معرفی چند هتل استانبول مناسب اقامت به همراه کودکان!

بهترین هتل استانبول

یکی از مهم‌ترین مسائلی که در مورد سفر به همراه کودکان اهمیت دارد، پیدا کردن و رزرو هتل مناسبی با ارائه‌ خدمات ویژه برای کودکان است. نه‌تنها کیفیت هتل بر کیفیت سفر شما بی‌تاثیر نیست بلکه به صورت مستقیم نقش مهمی در میزان رضایت شما از سفرتان دارد. بخش رزرو هتل علی بابا به شما کمک می‌کند تا بهترین هتل‌ها را با بهترین قیمت خریداری کنید؛ اما بهتر است پیش از اقدام برای ورود به بخش رزرو هتل علی بابا ابتدا با چند هتل که ازنظر امکانات و خدمات با خواسته‌های شما مطابقت دارند آشنا شوید. در این مطلب قصد داریم تا با معرفی چند هتل در استانبول که برای اقامت با کودکان بسیار مناسب‌اند به شما در رزرو هتل استانبول از علی بابا کمک کنیم. پس اگر تجربه‌ سفری راحت با کودکان دغدغه‌ی شماست، پیشنهاد می‌کنیم این مقاله را از دست ندهید.

هتل بایوتل استانبول هتلی بی‌نظیر برای اقامت به همراه کودکان
هتل بایوتل یک هتل ۵ ستاره در منطقه‌ی کورتاگی شهر استانبول است. این هتل به خاطر نزدیکی به مراکز خرید و اکثر جاذبه‌های گردشگری استانبول و امکانات و خدمات رفاهی بسیار کاملی که به مسافرانش ارائه می‌دهد در لیست ده هتل برتر استانبول قرار دارد و انتخاب بسیار مناسبی برای رزرو هتل استانبول است. اتاق‌های این هتل از سطح اکونومیک تا سطوح دولوکس تریپل تقسیم بنده شده، از طرفی وجود امکاناتی نظیر اتاق مخصوص جهت ملاقات اداری و رسمی و اتاق‌هایی با ویو پانورامیک به دریا در برج شیشه‌ای این هتل را از دیگر هتل‌های خوب استانبول متمایز می‌کند. در این هتل نیاز نیست به‌هیچ‌وجه نگران کودکان خود باشید.

هتل بایوتل چند سالی است به منظور افزایش رفاه حال مسافران خدمات کاملی برای نگهداری از کودکان در نظر گرفته است. یک زمین بازی مجهز برای کودکان، کلاس‌های پیلاتس، سالن بدن‌سازی، سالن ایروبیک، محوطه‌ی استخر و سونا به همراه یک استخر و باشگاه مخصوص کودکان، خدمات زیبایی و سالن ماساژ و سولاریوم تنها گوشه‌ای از خدمات رفاهی بایوتل برای مسافران است. بد نیست بدانید که هتل بایوتل برای افراد کم‌توان و ناتوان جسمی هم امکاناتی فراهم آورده است.

پس اگر سالمند یا فرد بیماری در این سفر همراه شماست بایوتل انتخاب مناسبی برای رزرو هتل استانبول است. اگر می‌خواهید برای سفر به استانبول در هتل بایوتل اقامت داشته باشید کافی است پیش از سفر این هتل را از صفحه‌ی رزرو هتل علی بابا برای مدت مشخصی خریداری کنید.

هتل اریت ورلد پرستیژ استانبول، اقامت در جوار میدان تقسیم
هتل اریت ورلد استانبول یکی دیگر از آن هتل‌های مناسب برای اقامت با کودکان است. این هتل علاوه بر خدمات مختلفی که به مسافران در طول اقامتشان ارائه می‌کند، به تازگی خدمات نگه‌داری از کودکان را هم به لیستش اضافه کرده است. هتل اریت ورلد پرستیژ در فاصله‌ای کوتاه از میدان تقسیم استانبول قرارگرفته است. برای اقامت در این هتل کافی است وارد سایت علی بابا شده و برای رزرو هتل استانبول از علی بابا اقدام کنید.

بهترین هتل های نزدیک به میدان تقسیم استانبول

هتل حیات ریجنسی استانبول، اقامتی راحت و باشکوه
در این شکی نیست که حیات ریجنسی یکی از باشکوه‌ترین اقامت‌ها را در ترکیه نصیبتان می‌کند. این هتل در منطقه‌ی اتاکوی استانبول قرارگرفته و تقریبا یکی از گران‌ترین هتل‌های این شهر است. حیات ریجنسی با ارائه‌ کامل‌ترین خدمات اقامتی به مسافران مانند اینترنت پرسرعت رایگان، استخر، باشگاه ورزشی مجهز، اتاق‌ها با بهترین امکانات اقامتی، ارائه خدمات نگهداری از کودک و ارائه‌ی خدمات بازی و سرگرمی کودکان توانسته در صدر جدول هتل‌های محبوب استانبول جا گیرد. اگر مشکلی با هزینه‌های این هتل نداشته باشید حیات ریجنسی گزینه‌ی مناسبی برای رزرو هتل استانبول است.

بهترین هتل استانبول

هتل فور سیزن استانبول اقامت مجاورت بسفر
شاید دوری هتل فور سیزن از منطقه‌های جذابی چون سلطان احمد و گالاتا باعث شود که نسبت به رزرو هتل استانبول در منطقه‌ بشیکتاش بی‌میل باشید؛ اما باید بدانید که قدم زدن در منطقه‌ی بشیکتاش، اورتاکوی و ببک چیزی از گالاتا و سلطان احد کم ندارد. از طرفی این فاصله ناچیز است و می‌توان با سوارشدن به تاکسی و یا قایق‌های مسافربری به راحتی آن را حل کرد؛ اما گذشتن از امکانات خدماتی و رفاهی فور سیزن به‌ خصوص برای خانواده‌هایی که با کودکانشان به استانبول سفرکرده‌اند، کار راحتی نیست.

رزرو هتل استانبول در منطقه‌ بشیکتاش مطمئنا هزینه‌های زیادی در بر دارد اما به امکاناتی که از سوی هتل دریافت می‌کنید می‌ارزد. رستوران در جوار پل رودخانه‌ی بسفر، سالن مجهز ماساژ با پرسنلی مجرب، اتاق‌هایی مجهز به لوکس‌ترین خدمات اقامتی، استخر و سالن ورزشی در کنار خدمات نگهداری از کودکان تنها گوشه‌ای از امکاناتی است که با رزرو هتل فور سیزن از آن بهره‌مند می‌شوید. برای رزرو این هتل می‌توانید از صفحه‌ رزرو هتل علی بابا اقدام کنید.

چه نکته‌هایی را برای رزرو هتل در استانبول باید رعایت کرد؟
هتل‌های دیگری هم وجود دارند که می‌توانید برای اقامت در استانبول به همراه کودکان به آن‌ها اعتماد کنید. هتل گرند جواهر، هتل گرند استار بسفر و هتل هیلتون سه هتل دیگری هستند که می‌توانید هنگام سفر با کودکان برای رزرو هتل استانبول رویشان حساب کنید.
راستی تجربه‌ شما از سفر به استانبول با کودکانتان چه بوده است؟ آیا تابه‌حال رزرو هتل استانبول از علی بابا را امتحان کرده‌اید؟

اشتراک‌گذاری
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *