معرفی فروشگاه پیانو استایل

خرید با متنوع ترین جنس و بالاترین کیفیت از برند پیانو

یکی از لباس هایی که مورد انتخاب از سوی والدین قرار گرفته و برای پسربچه ها مناسب به نظر می رسد، شلوارک پسرانه است که در فصل داغ تابستان به تن خواهد شد؛ چرا که این لباس تا روی زانو بچه ها را پوشانده و با آزاد نگه داشتن سایر قسمت های پا، مانع از گرم شدن بیش از حد و تعریق پای کودکان شده و حس مطلوبی را در آنها به وجود می آورد. حال اگر تصمیم به خرید شلوارک پسرانه دارید و خواهان تهیه آن با متنوع ترین جنس و بهترین کیفیت هستید، می توانید همین حالا از فروشگاه اینترنتی پیانو استایل، این کار را انجام دهید.

این فروشگاه، محصولات جدید و درجه یک را تقدیم حضورتان کرده و رضایتتان را جلب خواهد نمود؛ در ادامه به برخی از جنس های موجود از این شلوارک که می توانید آنها را برای خرید شلوارک پسرانه، مد نظر قرار دهید، اشاره خواهیم کرد:

۱٫ شلوارک پسرانه کتان

این شلوارک، اگرچه دارای ضخامت نسبتاٌ بیشتری است، اما با به همراه داشتن خاصیت تنفس پذیری، باعث رد و بدل شدن هوا به پا شده و مانع از ایجاد حس گرما در آن می شود. این شلوارک زیبا که در رنگ های شاد و خنثی دیده می شود؛ برای استفاده در مهمانی های خودمانی، مناسب بوده و مدل های جذب و گشاد را به خود اختصاص داده است.

۲٫ شلوارک پسرانه نخ پنبه

این شلوارک که دارای الیاف طبیعی بوده و گاهاٌ با الیاف دیگر مانند پلی استر ترکیب می گردد، جهت استفاده روزانه، مناسب به نظر رسیده و به خنک نگه داشتن پای بچه ها نیز منجر خواهد شد. در ضمن جنس لطیف و مناسب آن، سازگار با پوست حساس بچه ها خواهد بود.

خرید شلوارک پسرانه جین

۳٫ شلوارک پسرانه تریکو

این لباس نیز دارای ویژگی های مشابه با شلوارک نخ پنبه ای بوده و از طرح های شاد و کودکانه نیز برخوردار خواهد بود.

۴٫ شلوارک جین

این شلوارک که در رنگ های روشن تا نسبتاٌ تیره مشاهده می شود، انتخاب خوبی برای پسربچه ها بوده و استایل نیمه رسمی را به آنها خواهد بخشید، به طوری که می توانند برای رفتن به مهمانی، مهد کودک یا پارک، آن را بپوشند. جنس مقاوم و بادوام این شلوارک، از امتیازات مثبت آن به شمار آمده و حداقل تا دو سال پیاپی، قابل استفاده خواهد بود.

راهنمای خرید بلوز دخترانه بچگانه

با مراجعه به فروشگاه اینترنتی پیانو استایل، نه تنها فرصت های خوبی را برای خرید شلوارک پسرانه خواهید داشت؛ بلکه می توانید از همین فروشگاه، خرید لباس بچگانه در نمونه های دیگر را هم انجام دهید؛ یکی از لباس ها که توجه شما را به خود جلب خواهد کرد، بلوز دخترانه است.

خرید شلوارک پسرانه در طرح های مختلف

حتماٌ با وجود داشتن فرزند دختر و مشاهده این بلوزهای زیبا، ترغیب به خرید بلوز دخترانه خواهید شد؛ اما پیش از اینکه سفارش خود را ثبت کنید؛ لازم است تا از نکاتی مهم مطلع شوید که راهنمای شما در امر خرید خواهند بود و این نکات عبارتند از:

• لازم است تا پیش از خرید این بلوز، اطلاعاتی را در خصوص سایز آن کسب کنید تا نیاز نباشد حتماٌ کودک را با خود به فروشگاه برده و او را خسته کنید.

• در رابطه با سایز بلوزهای بچگانه باید بگوییم بلوز سایز ۳۰، برای بچه های یک ساله، بلوز سایز ۳۵ برای بچه های ۱ تا ۲ سال، بلوز سایز ۴۰ برای بچه های ۲ الی ۴ سال، سایز ۴۵ برای ۳ تا ۵ ساله، ۵۰ برای ۴ تا ۷ سال و سایز ۵۵ برای ۵ تا ۸ سال، مناسب خواهند بود.

• لازم است تا در حین انتخاب، توجه بیشتری به جنس بلوز داشته باشید، معمولاً بلوزهای کتان و نخ پنبه، از بهترین گزینه های انتخابی محسوب شده و حس راحتی را به دنبال خواهند داشت.

• ابداٌ بلوزهایی که از الیاف پشمی برخوردار می باشند را برای بچه های خود انتخاب نکنید، چون با این کار، باعث بروز حساسیت در آنها خواهید شد.

• کودکان در دنیای کودکانه خود، ارتباط بهتری با رنگ های شاد برقرار می کنند و از این رو توجه بیشتری به لباس های رنگ شاد نشان می دهند؛ پس بلوزهایی که دارای این رنگ هستند را برای آنها انتخاب کنید.

• در انتخاب بلوز دخترانه، سلیقه کودک را اولویت قرار دهید؛ نه سلیقه خود را که این کار اشتباه است.

• بلوزی که سایز آن متناسب با وزن کودک شماست را انتخاب کنید، حتی اگر سایز آن، مطابق با رده سنی او نباشد، چرا که این کار باعث زیباتر رسیدن دختربچه ها شده و آنها را بچه ای شلخته در نظر دیگران، نشان نخواهد داد.

خرید شلوارک پسرانه و بلوز دخترانه از فروشگاه پیانو استایل

معرفی فروشگاه پیانو استایل

معرفی فروشگاه پیانو استایل

پیانو استایل، با بیشتر از ده سال سابقه تولید و فروش، یکی از بزرگترین فروشگاه های عرضه کننده پوشاک کودکانه است که لباس هایی با بیشترین تنوع و بهترین جنس و کیفیت را آماده فروش به شما مشتریان عزیز نموده است تا بتوانید مرغوب ترین لباس های ایرانی را با صرف کمترین هزینه تهیه نمایید. این فروشگاه اینترنتی و مطرح، متعلق به مجموعه تولیدی پیانو بوده و دارای ده شعبه فعال در سراسر کشور می باشد.

خوب است بدانید مجموعه فوق اقدام به ارائه لباس هایی مطابق با مد روز نموده است؛ لباس هایی که در عین زیبایی، کیفیت ملموسی را به همراه داشته و به شما خواهند فهماند که انتخابتان کاملاً درست است؛ پس اگر به دنبال خرید شلوارک پسرانه هستید، می توانید از همین فروشگاه وارد شده و لباس های دلخواه برای فرزندان دلبند خود را سفارش دهید.

در این مجموعه، همه لباس های بچگانه تا رده های سنی ۱۵ سال و برای دختران و پسران موجود بوده و تمام اطلاعات لازم در خصوص آنها درج شده است تا بتوانید انتخاب هوشمندانه تری را انجام دهید. برای خرید کاپشن دخترانه پیانو کلیک کنید.
این را هم باید اضافه کنیم که همه لباس ها با بهره گیری از بهترین متریال تولید شده و علاوه بر کیفیت، از دوام فوق العاده ای برخوردار می باشند، پس اگر دوام لباس، بیشتر از هر مولفه دیگری برای شما اهمیت دارد، می توانید از فروشگاه پیانو استایل، خرید شلوارک پسرانه و یا سایر لباس های بچه گانه را به شکل مطمئن و سریع انجام دهید؛ در ضمن از خدمات ویژه ای مانند تحویل سریع و به موقع سفارشات نیز برخوردار خواهید گشت.

اشتراک‌گذاری
یک نظر
  1. ممنون از راهنمایی که گذاشتین من قبلا از این برند خرید کرده ام و راضی بودم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.