قرص ال دی برای عقب انداختن پریود

قرص ال دی برای عقب انداختن پریود | روش سریع عقب انداختن پریود

سلام من يك هفته ديگه پريود ميشم و دقيقا همون روز ميرم مسافرت و ١٥ سالمه ميتونم قرص ld مصرف كنم تو رو خدا كمكم كنيد تا چند روز بايد ادامش بدم؟

قرص ال دی برای عقب انداختن پریود

پاسخ مشاور نی نی نما:

سلام بله می توانید از قرص ال دی یک هفته قبل از پریودی استفاده کنید و روز آخر مسافرت قطع کنید.

البته توصیه میشود که در مورد چگونگی و زمان مصرف قرص ال دب برای عقب انداختن پریود با پزشک خود مشورت کنید. با توجه به توصیه پزشک حتی اگر در دوره قاعدگی هستید می توانید مصرف قرص را آغاز کنید. پیش بیتی میشود که زمان قاعدگی شما ۲۵ روز بعد از مصرف قرص ال دی باشد. در مورد زمان مصرف قرص ال دی بهتر است قبل از صبحانه و یا قبل از خواب باشد. البته در انتخاب زمان خوردن قرص آزاد هستید و می توانید آن را در ساعات دیگری که راحت تر هستید، این کار را بکنید.

مصرف قرص ال دی برای جلوگیری از قاعدگی

اگر قصد عقب انداختن قاعدگی خود را دارید، باید خوردن قرص ال دی را از روز ۵ تا ۷ سیکل ماهانه اغاز کنید و تا زمانی که قصد دارید پریود اتفاق نیفتند مصرف را ادامه دهید. اگر در میانه مصرف قرص دچار لکه بینی شدید ۲ قرص را همزمان بخورید تا جلوی خونریزی گرفته شود. بدیهی است که چند روز بعد از قطع مصرف قرص ال دی پریود خواهید شد.

***

همانطور که می دانید قرص‌های ضد بارداری حاوی هورمون هایی هستند که مانع آزاد شدن تخمک از تخمدان ها می‌شود.

مطالعات نشان می‌دهد که در بسیاری از زنان، مصرف این قرص‌ها عوارض جانبی را در پی دارد که اغلب این عوارض طی دو تا سه ماه پس از مصرف دارو کاهش یافته و از بین می‌روند.

شایع ترین عارضه ی قرص های ضدبارداری، قاعدگی های منقطع و لکه بینی است. این وضعیت معمولا در دوره های اول مصرف بیشتر است و به مرور زمان معمولا بدن خود را با این قرص ها تطبیق خواهد داد.

عوارض جلوگیری از پریود شدن با قرص ال دی

– تهوع

– سردرد

– درد سینه ها

– جوش های پوستی

– کاهش میل جنسی

– افسردگی

– تغییرات خلق وخو

– افزایش وزن

بسیاری از این علائم به دلیل استروژن موجود در قرص ها است.

“مصرف این قرص ها در افراد مبتلا به بیماری دیابت و قند خون بالا می‌تواند موجب تشدید بیماری شود. پس لازم است در این باره حتما با پزشک مشورت شود”

مطلب پیشنهادی: چگونه پریود را در روز اول قطع کنیم؟!

مصرف قرص ال دی برای جلوگیری از قاعدگی

در برخی موارد، این عوارض بعد از چند دوره مصرف از بین می روند. اما اگر بعد از چند دوره مصرف، این عوارض همچنان باقی بماند، لازم است از نوع دیگری از قرص های جلوگیری استفاده شود.

اما مساله تنها این نیست. مصرف قرص های ال دی عوارض جدی تری را نیز در پی دارد.

افزایش خطر فشار خون، لخته شدن خون، افزایش خطر حملات قلبی و مغزی، تومورهای کبدی و سنگ های صفراوی از جمله خطرات مصرف قرص های ضد بارداری مخصوصا در درازمدت هستند.

در برخی موارد، خطر این عوارض بیشتر خواهد بود، مانند مواردی که خانم مصرف کننده دچار اضافه وزن باشد، بیش از ۳۲ سال سن داشته باشد، سیگار بکشد، مبتلا به دیابت، فشار خون و یا چربی خون بالا باشد.

در واقع وجود هورمون استروژن در قرص است که سبب افزایش فشار خون می‌شود.

با این حال در سنین پایین خطر جدی وجود ندارد، اما مصرف دارو از سن ۳۵ سالگی به بعد باید با احتیاط انجام شود.

مصرف قرص ال دی برای عقب انداختن پریود در افراد مبتلا به بیماری دیابت و قند خون بالا می‌تواند موجب تشدید بیماری شود. پس لازم است در این باره حتما با پزشک مشورت شود.

بعلاوه آنکه محققان اظهار می دارند، قرص‌های جلوگیری ترکیبی حجم شیر مادر را کم می‌کند و بنابراین زنان شیرده در شش ماهه اول پس از زایمان نباید از این داروها استفاده کنند.

جدیدترین مطالعات نیز نشان می‌دهد خانم هایی که از قرص‌های ضد بارداری استفاده می‌کنند، یک و نیم برابر بیشتر از سایر خانم ها به عفونت های روده ای مبتلا می‌شوند.

و اما در خصوص سرطان ها …

برخی مطالعات ارتباط بین مصرف قرص های ضد بارداری با خطر سرطان سینه را نشان داده اند. برخی دیگر از مطالعات وجود این ارتباط را رد کره اند.

اما به طور کلی در خصوص ارتباط قرص های جلوگیری از بارداری و سرطان سینه می توان گفت: افزایش خطر سرطان سینه با مصرف قرص های ضد بارداری موقتی است و تنها در پنج سال اول مصرف می تواند نگران کننده باشد. اما در صورت قطع مصرف این قرص ها، خطر ابتلا به سرطان، به اندازه فردی خواهد بود که از قرص های جلوگیری استفاده نمی کند.

از طرفی به نظر می رسد خطر برخی سرطان ها با مصرف قرص های جلوگیری کاهش پیدا می کند، از جمله سرطان تخمدان که مطالعات بسیاری، تاثیر محافظتی قرص های جلوگیری در ابتلا به این سرطان را نشان داده اند.

با تمام این عوارض مطرح شده، برای آن دسته از خانم هایی که دارای عوامل خطر نامبرده نیستند، مزیت ها و فواید مصرف قرص های ضدبارداری بر معایب و خطرات آنها می ارزد.

خانم ها بعد از مصرف این قرص ها معمولا قاعدگی های کوتاه تر، آسان تر و با درد کمتر را گزارش کرده اند.

این قرص ها می توانند به تنظیم دوره های قاعدگی کمک کنند، کم خونی فقر آهن را کاهش دهند و خطر تومورها و کیست های تخمدان را کاهش دهند.

قرص ال دی برای عقب انداختن پریود در ماه رمضان

خانم های مومن عزیز که از دوره قاعدگی در ماه رمضان ترس دارید، بهتر است موارد پیش امده این چنینی را بعنوان حکمت خداوند بپذیرید و خود را برای از بابت عبادت های جا مانده سرزنش نفرمایید، و به یاد بیاورید که تمامی اعمال مستحب و واجب جای جبران دارد و می توانید به عباداتی که مشکلی براتان ندارد مانند خواندن سوره هایی که سجده واجب ندارند و…. بپردازید.

 

اشتراک‌گذاری
99 نظر
  1. سلام من ۱۷ سالمه و از دوروز قبل از مریض شدن خوردن قرص های ال دی رو شروع کردم و الان بعد از گذشت سه روز هنوز مریض نشدم من میخوام در یک مراسمی شرکت کنم که نباید مریض باشم الان من اگر این قرص رو ادامه بدم تا یایان ۱۰ روز دیگر مریض نمیشم ؟

    1. سلام بله اگر قرص ال دی را ادامه دهید پریود نمی شوید.

  2. من ۱۷ برج روز پریودم میخوام برم مسافرت از روز ۱۴که امروز ۲ تا قرص ال دی خوردم جلو پریودم گرفته میشه

    1. بله مصرف قرص ال دی را ادامه دهید.

  3. سلام من برای تاخیر پریودم یک هفته قبل از پریودی از قرص ال دی استفاده کردم ولی بعد از چند روز هنوز پریود نشدم احتمال دارد تا چند روز بعد از قطع مصرف پریود نشوم؟

    1. سلام تا ۱۴ روز ممکن است طول بکشد.

  4. سلام,.پریودمن خیلی نامنظم و وقت مشخصی نداره،من قرار بود ازامروز قرص مصرف کنم تا پری نشم.ولی امروز کمی لکه بینی داشتم…..اگه مصرف کنم تاثیری خاهد داشت که پری نشم یا….؟؟؟؟؟؟؟

    1. سلام بهتر است صبر کنید پریود شوید.

  5. سلام من میخوام برم مسافرت ۲۰برج پریودمه میخوام پریود نشم چیکارکنم

    1. سلام یک هفته قبل از تاریخ پریودی خود شروع به مصرف قرص جلوگیری کنید.

  6. سلام امروز ٧ ارديبهشت هست و من دقيقاً هفته ديگه روز عروسيم هستش و به مدت ٢٥ روز در ماه عسل بسر ميبرم فرداى عروسيم،چطورى ميتونم از پريوديم جلوگيرى كنم؟از الان ميتونم خوردن قرص رو شروع كنم؟ و آيا ميشه دو دوره كامل بدون قطع مصرف قرص ،خوردن قرص رو ادامه داد؟
    با تشكر

    1. سلام یک هفته قبل از تاریخ پریودی باید شروع به مصرف قرص جلوگیری کنید خیر نباید دو دوره کامل بدون فاصله قرص جلوگیری را مصرف کنید .

  7. سلام من ماه دیگه میخوام سفر برم اگه از روز پنجم پریود این ماهم قرص بخورم و یک هفته قبل سفرم مصرف قرص و قطع کنم زودتر پریود میشم( درصورتی که ۲۱ قرص کامل تموم نشده باشه و احتمالا ۱۶ ۱۷ تاشو خورده باشم)؟؟اخه میخوام پریودم جلو بیوفته نه عقب
    با تشکر

  8. سلام من دیشب احساس کردم دارم پریود میشم برا همین قرص ال دی خوردم ولی با این وجود شدم و بخاطر یه مراسم حتما باید قطع شه به نظر شما خوردن قرص ادامه بدم قطع میشه؟؟؟مرسی

  9. سلام من یع دختر ۱۵ ساله هستم تا دوروز دیگه وقت پریود شدنم هست…چطور از قرص ال دی استفاده کنم

  10. سلام من برایم مشکلی پیش اومده و امروز به سفر باید برم ونصف شبی پریود شدم من الان چیکار کنم که قطع بشه واسه یکی دو روز الان اگه قرص ال دی بخورم قطع میشه تا چندساعت دیگه مشکلم خیلی حیاتیه ممنون میشم اگه زودتر جواب بدین

  11. سلام من ۳۶ سالمه
    برای اولین بار دارم ال دی میخورم
    ۱۵ تا قرص خوردم
    پریود شدم
    الان باید مصرف قرص رو ادامه بدم یا قطع کنم؟

    1. سلام باید مصرف قرص را قطع کنید.

  12. سلام من ٤ دوره هس ك قرص ضدبارداري ميخورم ولي الان يك هفتس قطع كردم قرصو ولي هنو پري نشدم!! كيست تخمدان هم دارم.خيلي نگرانم دليل چي هست؟

    1. سلام اگر تا یک هفته دیگر پریود نشدید آن وقت باید به پزشک مراجعه نمایید تا علت مشکل شما بررسی شود.

  13. سلام میخاستم بپرسم برای مصرف این داروها مهم نیس که ایا باکره باشم یا نه ؟؟؟ اهمیتی نداره اصن؟؟؟؟

  14. سلام .من ۱۶ سالمه.ماه دیگه میخوام برم مشهد و روز حرکت مریض میشم.میخوام قطع بشه.چیکار کنم؟ چه قرصی و چجوری مصرف کنم؟ ممنون میشم توضیح بدید …

  15. سلام من بیشتر از ده روز قرص خوردم پریود نشم اما امروز شدم دلیلش چی میتونه باشه؟

  16. سلام خلنم ۴۲هستم ماه رمضان قرص جلوکیری خوردم بعداز پرید شدنم دوباره می خوام بخورم چون بعداز تمام شدن پرید به مدت ده روز لکه می شم ایا مضراتی ندارد

    1. سلام بهتر است از قرص جلوگیری استفاده نکنید باید به پزشک مراجعه نمایید تا با انجام سونوگرافی وآزمایشات هورمونی علت مشکل شما بررسی شود.

  17. سلام من سه روز به پریودشدنم مونده ومیخام برای مهمونی که سه روزدیگه س پریودنشم میشه الان قرص ال دی بخورم؟

  18. سلام من پنج روز دیگه کنکور دارم و دوروز پیش باید پریودمیشدمو نشدم و میترسم دقیقا روز کنکورم پریود شمو به دردسر بیفتم.باتوجه به اینکه از تاریخ اصلی پریودیم گذشته،میتونم باقرص تا یه هفته به تعویق بندازمش؟عوارض کمردرد که نداره براروز کنکورم؟

  19. سلام. من یک هفته است برای عقب انداختن پریودم قرص ال دی مصرف کردم. ۳ روز یادم رفت که بخورم. امروز دوباره خوردم. تاریخ پریودم نزدیکه. ۳ یا ۴ روز دیگه باید پریود میشدم. امکان داره به خاطر اون سه روز که یادم رفت مصرف کنم پریود بشم؟

    1. سلام احتمال آن ضعیف است.

  20. سلام من واسه مراسمی باید شهریور ماه پریود نشم ۱۷سالمه دخترم میخوام ال دی استفاده کنم راهنماییم کنید

  21. سلام آیا خوردن این قرص برای دختران باکره مشکلی ایجاد نمیکند؟؟؟؟؟

  22. با عرض سلام سوالي داشتم با توجه به اينكه يك هفته قبل پريود بايد قرص شروع كرد
    من دقيق نميدونم چه تاريخي شروع ميشه يك بار ٢ماه است يك بار٦ماه چنروز تفاوت دارن
    من با توجه بدتاريخ پريود اخرم شروع كنم؟؟ممنون ازپاسخگويي

  23. سلام خسته نباشیدمن ۳روزدیگه ی مسافرتی برام پیش اومده ک بایدبرم دوروزدیگه ام پریودمیشه ایاراهی هیت عقب بندازمش ممنون میشم هرچه رودترج بدید

  24. از یه هفته پیش قرص ال دی میخورم ۴روز بعد قراره پریود بشم ک از الان علائمشو دارم (کمر و شکمم درد میکنه)یعنی قرصا اثر نمیکنن ؟!

    1. این علائم از عوارض مصرف قرص جلوگیری در زمان پیش از قاعدگی است.

  25. سلام ببخشید نامزدم ۱۲ شهریور عروسیمه پریودیم میوفته واس ۱۲ هش الدی مصرف کنم اشکال نداره

    1. سلام اگر تمایل داشتید با شماره مشاوره مامایی داخل سایت تماس بگیرید تا راهنمایی شوید.

  26. سلام
    سه روز به تاريخ پريودم قرص رو شروع كردم و الان٧ روزه كه مصرف ميكنم،نزديكي داشتم،احتمال بارداري وجود داره؟

    1. سلام خیر احتمال بارداری وجود ندارد .

  27. سلام من چند روز دیگه عروسیمه سه روز دیگه موقع پریودمه اگه از امروز شروع کنم خوردن آیا پریود نمیشم؟

    1. سلام بهتر است صبر کنید تا پریود شوید بعد از شب اول خون ریزی شروع به مصرف قرص جلوگیری کنید تا هم پریود شما زودتر تمام شود وهم اینکه روش جلوگیری محسوب می شود .

  28. سلام ببخشید من ۱ شهریور عروسیمه دوروز دیگه موقع پریودیمه آیا اگه چند روز مونده به عروسی پریود شم میتونم با مصرف قرص چند روزی قطعش کنم آیا وقتی قرص مصرف کنم چقدر طول میکشه قطع شه

  29. سلام من ۱روز قرص ال دی مصرف کردم که پریودیمو عقب بندازم ولی حالت تهوع شدید دارم الان میخوام دیگه نخورم با توجه به اینکه زمان پریودیم ۵روز دیگه هست ممکنه زودتر پریود بشم خواهشا جواب بدید چون هیچ اطلاعاتی ندارم ممنون

    1. سلام خیر احتمال اینکه زودتر پریود شوید ضعیف است.

  30. سلام من فردا میخوام برم مشهد واحتمالا دو روز دیگه پریود میشم
    اگه از امشب قرص ال دی بخورم پریودم متوقف میشه؟!پریود نمیشم؟!

  31. باسلام.مجرد هستم ۲۸ ساله.۶۰ رپز است مه پریود نشده ام.ایا قرص اچ دی بخورم؟ اگر بله باید دو دوره بخورم؟

  32. سلام لطفاااخواهش میکنم ب سوال من جواب بدین من تا چهارروزدیگه موعدپریویم هست میخوام برم کربلا تا شیش روز دیگه عازم کربلام میخوام پری من قط بشه ازامشب قرص الدی بخورم مصرفش چطوریه خواهش میکنم جواب بدین

    1. سلام می توانید از قرص اچ دی استفاده کنید .

  33. باسلام من دختری ۲۸ساله هستم وچند روزسی ام مهر حرکت میکنم ومیرم انشاءالله کربلا ونگرانم پریود بشم واز نماز وزیارت محروم بشم لطفاً بهم بگین میتونم ازاین قرص ال دی استفاده کنم یانه درضمن من چربی خون وکبد چرب دارم ودارو هم میخورم مشکلی که پیش نمیاد اگه بخورم درضمن من ۲۶هر ماه پریود میشدم ولی حالا هنوز نشدم شمارو بخدا منو دقیقاً راهنمایی کنید چکارکنم

    1. سلام با توجه به اینکه چربی خون و کبد چرب دارید باید با اجازه پزشک معالج خود که شرح حال کاملی از شما دارد وجواب آزمایش خون شما را رویت کرده از قرص ال دی استفاده کنید.

  34. سلام خسته نباشید.من قرص ضده بارداری ۲دورست که استفاده کردم امروز آخرین روزه بسته دومه ۴روزه بعد پریود میشم ولی چون مسافرت میخوام برم از فردا بسته جدیدو مصرف کنم؟اشکالی نداره؟داشتن رابطه جنسی ایرادی نداره؟و اینکه بسترو تا آخر مصرف کنم؟

    1. سلام خیر مشکلی ندارد .

  35. با سلام
    من ۴روز قبل از شروع پریودم قرص ال دی مصرف کردم ک پریود نشم.
    اما دیشب لکه داشتم دوتا قرص ال دی رو همزمان مصرف کردم
    امروزم دوتا
    ولی الان کاملا پریودشدم
    مصرف قرصو ادامه بدم؟
    امکان داره قط بشه چون نباید پریود باشم

    1. Salam man ham daghighan moshkele shoma ro daram

  36. سلام من ۶ روز دیگ میخوام برم مشهد و دوروز دیگه موعد پریودمه اگه مصرف قرص ال دی رو از الان شروع کنم پریودو عقب میندازه جواب بدید لطفا

  37. سلام من یه ورق قرصه اچ دی خوردم ولی بازهم پریودنشدم کیست هفت سانتی ام دارم چکار باید بکنم الان نزدیک پنج روزه هنوز نشدم

    1. سلام اگر تا یک هفته بعد پریود نشدید آن وقت به پزشک مراجعه نمایید.

  38. اگه روز اول پریودی قرص یاز بخورم خونریزیم متوقف میشه؟چون عازم سفر هستم و نمیخوامپریود باشم

  39. سلام من از ۶روز قبل از پریود شدن شروع به مصرف ال دی کردم اما ۲روز قبل از شروعش انتی بیوتیک قطع کردم ایا تاثییر دارد که پریود نشم ؟؟؟

  40. سلام من دو ماه هست که پریود نشدم رفتم دکتر بهم قرص ال دی داد ولی تووی دستورش ننوشته چند تاش بخورم تا بعدش پریود بشم

  41. سلام. ببخشید من پنج شنبه پریود میشم و مسافر هسم. از امروز قرص ld شروع کنم یا دو شنبه. من غلظت خون هم دارم. ممکنه مشکل ساز بشه برام مصرف این قرص؟

  42. سلام خسته نباشین ببخشید من چهار روز به پریودیم مونده بود که قرص ال دی مصرف کردم برای اینک پریود نشم والان شش روزه که قرص ال دی دیگ مصرف نمیکنم ولی پریود نشدم خیلی نگرانم که حامله باشم بااینک اصلا مایع نهایی به بدن من ریخته نشده اما ازاون مایع اولیه میترسم آخه ماتو زمان مصرف قرص دو دفعه پیشگیری طبیعی داشتیم

  43. سلام من ۳روز دگ وقت پریودم هستش.ولی میخام یه چند روز بیوفته عقب.از الان باید قرص اچ دی رو مصرف کنم؟یا بذارم روز اول خونریزی؟اخه ماه پیش همین کارو کردم.روز دوم یا سوم پریودم اچ دی خوردم و پریودم قطع شد فقط کمی لکه بینی داشتم.الان هم اینکارو بکنم یا از الان قرص بخورم؟

  44. سلام من ماه پیش دهم پری شدم ولی الان چهار روزه ک قرص،ال دی مصرف میکنم هنوز نشدم بعد دوروزه حالت تهوع دارم ممکنه از قرص باشه اگ دیگ قرصو مصرف نکنم پری میشم دل درد دارم ولی حالت تهوع اذیت میکنه میترسم حامله باشم

  45. سلام خسته نباشید.من ۲۶ دی ماه می‌خوام برم کربلا.و ۲۶ یا ۲۵ هم پریود میشم.میخواستم بپرسم کی باید قرص بخورم.من ۱۲ روز مسافرتم طول میکشه.میشه ۱۵ روز عقب بندازم .ممکنش هست لک ببینم موقع پریود شدم در کربلا.خواهش میکنم کمکم کنید

  46. سلام خسته نباشید.من ۱۱ ام هم روز عروسیمه هم روز پریودیم.الان ۱۰ روز مونده میتونم با دوفاستون پریودم رو جلو بندازم؟

  47. سلام خسته نباشید. تو رو خدا به سوال من جواب بدین من برای عقب انداختن پریودم سه روز مونده به پریودم قرص ال دی مصرف کردم یک هفته از قرص مصرف کردم بعد قطع کردم ۶ روزه که پریود نشدم چند روز طول میکشه که پریود بشم.

    1. سلام تا یک هفته دیگر برای پریود شدن زمان دارید.

  48. سلام خسته نباشید ، من از ۲۲ دی قرص ال دی رو مصرف کردم و تا چند روز دیگه بسته اول قرصام تموم میشه ، ولی من همچنان قراره توی مسافرت باشم تا ۲۵ بهمن و نمیخوام پریود بشم ، بعد از تموم شدن بسته اولم برای اینکه تا ۲۵ بهمن پریود نشم باید بلافاصله بسته دوم رو شروع کنم؟ هفت روز فاصله نندازم دیگه ؟

    1. سلام این کار عوارض دارد بهتر است ۷ روز بین مصرف قرص فاصله بیاندازید.

  49. سلام ببخشید من سه روز مونده که پریود بشم قرص ال ا دی خوردم میخام برم مسافرت وقتی قرصو میخورم دل پیچه دارم احساس میکنم میخام پریود سم مشکلش چیه!

    1. سلام از عوارض مصرف قرص می باشد.

  50. سلام لطفا اگ میشه جواب بدید من پریودم تاریخ منظم نداره و هیچ عالائمی ام ازش ندارم فلا ۲۳ عازم گربلام میخام ببینم از الان شروع کنم قرص رو بخورم یا چی ؟؟؟؟ لصن چن روز باید قرص مصرف کنم تا پریود نشم ؟؟؟؟ بعد به ندت چن روز عقب میفته ؟؟؟؟ توروخودا راهنمایی کنید

  51. سلام من ماه اول هست که قرص ال دی میخورم ولی ۳ -۴روزه خونریزی دارم ایا مصرف قرص رو ادامه بدم؟
    دوره ی‌بعد که از شب پنجم میشه کی‌باید شروع کنم؟

    1. سلام باید از شب پنجم قاعدگی شروع به مصرف قرص جلوگیری کنید .

  52. با سلام یه سوالی داشتم من ۴ ماهه زایمان کردم ۳ ماه که از زایمان گذشته بود ۴ شب قرص ال دی خوردم تا پریود بشم و پریود شدم ولی پریود تا ۳ روز بیشتر نبود برای نوبت پریود نشدم دوباره یه دانه قرص خوردم آیا پریود میشوم یا نه واینکه خونریزی کن نشانه قرص ال دی است

  53. با سلام یه سوالی داشتم من ۴ ماهه زایمان کردم ۳ ماه که از زایمان گذشته بود ۴ شب قرص ال دی خوردم تا پریود بشم و پریود شدم ولی پریود تا ۳ روز بیشتر نبود برای نوبت پریود نشدم دوباره یه دانه قرص خوردم آیا پریود میشوم یا نه واینکه خونریزی کن نشانه قرص ال دی است

    1. سلام در ۶ ماه اول بعد از زایمان در دوران شیردهی مصرف قرص ال دی ممنوع می باشد به علت تغییرات هورمونی نظم پریودی خانمها ی شیرده به هم می ریزد و این مسئله طبیعی است و نیازی به مصرف دارو نیست.

  54. من ۱۸سالمه این ماه رابطه جنسی داشتم برای جلوگیری از باردار شدن باید ماه بعد از پنجمین روز پریودم قرص ال دی رو مصرف کنم ؟؟

    1. باید این ماه هم برای جلوگیری از بارداری روش جلوگیری داشته باشید .

  55. سلام
    من ۱۷ سالمه و برای تاخیر پریود از قرص ال دی استفاده میکنم احتمال اینکه قرص اثری نداشته باشه و پریود شم چقده? اگ یک دوره از این قرص استفاده بشه باز عوارض داره ??

  56. سلام .من برای جلوگیری از بارداری،به صورت اورژانسی،قرص HD رو خوردم.الان ۶ روز گذشته و من پریود نشدم.میخواستم ببینم علائم بارداریه یا طبیعیه پریود نشدنم؟!توروخدا جواب بدید

    1. سلام تا سه هفته بعد از مصرف قرص اورژانسی زمان دارید تا پریود شوید.

