زایمان بدون درد و زایمان در آب رایگان در تهران!/ زایمان در کنار همسر

رییس بخش بلوک زایمان بیمارستان شهدای یافت آباد گفت: زایمان طبیعی بی درد و زایمان در آب در این مرکز درمانی رایگان انجام می شود.

زهرا خوب‌رو رییس بخش بلوک زایمان بیمارستان شهدای یافت آباد گفت:در این مرکز درمانی از این پس زایمان طبیعی بدون درد با استفاده از گاز مورد استفاده در این روش و زایمان در آب در اتاق های خصوص مجهز و با امکانات مدرن و پیشرفته به طور رایگان انجام می شود.

وی با اشاره به یکی از مزایای این اتاق های وی آی پی زایمان که در گذشته نبوده، گفت: یکی از اتفاقات خوب در این اتاق های خصوصی زایمان همراه بودن پدر در کنار مادر است. پدران می توانند در تمام طول زایمان کنار همسر خود بوده و در تسکین درد کمک کننده باشند.

خوب‌‌رو با بیان اینکه افتتاح این بخش به افزایش زایمان طبیعی کمک شایانی می کند، افزود: روزانه ۲۰۰ تا ۲۵۰ مورد زایمان طبیعی در این مرکزدرمانی واقع در منطقه محروم کشور انجام می شود که با افتتاح این اتاق های خصوصی کمک زیادی به افزایش زایمان طبیعی می شود.

رییس بخش بلوک زایمان بیمارستان شهدای یافت آباد با اشاره به ماما همراه اظهار داشت: برای هر اتاق خصوصی یک ماما همراه از ابتدا تا زمان زایمان در کنار خانم باردار برای کمک و نظارت بر وضعیت مادر نظر گرفته شده، علاوه بر این در هنگام زایمان یک ماما مسئولیت به دنیا آوردن جنین را به عهده دارد البته برای حضور ماما خصوصی از خارج مرکز نیاز به دستور و شرایط خاص است.

وی افزود: در این بخش در قالب اتاق های خصوصی زایمان ۲۰ ماما، ۹ متخصص زنان و ۳ متخصص اطفال فعالیت می کنند. 

۲۲آبان ۱۳۹۵

منبع خبر : باشگاه خبرنگاران جوان

اشتراک‌گذاری
یک نظر
  1. سلام خیلی کارخوب وجالبیه من خودم اززایمان طبیعی میترسم ولی چه فایده درشهرهای ماهمچنین چیزی وجودنداره چطورمیتونیم اونموقع به اون تجهیزات دست داشته باشیم لطفاراهنمایی کنین ،،،من ازمنطقه ازادماکو ،،،اذربایجان غربی هستم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *