از کوچکی آلتم رنج میبرم!/ ترس از ازدواج و ناباروری دارم!

آیا کوچکی آلت تناسلی در مردان باعث ناباروری و نارضایتی در زندگی زناشویی می شود؟

به دلیل کوتاهی و کوچکی آلت تناسلی، ترس از ازدواج دارم. می ترسم بچه دار نشم و همینطور نتونم همسرمو راضی کنم؟ شما چه راهکاری دارید؟؟ آیا پمادی یا دارویی هست که کوتاهی آلت تناسلی مردان را درمان کند؟

پاسخ مشاور:

آلت تناسلی مردان می تواند بزرگ یا کوچک باشد و معمولاً نگرانی درباره این موضوع در اکثر موارد بی مورد است. کوتاهی آلت تناسلی مشکلی در امر ازدواج ایجاد نمی کند و این تصور ذهنی شماست. اگر نگران این هستید که کوچکی و کوتاهی آلت، ناشی از مشکلات هورمونی باشد و در آینده باعث ناباروری شما شود می توانید آزمایش اسپرم انجام دهید تا از کیفیت و کمیت اسپرمها اطمینان حاصل کنید.

در حدود ۲۰ سالگی رشد آلت تناسلی مردان به پایان میرسد و دیگر تغییری در اندازه آن نمی‌توان داد.  اندازه آلت تناسلی مردان در حالت نعوظ معمولاً بین ۱۰ تا ۲۰ سانتی متر است.

اگر در کتاب‌های قدیمی دارویی برای بزرگ کردن آلت تناسلی مردان می‌خوانید حقیقت علمی ندارد و با مالیدن دارو یا پمادی تغییری در اندازه آلت تناسلی به وجود نخواهد آمد.

کسانی که مشکل کوتاهی آلت تناسلی دارند نگران آن هستند که قادر به عمل جنسی یا ارضای جنسی همسرشان در آینده نباشند و همین موضوع گاهی سبب امتناع آنان از ازدواج می شود. باید دانست همانطور که آلت، بزرگ و کوچک دارد مهبل یا واژن (یا همان مجرای تناسلی جنس مونث) نیز دراز یا کوتاه می تواند باشد.

از سوی دیگر ترس این افراد بی مورد است. زیرا آلت تناسلی کوتاه نیز قادر به عمل جنسی و باروری و حتی ارضای زن می شود فقط این جوانان تحریک جنسی زن را قبل از نزدیکی را باید بیشتر از سایرین انجام دهند.

این جوانان کاری که باید پیش از ازدواج صورت دهند آزمایش اسپرم است. اگر اسپرم بی عیب و سالم بود کوچکی آلت ربطی به هورمون های مردانه یا هورمون های محرک بیضه ها ندارد و جنبه آن ارثی است و بدون هیچ هراسی می‌توانند اقدام به ازدواج نمایند و در عمل خواهند دید که کوتاهی آلت مشکلی برایشان ایجاد نخواهد کرد.

اشتراک‌گذاری
3 نظر
  1. باروری آقایان در تهدید::
    در طول ۵۰ سال گذشته باروری آقایان به میزان قابل توجهی کاهش پیدا کرده است. مردها نیمی از اسپرمازوئیدهای خود را از دست داده اند. امروزه حدود ۴۰ درصد ناباروری ها به مردها مربوط می شود.
    نتایج پژوهش های اخیر نشان می دهد که داشتن رابطه زناشویی منظم به افزایش کیفیت اسپرم کمک زیادی می کند.

  2. اگر اسپرم بی عیب و سالم بود کوچکی آلت ربطی به هورمون های مردانه یا هورمون های محرک بیضه ها ندارد و جنبه آن ارثی است و بدون هیچ هراسی می‌توانید اقدام به ازدواج نمایند

  3. آلت تناسلی من ۸سانتدر حالت نعوظ کمکم کنید واقعن از لحاظ روحی بهم ریختم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *