دیدنی ها و تفریحات تایلند در سفر به این کشور زیبا!

جاذبه های گردشگری تایلند، علت مسافرت ایرانیان به تایلند، در تایلند چه میگذرد، شبای تایلند

خیابان چیان من

این خیابان در دو طرف مملو از فروشگاه ها، مراکز خرید و معابد و خرده فروشی هایی ست که بسیار مناسب گردش و خرید و پرسه زنی میباشد و از مهم ترین خیابان های پوکت میباشد .شب ها این خیابان که هوا رو به خنکی میرود پر از توریست و مردمانی میشود که برای هواخوری و تفریح شبانه به این مکان می آیند. در سرتاسر این خیابان پلیس ها حضور دارند برخی شب ها این خیابان چنان شلوغ میشود که پلیس خیابان را میبندد و دیگر اجازه ورود عابر را نمیدهد. یکی از تفریحات رایج در این خیابان که بسیار وسوسه انگیز نیز میباشد شکم گردی و خرید از دستفروشان و دکه های خیابانی میباشد که غذاهای متنوع و جدید را ارائه میدهد خوشبختانه قیمت این غذاها ارزان بوده و میتوان با کمی هزینه چند جر مزه ی متنوع و غذاهای خوشمزه را امتحان نمود.

همچنین در این خیابان میتوان به رستورانها هم که قیمت هایشان بالاتر است پیوست و در انجا از غذاهای سنتی تایلندی امتحان نمود و یا در رستورانهای بر خیابانی که میز و صندلی های خود را در پیاده رو قرار داده اند نشست و ضمن تماشای هیاهوی خیابان و جنب و وجوش شبانه غذاهای مورد علاقه تان را سفارش دهید. در این خیابان میتوان از دستفروشان خرید های خوبی کرد در کالاهای انها از لباس گرفته تا خرت و پرت های دکوری زیورالات جذاب مانند دستبند های دست ساز و سایر اثار هنری را با قیمت هایی پایین تر از مراکز خرید خریداری نمود.

گردشی در منطقه ی ببرها 

تایگر کینگدام یا قلمرو ببر ها منطقه ای بزرگ در شهر مائی ریم میباشد که تقریبا نیم ساعت با بانکوک فاصله دارد .در این محوطه ببر ها از توله گرفته تا ببر های پیر نگهداری و پرورش داده میشوند و میتوان از نزدیک انها را دید و به انها غذا داد و عکس های سلفی با انها گرفت. این ببر ها به توریست ها حمله نمی کنند ودر سلامت کامل به سر میبرند و به انها به خوبی رسیدگی میشود و تمامی توریست ها در طول مسیر خود در این پارک بزرگ توسط راهنمایان اسکورت میشوند و این بازدید مخصوص کسانیست که دوستدار تفریحات مهیج هستند. 

خلیج فانگ بای

یکی از مناطق بکر دیدنی و پر از مناظر شگفت انگیز در تایلند و تور تایلند میباشد که در ان بساط تفریحات به راه بوده و از صبح زود تا شب میتوان در انجا با قایق های مختلف به گشت جزایر پرداخت و از جاهای دیدنی خوش منظره دیدن نمود و با ابزیان موجودات عجیب و غریب و پدیده های تازه ای روبه رو شد .این خلیج ر نزدیکی پوکت قرار گرفته است و در ان میتوان فیل سواری را تجربه نمود.

بازدید از گیاهان بومی بزرگ و درختان انبوه و گل های عجیب و ناشناخته و میوه هایی که تاکنون ندیده بودید، پرندگانی که به همراه میمون ها در دل جنگل ها از این شاخه به ان شاخه میپرند و سایر دیدنی هایی که اعجاب اور میباشد از جاذبه های طبیعی این خلیج و مناطقش میباشد.

میتوانید با بومیانی همراه شوید که شما را با قایق های مخصوص خود به گشت در خلیج جزایر و غار های اسرار امیز میبرند و در یک سفر چند ساعته میتوانید از جالب ترین مناطق این خلیج دیدن نموده و در نهایت انها شما را به همان نقطه اول بر میگردانند.
به گزارش سفر باتو، گفتنی ست در این منطقه غار های متنوع و جالبی وجود دارد که کشف انها از جالبی های سفر به تایلند برای طبیعت گردان محسوب میشود .عکاسی در این مناظر و طبیعت بکر را فراموش نکنید.

دهکده ی فیل ها

این منطقه با نام دهکده فیل در تایلند شناخته شده و منطقه ای جنگلی وسیع میباشد که در ان از بسیاری از فیل ها نگهداری شده و انها ازادانه در این منطقه زندگی میکنند .در فرهنگ تایلندی برای فیل ها ارزش و احترام اخصی قائل هستند و از این رو انهایی که پیر شده اند را به این پارک منتقل میکنند و به انها رسیدگی میکنند.

در این پارک میتوانید سوار بر فیل ها شده و از محل زندگی انها رد شوید و بازی و زندگی انها را از نزدیک ببینید و لذت ببرید. همچنین برنامه های جالبی در این محل برگزار میشود که بیشتر مجری این برنامه ها خود فیل ها میباشند تا بازدیدکنندگان را سرگرم نمایند انها برنامه هایی مانند نمایش ها حرکات گروهی هماهنگ و شیرین کاری های جالبی اجرا میکنند که بسیار جالب بوده و این منطقه یکی از بهترین مکان ها برای خانواده هاییست که با فرزندانشان به پاتایا امده اند.

دریاچه بزرگی در این پارک وجود دارد و در کنارش میتوان نشست و از مناظر عکاسی نمود. در ضمن میتوانید در رستورانها و سوغات فروشی های این پارک گردش کنید و یادگاری های کوچک برای خود تهیه کنید .هزینه های ورودی که از توریست ها گرفته میشود در این مجموعه صرف مداوا و رسیدگی به فیل ها میشود. 

اشتراک‌گذاری
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *