دیدنی های تور مالزی/ از آکواریوم کی ال سی سی تا پارک آبی بزرگ سان وی لاگون!

سفر به مالزی با تور

بازدید از باغ پرندگان کوالالامپور

باغ پرندگان کوالالامپور یکی از خاص ترین دیدنی هاییست که در قلب کوالالامپور واقع شده است و در این مجموعه ی بزرگ و بی نظیر میتوانید با انواع و اقسام پرندگان گرمسیری استوایی و پرندگانی که از سایر نقاط دنیا به این محل آورده شده اند دیدن کنید و در اصل از بزرگ ترین باغ پرند دنیا دیدین کرده اید از این رو توصیه میشود در برنامه های سفر خود حتما بازدید از باغ پرندگان کوالالامپور را بگنجانید .باغ پرندگان در داخل مجموعه ای به نام باغ های دریاچه یا لیک گاردن قرار گرفته است و در ان میتوان از صد ها نوع پرنده و بیش از چند هزار پرنده ی عجیب و غریب دیدن نمود وچیزهای جدیدی را درباره انها به چشم دید.

آکواریوم کی ال سی سی 

آکواریوم کی ال سی سی در یکی از بزرگ ترین مراکز خرید کوالالامپور واقع شده است و جزو پنج اکواریوم بزرگ دنیا میباشد. این اکواریوم در داخلش دارای تونل بزرگ و طولانی است و بازدیدکنندگان میتوانند حین گدر از این تونل که شیشه ای میباشد انواع ماهی های عظین الجثه و ماهی های خطرناک را از نزدیک ببینند و از کنارشان رد شوند وهیجان خاصی را احساس کنند.

در این اکورایوم میتوان در ساعت های مشخصی به ماهی ها غذا بدهید. در قفس های مخصوص میتوانید به کنار کوسه ها بروید و در داخل محفظه های فلزی که برایتان ترتیب داده شده در کنار کوسه ماهی های خطرناک غواصی کنید که البته هر کسی جرات این کار را نخواهد داشت .همه روزه میتوانید از صبح تا عصر از این مجموعه دیدن داشته باشید.

پارک ابی بزرگ سان وی لاگون

در تور مالزی مجموعه تفریحی آبی سان وی لاگون یکی از بزرگ ترین مجموعه های آبی دنیا میباشد که دارای بخش های مجزا متفوات و متنوعی برای تفریح خانواده ها بوده و در فاصله ی ده دقیقه ای از کوالالامپور واقع شده است و با یک بار تهیه بلیط می توانید از بهترین امکانات تفریحی انجا در قالب پارک ابی استخر ها دستگاه های مهیج تفریحی رستورانها و سرزمین های هیجان و ادونچری انجا استفاده کنید و یک روز مهیج را سپری کنید.

در این مجموعه پنج قسمت متنوع برایتان در نظر گرفته شده است که شامل پارک ابی با تمامی امکانات و دستگاه های متنوع برای تمامی گروه های سنی و سپس پارک وحشت و سرزمین بازی دنیای بی نهایت و در اخر باغ وحشی بزرگ میباشد که برای گردشو تفریح در این مجموعه بزرگ بایستی از صبح به انجا بروید در ای پارک محیط طبیعی دل انگیز و پر از ماجراحویی های متنوعی وجود دارد که پل معلق طولانی در ان ساخته شده است و گذر کردن از آن از روی یک رودخانه در ارتفاعی بسیار زیاد واقعا مهیج خواهد بود. بهتر است در روز ای وال هفته به سراغ این پارک بروید تا به راحتی از تامی قسمت های ان دیدن کنید و نهایت لذت را در یک روز داشته باشید.

رفتن به غار های باتوکیوز

به گزارش سفر باتو، غار های باتوکیوز امروزه پرستشگاه مهم هندو ها ی دنیا میباشد که در ابتدا توسط گروهی از انگلیسی ها کشف شدند و شامل غار هایی میباشند که نشان میدهد پیروان هندو در انجا قرنها قبل زندگی میکرده اند و این غارها پناهگاه انها بوده است.

در این غار ها نقاشی ها مجسمه های خدایان و حکاکی های بینظیری بر دیواره های غار ها انجام شده که مربوط به قرنها پیش میباشد و روایت کاملی از زندگی انسانهای پیشین در این منطقه است و در این نقاشی ها میتوان به اطلاعات کاملی درباره هندو ها و زندگی مردم این منطقه دست یافت. هر ساله در این محل مراسم های عید و جشن های بزرگ مذهبی هندو ها برپا میشود و مردم بسیاری را از سراسر دنیا به سمت خود میکشاند و هم میتوان با طبیعت فوق العاده و بکر این منطقه اشنا شد وهم میتوان از جاذبه های طبیعی غار ها ی متعددی که در درون هم هستند لذت برد و در ضمن از بزرگ ترین مجسمه دنیا که خدای هندو ها میباشد به نام مورگان طلایی دیدن نمود.

گردش و خرید در محله چینی ها 

یکی از سرزنده ترین مناطق کوالالامپور محله چینی هاست که شب ها خواب به خود نمیبیند و شب های پرشور و سرزنده ای دارد. چاینا تاون در خیابان پتالینگ قرار گرفته است و در ان میتوان از مغازه های خرده فروشی متنوع سوغات فروشی ها و زیورالات متنوع و رنگارنگ مجسمه فروشی های متنوع و سایر مغازه های جذاب دیدن نمود و خرید های خوبی کرد. در این محله قیمت اجناس بالا نیست ولی حتما برای خرید از هنر چانه زنی استفاده کنید زیرا منطقه ای به شدت توریستی میباشد.

یکی از جاذبه های مهم ان ساختمان ها ی چینی با معماری سنتی چینی میباشد که در وهله اول جلب توجه مینمایند. غذاخوری های این خیابان تنوع کاملی از انواع خوشمزه جات و خوراکی های جدید را ارائه میدهند که نباید تجربه ی ان را از دست داد.

اشتراک‌گذاری
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *