عکس تست بارداری با وایتکس

تست بارداری با وایتکس | تعیین جنسیت با وایتکس

تست بارداری با وایتکس یکی از روشهای خانگی برای تشخیص بارداری مورد استفاده قرار می گیرد. هر چند به لحاظ پزشکی مورد تایید نیست اما بسیاری از بانوان از این روش استفاده کردند و نتیجه درستی گرفته اند. توصیه ما استفاده از روشهای مطمئنی مثل آزمایش خون و بیبی چک یک هفته بعد از تاخیر در پریود است.

تست بارداری با وایتکس

در این روش با ادرار کردن در مقداری وایتکس مشخص میشود که باردار هستید یا خیر برای تشخیص بارداری با وایتکس باید بدانید اگر کف کرد نشانه مثبت بودن نتیجه خواهد بود.

تست وایتکس برای بارداری چگونه است؟

  1. لیوان یکبار مصرف بردارید.
  2. مقدار مساوی از ادرار و وایتکس را در لیوان بریزید.
  3. سریع از زیر لیوان نگاهش کنید.
  4. اگر کف کرد و تا مدتی به حالت جوشان ماند شما باردار هستید
  5. ولی اگر کف کرد و سریع کفش خوابید و حباب شد شما باردار نیستید!

نباید وقتی که این محلول کف کرد، به آن نزدیک شوید. چون این محلول بسیار خطرناک است. این محلول می تواند باعث سرگیجه و حالت تهوع شود. اگر به طور اتفاقی دستتان با این محلول تماس داشت، فورا با صابون بشوئید.

فقط آزمایش ادرار و خون قابل اعتماد است!

HCG هورمونی است که به اصطلاح، هورمون حاملگی نامیده می‌شود و کشف آن در خون و ادرار مادر، پایه و اساس تست‌های هورمونی حاملگی است.

این هورمون تقریبا به طور انحصاری در جفت تولید می‌شود ولی به مقدار بسیار کم در بافت‌های مردان و همچنین در زنان غیرحامله نیز تولید می‌شود. با وجود این، شناسایی HCG در خون یا ادرار، تقریبا همیشه نشانه حاملگی است.

یکی از دقیق ترین روش های تشخیص بارداری آزمایش خون می باشد.

آزمایش خون جهت تست مثبت بودن حاملگی تقریبا دقیق است اما معمولا زمانی حدود ۱۱ روز پس از لقاح اسپرم با تخمک لازم است تا میزان BetaHCG موجود در خون خانم حامله، مثبت بودن احتمالی حاملگی را نشان دهد و به عنوان مثال اگر زمان آمیزش را ۳ روز قبل از لقاح در نظر بگیریم، حدود ۱۴ روز یا دوهفته بعد از آمیزش بارداری تقریبا می توان نتیجه حاملگی را دانست. این زمان حدود ۱۴ روز در حالت معمولی شاید زمان زیادی به نظر نرسد اما برای یک خانمی که قصد بارداری دارد معمولا زمان زیادی بوده و خانم ها علاقمند هستند که حتی زودتر از این زمان، مثبت بودن نتیجه حاملگی خود را بدانند.

روش های دیگری از جمله استفاده از بی بی چک یا بعضا بعضی حالات در خانمها از جمله قطع دوره پریود بعدی، لکه بینی، استفراغ و … می توانند نشانه ای از حاملگی باشند اما قطعی و دقیق نیستند و معمولا باز هم زمان زیادی (از نظر خانم حامله!) لازم است تا نتیجه مشخص شود.

تست بارداری با وایتکس درسته؟

هیچ کس نمی داند اینکه چه کسی و در چه زمانی برای اولین بار تست بارداری با وایتکس را انجام داده و صحت این تست بررسی کرده است. اما انتشار تست بارداری با وایتکس برای اولین بار توسط فردی به نام کلسی اسکوریازا در سال ۲۰۱۷ و در سایت یوتیوب صورت گرفت و پس از آن میزان جست و جوی این روش نچندان مطمئن افزایش یافت. نا گفته نماند این فرد نتایج دقیقی از این آزمایش خود بدست آورد.

این تاریخچه کوتاهی و البته تنها منبع قابل در دسترسی بود از این روش. اما صحت و سقم این موضوع از نظر جامعه پزشکی به تایید نرسیده است. لذا ما نیز درستی آن را تایید نمی کنیم.

مطلب پیشنهادی: تست بارداری با وایتکس دروغه یا راسته؟!

تست جنسیت جنین با وایتکس

تعیین جنسیت با وایتکس

بعد از اینکه شما از روش تست بارداری با وایتکس استفاده کردید و اگر به باردار بودن خودتان پی بردید از وایتکس برای تعیین جنسیت جنین نیز می توانید بهره بگیرید. قبل از آموزش روش تعیین جنسیت جنین با وایتکس باید بدانید که این روش غیر علمی است و ممکن است بخارهای حاصل از آن سمی باشد و به شما و جنین آسیب بزند، بنابراین اگر قصد تعیین جنسیت جنین با وایتکس را دارید از استنشاق آن و یا انجام آن در فضای بسته اجتناب کنید و به روشی ایمن این تست را انجام بدهید.

حال وقت انجام تست است:

ابتدا مقداری از ادرار مادر باردار را با وایتکس را ترکیب کنید، اگر رنگ محلول بدست آمده به رنگ قهوه ایی تغییر رنگ داد یعنی نوزاد شما پسر است ولی اگر بعد از اضافه کردن ادرار با وایتکس تغییر رنگی در محلول ایجاد نشد، شما مادر یک دختر خواهید بود.

روش های دیگری برای تعیین جنسیت جنین در خانه نیز وجود دارد که در ادامه به معرفی آنها می پردازیم.

تست تعیین جنسیت اروپایی

مردمان اروپا در قدیم ایام بر این باور بودند که اگر مادر در راه رفتن با قدم پای راست حرکت خود را آغاز کند، او مادر یک پسر است و اگر با پالی چپ راه رفتن را شروع کرد بدانید او مادر یک دختر خواهد بود.

تست تعیین جنسیت نوزاد با نمک

در گذشته بر روی سر زن باردار مقدار نمک میریختند، اگر اولین اسمس که مادر بر زبان اورد اسم یک مرد بود، زن باردار پسر در شکم خود دارد و طبیعتا اگر اولین اسم، زنانه بود، او صاحب یک دختر است.

تعیین جنسیت نوزاد با ویار زن باردار

اگر مادر باردار غالبا ویار خوراکی های شیرین بکند، نوزاد او دختر است و اگر غذاهای شور بیشتر طلب بکند مادر یک پسر خواهد بود.

اما توصیه ما به شما این است برای تشخیص جنسیت نوزادتان از روش های علمی و دقیقی مانند سونوگرافی استفاده کنید.

اشتراک‌گذاری
13 نظر
  1. سلام من الان ۱۵روزه عادتم عقب افتاده بیبی چک زدم منفی نشون داد ولی حالت تهوع دارم هرکی این متنو می خونه بگه من چکار کنم ایاباردارم

    1. سلام احتمال بارداری ضعیف است اما اگر تا یک هفته دیگر پریود نشدید آن وقت به پزشک مراجعه نمایید تا علت مشکل شما بررسی شود.

  2. من انجام دادم خیلی خوب میشه عکسشو ببینین

  3. سلام دوستان من این است رو انجام دادم کف کرد از طرفی پریود نشدم همچنین نفس تنگی زیاد پیدا کردم و پا درد و اینا نمی‌دونم یعنی من باردارم یا نه

  4. سلام‌من با وایتکس امتحان کردم و روی ادرار وایتکس ریختم اولش کمی حالت جوشان و کف کرد بعد چند ثانیه دیکه فقط حباب های کوچولو دیده میشد ردی سطح ادرار حالت جوش و کف تموم‌شد
    میشه بگین چقدر باید صبر کنیم و آیا مال من مثبته یا منفی

  5. سلام دوستان گلم من از وقت پریودم گذشته البته هرماه اینجوریم اما یه سال اقدام به بارداری کردم و هرماه از گرفتن بی بی چک خسته شدم دیروز وایتکس رو امتحان کردم هم کف طولانی مدت و هم با کف از پایین می‌جوشید تا خودم ریختم بیرون بی زحمت بهم جواب بدید

    1. ان شاءالله که حامله هستین?

  6. سلام وقتتون بخیر
    موعد پری من ۱۲خرداد بود ک درست در همان روز پری شدم و طول دوره ام۳۰روزه بود بعد از اتمام پری اقدام کردم ولی ۳تیر لکه بینی داشتم ک بعد ۱روز یکم شدت داشت و شبیه پری بود و بعد۴روز تموم شد.سرگیجه و حالت تهوع صبحگاهی هم ک دارم.تقریبا ۴ماهم هست ک قرص یدفولیک و پروگنیسیر هم استفاده میکنم امروز با وایتکس امتحان کردم زیاد کف نکرد و بیشتر احساس کردم گاز دار شده
    میشه راهنماییم کنین ک حامله ام یا ن؟

    1. سلام اگر تاخیر در پریود خود داشته اید باید تست بارداری انجام بدهید تا وضعیت شما مشخص شود.

  7. سلام
    من ۲ هفته‌س از پریودم گذشه
    امروز بی‌بی چک زدم منفی بود
    هفته پیش هم بی‌بی چک زدم منفی بود
    تست با وایتکس انجام دادم، به ارتفاع ۱ سانت کف کرد و بعد از چند دقیقه کفش خوابید و از حباب‌زدن افتاد
    نظرتون چیه؟

    1. سلام با توجه به منفی بودن تست بارداری احتمال بارداری ضعیف است.

  8. سلام من تست با وایتکس انجام دادم کف کرد حدود ۴سانت بالا اومد و کف موند تا خودم ریختم بیرون…دوبار انجام دادم وهردو بار همین نتیجه بود…اما بیبی چک زدم منفی بود ..این یعنی من باردار نیستم

  9. دوستان من دوماهو نیمه باردارم ادرارم تغییر رنگ نداد جوشید و کف کرد فقط آیا واقعا فرزند من دختره؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *