بزرگ كردن سينه با قرص سیپروترون کامپاند

بزرگ كردن سينه با قرص سیپروترون کامپاند | ماساژ برای بزرگ کردن سینه

من ۲۶ سالمه متاهلم بچه هم دارم. سینه هام خیلی کوچیکند خیلی ناراحتم از این موضوع، آیا بزرگ كردن سينه با قرص سیپروترون کامپاند حقیقت داره؟

بزرگ كردن سينه با قرص سیپروترون کامپاند ممکن نیست!

پاسخ مشاور نی نی نما:

بزرگی و کوچکی سینه ژنتیکی است و مصرف داروی سیپروترون و هر داروی دیگری برای بزرگ کردن سینه بی نتیجه است و یا اثر موقت دارد. با ورزش کردن و داشتن رژیم غذایی مناسب می توانید تا حدودی به تناسب اندام برسید.

بزرگی و کوچکی سینه ژنتیکی است و مصرف داروی سیپروترون و هر داروی دیگری برای بزرگ کردن سینه بی نتیجه است و یا اثر موقت دارد.

چگونه سینه های بزرگ داشته باشیم؟

بزرگ كردن سينه با قرص سیپروترون کامپاند

ورزش برای بزرگ کردن سینه

شما می توانید به روش های طبیعی ، اندازه سینه های خود را بزرگتر کنید. خیلی ها می گویند که تنها روش بزرگ شدن سینه ، افزایش وزن می باشد، اما اگر چاق شوید پس قسمت های دیگر بدنتان را می خواهید چه کنید؟
سینه از بافت های متصل به هم ساخته شده است و ترکیب این بافت ها از فردی به فرد دیگر متفاوت است. چندین نکته وجود دارد که با رعابت کردن آنها می توانید سینه های بزرگتری داشته باشید.

سینه های خود را به طور منظم ماساژ دهید

ماساژ سینه یکی از بهترین روش ها برای بزرگ کردن سینه می باشد. اگر به مدت یک ماه سینه های خود را هر روز به مدت نیم ساعت ماساژ دهید، اندازه آن بزرگتر خواهد شد.
ماساژ سینه، جریان خون را افزایش می دهد. وقتی جریان خون افزایش می یابد ، هورمون هایی که باعث رشد سینه می شوند، بیشتر جریان پیدا می کنند. بهترین روش ماساژ سینه به صورت زیر می باشد:
کف دست خود را به هم بمالید. این کار باعث حرارت و انرژی می شود. با دست راست یک سینه خود را در جهت عقربه ساعت و با دست چپ سینه دیگر خود را در جهت مخالف عقربه ساعت ماساژ دهید). ماساژ را به مدت نیم ساعت ادامه دهید.

برای بزرگ شدن سینه چربی های سالم مصرف کنید

چربی های سالم مانند تخم مرغ ، مغز دانه ها، آواکادو ، ماهی و غیره به افزایش اندازه سینه ها کمک می کند. همچنین برای سلامتی خوب می باشند.

غذاهایی بخورید که غنی از استروژن باشند

اندازه سینه ها به وجود هورمونی به نام استروزن در بدن شما بستگی دارد . اگر سطح استروژن در بدن شما کمتر باشد، رشد سینه ها کمتر می شود. بنابراین، باید غذاهایی بخورید که غنی از استروژن می باشند. برخی از بهترین منابع استروژن عبارتند از میوه ها، حبوبات و سوپ سر مرغ و غیره.

بزرگ کردن سینه با درمان های گیاهی

روش های گیاهی مختلفی وجود دارند که به افزایش سایز سینه کمک می کنند. در اینجا به برخی از آنها اشاره می کنیم:

  • دانه رازیانه : دانه های رازیانه غنی از فلاونوئید ها می باشند و به افزایش بافت سینه کمک می کنند.
  • شنبلیله: شنبلیله به تحریک تولید پرولاکتین کمک می کند که به افزایش اندازه سینه کمک می کند.

ورزش هایی انجام دهید که به افزایش سینه کمک می کند

ورزش هایی وجود دارند که به رشد سینه کمک می کنند. برای مثال، بازوهای خود را به طرف سینه بیاورید و چند ثانیه سینه را فشار دهید، سپس دوباره این کار را انجام دهید. این کار را بیست بار در روز انجام دهید.

افزایش سایز سینه با کارهای خانه

کارهای خانه که موجب حرکت بازو می شود، به افزایش اندازه سینه کمک می کنند. خوب این راه حل ها را اگر دنبال کنید، در پایان از نتیجه شگفت زده می شوید و حتی هیچ گونه عوارض جانبی ندارند. امیدواریم توانسته باشیم مقاله خوبی را ارائه کرده باشیم. لطفا اگر راه حل دیگری سراغ دارید حتما با ما در میان بگذارید تا دیگر کاربران عزیز هم از آن ها استفاده کنند.

منبع خبر : مطلب تکمیلی از nemoneha

اشتراک‌گذاری
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.