  57. سلام
    من تنبلي تخمدان دارم رفتم دكتر گفتم پريود نميشم واسم قرص ال دي نوشت ۵ روز يكي صب يكي شب
    الان سه روز تموم شده هنوز پريود نشدم چيكار كنم
    گرمي هم زياد مصرف كردم

    1. سلام تا یک هفته دیگر برای پریود شدن زمان دارید.

  58. سلام من ۱۴ فروردین پریود شدم اگه امروز که ۵ اردیبهشت هست قرص ال دی را بخورم پریود نمیشم؟!
    من ۱۷ سالمه مشکلی نداره قرص ال دی بخورم

  59. سلام تروخداجوابم بدین من ازروز اول پریودی قرص مصرف کردم خونریزیم خیلی شدیدتر شده چکار کنم

  60. سلام من ۳ روز مونده به پریودم میخوام عقب بندازم چندروز چی کار کنم؟

  61. سلام من پریودی نامنظمی دارم ولی همیشه اول های برج پریود میشم مثلا ی بار ۱۴ و ی بار ۲۰ پریود میشم الان باید چه روزی از این قرص مصرف کنم؟

  62. سلام خسته نباشید،من نهم ماه پریودمیشم،دقیقأ یک ماه دیگه همین تاریخ عروسیمه،به چه صورت قرص مصرف کنم که پریود نشم،ممنون.

  63. سلام لطفا جوابمو بدین مهم، من فردا وقت پریودمه، از۳روز قبل دارم روزی دوتا ال دی میخورم امروز از خواب بیدار شدم لکه بینی داشتم الانم دارم البته ببخشید با دفع ادرار ،ممکن فردا پریود شممممم?نامزدم از راه دور داره میاد

  64. سلام وقت بخیر من از قرص ال دی استفاده میکنم الان ۴روز قرص رو قطع کردم ولی پریود نشدم ماه قبل پریود شدم منظم هم استفاد کردم خیلی استرس دارم میترسم باردار باشم احتمالش هست؟

    1. سلام اگر تا یک هفته دیگر پریود نشدید آن وقت باید پیگیری نمایید.

  65. سلام من یه مسافرت پیش اومده دوروز دیگه پریودم قرص ال دی رو باید چطوری مصرف کنم تاپایان مسافرت ده روزه پریود نشم

  66. سلام طوروخدا جواب منو بدین من دقیقا هر ماه پنج روز پریودیم عقب میوفته مثلا این ماه باید ۵ این ماه میشدم دقیق ۱۰ این ماه شدم و مشکل من اینه ک ماه بعد عقد میخام بکنم میخام بدونم اگه پریود شدم بعد روزا چهارم بخورم برای روز عقد قطع بشه یا کلن بخورم نشم یا اینکه بزارم پریود بشم مثلا روزا ۳ ب بعد قرص بخورم میشه کمک کنین خاهش میکنم

  67. سلام من دو روز مونده به پریودیم میخام چند روز عقب بيفته. امروز قرص بخورم تاثیر داره
    ال دی بخورم یا اچ دی و چندتا
    خواهش میکنم جواب بديد خیلی حیاتیه

  68. سلام، من ۲ روز قبل از پریودم قرص ال دی خوردم( نمیدونم قرص فعال بود یا غیر فعال) ۲ روز اول هم ۲ قرص در روز خوردم، الان سه روز هست که مصرف قرص و قطع کردم، ولی پریود نشدم! دلیلش چیه؟ تا چند روز عادی هست؟

    1. سلام نباید از این قرص استفاده می کردید زیرا عوارض دارد تا ۱۰ روز دیگر برای پریود شدن زمان دارید.

  69. سلام من ۱۴ سالمه و قراره جمعه همین هفته بریم عروسی جمعه میشه روز ۵ پریودی چیکار کنم تا روز پنجمم پریود قط شه لطفا کمکم کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *