اولین کتابی که باید کودکتان داشته باشد!

چاپ کتاب های داستان با اسم و عکس کودکان شما

داستان اسم کودک من، چاپ کتاب های داستان با اسم و عکس کودکان شما،  داستان کودک من

داستان اسم کودک من!

این روزها همه جا صحبت از کتاب های جالبی است که کودک خودش قهرمان داستان آن می شود و برای اسم و مشخصات خود او، در یک نسخه چاپ می شود. همین موضوع باعث شد درباره کتاب های اختصاصی و فواید آن، این مطلب را بنویسیم و شما را با نحوه تهیه آنها، آشنا کنیم.

از نظر روانشناسان، اعتماد به نفس کودک موضوع مهمی است که در سنین خردسالی در شخصیت او، شکل می گیرد. متخصصین اولین کارکرد این کتاب ها را افزایش اعتماد به نفس کودک و در عین حال افزایش علاقه مندی او به کتاب در سنین خردسالی می دانند. همچنین طبق مطالعات جهانی، کتاب های اختصاصی منجر به یادگیری لغات بیشتر و در پی آن آموزش بیشتر کودک نیز می شوند. 

اما چگونه می توان یک کتاب اختصاصی به اسم کودکتان تهیه کنید؟
با کمک تکنولوژی این کار آسان و برای همه میسر شده است. برای مطالعه رایگان و سفارش این کتاب ها، کافی است به
سایت «داستان من» بروید و از بین کتاب های جالب و جذاب این مجموعه انتخاب کنید و مشخصات کودک خود را وارد کنید. سپس کتاب ساخته شده را مطالعه و در صورت علاقه نسخه چاپ شده آن را سفارش دهید.
خوشبختانه مطالعه تمام کتاب ها رایگان است.

آدرس سایت: www.dastaneman.com

اما کتاب های این مجموعه و توضیح مختصری درباره آن ها:

داستان اسم کودک من، چاپ کتاب های داستان با اسم و عکس کودکان شما،  داستان کودک من

کتاب اختصاصی تولد شگفت انگیز کودک شما: در این کتاب کودک با موضوع تولد و به دنیا آمدنش آشنا می شود و می فهمد که چقدر برای خانواده اش عزیز است و چگونه مادر، پدر و اعضای خانواده اش عاشقانه منتظر به دنیا آمدنش بوده اند و در پایان درک می کند که چرا تولد او شگفت انگیز است و هر سال جشن گرفته می شود. این کتاب می تواند یک هدیه خیلی خاص برای جشن تولد کودک شما نیز باشد و او را شگفت زده کند. 

کتاب اختصاصی کودک شما در جستجوی راز ستاره ها: در این کتاب کودک شما با ماجرای هیجان انگیز سفر به کهکشان و پیدا کردن ستاره های گمشده قهرمان می شود. این کتاب تا ۱۱ سال مناسب است و امکان حضور خواهر، برادر یا دوست هم در کتاب ممکن است. اگر کودک شما به ماه، ستاره ها و آسمان و در عین حال هیجان، علاقه مند است این کتاب می تواند یک گزینه عالی باشد.

داستان اسم کودک من، چاپ کتاب های داستان با اسم و عکس کودکان شما،  داستان کودک من

کتاب اختصاصی کودک شما در سرزمین اسم ها: در این کتاب، کودک شما وارد سرزمین اسم ها می شود تا اسم خودش را پیدا کند و در پی ماجراهایی جالب، حروف اسم خود را تک به تک پیدا می کند و در پایان این حروف را با کنار هم قرار داده و اسم زیبایش را پیدا می کند. این داستان باعث آشنایی کودک با حروف الفای اسمش می شود و برای کودکان نزدیک به سن مدرسه نیز بسیار جذاب است.

تمامی کتاب های این مجموعه نیز با عکس و نوشته یادگاری شما برای کودک، آغاز می شوند.

برای شروع، اینجا بزنید. 

اشتراک‌گذاری
6 نظر
  1. هر کسی کاری کنه که کودکش کتاب رو دوست داشته باشه او اصلی ترین وظیفه ش رو انجام داده .همه بدنیا میان اما هیچکس چگونه زیستن رو بلد نیست مگر با کسب آگاهی. یکدفعه و اتومات وار نمی شه چاه رو از راه تشخیص داد.وقتی همه چیز در رازی پوشیده است.انسان با نور دانش میتونه نادیدنی ها رو ببینه…
    کودکانی که در سینه ی خود شعر ، مثل و داستان های پر مغز دارند کیفیت رفتار ، اخلاق، شخصیت و زندگیشون رو دقت کنید بیایید با افراد معمولی خودتون بسنجید تا تفاوت رو دریابید. در کل؛پیشرفته بودن فکر مهم تر از آخرین مدل ماشینه!
    فکر کن کسی عقاید خرافی داشته باشه قدرت پول هم داشته باشه و بخواد شما از او اطاعت کنی و به آزاد بودن انسان و حق انتخاب شما اعتنایی نکنه و اگر دستورش رو اجرا نکنی روزی شما رو در خطر بندازه چه حالی میشی ؟
    اما اگر همین فرد در ابتدا به کمال آراسته باشه و سپس به دارندگی چه افق زیبایی به شما نشان خواهد داد.
    با تشکر از همراهی شما عزیزان در “نی نی نما”

  2. نقش کتاب در زندگی مانند نقش تغذیه برای بدن می مونه یکی برای سلامت روح و دیگری برای سلامت جسم
    اما ترجیحا کتاب های فلسفی رو برا کودکم میخونم مث داستان هایی برای فکر کردن از نشر آموزک .
    اینکه چرا کتاب های فلسفی ؟
    سرشار از نکته بودنش مفیده مانند داستان های آنشرلی که با وجود مامان و بابا شدنمون بازم بکارمون میاد تحلیل های منطقی داره . نه منطلق خشک بلکه سزشار از رعایت های عشقی و انسانی!

  3. نقش کتاب در زندگی مانند نقش تغذیه برای بدن می مونه یکی برای سلامت روح و دیگری برای سلامت جسم
    اما ترجیحا کتاب های فلسفی رو برا کودکم میخونم مث داستان هایی برای فکر کردن از نشر آموزک .
    اینکه چرا کتاب های فلسفی ؟
    سرشار از نکته بودنش مفیده مانند داستان های آنشرلی که با وجود مامان و بابا شدنمون بازم بکارمون میاد تحلیل های منطقی داره . نه منطلق خشک بلکه سزشار از رعایت های عشقی و انسانی!

  4. این کتاب ها عالی هستن من تهیه کردم و خیلی راضی بودم. کیفیت و بسته بندی هم عالی بود

  5. ?من یادمه وقتی پنج سالم بود دلم میخواست برم مدرسه ولی چون ثبت نام نمیکردند همش از یک کتابفروشی کتاب داستان با تصاویر رنگی میگرفتم. انقد بیسوادی اذیتم میکرد که با خودم میگفتم وقتی باسواد بشم همه کتاب های دنیا رو میخونم. ولی بعدا فهمیدم کتاب خوندن علاوه بر علاقه، هم محیط مناسب میخواد هم دل آروم و هم واقعا نوشته های کتاب مثلا کمرنگ و خیلی ریز نباشند. کتاب های کودکی هنوزم یادمه چون تصاویر مهربانتری داشتند مث توضیح و نقاشی ریزعلی قدیم.کتاب های بی غرض خوبند که باوری رو نخواد تزریق کنه. کتاب های بزرگسالی مث تلویزیون سیاه و سفید بودند من کتابی ندیدم ک شعر سهراب سپهری یا فروغ رو در حال و هوایی که خودش ترسیم کرده، چاپ کنند.همیشه این خط کش گذاشتن ها جلوی رشد رو گرفته ?تصاویر مث مکمل میمونه هم در فهم هم در زیبایی و تخیل… البته نه هر تصویر و نه هر محتوایی. واقعا نمیتونه در انسان دگرگونی و رشد رو سبب بشه امیدوارم شمام موافق نظر من باشید!✔ در امید بهبودی

  6. انسانم آرزوست پاسخ

    فعلن ک تحریم همه جوره به همه آسیب زده الان گرونیه کاغذه، گرونی چاپ. بخان تصویر هم اضافه کنن میشه پول خون مردم. کیفیت مجله های خارجی رو می بینی تخیل اول زودی متولد میشه . مجله های ایرانی نگا نکرده بوی نفت آدمو میکشه!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *