نکات بسیار مهم در خرید میز آرایش

اهمیت وجود میز آرایش در دکوراسیون اتاق

وجود میز آرایش نه تنها در زیبایی دکوراسیون اتاق نقش پررنگی دارد بلکه وسیله ای کاربردی است که فضای کافی برای نگهداری لوازم بهداشتی و آرایشی دارد. تنوع بالای طرح های این میز آرایش یا میز توالت سبب شده که مطابق با دکوراسیون اتاق میز مورد نظر خود را سفارش داد و با توجه به کاربردی بودن تقاضا برای خرید آن بالا می باشد. در این مقاله به مشخصه های میز آرایش، میز توالت، میز آینه و .. می پردازیم.

اهمیت وجود میز آرایش در دکوراسیون اتاق

آیا تفاوتی بین میز آرایش، میز توالت و میز کنسول وجود دارد ؟

یکی از سوالاتی که برای بسیاری از افراد در حین خرید میز آرایش یا میز توالت مطرح می شود این است که تفاوت بین این دو وسیله در چیست. در واقع میز آرایش همان میز توالت است. خوشبختانه این نوع میزها در سبک های متفاوتی تولید می شود و افراد با توجه به دکوراسیون منزل و هر نوع سلیقه ای که دارند می توانند میز دلخواه خود را انتخاب کنند، اما ضروری است که قبل از خرید یک سری نکات بسیار مهم را در نظر بگیرند.
توجه به ظاهر، کاربردی بودن و داشتن فضای کافی برای نگهداری لوازم آرایشی و بهداشتی، جنس مناسب و تناسب ابعاد با فضای اتاق و .. از مهمترین مواردی است که باید در خرید به آن توجه اساسی شود. یکی از مهمترین تفاوت میز آرایش و میز کنسول علاوه بر شکل ظاهری متفاوت، وجود اجزای تشکیل دهنده آن است که میز کنسول علاوه بر صندلی میز و آینه دارای شمعدان هم است اما میز آرایش یک میز اتومن و یک آینه متحرک یا ثابت دارد.
میز آرایش جهت نگهداری بسیاری از لوازم و کاربردی بودن آن دارای کشو است در حالی که میز کنسول فاقد کشو و کمد است. یکی دیگر از تفاوت های بارز این دو نوع میز محل قرارگیری آن است که میز کنسول در ورودی منزل قرار دارد در حالی که میز آرایش در اتاق خواب یا حمام قرار می گیرد.

 

نکات بسیار مهم در خرید میز آرایش

توجه به امکانات و ویژگی های میز آرایش: در هنگام خرید این نوع میزها باید به ویژگی آن از جمله تعداد کشو، عمق کشو، متریال، ابعاد آینه، طرح و سبک آن، رنگ و بسیاری از نکات باید توجه اساسی داشت. با توجه به نوسانات موجود در بازار ارزی و … قیمت بسیاری از وسایل در حال افزایش است که این وسیله هم از این قاعده مستثنی نیست و ضروری است که در خرید این فاکتور قیمت هم در نظر گرفته شود.

ابعاد میز آرایش:

بهترین و مناسب ترین ابعاد برای میز توالت داشتن حداقل ۷۰ سانتی متر طول است که فضای لازم برای نگهداری لوازم آرایشی و بهداشتی را داشته باشد.

هماهنگی و ست بودن میز توالت با سرویس خواب هم از دیگر موارد بسیار مهمی است که در خرید باید به آن توجه ویژه شود

متریال میز آرایش

محبوب ترین و معروف ترین جنسی که برای این نوع میزها در نظر میگیرند جنس چوبی است اما امروزه از جنس های دیگر چون فلز، شیشه و انواع چوب مصنوعی و … هم در ساخت این نوع میزها استفاده می شود.

چهارپایه میز آرایش یا صندلی میز آرایش: چهارپایه و صندلی باید ارتفاع مناسبی داشته باشند ارتفاع بین ۴۳ تا ۴۷ سانتی متر مناسب ترین ارتفاع برای صندلی یا چهارپایه است.

آینه میز آرایش

یکی از موارد بسیار مهمی که باید در خرید میز توالت در نظر داشت آینه میز است. در برخی از طرح و سبک ها آینه متصل به میز توالت است اما در برخی دیگر از موارد آینه جدا است و باید در هنگام خرید این نکته را در نظر داشت که قیمت آینه جدا حساب می شود یا نه؟

توجه به نکات ایمنی در خرید میز توالت

از آنجایی که میزهای آرایشی در دو نوع آینه متصل آینه جدا موجود می باشند باید مدلی را انتخاب کرد که مناسب باشد این فاکتور برای خانه هایی که دارای فرزند کوچک هستند باید حتما لحاظ شود و بهتر است مدلی خریداری شود که  آینه متصل دارد.

 

مهمترین کاربردهای میز توالت

مهمترین کاربردهای میز توالت

با توجه به محدود شدن فضای آپارتمان های امروزی بسیاری از افراد به دنبال خرید وسایلی هستند که با وجود ابعاد کم بتوانند حجم زیادی از وسایل را نگهداری کنند. وجود کشو یا کمد و آینه و فضای کافی برای نگه داشتن وسایل سبب شده که این محصول علاوه بر ظاهر زیبایی که به اتاق میبخشد کاربرد بسیار بالایی هم داشته باشد. و در نظم دهی اتاق نقش مهمی را ایفا می کند.

نتیجه گیری

همانطور که میدانید امروزه توجه به دکوراسیون منزل و اتاق خواب بیش از پیش شده است و انتخاب میز توالت یا آرایشی یکی از وسایلی است که نقش  بارزی  در دکوراسیون اتاق خواب دارد. پس ضروری است که در خرید آن دقت لازم شود که زیبایی اتاق دو چندان شود اما نکته ای که باید در نظر داشت این است که برخی از افراد فقط به ظاهر و زیبایی میز توجه دارند در حالی که باید فاکتورهایی دیگری از جمله متریال مناسب، هماهنگی با دکوراسیون منزل، ابعاد مناسب و .. هم باید در نظر گرفته شود.

میز توالت، اتاق خواب عروس جزو اثاثیه های اصلی و بسیار مهم می باشند بنابراین باید در خرید این وسیله کاربردی و مهم دقت زیادی داشت زیرا جزو خریدهای مهم است. در واقع این میز علاوه بر اینکه فضای مجزایی برای بسیاری از خانم ها است بلکه سبب تسریع در روند آرایش می شود و خانم ها با آرامش بیشتری آرایش خود را انجام می دهند و علاوه بر اینکه در نظم دهی وسایل آرایشی نقش مهمی را ایفا می کند وجود این وسیله در اتاق خواب حس خوبی را القا می کند که این نوع میزها در سبک های متنوعی تولید می شوند.

خوشبختانه فروشگاه های معتبر زیادی فروش وسایل چوبی منزل  انواع میزهای آرایشی، میز کنسول و … را انجام می دهند که با مراجعه به این مراکز معتبر می توان محصولات مورد نیاز خود را سفارش داد. یکی از نکاتی که باید در نظر داشت این است که قیمت این محصول هم  به صورت لحظه ای تغییر می کند و نمی توان قیمت ثابتی را برای آن ذکر کرد.

اشتراک‌گذاری
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *