱۲ساعت بعد ۲تا دیگشو خوردم بعدحدودا۶ روز ۳روز خونریزی داشتم و ۲هفته بعد پریود شدم ماهه بعدش هم پریود شدم به مدت ۷روز .
    الان نزدیکه ۳ومین دوره ی پریودیمه حالتایی مثل تهوع دارم ولی چون سرما خوردم نمیدونم بخاطر استرسیه که دارم و سرماخوردگیمه یا علائمه .کمر درددارم ۴٫ ۵ روزی هستش که ترشحات چسبنده دارم وفقط دیروز تو ترشحات رشته ایم انگار خیلی کم خون چسبیده بود.
    با این اوصاف نیاز به بی بی چک هست ؟
    نگرانیم بجا هستش؟
    پریودای نامنظم دارم بی بی چک جوابه درست میده؟

    1. سلام خیر احتمال بارداری وجود ندارد.

  87. سلام. من ۱۶ اردیبهشت رابطه پر خطر داشتم که بعدش از روش اورژانسی از قرص ال دی استفاده کردم و دو روز بعد پریود شدم. بعد از اون هم رابطه خطری نداشتم و فقط با کاندوم داشتم. اما این بار پریودم ۱۶ روز عقب افتاده. از بیبی چک هم استفاده کردم منفی بود. امکان بارداری هست؟؟؟

  88. سلام خسته نباشید ,ممنون از پاسخگویتون ,من قبلا هم مزاحمتون شدم (سوال قبلی ☝)دهم تیر یعنی شانزده روز بعد از نزدیکی آزمایش خون هم دادم ومنفی بود یعنی نیم بود همه دردهای پریود هم دارم ولی تا امروز پریود نشدم احتمال داره باردار باشم؟خیلی استرس دارم اگه پریود نشدم چکار کنم؟

    1. سلام اگر تا یک هفته دیگر پریود نشدید آن وقت از تست بی بی چک استفاده کنید.

  89. سلام . من اواسط اردیبهشت رایطه بدون محافظت داشتم و قرص اورژانسی ال دی استفاده کردم. دو روز بعد پریود شدم. در دوره دوم بعد از پریودم تماما از کاندوم استفاده کردیم اما اینبار ۱۷ روز از موعد پریودم میگذره و هنوز پریود نشدم. امکان بارداری هست؟؟؟

  90. سلام خسته نباشید,,من ۷ روز بعد پریودیم قرص لونژیل استفاده کردم,,دخول نداشتم ولی,,,دوذوز بعد لکه بینی با مقدار زیاد دیدم,,,,ازونموقع بیشتر از یک ماه میگذره و پریود نشدم,,بی بی چک هم گذاشتم و جواب منفی بود,,,من دخولیم نداشتم,,,الان باید چیکار کنم,,,چرا پریود نمیشم,,راهی برای پریود شدن وجود نداره??

    1. سلام مشکل شما از عوارض مصرف قرص اورژانسی است باید به پزشک مراجعه نمایید تا برای منظم شدن پریود شما دارو تجویز شود.

  91. سلام وخسته نباشید من قبلا هم مزاحنتون شدم با تشکراز پاسخگویتون ( من در روز هشتم سیکل بارداری نزدیکی داشتم که کاندوم پاره شد ومنی داخل واژن ریخته شدبلافاصله ۴عدد ال دی ودوازده ساعت بعد ۴عددخوردم الان شونزده روز میگذره وپریود نشدم ولی همه علائم پریودی رو دارم بی بی چک هم انجام دادم منفی بود ) روز ده تیر یعنی شونزده روز بعد نزدیکی آزمایش خون دادم نیم بود هنوز پریود نشدم درد هم دارم واسترس ،اگر تا سه هفته پریود نشدم لازمه دوباره آزمایش خون بدم ؟بی بی چک هم تا امروز منفی بود ،از پاسخگویتون ممنون

    1. سلام خیر نیازی به انجام مجدد آزمایش خون نیست.

  92. با سلام
    ۲۰اردیبهشت تاریخ شروع پریودم بوده و ۱۰ خرداد رابطه سطحی بدون دخول داشتم که ۳۵ساعت بعد از رابطه قرص اورژانسی رو درست استفاده کردم و۱۰ روز بعد سر موعد پریود خودم ۲۰ خرداد خونریزی داشتم اما چون مقدارش کمتر از همیشه بود شک کردم و با فاصله ی ۲۶ روز از رابطه آزمایش خون بتا دادم که عدد بتا ۱٫۰ (یک) بود اول اینکه با این جواب آزامایش و شرایطی که گفتم یعنی باردار نیستم؟مطمئن باشم که دیگه باردار نیستم ؟و اینکه این ماه هم هنوز۹ روز زودتر از پریود بعدیم که ۲۰ تیر باید میشدم پریود شدم دلیلش چیه؟ و از دومین روز پریودم احساس میکنم زیر شکمم سفت شده به خاطر پریوده یا ربطی به بارداری داره ؟ آیا از عوارض قرص اورژانسیه یا اینکه ممکنه باردار باشم ؟لطفا جوابمو بدید خیلی استرس دارم.با تشکر

    1. سلام خیر احتمال بارداری وجود ندارد.

  93. سلام…..خواهش میکنم جوابم رو بدید ..من اردیبهش ماه بعد یک رابطه مشکوک اورژانسی خوردم و بعد ۱ هفته ۷ روز کامل خونریزی بعد دو هفته که موعد پریودم به مدت دو روز دوباره شدم اما خرداد رو یعنی دوره دوم پریود نشدم الان که در تیر ماه هستیم باز هم فعلا پریود ….دو بار هم بی بی تست انجام دادم منفی …احتمال بارداری وجود داره ایا؟تمنا میکنم پاسخم رو بدید

    1. سلام خیر احتمال بارداری وجود ندارد.

  94. سلام
    من عادت ماهيانه منظم ٢٣تا٢٨دارم ارديبهشت ماه شرايط بسيار پر استرسی داشتم و قصد بارداری هم دارم خردادماه به دلیل شرایط پراسترس بعد از نزدیکی اوسیز استفاده کردم که ۱۰ خرداد پرسود شدم تا ۱۸ که پاک شدم بعدش دوباره ۲۴ خرداد در وقت همیشگی پرسود شدم ۳،۷،۹ نزدیکی بدون پیشگیری به قصد بارداری داشتم امروز۱۵ تیر باز پریود شدم تقریبا دو هفته یکبار . آیا این شرایط مربوط به مصرف قرص اورژانسی هست؟
    من برای باردار شدن چه کار کنم
    لطفا پاسخمو بدین خیلی نگرانم

    1. سلام بله از عوارض مصرف قرص اورژانسی است اگر پریود شما برای ماه آینده منظم نشد باید به پزشک مراجعه نمایید تا برای منظم شدن پریود شما دارو تجویز شود .

  95. سلام میشه منوراهنمایی کنین.چندساعت بعدازپریودیم چون خونریزی نداشتم نزدیکی داشتم دوساعت بعدش قرص لوو مصرف کردم یکی دوروزبعدش خونریزی شدید داشتم بطوریکه روز هفتم هم قطع نشد وشدیدبود.قبلن استفاده کردم از قرص این مشکلو نداشتم.آیا ممکنه از عوارض قرص باشه شدت خونریزی؟ممنون میشم زودتر پاسخ سوالمو بدین

    1. سلام با توجه به عوارض زیاد قرص اورژانسی اگر قصد بارداری ندارید باید یک روش جلوگیری مطمئن انتخاب کنید.

  96. سلام خسته نباشید .
    ۳روز بعداز پریودم رابطه سطحی بدون دخول داشتم پیشاب روی ران پام ریخت و مایع منی روی(باسنم)و سریع شستم ۳ساعت بعد قرص اورژانسی خوردم ۲تایی و ۱۲ساعت بعدم ۲تا دیگه ۷روز بعد خونریزی داشتم ۲روز و ۲هفته بعد ۷روز پریود شدم الان این دوره ی پریودم گذشته و هنوز نشدم بخاطر قرصه؟چن درصد احتمال بارداری میدید?چون ۱وخورده ای گذشته بهم گفتم بی بی چک به سختی جواب میده همینطوره ؟آز خون بدم؟

  97. سلام و خسته نباشید
    میخاستم بدونم در صد بارداری با لباس زیر چقدره؟
    خودم لباس زیر پوشیده و نامزدم خیر.
    اانزال هم به اونجاها نرسیده و فقط برای اطمینان من از قرص اورژانسی ۲تایی استفاده کردم و طبق گفته ی داروخونه ۱۲ ساعت بینشون فاصله دادم
    حالا اگه %هم برخورد کرده باشه از روی (شورت)به زیر قرص مانع بارداری میشه؟
    راستش فوبیا گرفتم ?ممنون میشم جوابمو بدین?❤
    سوال دیگه ای هم داشتم این قرص ۲تایی که خوردم باعث اختلال قاعدگی های بعدیمم میشه؟بطور کلی پریودای نامنظم دارم با خوردن این قرص ممکنه چن دوره از پریود هام دچار.اختلال بیشتر بشه؟
    نزدیکی هم ۲روز بعداز اتمام پریودم بود.

    1. سلام…تا جایی که من اطلاع دارم بارداری با لباس زیر تقریبا صفره…تا حالا همچین موردی گزارش نشده…

  98. سلام…من یک روز بعد رابطه قرص اورژانسی خوردم شش روز بعدش پریود شدم…ولی رنگ پریودم قهوه ایه… و بعد چهار روز کلا پاک شد فقط لکه بینی دارم…ایا این طبیعیه؟

    1. سلام بله از عوارض مصرف قرص اورژانسی است .

  99. سلام خسته نباشین بنده با نامزدم ۵خرداد رابطه سطحی بدون دخول داشتم ..بخاطر همین ۷دساعت بعدش ی قرص اورژانسی دادمش ۱۲ساعت بعدش ی قرص دیگه دادمش ..ایشون ۱۹ خرداد پریود شدن بعد یک هفته تست حاملگی انجام دادن منفی بود ..الان ۱۹ تیر گذشته ولی پریود نشدن فقط ی لکه بینی داشتن ..میشه بگین حامله هستن یا ن؟؟

    1. سلام احتمال بارداری ضعیف است اما اگر تا یک هفته دیگر پریود نشدند باید از تست بی بی چک استفاده کنند.

  100. ببخشید من با نامزدم ی رابطه داشتم ولی نه در حد دخول منی هم ریخته نشد ولی بخاطر ترس از پیشاب قرص اورژانسی مصرف کردم ۷روز بعدش پریود شدم اما الان یکماه از تاریخ پریودی بعد مصرف گذشته ولی نشدم بی بی چک هم منفیه میخواستم بدونم‌احتمال بارداری هست؟اخه زعفران همه جی مصرف کردم

  101. سلام. تاریخ پریودی من ۱۵ بود.یازدهم نزدیکی داشتم ۷۲ ساعت بعد دوتا قرص همزمان خوردم .الان بیست و دومه و هنوز پریود نشدم.هیچ لکه بینی هم نداشتم.احتمال بارداری هست ؟

  102. سلام خسته نباشین قرص اورژانسی تا چند دوره روی قاعدگی تاثیر میزاره؟
    ۳ماه پیش قرص اورژانسی خوردم ۲ماه اول خوب بود و با ۱ ۲ روزتاخیر از موعدم پریود شدم
    ۷روزه و مثه قبل
    این ماه ۳ روز گذشته از موعد و هنوز پریود نشدم احتمال بارداری دارم یا تاثیر قرصه؟
    (رابطه بدون دخول داشتم و فقط از استرس قرص خوردم)

  103. سلام رابطه بدون دخول سطحی داشتم چن ساعت بعد قرص ۲تایی خوردم ۱۲ ساعت بعد تکرار کردم همون ماه ۲۱ام پریود شدم و ماه بعد ۲ام پریود شدم این ماه ۲۴ام شده ولی هنوز پریود نشدم علتش چیه؟بارداری میتونه باشه؟
    یعنی با اینکه رابطه سطحی بوده ممکنه قرص کاری نتونسته کرده باشه؟
    چرا اون ۲ماه پریودم اوکی بود ولی الان نشدم؟

    1. سلام از عوارض مصرف قرص اورژانسی است.

  104. سلام وقتتون بخير . من با نامزدم ٢٥ خرداد رابطه بدون دخول داشتم . ٢٧ قرص اورژانسي مصرف كردم. ١٢ روز بعد از رابطه رفتم آزمايش بتا دارم ١.٠٠ بود كه منفي است . ٨ تير با تاخير ٤روزه از ماه قبل پريودي، پريود شدم . الان ميترسم بازم از بارداري. يكمم معده درد و حالت تهوع دارم .البته حس ميكنم بيشتر از استرس باشه . ميشه جواب منو بديد ، روحيم خوب نيست.

    1. سلام خیر باردار نیستید .

  105. سلام من خرداد ماه یه رابطه مقعدی داشتم دقیقا یه هفته بعد از پریودم بود
    منی بیرون تخلیه شد ولی از ترس از پیش اب قرص ۷۵لونژسترول مصرف کردم دومی بجا ۱۲ ساعت۱۵ ساعت بعد خوردم بعد شیش روز پریود شدم با توجه به مطالبی که اینجا خوندم باید تقریبا دوم یا سوم مرداد یعنی همون زمان پریود بعد قرص پریود بشم از الان استرس دارم براش.علائم حاملگی هم ندارم ولی خییییییلی میترسم بنظر شما بعداون پریود که بعداز مصرف قرص بوده احتمال بارداری هست؟؟توروخدا زود جواب بدید

  106. سلام من ماه پیش یک روز بعد از پریودی رابطه مشکوک داشتم بلافاصله دوتا قرص ۰/۷۵خوردم الان این ماه باید طبق برنامه ۲۵پریود میشدم اما از دو سه روز قبل از پریودی دچار لکه بینی شدم وپنج شش روزه که ادامه داره ولی پریود نشدم لکه بینی هم کم نیست ایا احتمال بارداری هست؟ ویا اینکه دوباره پریود میشم لطفا سریع جوابمو بدین ممنون

    1. سلام با توجه به شرح حال شما اگر تا ۳ روز دیگر به خون ریزی نیافتادید آن وقت بهتر است برای اطمینان از تست بی بی چک استفاده کنید.

  107. سلام من خرداد ماه یه رابطه مقعدی داشتم دقیقا یه هفته بعد از پریودم بود منی بیرون تخلیه شد ولی از ترس از پیش اب قرص ۷۵لونژسترول مصرف کردم دومی بجا ۱۲ ساعت۱۵ ساعت بعد خوردم بعد شیش روز پریود شدم با توجه به مطالبی که اینجا خوندم باید تقریبا دوم یا سوم مرداد یعنی همون زمان پریود بعد قرص پریود بشم از الان استرس دارم براش.علائم حاملگی هم ندارم ولی خییییییلی میترسم بنظر شما بعداون پریود که بعداز مصرف قرص بوده احتمال بارداری هست؟؟توروخدا زود جواب بدید
    چندبارپیام میدم توروخدا جواب بدید

  108. سلام. وقتتون بخیر. من آخر خردادماه توی روز ۱۵ سیکلم ۳تا قرص اورژانسی۷۵ صدمی اووسیز خوردم و ۵ روز زودتر از موعد خودم پریود شدم. ۳تیر ماه.
    روز ۲۱ سیکلم یعنی ۲۳تیرماه بتا دادم ۲ بود ومنفی
    ۸. ۹ روز بعد یعنی ۳۱ تیرماه دوباره بتا دادم شده بود ۸.۸ وباز هم منفی. (رفرنس آزمایشی که دادم بالای ۲۵ رو مثبت زده؛ زیر ده منفی و بین ۱۰و۲۵ مرزی و نامشخص)

    بتای ۸.۸ روز ۳۰ سیکلم بود و پریود نشده بودم.
    از بابت این افزایش بتا خیلی نگران بودم. گفتم نکنه همینطور بالا بره و بخاطر بارداری باشه!
    بهم گفتن این افزایش بتا بخاطر بارداری نیست چون اگر بارداری بود بعد از گذشت این ۸.۹ روز از ۲ به ۸.۸ نمیرفت و خیییلی بالاتر میرفت!
    میخواستم ببینم تشخیص شما چیه؟ آیا حرفی که به من زدن درسته؟
    طبق رفرنس آزمایشم بالای بتای بالای ۲۵ مثبت هست.

    امروز که ۲ مرداد هست هنوز پریود نشدم اما ۲.۳ روزه که کمی کمردرد حالت پریودی دارم. ممنون میشم بهم کمک کنید‌. مرسی.

    1. سلام خیر شما باردار نیستید .

  109. سلام. وقتتون بخیر. من آخر خردادماه توی روز ۱۵ سیکلم ۳تا قرص اورژانسی۷۵ صدمی اووسیز خوردم و ۵ روز زودتر از موعد خودم پریود شدم. ۳تیر ماه.
    روز ۲۱ سیکلم یعنی ۲۳تیرماه بتا دادم ۲ بود ومنفی
    ۸. ۹ روز بعد یعنی ۳۱ تیرماه دوباره بتا دادم شده بود ۸.۸ وباز هم منفی. (رفرنس آزمایشی که دادم بالای ۲۵ رو مثبت زده؛ زیر ده منفی و بین ۱۰و۲۵ مرزی و نامشخص)

    بتای ۸.۸ روز ۳۰ سیکلم بود و پریود نشده بودم.
    از بابت این افزایش بتا خیلی نگران بودم. گفتم نکنه همینطور بالا بره و بخاطر بارداری باشه!
    بهم گفتن این افزایش بتا بخاطر بارداری نیست چون اگر بارداری بود بعد از گذشت این ۸.۹ روز از ۲ به ۸.۸ نمیرفت و خیییلی بالاتر میرفت!
    میخواستم ببینم تشخیص شما چیه؟ آیا حرفی که به من زدن درسته؟
    طبق رفرنس آزمایشم بالای بتای بالای ۲۵ مثبت هست.

    امروز که ۲ مرداد هست هنوز پریود نشدم اما ۲.۳ روزه که کمی کمردرد حالت پریودی دارم.

  110. سلام.ببخشیدمن روزهفتم پریودم باشوهرم نزدیکی داشتم بعدازقرص اورژانسی استفاده کردم صبحش امروزهشتروزازاون موقع میگذره من باز پریود شدم ایاطبیعیه؟؟؟

  111. سلام بخششید من روزهفتم پریودیم نزدیکی داشتم …بعد صبح من ازقرص های اورژانسی استفاده کردم بعد هشت روز علایم پریودی دارم وخون ریزی به رنگ قهوه ی وکمی هم قرمز دارم ایاطبیعیه؟؟؟

    1. سلام بله طبیعی است.

  112. سلام من به علت کیست تخمدان قرص روکین مصرف کردم البته به تجویز پزشک،۲۱عدد تمام ک شد ۲روز بعد موعد پریدم بود لک بینی دیدم نزدیکی کردیم کاندوم پاره شد بلافاصله ۲عدد قرص اورژانس خوردم آیا احتمال بارداری هست،لطفا نواب بدین نگرانم

  113. سلام من ماه قبل ازقرص اورژانسی استفاده کرده پنج روزبعدش پریودشدم ولی توی این ماه ازوقت پریودم گذشته هنوزپریودنشدم آیامشکلی هست ؟

    1. سلام اگر تا یک هفته دیگر پریود نشدید آن وقت تست بارداری انجام بدهید.

  114. سلام.من دو سه روز بعد ازتخمک گذاری رابطه مشکوکی داشتم آیا احتمال بارداری وجود دارد درصورتی احتمالا منی خیلی کم وارد شده ؟
    ۲.اگر از قرص اورژانس استفاده کنم امکان داره تخمک گذاری رو بهم بریزه ؟من پریود هام منظم ۲۸روزه هس باید ۲۵م پریود بشم اگر امروز ۱۴م قرص اورژانس بخورم همون زمان پریودیم یعنی ۲۵ پریود میشم ؟امکان داره دوره ۲۸ روزم کم یا زیاد بشه؟
    قرص اورژانسی ک تاثیر کمتر روی زمان پریودی بزاره معرفی میکنید؟ممنون میشم زود جواب بدید خیلی عجله ای هس.

    1. سلام اگر قصد بارداری ندارید باید یک روش جلوگیری مطمئن انتخاب کنید قرص اورژانسی روش جلوگیری مطمئنی نیست وعوارض جانبی دارد.

  115. سلام میخواستم بدونم کسی که پریود میشه باید مطمئن باشه که بارداری اتفاق نیفتاده یا باوجود پریود(خونریزی با اختلال از قاعدگی به مدت ۷روز مثل همیشه)بازهم امکان بارداری میدید؟

    1. سلام اگر خون ریزی خفیف وسبک نداشته اید و میزان خون ریزی شما مثل پریود های قبلی شما است احتمال بارداری وجود ندارد.

  116. سلام وقتتون بخير. من با نامزدم رابطه سطحي و بدون دخول داشتم، فقط از پيشاب ميترسيدم كه تقريبا بعد از ٤٣ ساعت قرص اورژانسى ٧٥ ، ٢عدد به صورت همزمان استفاده كردم. ١١روز بعد از رابطه آزمايش بتا دادم ١.٠٠ بود كه منفي است . بعد از ٢روز از آزمايش پريود شدم كه مصادف شد با تاريخ پريود قبلي… الان ماه بعد و موقع پريوديم هستش اما ٢روز لكه بيني داشتم و قطع شد. ميخواستم بدونم تاثير قرصاست يا احتمال بارداري است؟

    1. سلام از عوارض مصرف قرص اورژانسی است.

  117. سلام .من باهمسرم دودفعه رابطه محافظت نشده داشتم دوازده ساعت بعدش دوتا قرض لوونوژسترول .۷۵خورده وایشون زمانی که قرص رو مصرف کردن دوروز قبل از تاریخ پریودیشون بوده خ.الان نزدیک شش روز از مصرف قرص میگذره وپریود نشده .احتمال حاملگی وجود داره ؟ممنون

  118. سلام من با همسرم یک دفعه رابطه داشتیم و کل منی در داخل تخلیه شد و شب آن روز یک عدد قرص اورژانسی ۷۵ خورد وفردای صبح آن روز یک عدد قرص ۱/۵اورژانسی خورد و پس از ۳روز پریود شد میخواستم ببینم احتمال بارداری دیگر وجود ندارد یا پریود بعدی مهم است

    1. سلام خیر احتمال بارداری وجود ندارد.

  119. سلام ببخشید من چند روزیه که پریودیم دیر شده و منتظر بودم که بشم چون از کاندوم استفاده میکردیم و میدونم باردار نیستم تا اینکه دیشب یه رابطه مشکوک داشتیم و مجبور به استفاده ۲ قرص لونژیل ۷۵/ میلی شدم و بعد از ۱۲ساعت هم یکی دیگه خوردم.حالا سوالم اینه آیا با پریود شدنم امکان بارداری صفر میشه یا باید یک دوره دیگه‌صبر کنم ؟

    1. سلام اگر پریود شوید وبه خون ریزی بیافتید احتمال بارداری از بین می رود.

  120. سلام من ماه پیش با همسرم رابطه داشتم برای احتیاط قرص اورژانسی استفاده کردم پنج روز زودتر از تایمم پریود شدم تاریخش ۸ بود ولی ۵ شدم،این ماه هم رابطه داشتم ولی منی داخل نریخت قرص مصرف نکردم باید دوم سوم پریود میشدم نشدم،بی بی چک منفی بوده،احتمال بارداری هست؟
    ممنون میشم سریع جواب بدید

    1. سلام تا یک هفته دیگر برای پریود شدن زمان دارید.

  121. آخه من تابحال زمان پریودم دیر نشده بود،زودتراز موعد شده بود اما دیرترنه،دلیلش چی میتونه باشه؟
    سه روزه از بی بی چک استفاده میکنم منفیه،حالت های پریود هم دارم
    بی بی چک کی دقیق نشون میده جواب رو؟

    1. اگر تا یک هفته دیگر پریود نشدید آن وقت مجدد از تست بی بی چک استفاده کنید یا می توانید شنبه آزمایش خون انجام بدهید.

  122. با سلام خسته نباشید من دوماه پیش قرص اورژانسی مصرف کردم و یکم ماه پریود شدم و ماه بعدم یکم شدم ولی این ماه ۱۰ روز ازپرودیم گذشته هنوز پرود نشدم دختر یکساله دارم خیلی نگرانم جلگیری با کاندوم بوده میشه راهنماییم کنید

    1. سلام با توجه به اینکه جلوگیری با کاندوم داشته اید احتمال بارداری ضعیف است علت تاخیر پریود شما می تواند از عوارض مصرف قرص اورژانسی باشد.

  123. من قرص اورژانسي مصرف كردم بعد اهفته پريود شدم ولي دوباره بعد ٢هفته لكه بيني دارم كه الان ٩روزه لكه دارم كه زياد و كم ميشه ولي تموم نيميشه خيلي نگرانم راهنمايي كنيد

    1. این مشکل شما از عوارض مصرف قرص اورژانسی است.

  124. من قرص اورژانسي مصرف كردم بعد اهفته پريود شدم ولي دوباره بعد ٢هفته لكه بيني دارم كه الان ٩روزه لكه دارم كه زياد و كم ميشه ولي تموم نيميشه خيلي نگرانم راهنمايي كنيد

  125. با سلام،من روز ۲ شهریور پریود شدم و تا ۸ شهریور پریود بودم،در تاریخ ۱۵ رابطه داشتم در حد یک الی ۲قطره منی داخل ریخته شد من ۴ساعت بعد بلافاصله لونژیل ۱/۵ خوردم
    آیا امکان بارداری هست؟علائم کمر درد و دلدرد هم دارم
    تاریخ پریود بعدی هم ۱مهر ماه هست
    ایا تا قبل پریود بعدیم خونریزی خواهم داشت؟پریود من به چه صورت میشه

    1. سلام تا ۳ هفته بعد از مصرف قرص اورژانسی زمان دارید تا پریود شوید اگر پریود نشدید آن وقت تست بارداری انجام بدهید.

  126. با سلام
    من ۲شهریور پریود شدم و پریودم تا ۸ام ادامه داشت،تاریخ ۱۵ شهریور رابطه داشتم و در حد ۱،۲ قطره منی داخل ریخته شد خودم رو خوب شستم،۴ساعت بعد قرص لونژیل خوردم،
    ایا امکان بارداری هست؟من کی باید خونریزی داشته باشم؟ ،کمر درد و دل درد هم دارم
    تاریخ پریود بعدی هم ۱ مهر ماه هست
    ایا تا قبل از دوره پریود بعدیم خونریزی میکنم؟

  127. با سلام من ۲۲ تیر ماه رابطه ای پرخطر داشتم دوروز بعد دوتا قرص اورژانسی مصرف کردم یکم مرداد پریود شدم یعنی یک هفته قبل از پریود اصلیم ولی پریودم خیلی کم حجم وبا درد زیاد بود بیست روز روز بعد دوباره پریود شدم که خون تیره رنگی بود حالا یک ماه بعد یعنی بیستم شهریور بازوره دمنوش های گیاهی پریود شدم که سه روز بیشتر طول نکشید و قبل پریودام دردو لکه بینی دارم من خیلی ترسیدم که نکنه حامله باشم برای همین رفتم دکتر و آزمایش خون دادم که سه ساعت بعد جوابش اومد ومنفی بود میتونم به این آمایش اکتفا کنم

  128. باسلام من تومرداد رابطه داشتم قرص اورژانسی خوردم ۲۰مرداد ۴روزبعد پریود شدم یعنی ۲۴ ولی تاالان پریود نشدم میتونی راهنمایی کنید

    1. سلام تا یک هفته دیگر برای پریود شدن زمان دارید.

  129. سلام
    من با همسره عقدیم رابطه کامل دخول داشتم که متاسفانه کاندوم کامل پاره شد و تمام منی در واژن خالی شد،(دیگر هیچ رابطه مشکوکی نداشتیم). سی پنج ساعت بعد رابطه دوتا قرص ال دی و دوازده ساعت بعدش دوتای دیگرخورد. اما تو سایت خوندم باید چهارتا میخورد. بنابراین پنجاه ساعت بعد رابطه دوتا قرص اچ دی و دوازده ساعت بعدش دوتای دیگر خورد(برای اولین بار ازین قرص ها استفاده شد). بعد از یک هفته از نزدیکی ک تقریبا موعد پریودش بود پریود شد.(پریودش هفت روزه هست و هفت روز بطول انجامید).خیالم راحت شد ک باردار نیست. اما سه روز بعد از اتمام پریودش به مدت چهار روز باز خونریزی داشت که سابقه نداشت و من رو ترسوند.برای ماه بعد نیز سر موعد پریود به مدت هفت روز خونریزی داشت و باز هم خیالم راحت شد. اما باز دوازده روز بعد اتمام پریودش دوباره به مدت هفت روز خونریزی داشت و روز دوم تا چهارم خونریزی زیاد و سه روز اخر کم و در حد لکه بود.باز سه روز بعد از پاکی این خونریزی باز دچارخونریزی شده، آیا ممکنه این خونریزی ها از لانه گزینی باشه؟ توروخدا کمکم کنید.چندین بار تست بی بی بی چک انجام داد و منفی شد. پنج بارآزمایش تیتر بتا را دو ازمایشگاه مختلف انجام داد, در فواصل بیست روز بعد نزدیکی، سی روز بعد نزدیکی،سی پنج روز بعد نزدیکی، چهل روز بعد نزدیکی، و شصت وپنج روز بعداز نزدیکی انجام داد و همگی زیر پنج شدومنفی. حتی هفتادو پنج روز بعد نزدیکی یعنی تقریبا دوماهو نیم بعد از نزدیکی آزمایش بتای معمولی انجام داد و نگاتیو منفی نوشته بود ترو خدا کمک کنید آیا ممکنه باردار باشه؟تو سایتا خوندم که ممکنه این خونریزی ها از لانه گزینی باشه، آیا ممکنه که بعد شش آزمایش خون بتا همگی منفی باشه بارداری یا بارداری خارج رحم رخ دهد؟ پس این خونریزی ها چیه. چند درصد احتمال بارداری وجود دارد؟
    سوال من فقط درمورد حاملگیه. تروخدا کمک کنید و خیالمو راحت کنید..

    1. سلام نگران نباشید احتمال بارداری وجود ندارد علت خون ریزی های نامنظم از عوارض مصرف قرص اورژانسی است.

  130. سلام خسته نباشید.من قرص اورژانسی مصرف کردم بعد۵روزپریودشدم یعنی۳۱مرداداماموعدپریودی بعدیم چندروزگذشته ولی هنوزپریودنشدم لطفاراهنماییم کنیدخیلی استرس دارم.باتشکر

    1. سلام این مشکل شما از عوارض مصرف قرص اورژانسی است و ربطی به بارداری ندارد.

  131. سلام خدمت کارشناسان عزیز.
    من روز ۶ سیکل نزدیکی محافظت نشده داشتم. هنوز رحمم پاک نشده بود و گاهی ترشحات قهوه ای مربوط به آخر خون پریودی داشتم.
    سیکل هام ۲۸تا ۳۱ روزست و ۳.۴ سیکل آخرم ۳۰تا۳۱ روزه بوده.
    احتمال وقوع بارداری چقدره؟ نیاز هست قرص اورژانسی مصرف کنم؟

    1. سلام احتمال بارداری ضعیف است.

  132. سلام. عذر میخوام که دوباره وقتتون رو میگیرم؛ من دیروز سوال پرسیده بودم. روز ۶ سیکل نزدیکی محافظت نشده داشتم. سیکل هامم ۲۸ تا ۳۰-۳۱ روزست. چندتای آخری هم ۳۰_۳۱ روزه بوده.
    اینکه گفتید احتمال بارداری ضعیفه یعنی بالاخره من اورژانسی بخورم یا نه؟
    اونقدر احتمالش ضعیف هست که نخورم؟ یا نه؟
    ممنونم.

  133. سلام من ۲۵ مرداد یه رابطه مشکوک داشتم قرص اورژانسی مصرف کردم،باتوجه به اینکه تاریخ سیکل عادی خودم ۸ام تا ۱۰‌ام بود، ده روز بعد از مصرف قرص یعنی ۵ شهریور خونریزی داشتم ابتدا کم ولی بعد زیاد شد. وتا امروز دیگه پریود نشدم . گاهی اوقات دردکمی در ناحیه زیر شکم و کمر دارم و تا الان هنوز پریود نشدم
    ۱۰ام چواب بی بی چک منفی بود. علت ان چیست؟ امکان بارداری هست ایا؟؟ وتا چه زمان پریود شدن دارم؟؟ باسپاس

    1. سلام علت مشکل شما از عوارض مصرف قرص اورژانسی است تا یک هفته دیگر برای پریود شدن زمان دارید.

  134. سلام من۲۵ام ماه پیش دقیقا روز اول پاکیم رابطه ی مقعدی داشتم و حس میکنم ک اب منی یا پیشاب داخل واژنم ریخت و دو روز بعدش ۴ تا قرص ال دی خوردم ولی یادم رفت ۱۲ ساعت بعد ۴ تا دگ بخورم و دگ نخوردم و از همون موقع بعد نزدیکی ترشح سفید داشتم تا حدودا ۸ روز بعدش دقیقا ۸ روز بعد رابطه تست بتا دادم و جواب ۳.۱ یعنی منفی بود همون روز لکه بیتی قهوه ای دیدم و فرداش خونریزی شدید داشتم ک اصلا شبی پریودم نبود با لکه های غلیظ خون و خیلی شدید بعد ک پاک شدم دگ ترشح نداشتم و الان ک حدودا ۱۷ روز از رابطم میگذره دو روزه خارش شدید واژن دارم و میسوزه یا شایدم درد میکنه نمیدونم از اینه ک زیاد میخوارونم یا نه امروز از صبح درد زیر شکم داشتم و دردش مثل زمانی بود ک پریود میشدم ؟ احتمال بارداری دارم؟؟ یا عفونت کردم؟؟ دوباره تست خون بدم؟ احتمال بارداری خارج از رحم وجود داره؟

  135. اسلام . ماه قبل برای تنظیم پزیودم قرص ال دی مصرف کردم ۷ روز بعد از مصرف قرص بعد رابطه قرص اچ دی رو به طور اورژانسی بعد از دو ساعت مصرف کردم و قرص ال دی را ادامه دادم تا اخر بسته بعد که قطع شد پریود شدم . خونریزی داشتم مثل همیشه . در تاریخ ۱۹ شهریور پریود شدم ولی الان که تاریخ پریود شدنم هست دل درد و کمر درد ندارم . ایا احتمال بارداری هست؟ و ایا پریود میشم؟

    1. سلام اگر تا یک هفته دیگر پریود نشدید آن وقت تست بارداری انجام بدهید.

  136. سلام من دهم هر ماه پريود ميشدم نه شهريور رابطه ي محافظت شده داشتم اما چون مشكوك بود ١٢ ساعت بعد ي قرص لوونورژسترول ١.٥ خوردم ١٦ ام شهريور تا ٢١ام پريود شدم دوباره اما الان اين ماه فردا ١٩ام هست و هنوز پريود نشدم
    به نظرتون ممكن هست كه باردار باشم؟ممنون ميشم پاسخگو باشيد

    1. سلام اگر قصد بارداری ندارید باید یک روش جلوگیری مطمئن انتخاب کنید اگر تا یک هفته دیگر پریود نشدید آن وقت تست بارداری انجام بدهید.

  137. سلام خسته نباشيد
    ببخشيد من دهم هر ماه پريود ميشم
    ماه گذشته نهم رابطه ي محافظت شده داشتم اما چون مشكوك بود دوازده ساعت بعد اورژانسي ١.٥ خوردم
    ١٦ام پريود شدم و مثل هميشه پنج روز يعني تا ٢٢ام ادامه داشت
    الان اين ماه هنوز پريود نشدم
    به نظر شما باردار هستم؟يا احتمالش وجود داره؟
    ممنون از پاسخگوييتون

    1. سلام اگر تا ۳ هفته بعد از مصرف قرص اورژانسی پریود نشدید آن وقت تست بارداری انجام بدهید.

  138. تا مرداد ماه پربود منظم داشتم ک هرماه ۱۸پریودمیشدم اما درشهریور قرص ال دی مصرف کردم برای دیرترپریودشدن ب قصد زیارت زمانی ک ول کردم قرصو ۲۵شهریورپریودشدم و دوم مهر تموم شد من ۱۰مهرنزدیکی کردم ک منی وارد واژنم شد من دوازده ساعت بعداز نزدیکی ی عددقرص اووسیز۷۵درصدخوردم و ۱۲ساعت بعد یک قرص دیکشومصرف کردم احتمال بارداری برام وجوداره توروخداجواب بدید

  139. ببخشيد بعد از مصرف اورژانسي پريود دوم چه زماني بايد اتفاق بيوفته؟
    من پريود دومم الان پنج روز ازش گذشته و هنوز نشده؟

    1. تا سه هفته بعد از مصرف قرص اورژانسی زمان دارید تا پریود شوید.

  140. ببخشيد بعد از مصرف اورژانسي پريود دوم چه زماني بايد اتفاق بيوفته؟
    من پريود دومم الان پنج روز ازش گذشته و هنوز نشده؟

  141. با عرض سلام و خسته نباشید. من ۱۴ شهریور ماه پریود ماهانه ام بود که در روز ۱۸ به دلیل رابطه محافظت نشده قرص اورژانسی مصرف کردم و در ۲۳ شهریور پریود شدم. دوباره در روز ۱۰ مهر رابطه محافظت نشده داشتم که مجدد مجبور به مصرف قرص اورژانسی شدم و در ۱۳ مهر پریود شدم. دوباره در روز ۲۲مهر نیز رابطه محافظت نشده داشتم. آیا با وجود اینکه چند روز از آخرین پریودی من گذشته،احتمال بارداری هست؟

    1. سلام قرص های اورژانسی روش جلوگیری مطمئنی نیستند وعوارض جانبی دارد اگر قصد بارداری ندارید باید یک روش جلوگیری مطمئن انتخاب کنید.

  142. سلام خسته نباشید من تقریبا ۸ام از قرص اورژانسی استفاده کردم امروز چهار روز لکه بینی خیلی خیلی ضعیف دارم که اصلا شبیه پریود نیست احتمال بارداری هست؟

    1. سلام اگر تا ۳ هفته بعد از مصرف قرص اورژانسی خون ریزی نداشتید باید تست بارداری انجام بدهید.

  143. ببخشيد من ١٠ شهريور اورژانسي خوردم ١٦ ام پريود شدم اما الان مهره و هنوز هيچ اتفاقي نيوفتاده رابطم محافظت شده بوده ولي براي اطمينان قرص خوردم بعد از اون تاريخ هم بازم رابطه محافظت شده بوده

    1. مشکل شما از عوارض مصرف قرص اورژانسی است .

  144. سلام ده روزپیش رابطه بدونه دخول باپیشاب داشتم یه روزازپاک شدن پریودی گذشته بود
    قرص اورژانسی یکی چارشنبه شب ویکی جمعه شب خوردم بینشون خوشک کننده هم خوردم ولی بعد۵روزحالت لکوپریودی داشتم امکانش هس حاملگی پیش بیاد

    1. سلام اگر بعد از مصرف قرص خون ریزی داشته اید خیر احتمال بارداری وجود ندارد.

  145. سلام خسته نباشيد
    من قرص اورژانسي مصرف كردم تقريبا يك ماه پيش(يك هفته بعد از آخرين پريودم)الان پريود شدم زمانش درست بود(چون اكثرا عقب ميفته چند روز پريودم)منتها خونريزي ندارم لكه قهوه اي هست،اونم كم،درد زير شكم و كمر هم نسبت ب بقيه مواقع ك پريود ميشم دو برابره.اينا طبيعيه؟؟

    1. سلام اگر فقط لکه بینی داشته باشید و تا چند روز آینده به خون ریزی نیافتادید آن وقت تست بارداری انجام بدهید.

  146. سلام من۳۷ام پریود شدم و بعد از پریودی رابطه داشتم که محافظت نشده بود بلافاصله پنج عدد قرص ال دی خوردم ولی چند ساعت بعد فهمیدم تاریخ نداشته حدودا ۳۵ساعت بعد اورژانسی مصرف کردم تاریخ ۱۸ام لکه بینی خیلی حیلی کم به مدت ۵روز داشتم الان هم علائم پریودی دارم ولی هنوز نشدم احتمال بارداری هست؟با تشکر

  147. سلام،خسته نباشيد،من يك ماه پيش قرص اورژانسي مصرف (تقريبا يك هفته بعد از پريود)الان دوباره پريود شدم زمانش تقريبا درسته(هميشه عقب ميفته)ولي خونريزي ندارم،خيلي كم فقط لكه قهوه اي ميفته.درد زير شكم و كمر هم دو برابر حالت عادي دارم،طبيعيه؟

  148. سلام من روزه دوم پريودم نزديكي داشتم اسپرك شوهرم داخل ريخت منم همون موقع قرص اورژانسي خوردم حالا تاريخ پريوديم تغيير ميكنه و خونريزيم قطع ميشه و باردار ميشم؟

    1. سلام احتمال بارداری ضعیف است.

  149. سلام آيا قرص ارژانسي ١٠٠٪‏ عمل ميكند؟

    1. سلام خیر صد در صد نیست و عوارض جانبی نیز دارد.

  150. سلام خسته نباشین .من روزای اخر پریودیم همزمان دوتا اورژانسی مصرف کردم. غسلم کردم چون درواقع پریودیم تموم شد.الان بعد از گذشت ۴روز از تموم شدن پریودی و مصرف قرص باززز پریود شدم:/ لک و اینا نیس. قشنگ خونریزیه عین وقتای پریودی با درد کمر. الان ینی بخاطر مصرف قرصه؟همیشه پریودیام ۷روزه ان. اینم باید ۷روز باشه یا باید برم دکتر. ممنون

    1. سلام علت خون ریزی شما مصرف قرص اورژانسی است .

  151. سلام من دوروز بعد ازتمام شدن پریودم رابطه داشتم ازروی شلوارو لباس زیر ایاباوجود لباس احتمال بارداری وجوددارد؟بعد حدوددوساعت ۲ قرص اورژانسی hdخوردم و ۱۲ ساعت بعد ۲ عدددیگه الان ازخوردن قرصا۵ روز میگذره اما پریودنشدم باید تا زمان اصلی پریودصبرکنم یاباید الان پریود میشودم امکان حاملگی هست‌‌؟

  152. سلام یه سوال داشتم… من بعد از پاک شدن پریودیم بلافاصله رابطه ی پرخطر داشتم و ۷…۸ساعت بعد از رابطه قرص اورژانسی ۱ونیم خوردم… حالا بعد از یک هفته سر گیجه دارم و یه لکه های لیز همراخ با خون… میخواستم بدونم از بارداریه از پریودیه از چیه… و اینکه من باشگاه بدنسازی کار میکنم ایا ممکنه سنگینی دستگاها روی این موضوع اثر داشته باشه؟

    1. سلام ممکن است علت آن عوارض داروی مصرفی باشد تا سه هفته بعد از مصرف قرص اورژانسی زمان دارید تا پریود شوید اگر پریود نشدید آن وقت باید تست بارداری انجام بدهید.

  153. سلام من ماه قبل پریودم ۵ روز عقب افتاد روز ۲۰ پریودشدم اما تا ۲۵ ادامه داشت همیشه تا ۷ روز بوده دوروز بعد تموم شدن پریودم یعنی روز۲۷با نامزدم ازروی لباس شلوارو لباس زیرنزدیکی داشتیم اماایشون لباس نداشتن مطمئن نیستم اب ب لباسم خوردیان اما به کم از ابش ب کمر لباسم خورد ک تمیزش کردم اما عوض نکردم تا چن ساعت بعد اما حدود دوساعت بعدش ۲ قرص hdو ۱۲ ساعت بعدش ۲ عدد دیگه خوردم الان ۶ روز ازخوردن قرصا میگذره وزمان پریود بعدیم نیست اما خوندم نوشتن باید بعد خوردن قرص ب خونریزی بیفتی ک نشونه باردار نبودنه اما من نیفتادم تاکی منتظر باشم امکان بارداری چقد هست ؟ازبی بی چک الان استفاده کنم نشون میده؟

    1. سلام تا سه هفته بعد از مصرف قرص اورژانسی زمان دارید تا پریود شوید.

  154. سلام خسته نباشین من ۲۷ مهررابطه ازروی لباس داشتم وچن ساعت بعدش قرص اورژانسی hdدرست مصرف کردم ۶ روز بعد مصرف خونریزی شروع اما اولش کم و درحد لکه و خون قهوه ای اما الان خونش مثه پریود عادیمه ۴ روزه ادامه داره امکان بارداری هست یان ممنون میشم زودترجوابم بدین نیاز ب ازمایش هست یه طرف شکمم دردمیکنه و حالت تهوعم دارم دلیل بارداری میتونه باشه ؟

    1. سلام اگر خون ریزی شدید دارید خیر احتمال بارداری وجود ندارد.

  155. سلام سه روز مثه پریودبوداما بعدش قطع شد خونریزی یعنی الان باردارنیستم حدود۲۰ روز ب پریودم مونده بی بی چکم منفی بودالان من باردارم یان

  156. سلام خونریزی بعد قرص اوزژانسی حدود۳ روزادامه داشته باشه نشونه عدم بارداریه؟

    1. سلام بله نشانه عدم بارداری است.

  157. سلام خسته نباشید…من در روز ۴ از سیکلم و موقعی ک هنوز خونریزی داشتم (اخرین روز خونریزی) رابطه داشتم…دخول از پشت صورت گرفت و نمیدونم حتی مایع منی به دهانه واژن رسید یا نه (مثلا بیرون اومده باشه)….فردا صبحش ک پاک شدم ۴ تا ال دی و بعد ۱۲ ساعت ۴ تا ال دی دیگ خوردم…به فاصله ۶ روز دو روز خونریزی داشتم (توجه کنید ک خون ریزی دوم من ۶ روز بعد از مصرف قرص و اتمام خون ریزی قبلی اتفاق افتاد)…ایا این خون ریزی رو باید پریود در نظر بگیرم و حاملگی رو رد میکنه یا همچنان احتمالش هست? ممنون

  158. سلام خسته نباشید من رابطه دخول داشتم وبعد از دخول قرص اورژانسی مصرف کردم و دوروز بعدش هم بازم رابطه داشتم و قرص مصرف کردم الان توی دو دوره هست که خیلی کم پریود میشم به اندازه چند قطره فقط و خون پریودیم قهوه ای رنگ هست بعد یه رابطه دیگه داشتم که دخول انجام شد ولی نفهمیدم مایع داخل واژنم ریخته شده یا نه الانم میترسم خدایی نکرده باردار باشم تروخدا خیلی زود جوابمو ببید ازتون ممنون میشم

    1. سلام قرص های اورژانسی عوارض جانبی زیادی دارند اگر قصد بارداری ندارید باید یک روش جلوگیری مطمئن انتخاب کنید.

  159. ممنون میشم جواب سوالای ک بالا پرسیدم رو بدید

    سلام خسته نباشید…من در روز ۴ از سیکلم و موقعی ک هنوز خونریزی داشتم (اخرین روز خونریزی) رابطه داشتم…دخول از پشت صورت گرفت و نمیدونم حتی مایع منی به دهانه واژن رسید یا نه (مثلا بیرون اومده باشه)….فردا صبحش ک پاک شدم ۴ تا ال دی و بعد ۱۲ ساعت ۴ تا ال دی دیگ خوردم…به فاصله ۶ روز دو روز خونریزی داشتم (توجه کنید ک خون ریزی دوم من ۶ روز بعد از مصرف قرص و اتمام خون ریزی قبلی اتفاق افتاد)…ایا این خون ریزی رو باید پریود در نظر بگیرم و حاملگی رو رد میکنه یا همچنان احتمالش هست? ممنون

    1. خیر احتمال بارداری وجود ندارد.

  160. سلام
    خسته نباسيد
    من حدودا ٧-٨ ماه پيش اولين بار قرص اورژانسي مصرف كردم . مجبور شدم دو ماه بعدشم ماهي يدونه مصرف كنم. يعني ٣ ماه پشت سرهم ، هرماه يدونه خوردم.ديگه كلا مصرف نكردم تا الان. تا ٣ ماه بعد قطع اين قرص پريودام منظم بود . ولي يهو از ماه چهارم ٧-٨ روز افتاد جلو . ماه بعدشم ٧-٨ روز افتاد جلو. اين ماه ولي ٣ روز افتاد عقب. توروخدا كمك كنيد. خيلي خطرناكه؟ ممكنه بلايي سر رحمو تخمدانم اومده باشه؟ ممكنه نازا بشم؟
    توروخدا زود جوابمو بديد. دارم ميميرم از استرس

  161. سلام
    خسته نباشید
    من ۴این ماه پریود شدم.و دو روز بعد پاک شدنم نزدیکی داشتم و منی داخل واژنم رفت
    لافاصله قرص ارژانسی خوردم و شبشم ۲تا ال دی
    الان ۱۶ ابان من خونریزی دارم ایا بر اثر قرص هاس؟

    1. سلام بله به علت مصرف قرص اورژانسی است.

  162. ۱۴روز بعد از قرص hdبه صورت اورژا نسی پریود شدم ولی مقدارش خیلی کم بود ولی ۷ روز بود احتمالش هست باردار باشم ۵ روز بعد از اخرین روز پریود رابطه داشتم ۱۷سالمه

    1. اگر به خون ریزی نیافتادید بهتر است برای اطمینان از تست بی بی چک استفاده کنید .

  163. سلام ، خسته نباشيد ، من يك هفته قبل از پريود نزديكى داشتم ، اما همسرم مشكوك هستن و ميگن حس مى كنم يه قطره ريخته باشه داخل البته بلافاصله بعد از اين نزديكى من قرص ١/٥ لورنژين خوردم الان از تاريخ پريودم يك روز گذشته علائم پريود را دارم اما پريود نشدم ممنونم ميشم راهنماييم كنيد

    1. سلام تا سه هفته بعد از مصرف قرص اورژانسی زمان دارید تا پریود شوید.

  164. سلام خسته نباسيد من حدودا ٧-٨ ماه پيش اولين بار قرص اورژانسي مصرف كردم . مجبور شدم دو ماه بعدشم ماهي يدونه مصرف كنم. يعني ٣ ماه پشت سرهم ، هرماه يدونه خوردم.ديگه كلا مصرف نكردم تا الان. تا ٣ ماه بعد قطع اين قرص پريودام منظم بود . ولي يهو از ماه چهارم ٧-٨ روز افتاد جلو . ماه بعدشم ٧-٨ روز افتاد جلو. اين ماه ولي ٣ روز افتاد عقب. توروخدا كمك كنيد. خيلي خطرناكه؟ ممكنه بلايي سر رحمو تخمدانم اومده باشه؟ ممكنه نازا بشم؟ توروخدا زود جوابمو بديد. دارم ميميرم از استرس
    دفعه ي اول جوابمو نداديد
    اين بار دوم كه سوالمو ميفرستم
    اينبار ج بديد توروخدا

    1. سلام نگران نباشید تاخیر در پریود بیشتر از ۱۰ روز نیاز به پیگیری دارد.

  165. سلام خسته نباشید من بعدخوردن قرص اورژانسی۶ روز بعدش حدود ۲ یا ۳ روز خونریزی داشتم اما دیگه قطع شد الان ک زمان پریود اصلیمه یه روز عقب افتاده نشوته بارداریه ‌؟بی بی چک الان درست نشون میده ؟اون خونریزی بعد قرص نشونه باردارنبودنه؟توروخداجوابمو بدین مرسی

    1. سلام آخرین خون ریزی را باید ملا‌ک تاریخ پریود خود قرار دهید .

  166. ببخشید بازم مزاحم شدم سلام یعنی خونریزق بعد قرص اورژانسی و ملاک قراربدم؟

  167. سلام خسته نباشید
    من بخاطر کیستم قرص سی بل که یه نوعی قرص پیشگیری هست رو به مدت ۲ ماه از روز ۳ وم سیکلم مصرف میکردم و هر ۲ ماه پریودم منظم شده بود
    اما این ماه مصرف نکردم و ۲ روز از موقع پریودم میگذره و هنوز نشدم و خیلی نگرانم و اینکه مجردم و رابطه اممنون میشم جوابم و بدینی هم نداشتم
    چند روز تاخیر بشه باید پی گیرش بشم؟

    1. سلام اگر بیشتر از ۱۰ روز تاخیر در پریود خود داشتید آن وقت نیاز به پیگیری وجود دارد.

  168. سللام ببخشید مزاحم شدم جواب ندادین خونریزی ک بعد قرص اورژانسی خوردم ملاک برا پریودی بعدیم قرار بدم توروخدا جواب بدین ازاسترس مردم

  169. سلام
    من درروز اول پریودیم قرص اورژانسی مصرف کردم و خون ریزیم قطع شد و به مدت هفت روز خون پریودیم خیلی کم و به صورت کاملا لخته شده بود بعد از یک هفته که لخته های خون تموم شد دوباره دچار خون ریزی شدم و خون به صورت لخته و بسیار تیره رنگ هستند البته اینم بگم که خیلی کمه شاید کلا چند قطره ولی داخل واژنم کلی حون لخته بسته هست این بخاطر عوارض قرص و قطع شدن پریودیم هستش؟یعنی ممکنه که خونی که در رحمم مونده الان لخته بسته شده و داره بیرون میاد یا نشونه ی چیز دیگه ایه؟

    1. سلام از عوارض مصرف قرص اورژانسی است .

  170. سلام من در حین رابطه ک لکه دیدم فهمیدم قراره پریود بشم .بد چون ترسیدم که حامله بشم قرص اوژانسی خوردم و بعد از ۳ ساعت پریود شدم ولی با خونریزی کم و درد بیشتر (درد سینه و درد پایین شکم)که ۷ روزه پریودم . حالا میترسم باردار بشم

    1. سلام مشکل شما از عوارض مصرف قرص اورژانسی است.

  171. خانمم سهوهفتست پریودش عقب افتاده.تست بارداری مقبت بود.تو رو خدا قرصی سراغ دارید که ما جلوگیریش کنیم.خیلی ناراحتن و شرایط بچه بعدی رو نداریم سه تا بچه است دیگه داریم روانی میشیم.راهنمایی کنید لطفا

  172. سلام و خسته نباشید من هشت روز قبل از پریودم،با همسرم نزدیکی داشتم و مقداری مایع ترشح شد به داخل،روش قرص hdرا بعد از ده ساعت با فاصله هر دوازده ساعت مصرف کردم،امروز اول ماه هست و باید پریود میشدم،اما.خبری نیست،چکار کنم

  173. سلام من دو روز مونده بود به پریودیم قرص اورژانسی مصرف کردم و حتی بیبی چک هم تست کردم منفی بود روز ۳۰ ابان قرص اورژانسی خوردم الان ۲ اذره پس کی پریود میشم خیلی نگران شدم

    1. سلام تا سه هفته بعد از مصرف قرص اورژانسی زمان دارید تا پریود شوید.

  174. سلام وفت بخیر من دوماه از قرص ldاستفاده میکتم بدونه یک روز فراموشی وکاندوم استفاده میکنم این ماه کاندوم پاره شد وداخل واژن ریخت من از ترسم قرص اورژانسی خوردم.. به طور صحیح الان یک هفته است که پریود نشدم.. از بی بی چکم استفاده کردم منفیه.. ایا باردارم لطفا کمک کنید

    1. سلام نیازی به مصرف قرص اورژانسی نبوده شما روش جلوگیری داشته اید با توجه به عوارض مصرف قرص اورژانسی بی جهت از داروهای هورمونی استفاده نکنید.

  175. سلام ببخشید من قرص اضطراری مصرف کردم دو دفه ک دفه قبل بد دو روز پریود شدم الان چهار روزه قرص مصرف کردم اما پریود نشدم بی بی چک زدم منفی بود خارش و سوزش واژن و مایع سفید رنگی ازم میاد علتش چی میتونه باشه ممنون میشم جواب بدید؟

    1. سلام تا سه هفته بعد از مصرف قرص اورژانسی زمان دارید تا پریود شوید اگر پریود نشدید آن وقت تست بارداری انجام بدهید.

  176. من ۱۳روز بعداز پریودیم رابطه داشتم بعدازیکساعت قرص اوسیز۷۵میلی گرم رو باهم خوردم الان ۸شب ازخوزدن قرص میگذره ولی پریودنشدم

    1. تا سه هفته بعد از مصرف قرص اورژانسی زمان دارید تا پریود شوید.

  177. سلام من با نامزدم رابطه داشتم و دخول انجام گرف و با کاندوم ولی از ترس فرداش یک عدد قرص اورژانسی خوردم…پریود هم ۷ روز اینده باید بشم…قسمت زیر شکمم دردای خفیفی دارم…خیلی میترسم باردار یاشم…امکان بارداری هست یا رفع شده!!؟؟؟؟

    1. سلام خیر احتمال بارداری وجود ندارد.

  178. سلام من با نامزدم رابطه داشتم و دخول انجام گرف و با کاندوم ولی از ترس فرداش یک عدد قرص اورژانسی خوردم…پریود هم ۷ روز اینده باید بشم…قسمت زیر شکمم دردای خفیفی دارم…خیلی میترسم باردار یاشم…امکان بارداری هست یا رفع شده!!؟؟؟؟

  179. سلام.بعد از مصرف قرص اورژانسی ۳ روز لکه بینی قهوه ای داشتم و الان چند روز است که خونریزی دارم ولی دل درد اصلا نداشتم. آیا این خونریزی همان پریودی است؟؟
    آیا احتمال بارداری وجود داره؟؟

    1. سلام بله شما پریود شده اید.

  180. سلام من هفته پیش رابطه داشتم و ۱۲ساعت بعد قرص اورژانسی خوردم و قرار بود ک ۵شنبه پریود بشم ولی نشدم دلیلش چی میتونه باشه؟
    چون دفعه قبل ک از قرص استفاده کردم بلافاصله خونریزی داشتم ک ۱۱روز هم طول کشید خونریزیم

    1. سلام تا سه هفته بعد از مصرف قرص اورژانسی زمان دارید تا پریود شوید.

  181. سلام من دیروز وقت پریودم بود اما همون دیروز چون ترس داشتم قرص اورژانسی خوردم تا الان پریود نشدم شوهرمم شک داره که آب منی داخل ریخته یا ن ولی فردای نزدیکی قرص خوردم حالا خیلی میترسم ک حامله بشم چون هنوز عقد هستم راهنماییم کنید

    1. سلام تا سه هفته بعد از مصرف قرص اورژانسی زمان دارید تا پریود شوید.

  182. سلام.من همیشه دهم پریود میشدم. ۳هفته پیش باهمسرم رابطه داشتم شک بر این بود که منی وارد واژنم شده. فردا صبح دوتا قرص ال دی مصرف کردم. دوباره در تاریخ هفتم رابطه داشتیم و منی کامل وارد بدنم شد و دوتا قرص اورژانس مصرف کردم.و الان سیزدهم هنوز پریود شدم.از بی بی چک هم استفاده کردم منفی بود.احتمال بارداری هست؟

    1. سلام اگر تا سه هفته بعد از مصرف قرص اورژانسی پریود نشدید آن وقت تست بارداری انجام بدهید.

  183. سلام بعداز رابطه جنسی باهمسرم دخول انجام گرفت قادر به بارداری نیستم البته پریودیم ۳روزه تموم شده بنظرتون راحلی هست واسه باردارنشدن؟

  184. سلام من در روز ۷ ام قاعدگی که یکروز بود پاک شده بودم رابطه داشتم کاندوم پاره شد و پیشاب به اطراف واژن ریخته شد قرص اورزانسی مصرف کردم الان ۱۲ روز است پریودم عقب افتاده .۷ روز بعد تاخیر پریود یعنی ۲۳ روز بعد رابطه از بتا دادم منفی بکد .بیبی هم منفی بود ایا احتمال بارداری وجود دارد؟ در ضمن دو هفته قبل از خوردن قرص این اورژانسی هم این قرص را مصرف کرده بودم

    1. سلام تا یک هفته دیگر برای پریود شدن زمان دارید.

  185. سلام .من پریودام منظم ۲۸روزه است روز ۱۴که فکر میکنم یک روز بعد از تخمک گذاریم بوده رابطه کامل داشتم قرص اوسیز ۷۵استفاده کردم و قرص ال دی همزمان .از دیروز که ۳روز به تاریخ اصلی پریودیم هست خونریزی خفیف دارم میخوام بدونم این همون پریودیه ؟.درد هم خیلی زیادن نسبت به قبل .پریودی قبلیم اصلا درد ی در هیچ جای بدنم حس نمیکردم .

    1. سلام بله این خون ریزی پریود شما محاسبه می شود .

  186. سلام من ۱۵ ابان پریود شدم
    ۲۷ ابان رابطه جنسی با همسرم داشتم که کاندوم اره شد و منی داخل ریخت
    من دو ساعت بعد قرص اوسیز ۷۵ استفاده کردم و راس ۱۲ساعت بعد دومی را
    سپس بعد از ۶ روز پریود شدم ان هم سه روز طول کشید
    پریود بعدی من باید کی اتفاق بیفتد؟
    سر موقع خودش یا باید از پریودی که بعد از مصرف قرص شدم یک ماه بعدش پریود بشم؟

    1. سلام باید پریود آخر خود را بعد از مصرف قرص ملاک قرار دهید.

  187. سلام خسته نباشيد من بعد از مصرف قرص اورژانسي درست يادم نيست چند روز بعد ولي چند هفته اي گذشت در ٢٦ مهر پريود شدم و يكبارم ٢٣ ابان ولي احساس ميكنم خونريزيم كمتر از دفعه هاي قبل بوده تا ٣ ٤ روز بيشتر طول نكشيد ولي الان كه اذر ماه است بايد ٢٠ پريود ميشدم مثل ماه ابان كه ٣ روز زودتر اتفاق افتاد ولي تا الان خبري نشده!چه دليلي ميتونه داشته باشه!؟باز امكان بارداري است؟

    1. سلام تا یک هفته دیگر برای پریود شدن زمان دارید.

  188. سلام من پنجاه ساعت بعد از رابطه دوتا قرص اووسیز خوردم و یک هفته بعد پریود شدم ینی پریودم جلو افتاد حدود ده روز.حالا که یک ماهم تموم شده هنوز پریود نشدم هیچ تستی هم ندادم.مشکوکه؟

    1. سلام احتمال بارداری ضعیف است.

  189. سلام .من ۵ آذر که روز اخر پریودیم بود با نامزدم برای اولین بار رابطه بدون دخول داشتم و باکره هستم ولی چون ترسیدم که منی به واژنم خورده باشه . ۸ آذردو تا قرص ۷۵ اوسیز رو دو ساعت قبل این که ۷۲ ساعت از رابطم گذشته باشه خوردم .تقریبا ده روز بعد سه روز لکه بینی خفیف داشتم و بعد سه روز خونریزیم یکم بیشتر شده و تا الان که تازه شبیه پریودی شده .خواستم ببینم هنوز احتمال بارداری هست ؟ و این که من باید ۲۶ پریود میشدم ایا این جزو پریودیم حساب میشه ؟سیکلم ۲۸ روزست و تقریبا یه هفته زودتر لکه بینیم شروع شده

    1. سلام خیر احتمال بارداری وجود ندارد.

  190. سلام من ۳ ماهه بعد از مصرف قرص اورژانسی پریود میشم ولی خیلی کم در حدی که فقط ۲ ۳ روز اول خوب خونریزی دارم بعدش لکِ
    من قبل اين ٣ ماه خونريزيم بيشتر بوده
    كل دورم تا ٧ روز طول ميكشيد امكانش هست اين كم شدن بخاطر قرص اورژانسي باشه يه به نظرتون دليل ديگه اي داره!؟ممنون ميشم جواب بديد

    1. سلام از عوارض مصرف قرص اورژانسی است.

  191. سلام وقتتون بخیر .درست در ایام تخمک گذاری یک نزدیکی کامل داشتم یک ساعت بعد دو تا قرص ۷۵اوسیز و ۴تا ال دی استفاده کردم ۱۰روز بعد یک خونریزی کمتر از پریود داشتم به مدت ۲روز ایا این خونریزی پریود محسوب میشه یا لانه گزینی .پریود اصلی خودم ۲۰بود که هنوز نشدم .ممکنه باردار شده یاشم ؟

    1. سلام بله پریود شما محسوب می شود.

  192. سلام صبح بخیر .ببخشید حونریزی بعد از ۱۰روز از خوردن قرص اورژانسی ودر حد ۲روز نشانه عدم بارداریه ؟ممکنه بازم باردار باشم چون دیگه پریود نشدم بعد از اون خونریزی ؟قرص اوسیز دو تا همزمان خوردم دو ساعت بعد از رابزه به همراه ۴عدد ال دی.نشانه لانه گزینی نیست ؟

    1. سلام احتمال بارداری ضعیف است.

  193. سلام خسته نباشین

    ۲۹آبان پریود شدم ۵آذر رابطه داشتم ۶ آذر قرص اورژانسی مصرف کردم ۱۱آذر پریود شدم باید ۲۷آذر عادت ماهانه میشدم یعنی با توجه به سیکلم ولی هنوز نشدم میشه لطف کنین بگین احتمال بارداری وجود داره؟

    1. سلام تا سه هفته بعد از مصرف قرص اورژانسی زمان دارید تا پریود شوید اگر پریود نشدید آن وقت تست بارداری انجام بدهید.

  194. سلام ببخشید بعد از یک رابطه که کامل داخل ریخت قرص اورژانسی مصرف کردم و بعد از تقریبا ۱۰،روز یکم خونریزی داشتم .یعنی ۲۴پریود قبلی. میشه این خون پریود نباشه لانه گزینی باشه ؟ماه بعد پریود نشدم علتش چی میتونه باسه یعنی باردارم؟ .اگر پریوده پس امکان بارداری نیست .؟نیازی به آزمایش نیست ؟شرمنده دوباره مزاحم شدم و وققتون رو میگیرم

    1. سلام اگر تاخیر در پریود خود داشتید آن وقت نیاز به پیگیری وجود دارد.

  195. سلام خسته نباشید .اگر بعد از مصرف قرص پریودی صورت بگیرع ولی ماه بعد اصلا پریود نشیم و تخمکگذاری هم انجام نشه امکان بارداری هست. نیازه آزمایش بارداری بدیم .؟مگر نه اینکه وقتی پریودی صورت گرفت دیگه امکان بارداری وجود ندارد ؟

  196. همه علائم با داری رو دارم ماه قبل از قرص اورژانسی استفاده کردم ده روز بعد دوو روز حالت پریودی کم داشتم احساس عجیب نبض دارم تو شکمم دارم دیوانه میشم .میترسم بی بی چک بزارم اسن ماه پریود نشدم میشه باردار باشم .دو تا قرص اوصیز دو شاعت بعد از رابطه خوردم.کمردرد دارم زیر دلم هم درد میکنه

  197. سلام.. سیکل من ۲۶ تا ۲۸ روز هست…من روز ۱۰ سیکلم رابطه جنسی با همسرم داشتم که داخل واژنم کاملا ارضا شدن و ۲ ساعت بعد دوتا قرص لونورژسترول۰٫۷۵ خوردم و ۱۲ ساعت بعد یک عدد ۰٫۷۵…۱۴ روز از خوردن قرصا میگذره اما هنوز پریود نشدم..موعد دقیق پریودم ۲ روز دیگست..هنوز علائم قاعدگی ندارم و به شدت مضطربم…..پریود قبلی هم قرص اورژانسی مصرف کرده بودم….ممکنه روی پریود این ماهم تاثیر بذاره؟ از استرس نمیتونم کاری انجام بدم

    1. سلام اگر تا یک هفته دیگر پریود نشدید آن وقت تست بارداری انجام بدهید.

  198. شلام با عرض معذرت که مجدد وقتتون زو میگیرم .چرا فرمودین احتمال بارداری ضعیف است یعنی امکانش هست بعد از خونریزی کم که بعد از ۱۰روزازمصرف قرص اورژانسی داشتم باردار باشم ؟البته دیگه پریود نشدم از خیلی وقت پیش تا الان

  199. سلام
    من ۲۰ پریود شدم تا ۲۳
    ۲۸رابطه داشتم
    ۲۹ قرص اووسیز خوردم
    ۴ پریود شدم
    ینی۶ روز بعد از مصرف قرص

    الان ۳ دی هس من هنوز پریود نشدم
    بخاطر بارداریه آیا ؟؟؟

    1. سلام از عوارض مصرف قرص اورژانسی است.

  200. سلام
    من ۲۰ پریود شدم تا ۲۳
    ۲۸رابطه داشتم
    ۲۹ قرص اووسیز خوردم
    ۴ پریود شدم
    ینی۶ روز بعد از مصرف قرص

    الان ۳ دی هس من هنوز پریود نشدم
    بخاطر بارداریه آیا ؟؟؟

    1. سلام باید آخرین پریود خود را ملاک قرار دهید تا یک هفته دیگر برای پریود شدن زمان دارید.

  201. سلام خسته نباشید. ببخشید من در یک ماه دو نوبت قرص اورژانسی استفاده کردم ۹ آبان و مجددا ۱۱ آبان ۱۴ روز بعدش یعنی ۲۵ آبان پریود شدم , ماه بعد ۲۵ آذر باید پریود می شدم ولی الآن ۹ روز گذشته و هنوز پریود نشدم بیبی چک هم استفاده کردم منفی بود , ببخشید دلیل اینکه پریودم عقب افتاده چی می تونه باشه ? چکار باید بکنم ?

    1. سلام از عوارض مصرف قرص اورژانسی است.

  202. بی بی چک منفی بعد از ۲۸روز از رابطه کامل چقدر معتبره. ؟من همه علائم بارداری رو دارم ولی بی بی چک منفی شد.درست در ایام تخمکگذاری یک رابطه کامل داشتم قرص اوسیز درست مصرف کردم دو تا همزمان بعد از قرص خونریزی نداشتم تو یکهفته ولی ۱۰روز بعدش دو روز خونریزی داشتم که زود تموم شد بعد از اون دیگه پریود نشدم الان یکماهه .تو شکمم قشنگ نبض میزنه دارم دق میکنم ..

    1. جواب آن قابل اعتماد می باشد .

  203. سلام خسته نباشید من در یک سیکل دو مرتبه قرص اورژانسی استفاده کردم ۹ و ۱۱ آبان بعدش ۱۴ روز بعد یعنی ۲۵ آبان پریود شدم ولی ماه بعدش که باید ۲۵ آذر پریود می شدم نشدم و الآن حدود ۱۰ روز گذشته تست بیبی چک هم انجام دادم منفی بوده ? لطفا راهنمایی کنید دلیلش چیه که پریود نشدم چکار کنم ?

    1. سلام از عوارض مصرف قرص اورژانسی است.

  204. سلام توروخدا راهنماییم کنید، من ماه پیش بعد از تمام شدن پریودی قرص اورژانسی استفاده کردم هشت روز بعد پریود شدم، بعد از اون دوباره ده روز بعدش پریود شدم، توروخدا بگید چیکار کنم نکنه هورمون ها بهم ریختن چیکار کنم بدون قرص برگرده به نظم اول؟؟ ،این حالت برای باردار شدن تاثیری نداره که؟

  205. سلام.ممنونم میشم راهنماییم کنین.من ۲۴آذر پریود شدم که ۳۰ ام تموم شد و همون ۳۰ ام رابطه داشتم ک انزال نداشتن فقط از پیشاب ترسیدم که دو تا قرص اورژانسی ۰.۷۵ ب صورت همزمان خوردم.بعد این قرص من ۴ دی لکه قهوه ای دیدم و ۵ دی خونریزیم شروع شد تا امروز.سوال من اینه که باز باید این ماه ۲۴ام پریود شم یا نه ماه بعد ۵ام براساس خونریزی که در اثر خوردن قرص اورژانسی رخ داد؟؟؟؟من همیشه پریودام منظم بوده.خیلی نگرانم ک دچار اختلال هورمونی شم و ماه بعد پریود نشم

    1. سلام باید آخرین پریود خود را بعد از مصرف قرص ملاک قرار دهید.

  206. سلام.خسته نباشید.من ۱۱روز از روز اول قاعدگیم گذشته بود بعدازنزدیکی که منی داخل ریخته شد، از۴عددقرص ال دی استفاده کردم.اما۴عددبعدی رانخوردم.احتمال بارداری هست یاهمان ۴عددممکن است تاثیرگزارباشد؟ ویه سوال دیگه اینکه بعدازاین۴قرصی که خوردماگر ۳روزبعدازآن نزدیکی محافظت نشده انجام شوداحتمال بارداری هست؟؟؟

    1. سلام بله احتمال بارداری وجود دارد.

  207. سلام خونریزی بعد از قرص اورژانسی به مدت دو روز نشونه عدم بارداریه ؟؟؟؟حتی اکر ماه بعدش پریود نشیم ؟

  208. سلام و خسته نباشید. من با نامزدم یک روز بعد از پاک شدنم در تاریخ ۱۹ آذر رابطه داشتم و بعد از رابطه مشکوکم دو عدد قرص اووسیز مصرف کردم. بعد از گذشت یک هفته در تاریخ ۲۵ آذر دچار درد در سینه شدم و خونریزی هم به مدت ۵ روز دز همان تاریخ ۲۵ ام اتفاق افتاد. الان که کلی زمان گذشته من هنوز سینه هام درد میکنه .خیلی نگرانم کرده که آیا این نشانه بارداری هستش یا از عوارض مصرف قرص هستش ؟ میشه راهنمایی کنید ممنون میشم خیلی نگرانم. تشکر از شما

    1. سلام از عوارض مصرف قرص اورژانسی است.

  209. سلام خسته نباشید ماه قبل قرص اورژانسی استفاده کردم . این ماه ۵ روزه عقب انداختم بخاطر عوارض قرصه ؟ ممکنه باردار باشم؟ کی از بیبی چک و ازمایش خون استفاده کنم با تشکر

  210. سلام.خسته نباشین. من هفته دوم بعد پریودیم قرص اورژانسی خوردم. یک هفته بعد پریود شدم به مدت یک هفته که میشد ۸/۲۴ .بعد دیگه تا الان پریود نشدم. نشانه ی بارداری هستش؟ یا اختلال در هورمون هام هستش! باید چیکار کنم.میشه راهنماییم کنین

    1. سلام برای اطمینان تست بارداری انجام بدهید.

  211. سلام وخسته نباشید.ببخشیدخانم دکترمن خواهرزادم دوماه ازدواج کرد.الان بعدپاک شدن آدت ماهانه اش هنگام نزدیکی قرص اورژانسی خوردش.میگه دوباره آدت ماهانه شده حالت تهوع هم داره.به خاطرچیه.میشه زودجواب بدین.باتشکر

    1. سلام از عوارض مصرف قرص اورژانسی است.

  212. سلام من ۲روز مونده ب پریودیم رابطه داشتم ولی منی داخل ریخته نشده .من فردای اون روز قرص اورزانسی خوردم بخاطر استرسم پس فردا بازم خوردم الان ۷روزه ک قرص خوردم ولی هنوز پریور نشدم.والانم استرس دارم لطفا راهنمایی کنین ممنونم

    1. سلام تا سه هفته بعد از مصرف قرص اورژانسی زمان دارید تا پریود شوید.

  213. سلام. ببخشید من برای نظم در پریودی دوفاستن مصرف میکنم. دیشب ۱۵ام سیکلم بود و اولینش را خوردم. امروز مجبور شدم قرص اورژانس بخورم. باید دوفاستون را ادامه بدم یا از دوره پریودی بعدی شروع کنم؟
    ممنون میشم راهنماییم کنید

  214. سلام من همیشه ۲۹ ام پریود میشم. ۴ ام ماه پیش یه روز بعد اتمام پریودم رابطه داشتم یک ساعت بعدش قرص اورژانسی خوردم و دقیقا یک هفته بعدش خونریزی خفیف داشتم البته پریود خودمم معمولا کمه.الان از پریود دوم ک بخوام مبنا قرار بدم۳ روز گذشته.ایا احتمال بارداری هست؟

    1. سلام اگر تا ۴ روز آینده پریود نشدید آن وقت تست بارداری انجام بدهید.

  215. سلام من دو روز بعد از نزدیکی خفیف دو بسته قرص اورژانسی ینی هر دوتا رو به فاصبله هشت ساعت مصرف کردم ینی چهار تا دونه قرص،و روز قبل ان دو قرص ال دی مصرف کردم و بعد چهار پنج روز سه روز خونریزی خفیف داشتم میخواستم بدونم پریود بعدی چ تایمی اتفاق میوفته

    1. سلام یک دوره قاعدگی به طول می انجامد.

  216. سلام دوست من بعد از کمی نزدیکی از دو قرص ال دی فردای ان روز مصرف کرده و بعد از دو روز چهار قرص اورژانسی در فاصله زمانی هشت ساعت مصرف کرده و بعد از چهار روز به مدت سه روز خونریزی خفیف وجود داشت و قطع شد زمان پریود بعدی چ وقت خواهد بود؟

  217. سلام من روز ۱۸ سیکل قاعدگیم نزدیکی داشتم ۸ساعت بعد دوتا قرص اورژانسی با هم خوردم بدلیل ناراحتی معده از داروهای مترونیدازول و سیپرو فلوکساتین و آمپرازول و فاموتیدین هم استفاده میکردم،الان ۱۵روز از مصرف قرص اورژانسی میگذره ولی هنوز پریود نشدم،سینه هام هم خیلی درد داره،یعنی احتمال داره باردار باشم بخاطر قرص های معده؟؟چرا پریود نشدم هنوز!!.؟؟

    1. سلام اگر تا سه هفته بعد از مصرف قرص اورژانسی پریود نشدید آن وقت باید پیگیری کنید و تست بارداری انجام بدهید .

  218. سلام وقت بخیر
    ببخشید من ۱۰ اذر ماه یه رابطه سطحی بدون دخول داشتم حس کردم مقداری از منی وارد واژن شد ۲۰ ساعت بعدش دوتا قرص اورژانسی اووسیز استفاده کردم ۱۲ ساعت بعدش هم ۲ تا دیگه . بعد از ۵ روز از اخرین قرص من ۵ روز خونریزی داشتم و روز ۶ هم خونریزی خفیف. بعدش دیگه خونریزی نداشتم فقط بعضی وقتا ترشحات سفید داشتم تا اینکه روز ۱۴ دی ماه دوباره خونریزی داشتم ۳ روز ادامه داش الان سوالم اینه با این توصیف احتمال بارداری وجود داره ؟؟ و اینکه این سری پریودم کم بود اخه همیشه پریودم ۵ روز بود حالا این کم بودن پریود می تونه بخاطر بارداری باشه؟ یا از تاثیرات قرصه اوژانسی؟؟

    1. سلام از عوارض مصرف قرص اورژانسی است.

  219. سلام و خسته نباشید
    عذرمیخوام دکتر من ماه پیش ۱۴روز بعد پریودم رابطه داشتم ک از ترس پیش آب قرص اووسیز با دوز ۷۵ مصرف کردم و به لکه بینی افتادم و دقیقا ۷ روز بعد مصرف قرص تو زمان خودش پریود شدم یک هفته بعد پریودم مجددا رابطه داشتیم ک اصلا برخوردی با واژن نداشت فقط دست همسرم با واژن برخورد کرد، الان از آخرین تاریخ پریود ۱۶ام این ماه باید پریود میشدم ک نشدم فقط از ۱۶ام کمی لکه دیدم امکان بارداري هست؟؟
    این لکه ها برای چیه همون پریود محسوب میشه یا خیر؟؟ توروخدا راهنماییم کنید خیلی نگرانم و استرس دارم

    1. سلام اگر تا یک هفته دیگر به خون ریزی نیافتادید آن وقت باید پیگیری کنید.

  220. سلام خسته نبایدمن دوروزقبل ازپریودشدن رابطه داشتم ومنی روی دستگاه تناسلیم ریخته شدروزبعدقرص اورژانسی مصرف کردم ولی پریودنشدم وبه شدت درسینه هام احساس دردمیکنم ایااحتمال حاملگی وجودداره؟؟

    1. سلام اگر تا سه هفته بعد از مصرف قرص اورژانسی پریود نشدید آن وقت باید پیگیری کنید.

  221. سلام ببخشید من تو همین ماه دو بار نزدیکی با همسرم داشتم ک همین دوبار قرص اورژانسی خوردم فقط یکم اخساس درد سینه میکنم آیا مصرف دوبار قرص اورژانسی در یک ماه میتونه خطرناک باشه برای وقتی که اقدام ب بارداری کنم؟

    1. سلام خیر اما از این به بعد از قرص اورژانسی استفاده نکنید.

  222. سلام وقت بخیر
    من بعد استفاده از قرص لونژیل پریود شدم یعنی ۴ دی
    امروز ۲۱ دی دوباره پریود شدم
    طبیعیه یا دلیل خاصی داره؟

    1. سلام از عوارض مصرف قرص اورژانسی است.

  223. سلام خسته نباشید/بنده با شریکم بعد از رابطه دوتا قرص بهش دادم خورده و ۳روز لکه بینی داشته زمانشو دقیقا نمیدونم و ۱-۲ روز دیگه زمان پریودیش هستش و حالت تهوع هم داشته در ضمن جند دفعه هم بی بی چک زده منفی بوده.بنظرتون باردار هستش ؟؟آزمایش خون بدن یا بی بی چک مظمین هستش؟؟

  224. سلام خسته نباشید.من ماه گذشته چندروزبعداز پاک شدن قرص اورژانسی خوردم و۱۲روز بعدش پریودشدم وحدود۱۰روز خونریزی داشتم ولی خیلی زیاد نبود الان ۶روزه از تاریخ پریودم گذشته ولی پریودنشدم.فقط چندبارخیلی کم خونابه اومد ولکه های قهوه ای کمرنگ ودلدرد وکمردردهم گاها دارم.ایااحتمال بارداری هست؟

    1. سلام احتمال بارداری ضعیف است می تواند از عوارض مصرف قرص اورژانسی باشد.

  225. سلام خسته نباشید، من ۱۸ اذر پریود شدم بعد یه هفته که پاک شدم یه هفته بعدش دوباره لکه بینی داشتم لکه های قهوه ای رنگ، بعد ۵روز روز قبل پریود بعدیم یه ۲روزی خونریزی قرمز رنگ داشتم و قطع شد و الان یه هفته از پریودیم میگذره ایا مشکلی هست؟ چیکار کنم؟
    البته من باشگاه بدنسازی با دستگاه کار میکنم ایا میتونه بخاطر اون باشه؟

  226. سلام خسته نباشيد من بعد از رابطه قرص اورژانسي استفاده كردم بعد از دوروز بازهم رابطه داشتم تا اومدم قرص بخورم فرداي اون روز خونريزي داشتم ،احتمال حاملگي هست بخاطر اينكه قرص رو استفاده نكردم يا بعد از خونريزي خوردن قرص لزومي ندارد ؟

    1. سلام خیر نیازی به مصرف قرص ندارید .

  227. سلام خسته نباشید من ۵این ماه پریود شدم ۱۵رابطه داشتم بعدم قرص خوردم و سریه هفته هم پریود شدم الان روز ۶لکه بینی دارم وسینه هامم خیلی درد میکنه این علاعم قرص هست به نظرتون یا مشکلی دارم ؟ممنون میشم اگه زود ج بدین

    1. سلام از عوارض مصرف قرص اورژانسی است.

  228. سلام وقت بخیر، من باکره هستم ولی چون منی نامزدم روی من ریخت محض احتیاط قرص اورژانسی ld رو روز سوم بعد از رابطه خوردم، اما نوبت دومش رو زودتر از ۱۲ ساعت خوردم، حدود ۹ ساعت بعد از نوبت اول، این میتونه مشکل ساز باشه و یا مانع بارداری نشه؟؟یعنی قرص اثر نکنه؟

  229. سلام من چند روز بعد از پریودم با نامزدم رابطه داشتم ۸ دی یعنی یکروز بعد از رابطه قرص اورژانسی خوردم الان ۳ روز از پریودیم گذشته ولی پریودی خبری نیست لک بینی مختصر دارم بی بی چک چند روز قبل دادم منفی بود .مشکل چیه ؟؟

  230. سلام وقت بخیر توروخدا به سوالم جواب بدین
    من روز اخر پریودیم با نامزدم رابطه داشتم روز هفتم یعنی.۱۲ساعت حدودا بعدش قرص اورژانسی مصرف کردم ۷۵%دوباره ۱۲ساعت بعدشم یه دونه دیگه مصرف کردم.حالا بعداز ۵روز لکه دارم کمه مقدارش رنگشم قهوه ای هنوزم وقت پریود شدنم نیست.احتمال بارداری هست؟

    1. سلام تا سه هفته بعد از مصرف قرص اورژانسی زمان دارید تا پریود شوید.

  231. سلام خسته نباشید ۴اذر زمان شروع عادت ماهانه بوده من ۱۴ اذر رابطه محافظت نشده داشتم با خوردن قرص اورژانسی ۲۰ اذر به مدت ۷ روز(رقیق اما زیاد) و ۳ دی به مدت ۳ روز عادت ماهانه شدم! تست بیبی چک منفی تست بتا ام منفی بود اما هنوز خبری نیست از پریود من چه کار باید بکنم ممنون میشم پاسخ بدید.

    1. سلام تا یک هفته دیگر برای پریود شدن زمان دارید.

  232. سلام وقتتون بخیر من قرص ضدبارداری مصرف کردم تاریخ نرمال عادت ماهانه ام ۲۰ ام هست اما این ماه ۵ام پریود شدم میدونم از عوارض قرص هست میخواستم ببینم برای برگشتن به تاریخ اصلی میشه کاری کرد؟

  233. سلام.
    من ۱ دی رابطه داشتم. حدود ۱ ساعت بعدش قرص خوردم ۱۴ روز بعدش پریود شدم خیلی زیاد. الان ۱۹ روز گذشته از پریودم ولی هنوز پریود جدید نشدم. آیا مشکلی هست ؟؟؟

    1. سلام از آخرین پریود شما فقط ۱۹ روز گذشته طبیعی است که پریود نشدید باید یک دوره سیکل قاعدگی طی شود تا شما مجدد پریود شوید.

  234. سلام
    بعد ۵ روز از مصرف قرص اورژانسی ۵ روز خونریزی داشتم ماه بعدش پریودم به جای ۵ روز میشه گفت ۴ روز بودش و ۲روز هم لک بینی . بهمن ماه پریودم ۵ روز جلو افتاده ( البته برای پریود شدن خیلی داروهای گیاهی قاعده آور استفاده کردم) به غیر از خونریزی بعد از قرص ، این دوتا پریودی مقدارش کم هستش این مقدار کم می تونه به دلیل عوارض قرص اوژانسی باشه ؟ یا ایتکه احتمال باداری وجود نداره؟

    1. سلام بله از عوارض مصرف قرص اورژانسی است.

  235. سلام من ۱۰ دی پریود شدم و۱۸ رابطه داشتم ۲تا قرص hdو۱۲ ساعت بعدم ۲تا خوردم .ولی الان ۷بهمن ومن هنوز پریود نشدم واز فردای روزی که قرص خوردم سینه هام در میکنه وهمچنان درد دارند.چون من تاربخ انقضای قرصارو نمیدونم فقط تزسم اینکه تاریخشون گذشته بوده .آیا امکان بارداری در روز ۹پریود امکان داره؟

  236. سلام من آذر ماه قرص اورژانسی استفاده کردم و دو هفته بعدش در ۶ دی خونریزیم شروع شد در ۱۳ دی یک رابطه محافظت شده داشتم که دو روز بعد از پاک شدنم بود و باید ۶ بهمن هم پریود میشدم ولی ۳ روز گذشته ولی نشدم وتمام علایم پریودی مثل سینه درد و کمر درد رو هم داشتم ولی الان فقط کم شکم درد دارم ولی سینه دردم تقریبا از بین رفته.روز موعد پریودی یعنی ۶ بهمن هم بی بیچک زدم منفی بود.تو رو خدا جوابمو بدید یعنی حامله هستم؟

  237. سلام ۱۰دی پریود سدم و۱۸ رابطه داشتم که قرص hd2 تا و۱۲ساعت بعد ۲ تاخوردم .ولی هنوز که ۷بهمن پریود نشدم .سینه هام درد داره وبزرگ شده نکنه حامله ام

  238. سلام خسته نباشید من بعد از پریودیم و نزدیکی با همسرم از قرص اورژانسی استفاده کردم ک بعد از سه روز در ۱۴ برج ۹ پریود شدم تو برج ده فقط در ۱۴ برجه ده فقط ی خونریزی لحظه ای ی دقیقه ای داشتم ک دیه ادامه نداشت الان ۸ برج ۱۱ هس احتمال حاملگی وجود داره اخه یه هفته پیش از بی بی چک استفاده کردم منفی بود

  239. سلام لطفا زود جواب بدین من ۱۰دی پریود شدم و۱۸ رابطه داشتم که قرص hd اورزانسی مصرف کردم ۲تا و۱۲ ساعت بعد ۲تا .الان ۸بهمن ومن هنوز پریود نشدم .فقط درد سینه دارم از روزی که قرص خوردم

    1. سلام اگر تا سه هفته بعد از مصرف قرص اورژانسی پریود نشدید آن وقت باید تست بارداری انجام بدهید.

  240. سلام خسته نباشید ،
    در روز سوم پریودی همسرم رابطه داشتیم و از قرص ۲تایی اورژانسی استفاده کردن
    پریودی قطع شده و لکه بینی دارن ولی دل درد شدید گرفتن ،
    باید به پزشک مراجعه کنیم ؟ و اینکه احتمال پریود شدن دوباره هستش ؟

    1. سلام مشکل شما از عوارض مصرف قرص اورژانسی است.

  241. سلام من دو ماه پیش رابطه جنسی داشتم بعد قرص جلوگیری اوژانسی استفاده کردم بعد چن روز پریود شدم والان حدودا دوماه ک پریود نشدم دلیلش چیه احتمال بارداری هست

    1. سلام بهتر است از تست بی بی چک استفاده کنید.

  242. سلام من هشتم بهمن با نامزدم رابطه بدون دخول داشتم،دستش حاوی پیشاب بود و به واژنم زد.حدودا سه ساعت بعد یک قرص لونژیل ۱.۵ خوردم.باید هفده بهمن پریود میشدم اما دیروز سیزده بهمن رو لباس زیرم لخته خون تیره و کوچیک دیدم ولی از امروز خونریزیم شدید و رقیق و قرمز شده.ایا این خونریزی بمعنی پریود هست؟ایا احتمال بارداری هست؟خیلی نگرانم.ممنون ار پاسختون پیشاپیش

    1. سلام بله پریود شده اید.

  243. با سلام و وقت بخیر
    من ماه پیش رابطه محافظت نشده ای داشتم و به طور موثر از قرص ال دی طبق دستور استفاده کردم وبعداز ۱۴ روز پریود شدم البته زودتر از موعد چون پریودی منظمی دارم . امااین ماه در صورتی که رابطه ها محافظت شده بود اما ۱۰روز از زمان پریودیم میگذره وهنوز پریود نشدم از تست بی بی چک هم استفاده کردم منفی بود. علتش چی میتونه باشه؟
    ممنون از پاسخگوییتون

    1. سلام ممکن است علت آن اختلالات هورمونی، کیست تخمدان و یا از عوارض استفاده از بعضی از داروها باشد اگر تا یک هفته دیگر پریود نشدید آن وقت به پزشک مراجعه نمایید.

  244. سلام.من روز پنجم پریودی رابطه ی مقعدی داشتم بعد احساس کردم منی روی واژن ریخته شد .یه روز بعدش قرص اوسیز۰/۷۵ استفاده کردم ۴روز بعد استفاده قرص خونریزی داشتم این خونریزی یرای پریودی است یا استفاده از قرص؟

  245. سلام من باید بیستم پریود میشدم که نشدم بیستو دوم رابطه داشتم و متاسفانه جلوگیری نداشتم و قرص اورژانسی مصرف کردم ،آیا از بارداری جلوگیری میکنه؟؟

    1. سلام با توجه به اینکه در زمان تخمک گذاری شما نبوده است احتمال بارداری ضعیف است.

  246. سلام.من یک دی یک رابطه سطحی داشتم که قرص اورژانسی خوردم و ۵روز بعدش یعنی ۵دی خوندیزی ناشی از قرص ب مدت ۴روز واسم رخ داد.۲۴دی دوباره توو تاریخ پریودم پریود شدم.یعنی ماه دی درواقع دوبار پریود شدم.این ماه هنوز ک هنوزه نشدم.البته من دو بهمن یک رابطه سطحی بدون دخول داشتم که ارضا نشد ولی پیشاب با واژنم برخورد داشت و من دیگه قرصی هم مصرف نکردم.این ماه فقط کمردرد و انواع دردارو دارم.ایا احتمال بارداری هس یا ممکنه عوارض قرص باشه چون سر اون قرص همه چیزم بهم ریخت

  247. سلام من ٢٠دي ماه پريود شدم ٢١م دي ماه رابطه محافظت نشده داشتم ٢٣م دي ماه ٢تا قرص اورژانسي هم زمان خوردم تا ٥م بهمن بدون توقف پريود بودم يعني ١٥روز كامل ، طبق روال معمول بايد ١٥بهمن پريود ميشدم ولي الان ٣٠م هست و من پريود نشدم آيا احتمال بارداري وجود داره؟

    1. سلام باید تست بارداری انجام بدهید.

  248. سلام،خسته نباشید من ۱۶بهمن تا ۲۳ بهمن ماه پریود بودم،۲۵ بهمن بعد از ۲بار رابطه محافظت نشده از اورژانسی استفاده کردم،امروز ۲ اسفند دوباره لکه بینی و یکم خونریزی دارم
    آیا این دوره قاعدگی این ماه هست و میتوانم از این ماه قرص ال دی استفاده کنم یا باید دوره قاعدگی به حالت عادی برگردد؟

    1. سلام باید اول خون ریزی همیشگی خود را داشته باشید بعد از شب پنجم قاعدگی شروع به مصرف قرص جلوگیری کنید.

  249. باسلام
    من دوروز بعد از پریودی رابطه پر خطر داشتم وو قبل از اینکه ۲۴ساعت از رابطم بگذره دوتا قرص اورژانسی یکجا خوردم الان ۴روز میگذره دوباره خونریزی حالت خون اب شدم و انگار ۶روز از پریودی قبلیم گذشته آیا این طبیعی و از اثرات قرص میباشه؟و احتمال بارداری هست؟

    1. سلام بله از عوارض مصرف قرص می باشد.

  250. سلام من دردوران نامزدی هستم ،رابطه جنسی مشکوک داشتم همون روز رابطمون قرص اورژانسی مصرف کردم بااینکه شوهرم میگه من منی رو بیرون ریختم ،روز دوم یکی دیگشو خوردم یه هفته بعدازقرص یعنی همان ۲۹دی خونریزی نه اونچنان شدید گرفتم ۹روز تموم کردم ،،،،،بعد از پریودیم یه هفته لکه بینی گرفتم الان حالت تهوع دارم خانم دکتر این خونریزی پریود محسوب میشه ؟یعنی من باردارنیستم،خانم دکتر توروخداجواب بدین خیلی نگرانم

  251. سلام من ۱۲روز پیش با همسرم یه ارتیاط مشکوک داشتیم و همسر پیشابش اومد الان یک روز هست که من از وقت پریودم گذشته خیلی استرس دارم آیا احتمال حاملگی هست

    1. سلام اگر تا یک هفته دیگر پریود نشدید آن وقت تست بارداری انجام بدهید.

  252. سلام من ۱۲روز پیش با همسرم یه ارتیاط مشکوک داشتیم و همسر پیشابش اومد الان یک روز هست که من از وقت پریودم گذشته خیلی استرس دارم آیا احتمال حاملگی هست

  253. سلام خسته نباشید من ابان ماه قرص لونوژسترول خوردم.بعداز ۲هفته پریود شدم.بعداز ان رابطه بدون جلوگیری داشتم.از اخر دی ماه لکه بینی داشتم و پریود دوم از اخر بهمن شروع و تا الان ۱۵روزه ادامه داره..آیا طبیعیه؟مشکل چیست؟چطوری خوب بشم؟

  254. سلام خسته نباشيد من روز ٢٠بهمن كه روز ١٢پريوديم بود نزديكي داشته و قرص لونژيل مصرف كردم روز ٢٦بهمن پريود شدم الان ١٣اسفند هست من كي بايد پريود بشم خواهش مي كنم جواب بدين الان من كي پريود بشم ٢٦اسفند يا ٨اسفند
    لطفا جواب بدين دارم از استرس مي ميرم

    1. سلام باید آخرین خون ریزی خود را ملاک قرار دهید یعنی اواخر اسفند ماه .

  255. با سلام من ۱۶ بهمن اخرین روز پریودیم بود بعد از رابطه مشکوک ۴ قرص ال دی خوردم دوباره ساعت ۷ صب دوتا قرص اورژانسی خوردم بعد از ۱۲ ساعت از اولین ال دی دوباره ۴ عدد قرص ال دی خوردم الان ۱۰ اسفند باید پریود میشدم نشدم البته چند روز پیش نزدیک ظهر بی بی چک زدم منفی بود به نظرتون مشکل چیه دوباره ازمایش بدم

    1. سلام مشکل شما از عوارض مصرف قرص اورژانسی است.

  256. سلام. من شش آبان بعد از اتمام پریود و داشتن رابطه قرص اورژانسی قرص خوردم. دو هفته بعد لکه بینی داشتم. ماه آذر پریود نشدم. دی ماه پریود شدم. اما بهمن ماه پریود نشدم. این ماه هم هنوز پریود نشدم. لطفا راهنمایی کنید

    1. سلام بهتر است تست بارداری انجام بدهید.

  257. سلام وقت بخیر
    دیروز ١٢/١٤ به فاصله نیم ساعت بعد از رابطه محافظت نشده كه بدون کنترل ریخته شد داخل واژن دو تا قرص لونژيل مصرف کردم زمان پریودیمم تقريبااخر هر ماه هستش ، باز هم لازمه که خوردن قرص اورژانسیو ادامه بدم یا باید تا ١٤ روز صبر کنم؟
    ممنون میشم راهنماییم کنین.

    1. سلام مصرف قرص اورژانسی ادامه دار نیست تا سه هفته بعد از مصرف قرص اورژانسی زمان دارید تا پریود شوید.

  258. من دقیقا یکبار رابطه مشکوک داشتم و بعد از ۱ ساعت قرص اورژانسی مصرف کردم و بعد از ۶ روز پریود شدم اولین بار بود که قرص اورژانسی مصرف میکردم اما بعد از دوهفته دوباره رابطه مشکوک داشتم و یک ساعت بعد در همان روز ۲ قرص اورژانسی مصرف کردم و ۲۴ ساعت بعدش هم دوباره ۲ تا دیگه!اما الان ۸ روز گذشته و پریود نشدم…احتمال بارداری هست؟

    1. اگر تا دو هفته دیگر پریود نشدید آن وقت تست بارداری انجام بدهید.

  259. سلام . ایا دومین پریودی بعد از مصرف قرص اورژانسی به تاخیر میفته ؟
    الان ۴۳ روز از خونریزی توسط قرص اورژانسی گذشتع و چرخه پریودی رخ نداده . احتمال بارداری هست ؟

    1. سلام برای اطمینان از تست بی بی چک استفاده کنید.

  260. سلام ببخشید من چهارشنبه هفته پیش رابطه داشتم و منی زیادی فک نمیکنم داخل رفته باشه ولی بعدش قرص اورژانسی خوردم ، امروز دوشنبه پاهام ضعف داره خون ریزی دارم من خیلی استرس دارم ، یعنی من پریود شدم

  261. سلام خسته نباشین سوالی داشتم از محضرتون
    ببخشین من ۲۰ اسفند با همسرم نزدیکی داشتم و ۲۱ قرص اورژانسی مصرف کردم درواقع ۲۱ام باید پریود میشدم ولی الان ۹ روز گذشته.درد زیر شکم دارم.ایا احتمال بارداری ممکنه باشه ممنونم از لطف تون

    1. سلام تا سه هفته بعد از مصرف قرص اورژانسی زمان دارید تا پریود شوید.

  262. سلام خسته نباشین سوالی داشتم از محضرتون
    ببخشین من ۲۰ اسفند با همسرم نزدیکی داشتم و ۲۱ قرص اورژانسی مصرف کردم درواقع ۲۱ام باید پریود میشدم ولی الان ۹ روز گذشته.درد زیر شکم دارم.ایا احتمال بارداری ممکنه باشه ممنونم از لطف تون

  263. سلام.وقتتون بخیر.من دو روز بعداز اتمام پریودی رابطه مشکوک داشتم.با فاصله دو سه ساعت قرص اورژانسی خوردم.بعداز سه روز خونریزی داشتم.الان ۹ روزه هنوز خونریزیم قطع نشده.علتش چیه؟

    1. سلام از عوارض مصرف قرص اورژانسی است.

  264. سلام
    من با شوهرم رابطه محافظت نشده داشتم به فاصله نيم ساعت ٢ تا قرص لونژيل خوردم ١٤ ماه قبل كه خوردم ٢٣ پريود شدم تقريبا شديد بود اما الان حالت تهوع دارم ممكنه هنوز از عوارض قرص باشه؟! يا ازمايش بارداري بدم ؟! و اينكه معدم كمي درد همراه با سنگيني داره ؛(
    ممنون ميشم راهنمايي كنين .

    1. سلام اگر بعد از مصرف قرص اورژانسی به خون ریزی افتاده اید خیر نیاز نیست.

  265. سلام. من ۸اسفند قرص اورژانسی خوردم، دهم پریود شدم با خونریزی زیاد تا ۵ام فروردین طول کشید آخراش به صورت لکه بینی بود.۷ام رابطه داشتم. میخوام بدونم پریود بعدیم باید چه تاریخی باشه. اگه طبق ۲۸روز اگه باشه که باید چند روز بعدش میشدم که هنوز نشدم. میخوام بدونم چه تاریخی باید منتظر باشم بموقع باردار نباشم.

    1. سلام باید آخرین خون ریزی خود را ملاک قرار دهید.

  266. سلام من دوروز بعد از اتمام پریودی رابطه محافظت نشده داشتم قرص اورژانسی خوردم بعد از یک هفته دلدرد و خوردن چای زیره پریودی شدید داشتم در ۵پاک شدم ودقیقا ۲فروردین پریود شدم و با شدت کمتری نسبت به سری پیش ‌ با توجه به اینکه کیست دارم و پریودی نا منظم قرص سیپرترون کامپاند از شب ۵پریودی دوم مصرف میکنم یک چند روزی هست احساس خفگی در گلو یا حالت تهوع دارم صبح ها امرپز بی بی چک زدم یک مقدار مشکوک‌بود. با توجه به دوبار پریودی ومصرف قرص ها احتمال دارد نتیجه بی بی چک اشتباه باشد بخدا خیلی استرس دارم تو رو خدا. جواب بدید چون در پیام اول روز پریودی اشتباه گفتم دوباره فرستادم

    1. سلام از عوارض مصرف قرص های هورمونی است.

  267. باسلام…
    من ۱۹هرماه موعد پریودم بوده ۱۱فروردین قرص اورژانسی مصرف کردم الان باید پریود میشدم ک هنوز نشدم ولی دردشو دارم میخواستم بدونم کی پریود میشم؟زمان پریودم کی مثل قبلا تنظیم و به موقع میشه؟

    1. سلام تا سه هفته بعد از مصرف قرص اورژانسی زمان دارید تا پریود شوید.

  268. سلام خسته نباشید من و همسرم ۶روز پیش دخول داشتیم و چون در همسرم زود انزالی رخ داد به این رابطه مشکوکم ولی همسرم میگ مطمئنم منی وارد واژن نشده و من ۴ روز بعد از رابطه قرص اورژانسی با دوز ۱.۵ خوردم و بعد لکه بینی داشتم البته قبل از استفاده از این قرص و بعد از رابطه لکه بینی داشتم و میخاستم ک بدونم باردارم یا ن

    1. سلام تا سه هفته بعد از مصرف قرص اورژانسی زمان دارید تا پریود شوید با توجه به عوارض مصرف این قرص بهتر است بی جهت از این قرص استفاده نشود.

  269. سلام خسته نباشین خانوم دکتر مصرف قرص اورژانسی باعث بوی بد پریود میشه آیا یا مشکل چیز دیگه است؟!من این بوی نامطبوع رو در روز دوم پریود متوجهش شدمولی شدید و زننده نیست.ممکنه عفونت رحم باشه؟

    1. سلام اگر بعد از پاک شدن ترشحات بدبو و رنگی و یا سوزش و خارش داشتید باید برای معاینه به پزشک مراجعه نمایید.

  270. سلام من دردوره قبل قاعدگیم قرص اورژانسی خودم وبعد از دوهفته مریض شدم والان حدود سی سه چهار روز از اخرین قاعدگیم میگزره می خواستم ببینم چرااینجوری شده(نامنظم)

    1. سلام می تواند از عوارض مصرف قرص اورژانسی باشد.

  271. سلام خسته نباشید
    من روز ۲۱ ام سیکلم رابطه محافظت نشده داشتم که دو قرص اورژانسی لونژیل رو نیم ساعت بعد مصرف کردم و الان عوارض دارو خودشو نشون میده و اینکه این نبض تخمدان چپ برام غیر طبیعیه و شدیدا هر دو تخمدانم تیر میکشن و ول میکنن احتمال بارداریم وجود داره؟؟ در ضمن دوره سیکل من ۲۸/۲۹ روزه هست

  272. سلام و خسته نباشید. ۶ فروردین پریود شدم و ۱۲فروردین رابطه پرخطرداشتم ۱۴ فروردین لوو ۱٫۵ دوتا خوردم بعد ۴۶ ساعت. ۲۰ فرودین پریود شدم و ۲۳ تموم شد. متاسفانه ۲۷ کاندوم پاره شد و اجبارا ۴۴ ساعت بعد ۱ عدد لوو ۱٫۵ خوردم. الان چه تاریخی باید پریود بشم چون تو یک ماه دوبار خوردم. خیلی استرس دارم. الان ۶ اردیبهشت و پری نشدم. چندروزبعدازدومین مصرف باید پری بشم؟ ایا احتمال خطرهست؟
    باید ازمایش بدم؟ خون یا ببیبی؟ لطفا سریعتر پاسخم رو بدید. استرس دیونم کرده. دل کمردرد پری دارم ولی هنوز نشدم. مرسی که جواب میدید.

    1. سلام تا سه هفته بعد از مصرف قرص اورژانسی زمان دارید تا پریود شوید.

  273. سلام من بهتون بالاهم پیام دادم الان چهل روز شداما مریض نشدم احتمال بارداری هست بی بی چک هم زدم منفی میزنه

    1. سلام احتمال بارداری ضعیف است.

  274. سلام خسته نباشید پریودیم ۶ فروردین هس بعد پریودیم تو همون ماه ۲۷ رابطه بدون جلوگیری داشتم بعد رابطه سریعا ۴تا قرص ال دی خوردم و ۱۲ ساعت بعد دوتا قرص اورژانسی اوسیز ۷۵ خوردم …الان ۸ اردیبهشته منم هنوز پریود نشدم و ۱۳ روز از مصرف قرصا میگذره و هیچ خونریزی نداشتم ایا باردارم ؟ در ضمن قبل از ۲۷ یبار دیگه قرص ال دی مصرف کردم هر ۱۲ ساعت ۲ تا ..دوبار مصرف کردم .الان هنوز پریود نشدم میخواسم بدونم باردارم ؟ لطفا جواب سوالمو بدید ممنون

    1. سلام اگر تا سه هفته بعد از مصرف قرص اورژانسی پریود نشدید آن وقت تست بارداری انجام بدهید.

  275. من مشكل تيروييد دارم 
    كيست تخمدان و تنبلي تخمدان
    براي منظم شدن دكتر به من دوفاستون داد شبي دو عدد ٥ شب تا اين قرص شب قبل تموم شد من رابطه جنسي داشتم و اب مني وارد واژن شد
    و من بعد دوساعت سري قرص اوژانسي خوردم اين ٨ روز از اين داستان ميگزره
    ايا احتمال بارداري هست؟؟

    1. تا سه هفته بعد از مصرف قرص اورژانسی زمان دارید تا پریود شوید اگر قصد بارداری ندارید بهتر است به جای قرص دوفاستون از قرص های جلوگیری استفاده کنید تا هم پریود شما منظم شده و هم روش جلوگیری محسوب می شود.

  276. سلام من۲۱فروردین پریودم تمومشد و۲۴فروردین باهمسرم نزدیکی داشتم شک داشتم منی ریخته روواژن یانه ۴۸ساعت بعد۲قرشHdو۱۲ساعتبعد ۲قرص دیگرخوردم ۲اردیبهشت پریودشدم تا۷روزخون بودولی ازاون به بعدتاالان لکه های قهوه ای میخاستم ببینم باید به دکترمراجعه کنم

    1. سلام مشکل شما از عوارض مصرف قرص اورژانسی است برای منظم شدن پریود خود باید تحت نظر پزشک دارو مصرف کنید .

  277. سلام من یکشنبه نزدیکی داشتم فقط چند بار پیشاب داخل خالی شد سه ساعت بد نزدیکی قرص لووسیز خوردم با امروز میشه ۴ روز که گذشته در اصل امروز باید پریود میشدم خیلی میترسم راهنمایم کنید لطفا

    1. سلام تا سه هفته بعد از مصرف قرص اورژانسی زمان دارید تا پریود شوید.

  278. سلام.من این ماه دو بار قرص لوونورژسترل مصرف کردم.این ماه ۱۰ روز زودتر پریود شدم.الان دو روز از پریودیم میگذره ولی خونریزیم خیلی کمه اصلا شبیه ماه های قبل نیست فقط لکه بینی دارم.این از عوارض قرصه؟؟؟
    احتمال داره باردار باشم یا این مقدار لکه بینی نشونه اینه که باردار نیستم؟؟؟؟

    1. سلام می تواند از عوارض مصرف قرص اورژانسی باشد اما بهتر است برای اطمینان از تست بی بی چک استفاده کنید.

  279. سلام خسته نباشید من تقریبا یک ماه پیش با نامزدم رابطه داشتم و بعد از رابطه از قرص اورژانسی استفاده کردم. چندروز بعد پریود شدم عادت ماهانه من همیشه ۷ روز است ۸روز بعد از پریود اول دوباره پریود شدم و اینبار ۴روز طول کشید و حالا که ۱۴ روز گذشته امروز باز خونریزی کردم و پریود شدم البته با خونریزی کم. هربار هم با کمر درد همراهه. ممنون میشم علتش رو بگید مرسی

    1. سلام از عوارض مصرف قرص اورژانسی است.

  280. سلام و وقت بخیر،
    همسر من فروردین قرص اورژانسی مصرف کردن و فروردین با حدود ۱۰ روز تاخیر پریود شدن،
    اردیبهشت ماه هم نزدیک انجام دادیم ولی هیچ آب منی وارد بدن ایشون نشدن و از این قضیه کاملا مطمین هستیم،
    ولی ایشون هنوز پریود نشدن،
    این رو هم بگم که ۵-۶ روز بعد از آخرین رابطه ایشون بی بی چک زدن که اونم منفی بود،
    این موارد بالا میتونه از عوارض همون قرص باشه؟

    1. سلام بله می تواند از عوارض مصرف قرص اورژانسی باشد.

  281. [email protected]
    سلام من ۲۲ فروردین یه رابطه خیلی سطحی درحد چند دقیقه داشتم بدون دخول و و بخاطر ترس از پیشاب اچ دی مصرف کردم هفته بعدش پریود شدم و بعد اون حدود ۱۰-۱۲روز بعدش هم پریود شدم اما الان ک خرداده هنوز نشدم بنظرتون باید چبکاردکنم خانوم دکتر خیلی نگرانم

    1. سلام مشکل شما می تواند از عوارض مصرف قرص اورژانسی باشد.

  282. سلام.من پریودم ۴ ام هر ماه بود ۳ روز قبل از پریودم قرص اورژانسی مصرف کرم و پریودم به تعویق افتاد و ۱۲ روز بعد از زمان طیبعی پریود شدم یعنی ۱۶ ام میخواستم بدونم پریود بعدیم چه زمانی باید باشه؟ باید ۴ ام منتظر باشم یا ۱۶ ام ؟ ایا ۱۲ روز تاخیر در پریود بعد از مصرف قرص اورژانسی طبیعی؟

  283. سلام خانم دکتر عزیز
    من بعدتموم شدن پریوذم رابطه داشتم ک بلافاصله قرص خوردم و پنج روز‌بعد ب مدت ۲/۳ روز خونریزی داشتم الان ک تقریبا وقت پریودمه حالتشو دارم اما نشدم هنوز جای نگرانی هست یا طبیعیه؟ لطفا پاسخ بدین استرس دارم

    1. سلام بله طبیعی است.

  284. سلام من یکبار با نامزدم رابطه بدون دخول داشتم و قرص اورژانسی خوردم . اولین پریودم بعد از قرص اورزانسی دو روز زودتر شد.توی هجدهمین روز از شروع قاعدگی باز نزدیکی بدون دخول داشتم پرده هم دارم .الان پریودم ۳ روز عقب افتاده آیا ممکنه از پیشاب باردار شده باشم.خواهش میکنم جواب بدید?

    1. سلام احتمال بارداری ضعیف است.

  285. سلام وقت بخیر
    من با نامزدم ۵۴ روز پیش رابطه لاپایی داشتم
    و منی بیرون تخلیه شد
    ولی چون من میترسیدم قرص دو تایی اوژانسی گرفتم
    ولی به اصرار نامزدم فقط یکی شو مصرف کردم
    و پریود شدنم ۴ روز عقب افتاد.و دوره پریودی هم ۱ روز کمتر شد و خونریزی مثل همیشه نبود، یعنی ضعیف بود.
    الان ۱۰ روز از پریود شدنم گذشته! چیکار کنم؟ احتمال بارداری پس از این همه روز هست؟
    و در ضمن یکم تهوع دارم.
    لطفا راهنمایی کنید.ممنون

  286. سلام بعد از یک رابطه پرخطر دو تا از قرص اورژانسی رو خوردم البته ۳ روز تا پریودیم بیشتر نمونه بود
    ولی بعدش متوجه شدم که تاریخ انقضا اون ۰۷ ۲۰۱۹ نوشته و سه روز تا پایان ماه ۶ مونده بودش
    الان ۵ روز از روزی که قرص خوردم میگذره ولی پریود نشدم؟
    احتمال سالم بودن قرص با این تاریخ انقضا وجود داره؟ و چرا من که پریودیم نزدیک بود الان بعد از پنج روز نشدم

    1. سلام تا سه هفته بعد از مصرف قرص اورژانسی زمان دارید تا پریود شوید.

  287. سلام خسته نباشین من ۲۰ اردیبهشت همون روز پاکی از قرص اورژانسی استفاده کردم و ۱۰ روز بعد در تاریخ ۳۱ اردیبهشت خونریزی به مدت ۵ روز داشتم
    الان باید ۳۱ خرداد پریود میشدم(البته به دلیل تنبلی تخمدان پریود منظم ندارم)الان ۱۰ روز به تاخیر افتاده ولی علایم پریود مثل جوش و تیر کشیدن تخمدان رو دارم
    دلیل چیه ؟عوارض قرص یا امکان بارداری؟

    1. سلام مشکل شما می تواند از عوارض مصرف قرص اورژانسی باشد.

  288. با سلام. من ماه قبل بعد ازاینکه پریودیم تموم شد با همسرم رابطه داشتم و به دلیل اینکه منی رو در نواحی واژنم حس کردم بعد از اینکه سریع پاک کردم اما روز بعد قرق اورژانسی دوتا همزمان خوردم و بعد از دوهفته پریود شدم در همون ماه مجددا. اما الان که تیرماه هست بااینکه دهم طبق هرماه باید پریود میشدم اینطور نشده. میشع کمکم کنین

    1. سلام می تواند از عوارض مصرف قرص اورژانسی باشد تا یک هفته دیگر برای پریود شدن زمان دارید.

  289. سلام وقت بخیر.زمان پریودی من۵ام برج هستش و بخاطر ترس از بارداری از برج پیش تا الان ۴ت ا قرص اورژانسی مصرف کردم و این برج پنج روز جلو تر پریود شدم چن روز بعد پاک شدنم بعد نزدیکی مجدد یکی دیگع اورژانسی خوردم و الان پنج روز میگذره مجدد پریود شدم بخاطر عوارض دارویه؟

    1. سلام از عوارض مصرف قرص اورژانسی است.

  290. سلام خسته نباشید من ماه اردیبهشت قرص اورژانسی استفاده کردم و بعد از۲۰روز پریود شدم و ماه فرودین هم استفاده کرده بودم از قرص اورژانسی و ب موقع پریود شدم .. و من ۲۷خرداو ی رابطه داشتم که منی بیرون خالی شد ولی خب پیشاب نمیدونم اومده بود یا نه و من دیگه قرص نخوردم ..دوره های منم ۳۶روزس .. و طبق اخرین پریودی ماه پیشم باید ۸تیر پریود میشدم که نشدم و امروز۵روزه عقب افتاده و دوبارم بی بی چک استفاده کردم منفی بوده // ممکنه ک بخاطر قرص من قاعدگیم بهم خورده باشه یا باردارم ؟؟ و سینه هام گاهی درد میکنه ترشحم دارم

    1. سلام احتمال بارداری ضعیف است.

  291. سلام من روز ۲۸ موقع پریودیم بود پریود نشدم در روز ۲۹یعنی روز بعد رابطه پر خطر داشتم بعد از یک ساعت قرص اورژانسی خوردم ایا باعث میشه دیگه تا ۱۴ روز دیگه پریود نشم یا چون موقع پریودیم هست تاثیر نمیگذاره؟

  292. سلام من ۲۸ خواستم پریود بشم نشدم در روز بعد یعنی روز ۲۹ یه رابطه پر خطر داشتم و قرص اورژانسی مصرف کرد ایا پریودیم رو عقب میندازه چون زمان پریودیم هست تاثیر میذاره یا نه ممنون و اینکه من ۲۸ خواستم بشم و ۲۹ نشدم احتمال بارداری هست

    1. سلام با توجه به شرح حال شما اگر تا ۱۵ روز آینده پریود نشدید آن وقت باید تست بارداری انجام بدهید.

  293. سلام وقت بخیر توروخدا جوابمو بدین.من باکره ام ۲۸ خرداد پریود شدم ۶ تیر بانامزدم رابطه بدون دخول داشتم حس میکنم منی روی دهانه واژنم ربخت سریع خودم با اب ومایع شستم ۷ساعت بعد دوتا قرص اورژانسی باهم ۷۵درصد استفاده کردم و۱۲ تا۱۶ تیر خون ریزی در حد کم بود مثل پریودای قبلیم نبود بااینکه پریود منظم دارم هرماه چند روزمیاد جلو امروز۳ تیر هست درد شکم دارم ۱تیر یه لکه داشتم پریود نشدم ایا خونریزی ۱۲ تیر پریودی بوده؟کی باید پریود شم خیلی نگرانم توروخدا جواب بدین

  294. سلام توروخدا جواب بدین دارم واقعا سکته میکنم من ۲۸ خرداد پریود شدم ۶تیر تیر بانامزدم رابطه مقعدی داشتم حس میکنم موقع خارج شدن ازاب ایشون رو دهانه واژنم ریخت سریع خودم شستم ۷ساعت بعد دوتا قرص اورژانسی ۷۵ باهم خوردم ۱۲تا۱۶تیرخون ریزی داشتم ولی سبک.۲۷.۲۹تیر لک داشتم دوباره۱ تیر دل درد دارم خبری از پریودی نیست ایا ۱۲تا۱۶ تیر پریودی بوده؟باید کی پریود شم؟

    1. سلام تا تاریخ ۱۲ مرداد زمان دارید .

  295. سلام من ماه پیش از قرص اورژانسی مصرف کردم و ۱۰ روز بعد پریود شدم یعنی ۲۴ ام .بعد از ان باز هم رابطه داشتم اما بدون دخول و حتی منی اما اگر دست به منی اغشته باشه و تمیز شده باشه احتمال بارداری وجود دارد چون هنوز پریود نشدم و یک ماهاز اخرین پریودم گذشته

  296. سلام ممنون میشم جواب بدین حتما.من ۲۰ ماه پیش پریودیم تموم شد و شبش رابطه بدون دخول داشتم و باکره هستم اما بابت پیشاب نگران بودمو فرداش یه لونژیل و ۱۲ ساعت بعد یکی دیگه خوردم.دو روز بعد به مدت ۴ روز پریود شدم با شدت کم.ولی همیشه تا نهایت ۲۰ هرماه پریود میشدم اما هنوز نشدم..احتمال بارداری هست؟چند روز بعد از پریودی بعد از قرص باید مریود بشم؟

    1. سلام یک سیکل قاعدگی زمان میبرد تا پریود بعدی شما شروع شود .

  297. سلام وقتتون بخیر من تاریخ پریود اصلیم ۱ تیر بوده و چند روز بعدش مجبور به استفاده از قرص اورژانسی شدم که ۱۸ تیر بمدت یک هفته پریود شدم ولی از اونموقع تا به الان دیگه پریود نشدم و تست بارداری هم دادم منفی بود ، امکان بارداری هست ایا؟؟؟

    1. سلام خیر احتمال بارداری ضعیف است .

  298. سلام وقتتون بخیر من تاریخ پریودم ۱ تیر بود و چند روز بعدش مجبور به استفاده از قرص اورژانسی شدم و ۱۸ تیر مجدد پریود شدم ولی از اونموقع تا الان پریود نشدم دیگه احتمال بارداری هست یا خیر؟؟؟؟

    1. سلام بهتر است برای اطمینان از تست بی بی چک استفاده کنید.

  299. سلام وقت بخیر تاریخ پریودم ۱۲ مردادبود بعد از اینکه قرص اورژانسی استفاده کردم ۲۹مرداد به مدت ۳ روز همش لکه بینی داشتم هنوز پریود نشدم در ضمن ۲۰ شهریور تست دادم منفی بود آیا مربوط به قرص اورژانسیه؟؟

    1. سلام بله از عوارض مصرف قرص اورژانسی است .

  300. سلام من ۶ شهریور پریود شدم به مدت ۷ روز
    ۳ روز مونده بود به پریودی بعدیم بخاطر رابطه با نامزدم قرص اورژانسی ۱/۵مصرف کردم الان که ۲ روز از تاریخ پریودیم گذشته هنوز پریود نشدم
    ممکن حامله باشم؟

    1. سلام اگر تا سه هفته بعد از مصرف قرص اورژانسی پریود نشدید آن وقت تست بارداری انجام بدهید.

  301. سلام ٢٢سالمه…پريودم ١٣هر ماه بوده مه ماه پيش از قرص اچ دي به صورت اورژانسي استفاده كردم و پريود شدم اما سيكلم ٢٠ روزه شد(يعني ٣ام پريود شدم)
    دو هفته پيش رابطه بدون دخول داشتم و باكره ام و احتمال دادم شايد پيشاب به واژنم برخورد كرده و باز هم قرص تنسي مصرف كردم و پريود نشدم ٩روز بعد هم يه رابطه با شرايط قبل داشتم و قرص تنسي خوردم و از خوردن قرص اول ١٤روز ميگذره و از تايم پريودم حدود ٥روز ميگذره و پريود نشدم.ايا احتمال بارداري هست؟يا بخاطر دوز بالاي داروهاست؟
    لطفا جواب بديد??

    1. سلام اگر تا یک هفته دیگر پریود نشدید آن وقت باید پیگیری نمایید.

  302. سلام من ۳.۴ روز مونده بود ب پریودم قرص اورژانسی مصرف کردم بعد از ۶ روز هنوز پریود نشدم جواب بیبی چک هم منفی بود باید چیکار کنم؟

    1. سلام اگر تا ۲ هفته دیگر پریود نشدید آن وقت تست بارداری انجام بدهید.

  303. سلام، من ماه گذشته ۱۳شهریور قرص اورژانسی خوردم
    ۲۵ام پریود شدم ولی تا الان که ۲۰مهر پریدید من تموم نشده هرروز لک قهوه ای میبینم تاحدی ولش زیاده
    نگران کننده است؟یا عوارض قرص است؟

  304. سلام خسته نباشید
    پریودهای من منظم بود تقریبا و دوره هام بین ۲۹ تا ۲۷ روز متغیر بود.. من ماه گذشته سر تاریخم ۶ام پریود شدم و ۱۹ ام با همسرم رابطه داشتم که ال دی رو به صورت اورژانس مصرف کردم و خیلی هم تهوع داد و اذیتم کرد.. دوباره تو همون ماه ۲۴ام پریود شدم (دو بار در یک ماه).. و روز آخر پریودم باز با همسرم ارتباط داشتم که چون صبحش هنوز لک بینی داشتم و همسرمم داخل نریخت دیگه قرص نخوردم .. بعد از اون هم با کاندوم ارتباط داشتیم تادیشب که شد تاریخ ۲۱ام و ارتباط داشتیم و باز هم منی داخل ریخته نشد.. الان طبق پریود آخرم من امروز ۲۲ام باید پریود میشدم که نشدم و تست بارداری هم دادم و جوابش نیومده.. میخوام ببینم چقدر احتمال بارداری هست و ممکنه به خاطر مصرف ال دی باشه تاخیر این ماه هم؟

    ممنون میشم از نگرانی نجاتم بدین انقدر استرس دارم که فکر میکنم همون هم باعث تاخیرش بشه.
    خیلی ممنونم

    1. سلام بله مصرف قرص می تواند تاثیر بگذارد اما باید صبر کنید تا جواب آزمایش خون شما آماده شود .

  305. سلام خسته نباشیم
    من قرص اورژانسی استفاده کردم پریود که شدم ، الان که یک ماه از پریودیم میگذره هنوز خون ریزیم تموم نشده لک میبینم
    خطرناکه یا اثرات قرص؟

    1. سلام مشکل شما از عوارض مصرف قرص اورژانسی است .

  306. سلام خسته نباشید من پریودام معمولا منظم بود و دوره هام ۲۷ تا ۲۹ روزه.. ماه پیش ۱۸ام مجبور به مصرف ال دی طبق دستور به صورت اورژانسی شدم و پنج روز بعد یعنی ۲۴ام پریود شدم (برای دومین بار در ماه) و مثل همیشه ۸ روزه و با همون میزان همیشه.. آخرین روز عادت ماهانه م با همسرم مجدد ارتباط داشتیم ولی چون انزال داخل صورت نگرفت دیگه قرص مصرف نکردم.. بعد از اون هم ارتباطامون با کاندوم و محافظت شده بود تا ۲۱ام مهر که چون میدونستم ۲۴ ماه پیش پریود شدم مبنا رو بر ۲۲ام گذاشتم و باز ارتباط داشتیم اما باز هم انزال داخل نبود و به صورت طبیعی پیشگیری کردیم.. حالا هنوز تا این تاریخ پریود نشدم و نگرانم علت تعویق بخاطر مصرف قرص اورژانس در ماه پیش بوده؟ لطفا راهنماییم کنید

    1. سلام بله می تواند از عوارض مصرف قرص اورژانسی باشد تا یک هفته دیگر برای پریود شدن زمان دارید.

  307. سلام من بعداچندبارنزدیکی دوبارازقرص اورژانسی استفاده کردم ده روز بعد پریود شدم یعنی بیستم برج۶پریودشدم ولی الان۲۷برج۷شده وپریودنشدم چندبارتست دادم منفی بود احتمال بارداری هست یا ازعلایم قرص های اورژانسیه

    1. سلام احتمال بارداری ضعیف است.

  308. سلام من بعدازچندبارنزدیکی دوبارازقرص اورژانسی استفاده کردم ده روز بعد پریود شدم یعنی بیستم برج۶پریودشدم ولی الان۲۷برج۷شده وپریودنشدم چندبارتست دادم منفی بود احتمال بارداری هست یا ازعلایم قرص های اورژانسیه

  309. سلام من بعد نزدیکی ک داشتم قرص اورژانسی مصرف کردم ۴مهر پریود شدم به مدت ۳روز …بعد دوباره ۱۲مهر قرص اورژانسی مصرف کردم و الان ۲۸دمهر شده ولی پریود نشدم ؟ احتمال داره باردار باشم ؟ یا تا ۴دی پریود میشم باید صبر کنم؟؟

    1. سلام بله باید صبر کنید.

  310. سلام من ۱ ماه قبل تاریخ پریودیم بوده بعد ازرابطه قرص اورژانسی مصرف کردم ۱۷ پریودشدم الان که نهم هست من هنوز پریود نشدم و هفت روزه لکه قهوه ای به مفدار کم دارم خارشی یا بویی هم ندارد علت تاخیر در پریودیم چی هست؟ازعوارض قرصه؟و آیا چه تاریخی باید پریود بشم؟

    1. سلام باید آخرین پریود خود را ملاک قرار دهید.

  311. سلام خونریزی ب مدت ۵ روز بعد قزص اورژانسی و یو روز لکه بینی بارداریو رد میکنه یانه؟

    1. سلام داشتن خون ریزی شدید بله رد می کند موفق باشید.

  312. سلام خونریزی بعد قرص اورژانسی نشونه عدم بارداریه؟ب مدت ۵ روز خونریزی کامل

  313. سلام من ۱۴ هم دوماه قبل با نامزدم رابطه سطحی داشتیم اما به خاطر ترس از پیش آب دوتا قرص تنسی یکیشو سه ساعت بعد یکیشم دوازده ساعت بعدش خوردم البته ماه قبلشم به همین شکل از قرص تنسی استفاده کرده بودم که روز ۲۵ ام شهریور پریود شدم که سه روز طول کشید پریودمن منظم بود باید ۲۵ ام مهر پریود میشدم اما الان ۱۷ روز پریودم میگذره اما نشدم چند روز قبلم از بیبی چک استفاده کردم منفی بود به خاطر عوارض مصرف قرص اورژانسیه که پریودم طول میکشه

    1. سلام بله می تواند از عوارض مصرف قرص اورژانسی باشد .

  314. سلام ماه پیش قرص لونژیل مصرف کردم و سر تاریخ پریود شدم اما این ماه دو روز عقب افتاده ازمایش خون بارداری دادم و منفی بود. آیا از عوارض قرص اورژانسی هست؟

    1. سلام مشکل شما از عوارض مصرف قرص اورژانسی است .

  315. سلام من قرص اوژانسی خوردم دو هفته می شه که پریود نشودم چ کار کنم

    1. سلام اگر تا یک هفته دیگر پریود نشدید آن وقت باید پیگیری نمایید.

  316. سلام.من ابلن ماه ۲۲پریود شدم.۱۵اذر با همسرم رابطه داشتم تو همون تاریخ لکه بینی هم و یه مقدار لخته خون داشتم فکر میکردم مربوط به پریودی از طرفی توی اون رابطه که بدون دخول بود کاندوم پاره شد منم تقریبا هشت ساعت بعد دوتا قرص اووسیز خوردم اون لکه بینی قطع شد و تا امروز۲۰پریود نشدم میخواستم بدونم احتمال بارداری چقدره

    1. سلام تا سه هفته بعد از مصرف قرص اورژانسی زمان دارید تا پریود شوید.

  317. سلام، من یک ماه و نیم پیش حدودا قرص اووسیز استفاده کردم؛ دو تا رو همزمان به گفته‌ی دکتر داروخونه؛ بعد از چند روز پریود شدم؛ طبیعی مثل قبلا، با توجه به این‌که مبنای پریودی رو باید اولین پریودی بعد از استفاده از قرص گذاشت؛ من باید ده روز پیش دوباره پریود می‌شدم اما تا امروز فقط گاهی درد زیر شکم یا علایم دیگری از پریودی مثل نفخ و گاهی ترشحات غیرخونی داشتم؛ نگرانم آیا احتمال بارداری هست یا مشکل چیز دیگریست؟

    1. سلام مشکل شما می تواند از عوارض مصرف قرص اورژانسی باشد .

  318. سلام وخسته نباشید من یک روز بعد از پریودم رابطه محافظت نداشته داشتم یعنی منی داخل ریخته شد وبعد من از قرص اورژانسی اووسیز استفاده کردم و یادم رفت ۱۲ ساعت بعد دومین قرص رو بخورم وقرص دوم رو ۲۶ ساعت بعد خوردم والان باید ۲۴ پریود میشدم که نشدم ۴روز گذشته چه کار کنم خیلی نگرانم یعنی باردارم یا عواض قرص هستش ویا قرص دوم رو دیرتر خوردم تور خدا جواب بدین

    1. سلام اگر تا ۳ هفته بعد از مصرف قرص اورژانسی اول، پریود نشدید آن وقت باید پیگیری نمایید.

  319. سلام من اوایل دی ماه ۲ قرص اچ دی خوردم جهت اورژانسی دوازده ساعت بعد فراموش کردم که دو قرص بعدی اچ دی رو مصرف کنم بجاش یک قرص اورژانسی ۱/۵ مصرف کردم و یازدهم ماه پریود شدم ، تا به امروز چندبار نزدیکی داشتم روش جلوگیری هم طبیعیه به حساب خودم باید ۹ بهمن پریود میشدم اما نشدم میخواستم ببینم عوارض قرص هاست یا احتمال بارداری هست؟؟

    1. سلام بله می تواند از عوارض مصرف قرص اورژانسی باشد.

  320. سلام خسته نباشید من ماه پیش رابطه داشتم و سریع یک دوقرص اورژانسی اوسیز مصرف کردم بعد ۱۰روز پریود شدم که سه روزه تموم شد .بعد از آن سه روز پریودی رابطه داشتم من منی داخل نشد ولی قرص مصرف نکردم ۱۲همین ماه باید پریود مFAZTیشدم اما نشدم الان ۸روز میگذرد به نظرتون ممکنه عوارض قرص باشد توروخدا جواب بدید بحث ابرو درمیان است

  321. مهتاب محمدی پاسخ

    سلام من ۲۳ساله هستم در تاریخ دوم بهمن ماه پریود شدم طبق روال همیشگی .درتاریخ هشتم بهمن قرص اوژانسی استفاده کرده و درتاریخ پونزده بهمن پریود شدم پریود بعدی درتاریخ ۲۳اسفند بوده و ازاون موقع تاالان که۱۷اردیبهشته پریود نشدم . سابقه کیست تخمدان ندارم وقبل ازمصرف قرص اوژانسی پریود منظم داشتم الان باید چیکارکنم تاپریود بشم الان ی ماه بیشتره پریود نشدم و ازمایش خون تشخیص بارداری دادم جواب منفی بوده .ازتاریخ هشتم بهمن دیگه نزدیکی نداشتم

  322. سلام توروخدا جواب بدید من قرار بود سه روز دیگه پریود بشم و رابطه داشتم و فردای همون روز ک رابطه داشتم پریود شدم و روز چهارم قرص اضطراری خوردم و ی عالمه زعفرون و دارچین تو این چن روز خوردم حالا ۹ روزه لکه بینی دارم بی بی چک استفاده کردم منفی بود آیا احتمال بارداری هست ؟؟ یا بارداری خارج از رحم

  323. سلام توروخدا جواب بدید قرار بود سه روز دیگه پریود بشم و شب رابطه داشتم و فردای همون روز پریود شدم ولی مثل همیشه نبود خیلیییییی کم بود روز چهارم قرص اضطراری خوردم و الان ۹ روزه لکه بینی دارم بی بی چک زدم منفی بود ایا احتمال بارداری هست؟؟؟یا بارداری خارج از رحم ؟؟

  324. سلام
    ببخشید
    من روز اخر قاعدگیم نزدیکی داشتم و دو روز بعد قرص خوردم…
    س روز بعد از خوردن قرص پریود شدم
    ی خردع سر درد و لکع بینی دارم
    میخوام بدونم چقد طول میکشه؟
    بعد قائدگیم دچار اختلال میشع یا ن؟
    امکانش هست ک این ماه پریود نشم؟!
    یا اگ بشم برمیگردم ب سیکل قبلیم یا ن زمانش تغییر میکنه؟!
    تورو خدا جواب بدین
    چون نامزدیم ابروم میرع….

  325. سلام خسته نباشیدممنون میشم پاسخ منوهم بدید
    من آخرین پریودم ۹تیربودوهیچوقت منظم نبوده منتظرپریودم درمردادبودم که نشدم ومیدونستم که باردارنیستم۲۵ مردادرابطه داشتم بطوراتفاقی منی واردبدنم شدهمون موقع قرص لوژیول۷۵خوردم ۱۲ساعت بعد دوباره خوردم بعدهفت روزخونریزی کمی داشتم که نمیدونم پریودی محسوب میشه یانه حالاازاون موقع حالم خیلی بده کمردردوحالت تهوع و بعضی موقع هم نبضایی زیرشکم حس میکنم الان چیکار کنم بیبی چک بزنم یاچی خواهش میکنم رهنماییم کنید

  326. سلام ببخشید من با نامزدم رابطع داشتم و ک نصفش با کاندوم بود و نصفش بی کاندوم و مایع منی کلا بیرون ریخته شد قبل ازینکه بیاد و اینکه من یک قرص۱/۵بلافاصله خوردم و یکیم دوازده ساعت بعدش و اینکه بلافاصله بعد رابطهم پریود شدم ولی باز برا اطمینان قرصارو خوردم و پریودم کلا قط شد و ۲۰شهرویر یعنی بعد از مصرف قرصا پریود شدم ی پریودی عادی و حتی یکم شدید تر ولی مهر پریود نشدم عوارض قرصاس؟ احتمال حاملگی هست؟ تورو خدا جواب بدین
    بغد از اون بار ک پریود شدم اصلا رابطه نداشتیم دیگه دوروز پیشم بیبی چک زدم منفی بود
    خواهش میکنم جواب بدین

  327. سلام
    من ۱۵ روز قبل رابطه داشتم ویه مقدارمنی داخل ریخته شددیروز میبایستی پریود میشدم ولی نشدم یک روز بعد این که پریود نشدم از قرص اورژانسی استفاده کردم
    ایا از حاملگی جلو گیری میکنه یا باردارم
    ممنون از لطف شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *