زالو درمانی برای اسپرم صفر

درمان واریکوسل مردان با زالو درمانی | زالو درمانی برای افزایش اسپرم

دیر زمانی است که زالو درمانی در ایران رواج دارد اما چند سال است که این موجود کوچک که خیلی ها از آن می ترسند، به امید عده زیادی از بیماران برای درمان تبدیل شده است تا جایی که این موجود کرمی شکل کوچک، افراد مختلف از جمله بیماران قلبی و عروقی، ام اس و افرادی که حسرت بچه دار شدن را دارند به دنبال خود کشانده است و کور سویی از امید به درمان را در دل آنها روشن کرده است.

حسن اکبری متخصص طب سنتی در خصوص زالو می گوید: زالو از نرم تنان آبزی نر و ماده است که خود باروری دارد و معمولا در آب های خنک و راکد زندگی می کند و تاکنون حدود ۶۰۰ نوع زالو توسط دانشمندان شناسایی شده است که برخی خاصیت درمانی دارند و برخی نیز سمی هستند.

وی افزود: افراد برای زالو درمانی باید به متخصص طب سنتی مراجعه کنند که متخصص طب سنتی می تواند زالوی سمی را از نوع درمانی آن تشخیص دهد، زالوهای درمانی بیش از ۱۰۰ نوع ماده موثر دارند که یکی از آنها ماده ضد انعقاد هیرودین است.

مطلب پیشنهادی: زالو درمانی چیست و فواید و مضرات زالودرمانی کدام است؟

زالو درمانی در ایران

ايران سرزمينی است كه در اكثر استانهای آن زالو بطور طبيعی رشد می كند كه در اين مورد استان گيلان ، مازندران و استانهای همجوار آن شايد بيشترين تعداد زالو را داشته باشند و جالب اينكه ايران بهترين زالوی طبی دنيا را در خود جای داده و از دو نوع هيرودومديسيناليس و هيرودووربانا كه در دنيا به عنوان زالوی طبي شناخته می شود در ايران به فراوانی يافت می شود.

خواص زالو درمانی

کیا با زالو درمانی باردار شدن

 زالو درمانی برای رفع گرفتگی عروق

این صاحب نظر در خصوص تاثیر ماده موثر هیرودین موجود در زالو عنوان کرد: این ماده باعث رقیق شدن خون و رفع گرفتگی عروق خونی قلب و مغز و در نتیجه پیشگیری از سکته می شود.

وی تاکید کرد: در بعضی موارد که پزشک به دلیل شرایط بیمار نمی تواند برای عمل جراحی قلب وی را بیهوش کند، این بیماران می تواند با مراجعه به یک متخصص و شروع زالو درمانی تحت درمان موثر قرار گیرند همچنین بیمارانی که دچار گرفتگی عروق مغزی شده اند نیز می توانند با زالو اندازی در ناحیه پشت گوش ،گردن و سر درمان شوند.

زالو درمانی برای رفع چین و چروک پوست

این محقق طب سنتی با بیان اینکه ۱۵ سال پیش زالو درمانی به عنوان یک روش درمانی مورد تایید سازمان FDA قرار گرفته است، عنوان کرد: اکنون از زالو درمانی در اروپا و آمریکا برای درمان گرفتگی عروق قلبی و مغزی، پیوند پوست وانگشتان دست و زیبایی پوست و رفع چین و چروک استفاده می شود. وی ادامه داد: در روسیه از بزاق دهان زالو پمادی برای رفع چین وچروک ساخته اند. همچنین در کشورهای روسیه، آلمان، فرانسه و انگلستان بیشترین میزان تولید این زالوها در دنیا را دارند که با صادرات زالو درآمدهای هنگفتی به دست می آورند. این در حالی است که در ایران سابقه زالو درمانی به ۲ هزار و ۵۰۰ سال پیش برمی گردد یعنی ایران مهد رشد این زالوها بوده است ولی اکنون پول آن به جیب اروپایی ها می رود.

زالو درمانی برای درمان هر دردی!

اکبری با بیان اینکه هر نقطه از بدن که عفونی شده باشد می تواند با زالو درمانی ریشه کن شود،گفت: بسیار مشاهده شده که به دلیل فرو رفتگی ناخن شصت پا ، آن ناحیه عفونت می کند که این افراد با هفته ای یکبار زالو درمانی طی ۲ جلسه درمان می شوند.

وی عنوان کرد: همه بیماری ها با زالو درمانی ناحیه خاص از بدن درمان می شوند از جمله این بیماری ها می توان به بیماری های:

  • ام اس
  • آلزایمر
  • تصلب شرایین عروق مغزی
  • سرع
  • آب سیاه چشم
  • زخم معده
  • پروستات
  • التهاب کبدی
  • و خیلی از بیماری های مربوط به عروق بدن می تواند با زالو درمانی هر ۲ هفته یکبار یا هر ماه یکبار درمان شود.

درمان واریکوسل با زالو

زالو درمانی برای ناباروری مردان

این متخصص طب سنتی می گوید: زالو درمانی می تواند ناباروری در مردان را درمان کند، همچنین زالو درمانی کاهش احساسات و عواطف زناشویی را در مردان و زنان از بین می برد و سردی روابط در بعضی از زوجین را نیز درمان می کند.

وی با بیان اینکه استفاده از مواد ضد عفونی کننده و شستو شوی بدن یا مواد معطر قبل از زالو درمانی ممنوع است، گفت: استفاده از هر نوع ماده شیمیایی معطر۷۲ ساعت قبل از زالو درمانی برای شست و شوی بدن موجب اختلال در درمان می شود.

وی افزود: اگرخون ناحیه ای که زالو انداخته شده بند نیاید می توان با گذاشتن خمیری از زردچوبه و عسل خون ریزی را بند آوریم .زالو یکبار مصرف است و پس از استفاده از آن به کمک نمک آنها را می کشیم .
زالو درمانی به عنوان روش درمانی سنتی که شاید مدتی مغفول مانده بود اکنون بیش از پیش مورد توجه بسیاری از بیماران به ویژه بیماران خاص قرار گرفته است.

زالو درمانی برای اسپرم صفر

دکتر مامک هاشمی گفت: برای افزایش اسپرم ها در علم پزشکی جدید مکمل و ویتامین و در طب سنتی داروهای خوراکی و درمان های عملی نیز تجویز می شود.

درمان واریکوسل با زالو

وی استفاده از بادکش گرم، زالو درمانی و حجامت را درمان های عملی برای افزایش اسپرم مردان موثربرشمرد و تصریح کرد: در واقع برای درمان کاهش تعداد اسپرم ها که به طور معمول یا ناشی از واریکوسل (وریدی شدن بیضه ها) است یا بدون وجود علت، بسته به نوع مزاج و نوع تشخیص از نظر طب سنتی یکی از روش های مذکور را می توان به کار گرفت.

وی با اشاره به این که استفاده از زالودرمانی موثر تر از ۲ روش دیگر است، گفت: از آنجا که در برخی مواقع به رغم انجام عمل جراحی واریکوسل؛ مشکل مبتلایان حل نشده تصریح کرد: اما این افراد نباید نا امید شوند؛ زیرا استفاده از طبی سنتی برای این بیماران نیز مفید واقع می شود.

بر اساس اعتقاد قدیمی و سنتی عده ای علت واریکوسل را تجمع سودا در سیاهرگ های بیضه می دانستند و راه درمان آن را رفع تجمع سودا می دانستند و در همین راستا پیشنهاد های درمانی عبارت بودند از:

– انداختن زالو : که به علت مکش خون وریدی توسط زالو این روش موثرترین و قطعی ترین روش درمان واریکوسل قلمداد می شد که به نوبت ۳-۴ جلسه انداختن زالو مکش خون وریدی جهت درمان واریکوسل استفاده می کردند.

– درمان های سنتی دارویی: که توسط طبیبان سنتی از دم کرده گل گاوزبان و خاکشیر جوشانده و سنبل به همراه ماساژ بیضه ها جهت درمان واریکوسل پیشنهاد می گردید.

توصیه های مشترک برای افزایش باروری

متخصص طب سنتی مصرف فسفر( ماهی)- ویتامینA (چربی و کره حیوانی، کاسنی، گوجه فرنگی، زردآلو، زرده تخم مرغ و جوانه ها)- ویتامینE ( روغن کنجد، زیتون و جوانه ها)- ویتامین D( کشک، سنجد و مغز گردو) و مس ( حبوبات، موزو جوانه ها) را برای افزایش باروری در زنان و مردان موثر اعلام کرد.

وی تأکید کرد: در بحث نازایی و نا باروری اگر یکی از زوجین دارای مشکل باشد تقویت طرف مقابل که مشکلی ندارد به روند درمان کمک می کند. در واقع برای دستیابی به نتیجه مطلوب بهتر است درمان روی هر ۲ فرد نیز انجام شود.

اشتراک‌گذاری
68 نظر
  1. سلام.این که درباره واریکوسل چیزی ننوشته

    1. چرا نوشته ۳٬۴ جلسه زالو اندازی

    2. سلام ببخشید من واریکوسل دارم چطوری میشه با زالو درمان کنم خیلی هم درد دارم نمی خوام جراحی کنم

  2. سلام.چرا در مورد واریکسل چیزی گفته نشده؟

  3. من زالو درمانی کردم ، اگه به موقع به بیمارستان نرسیده بودم ، معلوم نبود چی به سرم میومد ، خواهشی که ازتون دارم هیچ وقت این کار را نکنید.

    1. دوست عزیز توضیح بده چه اتفاقی افتاد و اصلا برای چه منظوری از زالو استفاده کردی و چه تعداد و توسط متخصص بوده یا افراد معمولی و خلاصه ما را هم آگاه کن چون دقیقا الان بعد ولی تحقیق نظرم برای درمان واریکوسل با زالو درمانی مثبت بود تا به نظر شما رسیدم ولی خب آخه شما توصیه کردی بدون هیچ توضیحی همه را منع کردی پس لطفا دلیلش را هم بگید آیا بیمار شدی یا مسمومیت یا خونریزی شدید یا چه چیزی اتفاق افتاد برای چی رفتی بیمارستان مشکل چی بود.
      ممنون میشم اگه این توضیح را برام ارسال کنی تا همه بتوانند استفاده کنند .

    2. در سه نوبت ۹ تا انداختم، اول یکی که ترسم بریزه و ارزیابی کنم، جلسات بعد هر بار ۴ تا. اولین اثرش این بود که درد بیضه از بین رفت، اثر دیگه‌اش اینه که تورم رگ‌ها کم شده و دیدن یا لمس رگ‌های مارپیچی ورم کرده، سخت‌تر شده. البته آثارش تدریجی ظاهر میشه. ولی به نظرم به اندازه رفع درد وحشتناک بیضه که از کشاله ران تا زانو باهاش تیر میکشه و آدم رو بیقرار میکنه، زالو درمانی ارزش داره. خود زالو انداختن هم درد چندانی نداره، فقط حدود دو سه ثانیه سوزش اولیه.

  4. خالی بسته حتما ازاین افرادی هست که برای اینکه کاسبی اش لطمه ورادنشه ومردم از طب سنتی فاصله بگیرن وپول مفت رابدهند برای عمل جراحی واسیب رسوندن به خودشان
    یه چیزی گفت که نگرانی وتردید ایجاد کنه
    اگه مردم ازاسترس فاصله بگیرن وهمه سمت طب اسلامی وسنتی رو بیارند بیمارستانها برای همیشه خلوت میشن هرچی که اسلام بگه ودستور بده همون مفیده

    1. سلام احتمالا خود سرانه زالو انداخته و بعد از برداشتن زاولو نحوه زخم بندی زالو بلد نبوده ، اگه از معجون زردچوبه عسل اسفتاده نکنیم به دلیل تزریف رقیق کننده خونی که زالو به بدن تزریق میکنه خونش بند نمیاد و احتمالا ایشون به همین دلیل داشتن با ملک الموت سلام علیک میکردن

  5. آیا اینجا کسی از زالو درمانی برای واریکوسل استفاده کرده؟
    شوهر من دچار این عارضه شده و دوست ندارم بدست تیغ جراحی بسپارمش?
    درحال حاضر هم تحت نظر متخصص طب سنتی است. دوبار حجامت کرده و سودا و صفرای بدنش رو کشیده و هنوز به مرحله زالو نرسیده ولی میخوام بدونم واقعا بعدش خوب میشه؟

    1. خرنوب استفاده کنه به صورت دم نوش خیلی عالیه

  6. با سلام من پس از یک سری داروهای سنتی وحجامت ۳ بار زالو برای واریکوسل انداختم خوب بود بعد از ۴ ماه خانمم باردار شد اما قلب بچه تشکیل نشد وخانمم سقط کرد دوباره رفتم دکتر ازمایش دادم گفت حرکت خیلی ضعیفه دارو داد گفت باید عمل بشی فعلا دارو می خورم نتیجه اینکه یک سال رفتم دنبال طب سنتی دست اخ هم هیچی به هیچی ولی زالو خیلی خوبه دوباره می خوام برم بندازم

  7. سلام دوستان.بنده مشکل واریکوسل داشتم و با زالو درمان شدم سه مرحله و هر ماه ۸عدد زالو رو بیضه هام میذاشتن خداشاهده راحت راحت میشدم ونباید اصلا به هیچ وجه پرش کار سنگین انجام داد تا یکسال

  8. درود دوستان تجربه خودم در رابطه با واریکوسل میگم. من گرید ۳ واریکوسل رو دارم .ژانویه پارسال از حمام که بیرون امدم دیدم بیضه من سیاه شده.در اینترنت دنباله ایندموضوع رو گرفتم با دکترم صحبت کردم و دیدم که مشکل واریکوسل هستش.ایشون گفتن باید برم ازمایش اسپرم بدم و ببینن که باید عمل بشه یا نه.
    من از اونجاییکه راهکار طبیعی و طب گیاهی رو دوست داشتم عمل نکردم و زالو اتداختم ودبسیار بسیار هم الان عالی هستش فقط ۸ جلسه انداختم و باید حتما مواد سودا زا رو کم کرد و حذف کرد با این روش حتما نتیجه میگیریم.امتحان کنید???

  9. اتفاقن خیلی عالی وجالب هست درسته که بعدازانجام زالوخونریزی داری این خون نیست عفونتی هست که دربدن وجودداردوبایدتخلیه بشه ودرصورت بندنیومدن ازعسل وزردچوبه استفاده بشه باهم مخلوط کرده وبرزخم بمالدوپنبه راآتیش زده وزودخاموش کندوبرروی زخم بگذاردوببنددبعدازدوساعت بندمیادخداوکیلی هرکسی میترسوندتون دروغ میگه زیاددردنداره وخیلی عالیه

  10. من واریکوسل گریت ۲ دارم تا حالا دو جلسه رفتم زالو اندازی جلسه سوم رو برم بعد وون باید برم سونو گرافی ببینم رفع شده یا نه

  11. سلام دوستان زالو خریدم ولی خون بیضه رو نمیمکه چیکار کنم بنظرتون

    1. سلام میگم جلسه ای چقد دادی برا زالو درمانی. و کجات رو زالو گذاشتی.

    2. به هیچ عنوان خودت ننداز یا برو پیش متخصص طب سنتی یا بیخیال شو برو پیش متخصص اورولوژ برای جراحی

  12. سلام خسته نباشید برای درمان واریکوسل زالوهارو دقیقا کجا میندازن ؟ خطرناک که نیست احیانا؟

    1. عالیه ممنون

  13. لطفا دوست کمک کنند بقیه افرادو کسانی که سابقه زالو اندازی برای واریکوسل را دارند بنده تازه آزمایش دادم بیضه چپم با انجام سونوگرافی واریکوسل گرید ۲ را دارم اما یسضه سمت راستم هم درد داره و یه جورایی حس میکنم بیضه راستمم هم واریکوسل داره که سونو نشون نداده درد هم در دو طرف بیضه راست و چپ دارم میخوام ببینم اونایی که تجربه زالو اندازی برای واریکوسل داشتند آیا با زالو اندازی دردشونم برطرف شده یا نه لطفا دوستانی که انجام دادن بهم توضیح بدن ممنون میشم? دردش داره منو میکشه قصد عمل را ندارم واقعیتش هم میترسم هم میخوندم حتی امکان داره با عمل واریکوسل حتی بدتر هم بشه.

    1. با توجه به تجربه من، که درد وحشتناکش رو حس کردم طوری که انگار با لگد زدن توی بیضه‌ها، زالو جواب میده، منتهی باید هم تغذیه مناسب رو رعایت کنی، هم چند مرحله زالو بندازی، خودت هم میتونی بندازی. بنظرم بهترین روش بند آوردن خونریزی، البته بعد از دو سه ساعت، مالیدن خاکستر دستمال کاغذی سوخته بهداشتی است. فوری خونریزی رو متوقف میکنه.

  14. سلام
    منم واریکوسل دارم.
    دارم میرم زالو درمانی.
    برام دعا کنید.

  15. سلام خسته نباشید
    دوستان من میخوام استخدام ناجا بشم،درحال مراحل گزینش هستم
    فک میکنم علائم واریکوسل رو داشته باشم
    چون خیلی هارو رد میکنن
    دوستان اونایی ک زالو درمانی کردن ایا در معاینه بدنی دیگه واریکوسل خودشو نشون نمیده؟خیلی فکرم مشغوله ممنون میشم اگه پاسخ بدید

  16. دوستان اگر ممکن هست توضیح داده شود که چطور از زالو برای درمان واریکوسل استفاده کنیم و اگه میشه عوارض بعد از زالو هم گفته شود

  17. سلام من اسپرم خیلی ضعیف این چندتای اسپرم دکتر میگه مرده اندبرای زالودرمانی خوب میشم

  18. سلام دوستان لطفا بگید زالو رو کجا بذاریم و به چه مدت

  19. با توجه به این که در بیماری واریکوسل دریچه های یک طرفه وریدهای بیضه که به سمت قلب به صورت خودکار باز و بسته میشود، خراب می شوند. و به دنبال این عارضه خون در رگ های بیضه جمع شده.و باعث تورم عروق میشود.شاید زالو درمانی بتواند این عارضه راموقتا درمان کند. اما نمی تواند دریچه عروق را که به سمت قلب یک طرفه است رو ترمیم کند. پس عزیزان این روش موقتی است و بعد از چندی دوباره خون در رگ ها جمع می شود. پس قطعی ترین روش طب مدرن(جراحی)است. در این روش رگ هایی با دریچه هایی خراب بسته شده تا خون در رگ های سالم جریان پیدا کند.
    احتمال باروری پنجاه درصد است(بعد عمل، هر چه زودتر جراحی شود اسیب احتمالی به بیضه کمتر و شانس اصلاح نقایص اسپرم بیشتر است.)
    عوارض عمل هیدوسل(به دلیل اسیب ب عروق لنف حین جراحی،ناگفته نماند تبهر پزشک در اصلاح واریکوسل می تواند این عوارض را ب حداقل برساند. )
    عود واریکوس(بسته ب روش جراحی و مهارت پزشک دارد. جراحی ب روش میکروسرجری کمتریتن عارضه را دارا است)
    تورم و سفتی بیضه(موقتی بوده و حتی ممکن است تا یک سال ادامه داشته باشد.اگر درد بعد از چن ماه از بین نرفت به پزشک خود مراجعه کنید)
    ******سونوگرافی بعد از عمل ملاک نیست(چون رگ های که بسته شده ان ممکن است تورم داسته باشند و با رگ های سالم اشتباه گرفته شود.. بعد از ی تا دو سال سونوگرافی میتواند کمک کننده باشد. هر چند ماینه پزشک(پزشک هازق!!)شرط اول است)))
    بنده کارشناس اتاق عمل هستم از گفتن این مطالب قصد نقص یک سری مطالب رانداشته ام.
    ولی هر روشی و هر نوع درمانی متناسب با زمان و تمهیدات و تجهیزات ان زمان دارد
    شاید زالو درمانی قبلا موثر بوده ولی الان طب مدن موثر تر است.
    ضمنا ما مخلص اءمه هم هستیم.
    موفق باشید…..

    1. كاملا دروغ وا زالو بهترين درمان است

    2. ماینه؟! هازق؟! برو عمو املاء تمرین کن.

  20. مشخصه زالو درمانی کارو کاسبی خیلیارو کساد کرده و دوستان سعی میکنن با منطق های علمیشون ثابت کنن زالو موقتیه
    من خودم دارم میرم زالو درمانی
    اشنالله ک نتیجه میگیرم

  21. سلام به شخصه خودم تجربه زالو درمانی ندارم ولی یکی از دوستانم که چربی کبد داشت با یک جلسه زالو درمانی میزان آنزیم های چرب کبد از ۱۸۱ به ۷۸ رسیده بود یعنی ۱۰۳ آنزیم بد کبدش کم شده بود و خیلی میگفت بهتر شدم
    پیشنهاد میکنم برای واریکوسل هم امتحان کنین منکه خودم میخام برم امتحان کنم

  22. من واریکوسل دارم در ناحیه چپ وراست اصلا موندم چکارکنم عمل کنم یانه طب سنتی خواهش درآیند مورد بهم کمک کنید ممنون……

  23. سلام میشه خواهشن راجب کسی که واریکوسل ندارد و از این روش زالو درمانی برای بچه دار شده میخواهد استفاده کند چه کار باد انجام بده و چند درصد احتمال موفقیت دارد این روش

    1. من ۹۵٫۱عمل کردم از چند ماه پیش عود کرده به شدت .اگر زودتر به زالو درمانی رفته بودم نیاز به جراحی نبود .ولی الن میخوام برم زالو درمانی کنم

  24. سلام دوستان من واریکوسل دارم یه بار عمل کردم که در بیضه چپ بود الان بعد سه سال روی هر دو بیضه دارم گرید سه عود کرده و برگشته حیف اون امپول بیحسی که گذاشتم روی نخاع من تزریق بشه برید زالو درمانی پیش متخصص طب سنتی دکتر ها دکان باز کردن توف به ذات مفت خورشون

  25. سلام دوستان میخاستم بدونم کسانی که تجربه این کار را دارن یعنی زالو انداختن روی بیضه برای واریکوسل یا هر چی مشکل خاصی که پیش نمییاد چون من وقتی تصمیم گرفتم این کار را انجام دهم رفتم پیش چند نفر دکتر ارولوژی معروف برای مشاوره که این کار را انجام دهم یا نه که به اتفاق نظر کفتند دیوانه شدی عقلت را از دست داده ای ممکن است عفونت بگیری یا از مردی بیفتی تا اخر عمرت بسیار خطرناک میباشد . اکر دوستانی که در این زمینه تجربهای دارن متشکر میشوم و می خام بدونم چرا پزشکان با این مسِله مخالف هستند

    1. سلام من واریکسل دارم سمت چپ نمیخوام عمل کنم دردم دارم راهنمای کنید چکار کنم

  26. سلام دوستان میخاستم بدونم کسانی که تجربه این کار را دارن یعنی زالو انداختن روی بیضه برای واریکوسل یا هر چی مشکل خاصی که پیش نمییاد چون من وقتی تصمیم گرفتم این کار را انجام دهم رفتم پیش چند نفر دکتر ارولوژی معروف برای مشاوره که این کار را انجام دهم یا نه که به اتفاق نظر کفتند دیوانه شدی عقلت را از دست داده ای ممکن است عفونت بگیری یا از مردی بیفتی تا اخر عمرت بسیار خطرناک میباشد . اکر دوستانی که در این زمینه تجربهای دارن متشکر میشوم و می خام بدونم چرا پزشکان با این مسِله مخالف هستند

  27. دوستان طب سنتی ضرر ندارد. زالو بندازید اگه نشد ضرر نکردید. عوارض عمل جراحی خیلی زیاده.
    بنده خاطرات خوبی از طب مدرن ندارم.
    تجربه عمل جراحی و درمان آلرژی رو دارم.
    دوستانی که درمان شدن دیگه به این سایت ها سرنمیزنن. منتظرشون نباشین.

  28. داش منم الان پزشک خانواده بودم گفت بیا زالو درمانی
    ولی فردا وقت عملم هست امید به خدا میریم واسه عمل
    زالو درمانی نمیدونم زامبی درمانی مال تو فیلم هاست الله الله اماده برای فردایی بهتر
    زالو بیاد میترسه

  29. سلام دوستان خدا سر شاهده زالو دزمانی انجام بدین چون واقعن جواب میده بنده حالا بچه دارم از موقه که زالو انداختم احساس راحتی میکنم و اقدام به بچه دوم هستم و دیگه واریکوسل ندارم خدارو شکر

  30. سلام میخواستم بدونم واقعا واریکوسل با زالو درمانی حل میشه

    1. کاملا حل میشه شک نکن من خودم تازه رفتم زالو درمانی ۱۲ سال بود پول مفت میدادم به دکتر و آزمایشگاه آخرشم هیچی به هیچی الان یه جلسه رفتم بعد از ۲۵ روز یه بار دیگه باید برم ولی همین جلسه اول کاملا نتیجه گرفتم و راضیم

  31. با این نظرات ضدو نقیض ادم نمیدونه چیکار کنه من دردم زیاد نیست اما دوست دارم کاملا راحت شم مثل سمت چپم که کاملا راحته اما قسمت راستم یک خورده سنگینه نمیدونم برم زالو یا نه

    1. اقا اشتباه نکن .زالو هیچ عوارضی نداره به شرط اینکه پیش متخصصش بری.از الان جلوی پیشرفتشو بگیر.منم همین اشتباهو کردم اینقد معطل کردم که دگ مجبور شدم عمل کنم و الان پشیمونم.بعد دو سال عود کرده

  32. من تجربه عمل رو داشتم و بسیار هم اشتباه کردم.الان بعد دو سال عود کرده و بدنبال متخصص طب سنتیه خوب هستم که زالو رمانی کنم

  33. سلام دوستان
    من میخوام برم قم پیش آیت الله تبریزیان. کسی رفته تا حالا؟

  34. سلام
    من ۱۸ ماه هست اقدام به باروری کردم
    وبیش از یکسال است دارو مصرف میکنم
    ولی هیچ تغیری در میزان اسپرم و حرکتش نکرده
    هفته پیش رفتم دکتر طب سنتی و پس از یک هفته خوردن داروی گیاهی امروز ۸ عدد زالو انداختم
    دکتر بهم گفت ۲ هفته دیگه دوباره بیا

  35. سلام من واریکوسل در بیضه سمت چپ دارم و دکتر بهم گفته باید عمل کنی
    بعدش رفتم دکتر طب سنتی داروهای گیاهی داده و ۴ تا ۵ مرحله زالو درمانی ک ۲ مرحلشو انجام دادم. زیاد درد نداره موجوداتی مثل کرم ک اولش نیش میزنن و خون کثیف رو میکشن قبل از انجام باید محل زالو درمانی تمیز باشه بعد ۱۰ روز هم جای نیششون میره مثل نیش پشه

  36. بهترین دکتر طب سنتی برای واریکوسل کدوم دکتر هست؟

  37. سلام اقای دکتر من واریکوسل دارم رفتم سوناگرافی تعید کرد که واریکوسل دار نمیخوام جراحی کنم شنید که میشه با زالو درمان کرد خیلی هم درد دارم

  38. من دو بار رفتم انداختم تو تعداد اسپرم اثر خوبی داشت وکمی در سرعت اسپرمم .چند ماهی سرم شلوغ بود فاصله انداختم اما دیروز برای سومین بار رفتم زالوها رو از مطب سنتی گرفتم اینبار خودم انداختم یه بار هم بعد دو هفته انجام میدم.اصلان درد نداره دردش فقط وقتیه که داره گاز میگیره برا مکیدناون درد هم اندازه یه سوزن خفیف من که عاشقشم چون میخواد مداوا کنه

    1. سلام
      زالو درمانی برای واریکسول چطور انجام دهم شهر ما متخصص سنتی ندارد روشش به من بگو ولی دقیق من اگر شد شکلش هم بکش نحوه انجامو….

      عوارص ندارد

  39. سلام من واریکوسل دارم میخاستم بدونم زالو درمانی کلا واریکوسل رو از بین میبره که دیگه قابل لمس و مشاهده نباشه؟؟؟؟؟؟

  40. سلام دوستان تجربه من برای واریکوسل نبوده ولی بهترین درمان برای افرادی هست که سکته مغزی کردند . این مورد را خودم تست کردم و مریز سکته مغزی در حال حاضر ۱ سال هست که بعد از زالو درمانی مغز درست کار میکنه و همه را میشناسه وو …

  41. سلام من ۲ساله عمل کردم دردش کم شده اما هنوزم دردش زیاده۱ساعت سرپا وایستادنی اصن نمیتونم کار سنگین کنم یه راهنمایی در مورد زالو بکنید منو

  42. سلام من ۲ساله عمل کردم دردبیضه کم شده اما هنوزم دردش زیاده۱ساعت سرپا وایستادنی اصن نمیتونم کار سنگین کنم یه راهنمایی در مورد زالو بکنید منو

  43. سلام من واریکسل گرید ۲ دارم ومیخوام به طب سنتی واسلام رو بیارم مگه زمان قدیم عمل جراحی بود

  44. سلام دکتر خوب واسه زالو درمانی کسی تو تهران یا رباط کریم یا اسلام شهر سراغ داره ‌.آدرس بهم بده

  45. سلام من دیروز رفتم سونوگرافی بیضه..دکتر گفت که واریکوسل خفیف دارم..اون علائمی هم که میگین من هیچ کدامو ندارم و هیچ دردی هم ندارم
    سوالم این بود که من استخدام ناجا شدم اونجا هم باید فقط سرپا باشم…میشه بگید اونجا بیضه های من شروع میکنه به درد گرفتن یا نه؟
    بیماریم پیشرفت میکنه؟
    لطفا جواب بدین برام خیلی مهمه

    1. سلام
      بله دوست عزیز، به مرور گرید واریکوسل شما افزایش پیدامیکنه

  46. میخواستم بپرسم برای واریکوسل از نوع زالو خاصی استفاده میشه ؟

  47. پماد گیاهی پاپیتال دیچ خیلی خوبه

  48. سلام آقا دکتر.شما برای درمان واریکوسل با زالو هر جلسه چقدر می گیرد .و آدرس نه نوشته بنویسید مزاهم شویم.تشکر

  49. سلام.من امروز با دردست داشتن سنوگرافی رفتم پیش یک دکتر طب سنتی وقت گرفتم واسه زالو درمانی قبلا واریکوسل دوطرفه شدید داشتم الان بعداز یک سال خورده ای عود کرده ولی دوستم که طب سنتی حجامت و زالو رو برام آشنا کرده بود و خودش هم در این کار است امروز گفت زالو ننداز بیا مهندسی درمان و نمی دونم چی چی الان. موندم چیکار کنم لطفاً هرچه سریع راهنمایی کنین سریع

  50. زالو ،عالی است، شک نکنید، فقط مهم است که طی دوهفته یکبار تا ۳ نوبت تکرار شود،
    من حدود ۵سال است، از زالو برای چندین مورد استفاده کرده ام، شاید باورتان نشود،البته منافعی برام نداره که بخواهم تشویقتان کنم به این کار، ولی خداوند، با آفرینش زالو یک شگفتی دیگه را رقم زده، اگر براتون بگم،شاید فکر کنید پیاز داغش رو دارم زیاد می کنم و بیش از حد تبلیغ زالو را می کنم، اما واقعیت دارد.
    ۱_ من پدرم ۳سال پیش سکته قلبی را رد کرد،سریع بردمش براش ۱۶عدد رو قلبش انداختم دیگه نگفته قفسه سینه ام درد میکنه یا نفسم تنگ شده،
    ۲ پدر بزرگم هر ۴تا رگ قلبش گرفته بود، دکتر ابله پیرمرد۸۰ساله را آنژیو کرد فایده نداشت،گفت باید عمل قلب باز کنید که خیلی خطر ناک است، ۳نوبت بردمش براش زالو انداختم، حدود یکسال است دیگه نگفته قلبم درد میکنه،
    ۳_پدر خانمم، فشارش رفت روی۲۳ تا اومدیم بهش برسیم سکته مغزی کرد، به جای بیمارستان سریع رسوندمش پیش فرد واردی که زالو می انداخت،پشت هر گوشش ۵تا زالو انداخت ۱۰تا هم روی سرش انداخت،پشت کمرش را هم حجامت کرد،برادرتان میشه طی ۲هفته الان ۹۰درصد بهبود یافته سری لب ها و درد دست و تاری چشمش کامل برطرف شد،
    البته کارهای جانبی هم لازم بود که انجام دادیم، مثل حذف نمک و روغن که عامل اصلی سکته و غلظت خون است، و یک ماه کامل فقط غذای آب پز و آب انار که غلظت خون را برطرف می کند مصرف کرد و مایعات را روز ۱۰تا۱۲لیوان مصرف کرد، جالبه بدانید بعد دو روز گفتیم بد نیست به متخصص مغز و اعصاب نشانش بدیم، می دونید چی گفت، با کمال پر رویی گفت ربطی به زالو نداره بدنش قوی بوده و سکته را دوام آورده،
    البته شاید بشه بهشون حق داد، چون اگر همه اینجوری با زیر یک میلیون تومن درمان بشوند دکترها و بیمارستانهای خصوصی چه جوری از مردم شبی ۵میلیون و بیشتر بگیرند.

    ۴_ باجناقم رنگ صورتش سیاه شده بود ،هم غلظت خون داشت، هم قلبش درد میکرد، هم لقمه و لرزش دست داشت،با زالو درمانی طی سه نوبت که پشت گوشش و روی قلبش انداختن،هم قلبش خوب شد که بهش گفته بودند باید آنژیو کنی و نکرد، و هم مقدار زیادی از لقمه و لرزش دستش خوب شد، چون زالو که پشت گوش بیندازی، خصوصا چند وقت یکبار که تکرار کنی رگهای مغز را شستشو وباز می کند،
    ۵ _ یک فرد حدود ۴۵ ساله که مشکل جنسی و نعوذ داشت و بچه دار هم نمی شد با زالو انداختن،روی بیضه و آلت تناسلیش،مشکلش حل شد الان هم ۲تا بچه داره، بنده خدا کارش داشت به طلاق می کشید، هنوز نتونسته بود با خانمش رابطه جنسی درست داشته باشه،
    آنقدر بهم دعا کرد که ذوق مرگ شدم،?

    ۶_ خودم برای ریزش مو انداختم ریزش موهایم متوقف شد، موهای نازک سرم قطور شد، البته متاسفانه تکرار نکردم دوباره بعداز حدود۶ماه ریزش پیدا کردم، در مورد موی سر حداقل باید ۳الی ۴ماه یکبار تکرار شود،

    برای آبریزش بینی دائمی که داشتم بعلت حساسیت ،دوطرف صورتم بین گونه و بینی و بالای ابروهام انداختم معجزه کرد، حدود ۶ماه دیگه آبریزش نداشتم.
    موارد دیگه ای که شنیدم ولی ندیدم، درمان زانو درد، درمان رگ واریسی، که بسیار خوب جواب میده،درمان درد مفاصل و انگشت درد.

    فقط، یک نکته مهم بگم، زالو طبعش سرده،حتما قبل و بعدش از مواد غذایی با طبع گرم استفاده کنید که شل نشید، هر شب آب انار و اگر نبود یک قاشق مربا خوری رب انار خونتون را رقیق می کنه،حتما همه مصرف کنید،
    امیدوارم تونسته باشم کمکی کرده باشم،
    یا علی.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *