12 کاری که وقتی شوهرتان به شما میل جنسی ندارد، باید انجام دهید!!!

۱۲ کاری که وقتی شوهرتان به شما میل جنسی ندارد، باید انجام دهید!

همه چیز در رابطه شما به خوبی پیش می رود اما یک مشکل وجود دارد. شوهر (دوست پسر) شما به نظر نمی رسد از لحاظ جنسی تمایلی به شما داشته باشد. چه باید بکنید؟ خب، این مساله ای دشوار است. شما وی را دوست دارید و رابطه شما بسیار خوب پیش می رود. تنها یک مشکل کوچک وجود دارد و این که او از لحاظ جنسی تمایلی به شما ندارد. ممکن است شما به تازگی شروع به دیدن یکدیگر کرده باشید و او حتی در بغل کردن شما دچار اضطراب می شود یا ممکن است شما مدتی است که با یکدیگر دوست هستید و این مشکل به تازگی بروز کرده است. ارتباط شما در هر شرایطی باشد، یک چیز مشخص است:

احساس می کنید که وی از لحاظ جنسی تمایلی به شما ندارد. قبل از ترسیدن، بهتر است نفس عمیقی بکشید. می دانم که به بدترین حالت فکر می کنید. حتی اگر به بدترین چیزها فکر می کنید، ذهن شما هزاران فکر در خود خواهد داشت: “ممکن است او من را دوست ندارد. ممکن است او از بدن من یا رابطه جنسی با من متنفر باشد.” بلی، این ها فکرهای ساده ای هستند که بوجود می آیند، اما این به این معنی نیست که مساله واقعاً همین است.

۱۲ کاری که وقتی دوست پسر شما از لحاظ جنسی تمایلی به شما ندارد، باید انجام دهید

12 کاری که وقتی دوست پسر شما از لحاظ جنسی تمایلی به شما ندارد، باید انجام دهید

قبل از تحلیل بیش از حد و ترسیدن، اجازه دهید یک گام به عقب رفته و نگاهی به تمامی دلایلی که ممکن است باعث این مشکل شده باشند، بندازیم. با این کار، قبل از این که با وی روبرو شوید، می توانید وضعیت را بررسی کرده و ببینید چه چیزی واقعاً ممکن است روی داده باشد. آماده اید؟ نفس عمیق بکشید. چه اتفاقی روی داده است؟

۱- به سرعت نتیجه نگیرید

قبل از پرداختن به این ایده ها که دوست پسرتان چقدر شما را دوست ندارد یا برای وی جذابیتی ندارید، فقط برای چند دقیقه صبر کنید. این ها یک سری دلایل هستند که چرا ممکن است دوست پسرتان از لحاظ جنسی تمایلی به شما نداشته باشد. این درست است اما نباید به سراغ بدترین سناریو بروید. ممکن است وی دچار اضطراب عملکردی شده، صمیمیت بین شما کمی برای وی مشکل ساز شده است یا مشکلی در زمینه مسائل جنسی داشته باشد.

۲- وارد عمل شوید

آیا تلاشی در این زمینه داشته اید؟ آیا رابطه داشته اید؟ دوست پسر شما ممکن است به دلیل نداشتن تجربه یا داشتن اضطراب از انجام این کار از جانب شما، عصبی شده باشد. یک راه برای اینکه بفهمید او چه احساسی درباره شما دارد این است که وارد عمل شوید. البته، وی را مجبور نکنید تا به شما نزدیک شود، اما حرکتی در این زمینه انجام داده و واکنش وی را بررسی کنید.

۳- بدانید که مردان نیز به اندازه زنان احساسی هستند

تفاوت عمده در این است که زنان تمایل دارند درباره احساساتشان صحبت کنند اما مردان این گونه نیستند. همه ما توشه ای از روابط قبلی خود داریم یا به نوعی خواسته های جنسی خود را سرکوب می نماییم.

۴- از وی درباره رویاهایش سئوال کنید

هر فردی فانتزی هایی دارد اما بسیاری از ما آنها را به دلیل این که می خواهیم عادی رفتار کنیم، سرکوب میکنیم. اما این سرکوب رویاها و خواسته های جنسی ممکن است در واقع به صورت عدم تمایل جنسی به طرف مقابل تعبیر شود. نهایتاً ممکن است وی به شما تمایل داشته باشد اما از لحاظ جنسی احساس رضایت نمی نماید.

۵- روال جنسی خود را کمی تغییر دهید

وقتی پای نزدیکی و صمیمیت به میان می آید، ممکن است دلیل این که دوست پسر شما به نظر می رسد تمایلی به رابطه جنسی ندارد به این خاطر باشد که وی احساس می کند رابطه جنسی شما کمی یکنواخت شده است. به یاد داشته باشید این مساله در تمامی روابط روی می دهد. شما نمی توانید همواره رابطه جنسی داغ و سنگین داشته باشید. بنابراین خودجوش عمل کرده و وی را با چیزی تازه سورپرایز کنید. به واکنش وی توجه کنید تا متوجه شوید آیا واقعاً این مساله عامل رفتار وی بوده است یا خیر.

۶- بدن تان را بشناسید

همانطور که گفتیم، ممکن است دلایلی مختلفی برای بی علاقگی وی وجود داشته باشد. اگر می خواهید رابطه موجود را دوباره گرم کنید، بایستی بدن تان را بشناسید. ببنید که چه چیزی شما را تحریک می کند و او چگونه می تواند این وضعیت را ایجاد کند. چون ما نمی دانیم که در ذهن شریک جنسی ما چه می گذرد؛ ممکن است دلیل بروز مشکل این باشد که وی احساس می کند نمی تواند شما را تحریک و آماده کند.

وقتی شوهر (دوست پسر) شما به نظر نمی رسد از لحاظ جنسی تمایلی به شما داشته باشد. چه باید بکنید؟

۷- شما ممکن است هم عقیده نباشید

ما همواره فرض می کنیم مردان تمایل جنسی بیشتری نسبت به زنان دارند اما این مطلب در واقع درست نیست. تمامی مردان به این که روزی سه بار رابطه جنسی داشته باشند احساس نیاز نمی کنند. بعضی از مردان سطح هورمون تستسترون پایین تری نسبت به سایرین دارند و این نیاز جنسی آنها را کمتر می سازد. میل جنسی وی را درک کنید. اگر وی کماکان به شما علاقه دارد اما تمایلی به ارتباط جنسی ندارد، این به معنی این نیست او دیگر تمایلی به شما ندارد.

۸- آیا او به شما مهر و علاقه نشان می دهد؟

ما رابطه جنسی را با تمایل جنسی یکسان می دانیم، اما فراموش نکنید صمیمیت اشکال مختلفی دارد. آیا وی کماکان به سمت شما میل و علاقه دارد؟ آیا شما را بغل کرده، می بوسد و دست شما را می گیرد؟ اگر این گونه است، این الزاماً به این معنی نیست که او تمایلی به شما ندارد. البته، اگر به طور ناگهانی وضعیت از داشتن رابطه جنسی به ترک آن تغییر کند، آنگاه ممکن است اتفاقی روی داده باشد.

۹- آیا او سابقه خیانت دارد؟

میلی به بیان این گزینه نداریم اما ممکن است یک گزینه باشد. آیا وی سابقه ای در این زمینه دارد؟ آیا وی قبلاً به شما خیانت کرده است؟ وقتی بعضی مردان خیانت می کنند، بیش از حد مهر و محبت می کنند تا این عمل خود را بپوشانند. اما سایر مردان فاصله می گیرند و از ایجاد رابطه صمیمی با شریک جنسی قبلی خود دوری می کنند. وقتی او به شما مهر و محبت دارد، آیا به نظر می رسد که او این کار را از روی اجبار انجام می دهد؟ در این صورت باید با وی صحبت کنید و ببینید آیا او به شما خیانت می کند یا خیر.

۱۰- آیا در زندگی وی استرس خاصی وجود دارد؟

آیا زندگی وی به تازگی تغییری داشته است؟ استرس کاری، تحصیلی یا محیط زندگی بر زندگی جنسی ما تاثیر می گذارد. وقتی ما دچار استرس می شویم، هورمون های شادی و جنسی ما در سطح مناسبی قرار نمی گیرند و این ممکن است که شما فکر کنید که دوست پسر شما از لحاظ جنسی تمایلی به شما ندارد. استرس یک مشکل اساسی برای بسیاری از زوجین محسوب می شود، زیرا روابط جنسی را کاهش می دهد. به زندگی وی توجه کنید. آیا تغییرات اساسی به تازگی در زندگی وی رخ داده است؟

۱۱- شما مهر و محبت نشان نمی دهید

من انگشت اتهام را به سمت شما نمی گیریم اما شما نیز نیمی از این رابطه هستید. آیا شما به وی مهر و علاقه نشان می دهید یا از وی فاصله گرفته اید؟ اگر احساس می کنید او تمایلی به شما ندارد، ممکن است شما نیز از وی فاصله بگیرید. او را بغل کرده و ببوسید و ببنید چه اتفاقی روی می دهد.

۱۲- او به مطالب جنسی معتاد شده است

اگر دوست پسر شما مطالب و فیلم های جنسی می بیند این مشکل خاصی نیست. مشاهده این مطالب بد نیست. اما زمان هایی وجود دارند که افراد بیش از حد به این مطالب گرایش پیدا کرده و به زندگی جنسی واقعی خود بی توجه می شوند. این همان جایی است که مشکل شروع می شود. اگر وی بیش از حد معمول به این مطالب گرایش دارد و بیش از پیش در رویاهای غیرواقعی خود غرق شده است، ممکن است دیگر تمایل چندانی به رابطه جنسی واقعی و نزدیکی به شما نداشته باشد.

چرا شوهرم به من میل جنسی ندارد؟

بودن در این شرایط خوشایند نیست و ممکن است از لحاظ عاطفی بسیار سخت باشد. اگر احساس می کنید دوست پسرتان به نظر نمی رسد دیگر تمایلی از لحاظ جنسی به شما داشته باشد، با وی صحیت کنید. این همیشه اولین گام و در عین حال مهمترین گام محسوب می شود.

اشتراک‌گذاری
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *