جاذبه های گردشگری انگلیس به پیشنهاد “سفر باتو”

جاذبه های گردشگری لندن، تور لحظه آخری انگلیس، معرفی جاذبه های گردشگری انگلیس

انگلیس این کشور اروپایی، کشوری است که تاریخ ، فرهنگ ، چشم انداز شهری باشکوه و سواحل دراماتیک دارد. ، انگلیس واقعاً این همه جاذبه ها را دارد. با تور انگلیس همراه باشید تا به چندین مورد مهم گردشگری این کشور اشاره کنیم و شما را با زیبایی های انگلیس آشنا کنیم.

پارک طبیعی لندن
برای کشف بزرگترین جنگلهای بارانی سرپوشیده در جهان به این پارک طبیعی در تور لحظه آخری خیره کننده بروید. بوم های گرمسیری دارای مناظر حیرت انگیزی هستند که همه ساله گردشگران زیادی را به خود جذب می کنند.

تیت مدرن
به گزارش سفر باتو ، تیت مدرن یکی از بهترین مجموعه های هنرهای معاصر بین المللی لندن است که در عرصه هنری باورنکردن است. اگر به لندن سفر می کنید از این هنر خانه غافل نشوید زیرا بازدید از این مجموعه هنری بسیار نفس گیر است.

ساحل ژوراسیک
در ساحل دراماتیک ژوراسیک شاهد یک قوس باستانی سنگ آهکی هستید که به درون دریا می رود. این ساحل از مناظر شگفت انگیزی برخوردار است و به همه گردشگران پیشنهاد می شود غروب از این ساحل عاشقانه دیدن کنند.

قلعه وورویک
این قلعه چشمگیر قرون وسطایی که ابتدا توسط ویلیام فاتح در سال ۱۰۶۸ ساخته شد ، یکی از بهترین های کشور است. تاریخچه باورنکردنی آن با جاذبه های تعاملی ، مارپیچ ها ، تورهای سیاه چال وحشتناک و جاذبه ای حیرت انگیز این قلعه هستند. از این فرصت استفاده کنید تا اتاق های باشکوه ایالتی ، رویال مویز ، گالری ملکه و باغ های زیبا را ببینید.

بازدید از پارک ملی با تور انگلیس
پارک ملی Lake District در شمال غربی انگلستان که بیش از ۹۰۰ مایل مربع مساحت دارد ، به دلیل کوه های ناهموار افتاده ، دریاچه ها و مناظر خیره کننده و مناظر زیبا مشهور است. بهترین راه برای کشف زیبایی های طبیعی منطقه با پیاده روی است ، بنابراین کفش های پیاده روی خود را حتما بپوشید. 

موزه تاریخی طبیعی
در داخل یکی از زیباترین ساختمان های لندن صدها نمایشگاه خواهید یافت ، از جمله گالری شگفت انگیز دایناسورها ، مرکز داروین و اسکلت نهنگ آبی. این موزه حتی میزبان فیلم های شبانه است و در زمان کریسمس محل استقرار یخچال های یخی رمانتیک در فضای باز است.

کوه مایکل
این جزیره جذاب جزر و مدی ، ۵۰۰ متر در ساحل سرزمین اصلی کرن وال با یک کلیسا و قلعه قرون وسطایی احاطه شده است. از قدم زدن در کنار جاده کوه مایکل ، لذت ببرید یا قایق سواری کنید. هنگامی که آنجا هستید ، از مسیرهای باستانی سنگفرش شده و باغهای نیمه گرمسیری جزیره دیدن کنید.

Cotswolds
Cotswolds تقریباً ۸۰۰ مایل مربع را در خود جای داده و از پنج ایالت در جنوب غربی انگلیس عبور می کند ، محل زندگی برخی از شهرنشینان و روستایی ها می باشد.. با وجود تپه های سرسبز و مناظر روستایی ، مکانی واقعاً ستودنی برای بازدید است.

حمام رومی
در قلب شهر زیبای همام" حمام های رومی" را پیدا خواهید کرد ، بقایای باورنکردنی از یکی از بزرگترین حمام های مذهبی جهان باستان. حمام ها در محل چشمه های آب گرم شهر هستند و در نتیجه با آب گرم طبیعی جریان می یابد. 

کمبریج
یک روز را با استفاده از مناظر این شهر تاریخی در یک تور اختصاصی سپری کنید. از دانشگاه مشهور جهان را دیدن کنید و عکس بندازید. اگر در این شهر قدم می زنید قطعا از معماری کلیسای چپل شگفت زده می شوید.

قلعه تینتاگل
قلعه تینتاگل در سواحل ناهموار شمالی کرنوال واقع شده و دارای مناظر باشکوه در اقیانوس اطلس است. امروزه فقط ویرانه ایی از این قلعه برجا مانده است. این قلعه در افسانه و رمز و راز سرگردان است. حتی گفته می شود زادگاه پادشاه آرتور است.

بیگ بن
وقتی به لندن فکر می کنید احتمالا به بیگ بن هم می اندیشید. این برج ساعت برجسته یکی از مشهورترین نقاط دیدنی لندن است ، اگرچه از نظر فنی بیگ بن نام ناقوس غول پیکر داخل برج است که در ساعتی از شهر به صدا در می آید.

قلعه آلنویک
قلعه آلنویک توسط حومه شهر با شکوه Northumberland احاطه شده است و دومین قلعه مسکونی بزرگ در این کشور است. همراه با معماری با شکوه قرون وسطایی دارای تاریخ غنی ای است که مملو از درام است. قلعه آلنویک ممکن است بسیار آشنا به نظر برسد زیرا در چندین فیلم از این قلعه استفاده شده است.

پارک ملی Norfolk Broads
این پارک با بیش از ۱۲۵ مایل آب و دریاچه های خالی نشده ، مکانی واقعاً بی نظیر و سرشار از مناظر طبیعی وحشی زیبا و مناظر نفس گیر است. سفر به تالابهای نیشکر و چمنزارهای وحشی و جنگلها برای تجربه ای ماندگار است که هر گردشگری می تواند برای خود رقم بزند.

دیوار هادریان
دیوار هادریان که توسط رومیان در سال ۱۲۲ میلادی ساخته شده، مشهورترین مرزهای امپراتوری روم است. در طول ۷۳ مایل در امتداد شمال انگلستان برای جدا کردن بربرها از رومیان ساخته شده بود، اما اکنون یک بنای بی نظیر و دیدنی است که توسط یک منظره فوق العاده احاطه شده است.

کاخ برایتون پیر
هیچ سفری به انگلیس بدون تجربه سفر در ساحل بزرگ انگلیس کامل نخواهد بود. به احتمال زیاد نمادین ترین شهرهای ساحلی انگلیس شهر برایتون است که ساحل معروف و اسکله زیبا دارد.  

اشتراک‌گذاری
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *