نحوی استفاده از عسل برای درمان عفونت های قارچی واژینال

عسل برای درمان عفونت های قارچی واژینال و کاندیدا

عسل و عفونت های قارچ واژینال (عفونت قارچ واژینال یک عفونت قارچی است که باعث سوزش ، ترشحات و خارش شدید واژن و ولووا ( قسمت بیرونی دستگاه تناسلی زن است) می شود – بافت هایی که در دهانه واژن قرار دارند. )

نحوی استفاده از عسل برای درمان عفونت های قارچی واژینال

همانطور که احتمالاً در مورد سایر مقالات طولانی در مورد عسل و کاندیدا (شایع ترین علت عفونت های قارچی) مطالعه کرده اید ، عسل واقعاً جلوی عفونت قارچی را می گیرد. اما این سؤال باقی مانده است ،”چگونه باید از عسل به صورت واژینالی استفاده کرد؟“پاسخ این است که با اضافه کردن چند گیاه طبیعی، روغن طبیعی یا ضروری (اساسی) به عسل مخلوطی درست کنید و به سادگی مخلوط را در مهبل قرار دهید.این داروی خانگی عفونت قارچی شما را از بین می برد.

یک نکته را بخاطر بسپارید ، توصیه عالی یکی از بهترین متخصصان گیاهان دارویی: دکتر جیمز A. دوک. دکتر دوک در کتاب خود با عنوان “داروخانه سبز” پیشنهاد می کند که مخلوط کردن گیاهان با هم می تواند اثر هم افزایی به همراه آورند. غالباً، فیتوشیمیایی موجود در یک گیاه یک روش خاص برای درمان یک بیماری است. وقتی مواد شیمیایی گیاهی بیشتری به مخلوط اضافه می کنید، درمانی دارید که به روش های مختلفی به یک بیماری ناخوشایند حمله می کند. و در نتیجه بهبودی حاصل می شود.در نتیجه ، شما باید چند گیاه مختلف را برای مخلوط کردن با عسل انتخاب کنید تا بهترین راه حل خانگی عفونت قارچی عسل واژینال ایجاد شود.

عسل و دارچین برای درمان عفونت قارچی

یکی از روشهای درمانی که باعث طعم خوب و در واقع کمک به جلوگیری از عفونت قارچی می شود ، عسل و دارچین است.مقالات دیگر در این بخش تأثیر خواص ضد کاندیدا عسل را نشان داده اند. بنابراین ، بگذارید کمی با دارچین بحث کنیم.چیزی که همه ما معمولاً در دست داریم پودر پوست درخت دارچین است.یک مطالعه چگونگی گونه های کاندیدا که در مقابل فلوکونازول مقاوم بودند و به پودر پوست درخت دارچین پاسخ دادند را آزمایش کرد.این مطالعه در ژورنال آمریکایی طب چینی منتشر شد.این مطالعه نشان داد که پوست گیاه دارچین مانع از رشد گونه های کاندیدا در حداقل غلظت حدود ۰٫۰۵-۳۰ میلی گرم در میلی لیتر می شود.بنابراین ، شما باید بتوانید از این روش درمانی طبیعی بی خطر برای رسیدن به نتایج مشابه در واژن خود استفاده کنید.کافی است فقط  پودر دارچین تازه را در عسل خود قرار داده و آن را خوب مخلوط کنید!پوست درخت دارچین حاوی چند ماده شیمیایی مختلف فیتوشیمیایی است که وظیفه از بین بردن ( قدرت قتل) کاندیدا را بر عهده دارند.این مواد شیمیایی در مطالعه‌ای که در پزشکی مکمل و جایگزین مبتنی بر شواهد (نام مجله هستند) منتشر شد ، جدا شدند.این مطالعه دارای یک جدول جالب در مورد دارچین است.در این جدول تمام ترکیبات اصلی شیمیایی قسمتهای مختلف گیاه نشان داده شده است.ماده گیاهی که ما به آن علاقه مند هستیم ، صد در صد پوست آن است.

پوست این دو ماده شیمیایی را دارد:

۶۵٫۰۰ تا ۸۰٫۰۰٪ اوژنول: ۵٫۰۰ تا ۱۰٫۰۰٪

تحقیقات زیادی در مورد دارچین و سینامالدهید (آلدهیدی است که طعم و بو خودش را به دارچین می دهد) و اثرات آنها بر روی گونه های کاندیدا انجام شده است.

یک مطالعه در مورد چگونگی تأثیر سینامالدهید بر کاندیدا آلبیکنس (قارچی مسئول حدود ۸۰٪ عفونتهای قارچی) انجام شد. این مطالعه در مورفولوژی پزشکی مولکولی پزشکی (مارس ۲۰۱۳ ، دوره ۴۶ ، شماره ۱ ، صفحات ۸-۱۳) منتشر شده است.

نتایج این مطالعه نشان داد که غلظت بسیار کمی سینامالدئید می تواند کاندیدا آلبیکنس را مهار و از بین ببرد.اگر در حال استفاده از داروی ضد قارچ برای درمان عفونت قارچی واژینال هستید ، دارچین همچنین به کاهش فعالیت بیوفیلم کاندیدا کمک می کند. و ، هنگامی که به طور همزمان با چنین داروهایی مورد استفاده قرار می گیرد ، باعث ایجاد هم افزایی می شود.مطالعه‌ای که این امر را اثبات کند ، در مجله شیمی درمانی آنتی باکتریایی [(۲۰۱۲) ۶۷ (۳): ۶۱۸-۶۲۱] منتشر شد.در صورت ابتلا به عفونت قارچی، بیوفیلمهای(یک لایه نازک اما محکم از مخاط که به یک سطح جامد چسبیده و حاوی جامعه ای از باکتری ها و میکروارگانیسم های دیگر است) ساخته شده از کاندیدا یک چیز مهم تلقی می شوند.این مطالعه حاکی است که کاندیدایی با چنین بیوفیلم هایی ، در صورت وجود ، در حدود ۱۰۲۴ برابر مقاومت عادی خود را در برابر داروهای ضد قارچ به کاندیدا می دهد!در نتیجه ، اگر می خواهید عفونت قارچی خود را به طور موثر درمان کنید ، از بین بردن این بیوفیلم ها باید انجام شود.این مطالعه نتایج امیدوارکننده ای داشته است. این نشان داد که هر دو مؤلفه اصلی پوست گیاه دارچین (سینامالدئید و اوژنول) فعالیت آنتی بیوفیلی امیدوارکننده را نشان دادند.اوژنول و فلوکونازول(نام قرص) همچنین ترکیب خوبی برای مبارزه با کاندیدا آلبیکنس بودند.اگر روغن دارچین دارید ، می توانید از این ماده در عسل خود نیز استفاده کنید.

عسل و سیر برای درمان کاندیدا

یکی دیگر از مواد غذایی امن و بی خطر است که تقریباً در همه فروشگاه های مواد غذایی موجود است.خوشبختانه ، سیر نیز از گیاهان عالی دارویی است!حداقل از زمان فراعنه باستان از سیر استفاده شده است. از سیر و عسل با هم مخلوط شده در دوران باستان برای درمان مشکلات دندان استفاده می شد.شما می توانید با مخلوط کردن عسل و سیر خرد شده ، یک درمان عالی کاندیدا واژینال ایجاد کنید. و هزینه آن بسیار کمتر از یک نسخه است!

احتمالاً تعداد زیادی مطالعات وجود دارد که نشان دهنده توانایی ضد کاندیدا سیر است. اما ، ما به مقاله منتشر شده در مجله مواد غذایی دارویی خواهیم پرداخت (۷ (۳) ۲۰۰۴ ، ۳۲۷-۳۳۳).در این مطالعه از ۱۰ نژاد مختلف کاندیدا به دست آمده از بیماران آلوده مختلف استفاده شده است.این مطالعه نشان داد که حدود ۱۵ میلی گرم سیر قادر به کشتن و از بین بردن قارچ کاندیدا است.برای نجام تحقیقات بیشتر در مورد این موضوع احساس راحتی کنید. مطمئناً کمبود اطلاعات وجود ندارد!برای استفاده از سیر ، چند میخک بگیرید و آنها را در مخلوط کن مخلوط کنید.بگذارید این مخلوط حدود ۱۰ دقیقه باهم مخلوط شود زیرا این امر به آلیین و آلییناز اجازه می دهد تا آلیسین شیمیایی قدرتمند را ترکیب کرده و تشکیل دهند.

وقتی که استراحت کرد(منظور ترکیب شد و یک دست شد) ، آن را درون عسل خود مخلوط کرده و به راحتی آن را به طور آزادانه در مهبل(واژن) خود بمالید.احتمالاً قبل از استفاده از مخلوط عسل و سیر ، باید واژن خود را با آب بشویید.سعی کنید این کار را شبانه انجام دهید و بگذارید مخلوط یک شب در مهبل شما قرار گیرد.صبح ، آن را بشویید و مقداری اسیدوفیلوس پروبیوتیک را به واژن اضافه کنید.حتی می توانید از ماست اسیدوفیلوس خانگی استفاده کنید. فقط مطمئن شوید که اسیدوفیلوس در واقع زنده است.این پروبیوتیک مفید با مصرف قندها و دفع اسید لاکتیک در کاهش عفونت های قارچی در آینده کمک خواهد کرد.

عسل و سیر برای درمان کاندیدا

مخلوط گیاهان بهمراه عسل

شما بهتر است توصیه‌های دکتر دوک در مورد مخلوط کردن گیاهان را دنبال کنید.اگر تعدادی از این گیاهان را در دسترس دارید ، آنها را همراه با عسل خود بگنجانید.از سیر ، دارچین ، پوسته گردوی سیاه و یا یک اسانس کاندیدال با هم استفاده کنید تا یک درمان عفونت قارچ عالی داشته باشید.این وب سایت پر از داروهای طبیعی است که می توانید در برنامه درمانی خود از آنها استفاده کنید.

استفاده از عسل خام و ارگانیک برای کاندیدا آلبیکنس

آیا مزایای استفاده از عسل خام برای درمان کاندیدا وجود دارد؟ جواب در واقع این نیست. در حقیقت ، حتی عسل مصنوعی می تواند کاندیدا را متوقف کند. البته نه به عنوان و مثل عسل طبیعی.

بنابراین ، نسخه کوتاه درمان عسل ارگانیک خام به خصوص این است که ، عسل اگزوتیک قدرت ضد قارچ کافی را ندارد.شما ممکن است این مورد را زیاد در اینترنت نشنید زیرا بسیاری از افراد در تلاشند محصول گرانبها و مشتقات عسل خود را تبلیغ کنند.اما ، ما به تحقیقاتی می پردازیم که این حقیقت آشکار را اثبات می کند!اگروقت دارید و می خواهید خود را در استفاده از عسل برای کاندیدا آموزش دهید ،  این مقاله جامع عسل وعفونت قارجی” را در ذیل مطالعه کنید.از طریق مجلات علمی مرتبط که در این صفحه ذکر شده اند ، و نیز برای تجزیه و تحلیل عمیق واقعی این موضوع ، از طریق لینک بگردید.

عسل خام برای کاندیدا

یک مطالعه وجود دارد که بسیار مورد توجه موضوع عسل خام در مقابل درمانهای کاندیدا عسل فرآوری شده قرار گرفت.

این مطالعه و تحقیق در Frontiers of Microbiology(مرزهای میکروبیولوژی) منتشر شده است و اثرات ضد میکروبی عسل را قبل از پردازش/فرآوری آن (بدین معنی که خام بود) و پس از پردازش آنالیز کرده است.فرآوری عسل در درجه اول گرم کردن و فیلتر کردن عسل بود.

گونه کاندیدا که برای ارزیابی خاصیت ضد قارچی عسل ها مورد استفاده قرار گرفت ، کاندیدا آلبیکنس بود (این گونه باعث ایجاد اکثر قریب به اتفاق عفونتهای قارچی می شود).در این مطالعه از طیف گسترده ای از نمونه های عسل استفاده شده است که شامل ۱۷ نمونه مختلف عسل است.

گیاهانی که زنبورها برای ایجاد عسل از آنها استفاده می کردند در درجه اول گونه های گیاهی زیر بودند:

  • گل آدامس (Spotted gum)(نمونه های S1 – S5)
  • درختی با خط های قرمز(Red stringybark)(نمونه R1-R5)
  • گل زرد (Yellow box) (نمونه Y1-Y5)
  • یک نمونه مخلوط از کانولا / درخت قرمز (R6)
  • یک نمونه خالص عسل کانولا (C1)

این مطالعه را می توان در یک جدول خلاصه کرد که در آن حداقل غلظت مهاری هر عسل بیان شده است.همانطور که این جدول از مطالعه نشان می دهد ، در توانایی عسل فرآوری شده و توانایی عسل خام در مهار کاندیدا آلبیکنس اختلاف کمی وجود دارد.در بعضی موارد ، کاندیدا توسط عسل فرآوری شده حتی بهتر متوقف شده است!اگر نمودار را بررسی کنید ، خواهید دید که به نظر می رسد تولید پراکسید هیدروژن با پردازش عسل به میزان قابل توجهی مهار می شود.

بنابراین ، اگر شما می خواهید یک عسل ضد باکتریایی خوب داشته باشید ، باید فردی را انتخاب کنید که بتواند پراکسید هیدروژن بهتر تولید کند. و این به معنای استفاده از یک محصول عسل خام است.مطالعه دیگری ، همانطور که در قسمت های دیگر این وب سایت ذکر شده است ، در مورد انواع مختلف عسل و عسل مصنوعی انجام شده است.این مطالعه در مجله پزشکی قارچ شناسی پزشکی منتشر شدو نشان داد که عسل مصنوعی کاندیدا را نیز درمان می کند.با این وجود ،پیش بینی احتیاطی این بود که عسل طبیعی برای بهبود کاندیدا بهتر از عسل مصنوعی عمل می کند.اما این نشان می دهد که نیازی به تهیه عسل مخصوص برای درمان عفونت قارچی نیست.

یک مطالعه جالب نیز منتشر شد که نشان می دهد چگونه عسل مصنوعی از نظر توانایی ضد قارچی با عسل هدر ارگانیک مقایسه می شود.این مطالعه در مجله مواد غذایی دارویی (۱۴ (۰) ۲۰۱۱ ، ۱-۵) منتشر شد.عسل ارگانیک عسل مونو فلور (Erica sp.) بود و از ۸۰ نمونه مختلف این عسل استفاده شده است.طبق قوانین زنبورداری ارگانیک اروپا ، عسل ارگانیک در پرتغال برداشت شد.عسل مصنوعی با حل کردن ۱٫۵ گرم ساکارز ،۷٫۵ گرم مالتوز ،۴۰٫۵ گرم از فروکتوز ،و ۳۳٫۵ گرم دی گلوکز  در ۱۷ میلی لیتر آب استریل و دیونیزه ساخته شد.

این مطالعه نشان داد که عسل ارگانیک کاندیدا را به مراتب بهتر از عسل مصنوعی متوقف کرده است. همانطور که مطالعه قارچ پزشکی نیز گزارش داده است.این مطالعه نتیجه گیری کرد که مؤلفه مسئول توانایی ضد قارچ تنها بر میزان قند بستگی ندارد.همانطور که در مقاله پیرامون عسل و  عفونت قارچی مورد بحث قرار گرفته است ، گونه های گیاهانی که زنبورها شهد را جمع می کنند تعیین می کند که یک عسل خاص در خلاص شدن از عفونت کاندیدا چقدر مؤثر خواهد بود.مواد مختلف فیتوشیمیایی موجود در عسل وظیفه این تفاوت را دارند.در نتیجه ، می توانید با مخلوط کردن آن با روغنهای اساسی یا گیاهان پودری ، به راحتی مواد شیمیایی گیاهی ضد قارچ را به عسل خود اضافه کنید.این می تواند یک روش بسیار آسان تر برای تهیه عسل مؤثر در مبارزه با کاندیدا  باشد.

آیا عسل کاندیدا را تغذیه می کند

خوردن عسل برای رژیم کاندیدا احتمالاً ایده خوبی نیست؛ بله ، غلظت کم عسل باعث تغذیه کاندیدا می شود.هنگامی که به صورت موضعی در واژن ، دهان یا سایر مناطق خارجی بدن استفاده می شود ، عسل یک درمان طبیعی زنده(قابل دوام) است.با این حال ، هنگامی که عسل می خورید ، اسید معده و آنزیم های شما قندها را شکسته و عسل را رقیق می کنند.از بین تمام مطالعات مشخص شده در اینجا ، غلظت های مختلف عسل برای بالا بردن کاندیدا لازم بود.وقتی عسل را با مواد دیگر موجود در معده خود رقیق می کنید ، مطمئنا توانایی خود را در کنترل رشد قارچ از دست می دهد.علاوه بر این ، قارچ از قندهایی که عسل تهیه می کند ، تغذیه می کند.در نتیجه ، شما نمی توانید با خوردن عسل ، عفونت قارچ سیستم گوارشی را کاهش دهید.به احتمال زیاد با مصرف مقدار زیاد قند مشکل خود را تشدید خواهید کرد زیرا این ماده غذایی(غذا)برای کاندیدا است.

برای مشکلات سیستمیک کاندیدا ،بر گیاهان ضد قارچ ، روغنهای اساسی تمرکز کنیدو رژیم غذایی خود را با پروبیوتیک های خوب (مانند لاکتوباسیلوس،اسیدوفیلوس)مصرف کنید .

عسل و عفونت های قارچی

پس آیا واقعاً می توانید از عسل برای عفونت های قارچی استفاده کنید؟بله مطمئناً می توانید!یک درمان عفونت قارچ با عسل به خوبی کار خواهد کرد(موثر خواهد بود).برای اثربخشی بیشتر  همچنین می توانید عسل را با سایر گیاهان ضد قارچ مخلوط کنید.در این بخش از سایت شما چندین گیاه مختلف را می توانید با عسل استفاده کنید ؛ و کل این سایت مملو از راهکارهای طبیعی برای درمان عفونت قارچ است.بنابراین پس از اتمام یادگیری در مورد نحوه استفاده از عسل؛ برای ایجاد یک برنامه درمانی پویا ، طبیعی و ایمن ، بررسی برخی از حقایق دیگر در این سایت را در نظر بگیرید!

چرا عسل عفونت قارچ را درمان می کند

دلیل اصلی رهایی و خلاص شدن عسل از عفونت قارچی به دلیل داشتن قند زیاد است.همانطور که شیرینی غذاها باعث حفظ آنها می شود ، باکتری ها و قارچ ها با غلظت بالای قند می توانند مهار شوند.عسل اسمولاریته بسیار بالایی دارد (درجه بالایی از ذرات املاح موجود در حلال ؛ این نسبت به اسمولاریته معروف است) ، بنابراین این بسته بندی پر از انواع قند است.این شاید دلیل اصلی این باشد که عسل خواص ضد میکروبی را به طور علمی اثبات کرده است و باعث پانسمان زخم می شود.سرانجام ، عسل دارای pH پایینی است؛ و کاندیدا محیط های کم pH را دوست ندارد.به نظر می رسد یک مطالعه ثابت کرده است که مقادیر بالای قند به تنهایی برای جلوگیری از عفونت های قارچی کافی است.مطالعه نشانگر این امر در مجله قارچ شناسی پزشکی منتشر شد [(۲۰۰۶) ۴۴ (۳): ۲۸۹-۲۹۱].

چندین نوع مختلف از عسل مورد استفاده قرار گرفت که یک نوع آن یک عسل مصنوعی است.در این مطالعه ، عسل روی چندین گونه مختلف کاندیدا مورد استفاده قرار گرفت و مشخص شد که همه آنها رشد کاندیدا را مهار می کنند.اما ، عسلهای طبیعی در متوقف کردن قارچ مورد مطالعه نسبت به عسل مصنوعی برتر بودند. این به احتمال زیاد نتیجه شیمیایی طبیعی گیاهانی است که از آن عسل حاصل شده است.

چرا عسل عفونت قارچ را درمان می کند

چندین سویه مختلف کاندیدا (کاندیدیازیس/کاندیدا یک عفونت قارچی ) مورد بررسی قرار گرفت. گونه های شامل:

کاندیدا آلبیکنس (یک قارچ پاتوژن فرصت طلب است که عضو مشترک فلور روده انسان است)،کاندیدا گلاباتا(گونه ای از قارچ هاپلوئید از جنس کاندیدا است و به طور طبیعی در بدن شما زندگی می کند)،کاندیدا دابلینینسیس (یک پاتوژن قارچ فرصت طلب است که اخیراً شناسایی شده و همراه با کاندیدیازیس خوراکی است ، خصوصاً در افراد آلوده به HIV و بیماران ایدز).

کاندیدا گلاباتا مقاوم ترین در برابر عسل بود و  کاندیدا دابلینینسیس بیشترین حساسیت به عسل را داشت.با این حال ، در غلظت های مناسب ، همه عسل ها این قارچ ها را متوقف کردند.این مطالعه با بیان اینکه استفاده از ۱۰۰٪ عسل به صورت موضعی می تواند عسل بیشتری را از آنچه لازم بود برای مهار رشد این قارچ ها تحویل داد (نتیجه آن با حداقل غلظت مهار کننده ، یعنی MIC نشان داد) نتیجه گرفت.بنابراین ، استفاده از عسل بر روی پوست یا استفاده از آن در مهبل بسیار مؤثر خواهد بود.این مطالعه نشان میدهد:

یک مطالعه مقدماتی از ۲۸ مورد از میانگین نمرات پلاک و محل خونریزی در بیمارانی که چرم عسل قابل جویدن دارند ، کاهش چشمگیری نشان داد از همین تکنیک می توان برای درمان کاندیدیازیس دهان استفاده کرد.در سایر محل های بدن ، استفاده منظم از ۱۰۰٪ عسل باعث می شود غلظت بسیار بالای MIC مورد نظر حفظ شود.عسل همچنین برای درمان کاندیدیازیس واژینال می تواند در پیساری (یک بلوک محلول کوچک که برای درمان عفونت یا به عنوان یک داروی ضد بارداری در مهبل وارد شده است) قرار گیرد.

 

عسل طبیعی حاوی مواد شیمیایی گیاهی

گلهایی که شهد جمع آوری شده توسط زنبورها را تولید می کنند مطمئناً بر توانایی عسل در جلوگیری از عفونت قارچ تأثیر می گذارد.بعضی از انواع عسلها نسبت به سایر عسلها کارایی کمتری دارند. این همه بستگی به این دارد شهد از چه نوع گیاهی جمع می شود.یک مطالعه این تفاوت در فعالیت ضد قارچ عسل را به خوبی نشان داد.این مطالعه در میکولوژی پزشکی منتشر شده است [(۲۰۰۹) ۴۷ (۷): ۷۰۷-۷۱۲].

این مطالعه نشان داد که عسل حاوی پلی فنول ها (یک ماده شیمیایی آلی است که حاوی فنل های زیادی است ؛ یک فنل یک ترکیب آلی معطر است ، همچنین به اسید کربولیک نیز معروف است) و فلاونوئیدها (دسته ای از متابولیت های گیاهی که از طریق مسیرهای سیگنالینگ سلولی و اثرات آنتی اکسیدانی می توانند به لحاظ فیزیولوژیکی کمک کنند) است ، و اینکه این مواد شیمیایی عوامل اصلی تأثیرات بیولوژیکی هستند( و این مواد شیمیایی مهمترین فاکتورهای بیولوژیکی هستند). به عنوان مثال، فعالیت ضد قارچ.

این مطالعه در قارچ شناسی پزشکی از انواع مختلفی از عسل استفاده کرده است. که هر کدام از انواع مختلف گیاهان تولید می شوند.هر عسل توسط زنبورداران حرفه ای از کشور ترکیه جمع آوری شد.

عسلهای مورد استفاده در مطالعه به شرح زیر بودند:

  • رودودندرون یا گل صد تومانی از ریزه (ریزه مرکز استان ریزه در بخش شرقی منطقه دریای سیاه ترکیه است)(منطقه دریای سیاه)
  • اکالیپتوس(اغلب شناخته شده به اسم آدامس قرمز رودخانه)از مرسین(مرسین یک شهر بزرگ و بندری در سواحل مدیترانه جنوب ترکیه است) (آناتولی جنوبی)
  • درختان نارنجی (مرکبات)از مرسین (آناتولی جنوبی)
  • عسل چند رنگ (تیموس، آستراگالوس، براسیکا(گونه ای از گیاهان در خانواده خردل)) از ارزروم (شهری در شرق آناتولی (آسیای ترکیه) است)(آناتولی شرقی)

این مطالعه همچنین از گونه ها و نژاد های مختلفی از قارچ کاندیدا و قارچ تریکوسپورون استفاده کرد.درمجموع ، ۴۰ نوع مختلف ارگانیسم قارچ در این آزمایش مورد آزمایش قرار گرفتند. از این رو ، باید به نوع قارچی که باعث عفونت شما می شود ، بسیار مرتبط باشد.

گونه های کاندیدا که مورد مطالعه قرار گرفتند شامل:

کاندیدا آلبیکنس (یک قارچ پاتوژن فرصت طلب است که عضو مشترک فلور روده انسان است)،کاندیدا کروسی (نوعی قارچ است )،کاندیدا گلاباتا (نوعی قارچ است که به طور طبیعی در  بدن شما زندگی می کند)

بهترین عسلها برای مقابله با کاندیدا عسل چند فلور(چند رنگ) بود.در این مطالعه تفاوتهای معنی داری در فعالیت ضد کاندیدا بین عسل مشاهده شد.بدترین عملکرد عسل ها عسل پرتقال بود.این تحقیق به تحقیق دیگری می پردازد و بیان می کند که عسل پرتقال به طور معمول کمترین مقدار مشتقات فنولیک را در آن دارد.عدم وجود فیتوشیمیایی موجود در عسل پرتقال می تواند دلیل اصلی عدم اثربخشی آن باشد.

با وجود تنوع عسل ، همه عسل ها تمام قارچ های آزمایش شده را مهار کردند – فقط براي رسيدن به اثر متوقف كننده كانديدا ، نياز به عسل بيشتري بود.از آنجا که عسل چند رنگ از برخی از انواع گیاهان آویشن جمع آوری شد ، به خوبی می توان عسل آویشن را نیز در جلوگیری از عفونت های قارج بسیار مناسب دانست.اسانس آویشن از قابلیتهای ضد قارچی بسیار قوی برخوردار است.

اثربخشی عسل ها از قویترین تا ضعیف ترین الگوی در زیر امده است :چند رنگ>رودودندرون یا گل صد تومنی>اکالیپتوس>نارنجی.

از آنجا که عسل مصنوعی حتی کاندیدا را متوقف می کند ، قبل از استفاده ، می توانید با افزودن مقداری روغن ضروری به عسل خود مواد شیمیایی طبیعی عسل واقعی را شبیه سازی کنید.این می تواند یک روش عالی برای خلاص شدن از عفونت قارچی واژینال به طور طبیعی باشد!

پراکسید هیدروژن در عسل؛ برای عفونت کاندیدا مفید است؟اگر در مورد مشاوره در مورد عسل که پراکسید هیدروژن تولید می کند ، به صورت آنلاین جستجو کرده اید ، ممکن است شنیده باشید که این به عفونت قارج شما کمک می کند.

این ، همانطور که توسط علم به اثبات رسیده است ، دروغ و ادعای کسی است که فکر می کند پراکسید هیدروژن باعث کاندیدا خواهد شد.پراکسید هیدروژن مخمر کاندیدا را نمی کشد/از بین نمیبرد.در حقیقت ، پراکسید هیدروژنمی تواند رشد کاندیدا را تحریک کند!یک نکته احتیاطی در این امر وجود دارد که ، کاندیدا گلاباتا نیز در حضور پراکسید هیدروژن رشد نخواهد کرد.با این حال ، همانطور که ممکن است در مکان های دیگر در این سایت یاد گرفته باشید ، کاندیدا گلاباتا عامل اقلیت بسیار اندک عفونت های کاندیدا است.حدود ۵٪ از کل عفونت های کاندیدا توسط کاندیدا گلبراتا ایجاد می شود.حدود ۸۰٪ از عفونتهای قارچی نتیجه گونه های بیماری زا هستند: کاندیدا آلبیکنس (بررسیهای میکروبیولوژی بالینی [ژانویه ۱۹۹۹ ؛ ۱۲ (۱): ۸۰-۹۶]).

این مطالعه که اثبات پراکسید هیدروژن است باعث پیشرفت کاندیدا آلبیکنس می شود ، در مجله میکروبیولوژی بالینی (۱۹۹۱ فوریه ، ۲۹ (۲): ۳۲۸-۳۳۲) منتشر شد.این مطالعه گزارش داد که کاندیدا آلبیکنس در حضور پراکسید هیدروژن رشد بهتری پیدا کرده است.تقریباً همه عسلهای طبیعی هنگام تماس با مایعات بدن مقداری پراکسید هیدروژن تولید می کنند.این مقدار پراکسید هیدروژن تولید شده ممکن است تأثیر زیادی در رشد قارچ نداشته باشد ، زیرا بسیار اندک است.اما ممکن است بخواهید از عسلی استفاده کنید که هیچ پراکسید هیدروژنی تولید نمی کند.نمونه ای از عسل پراکسید غیر هیدروژن عسل مانوکا(تک رنگ) است.

نتیجه گیری

در کل ، عسل یک درمان طبیعی بسیار مناسب برای عفونت های قارچی است.این هم طبیعی ، ایمن است و به راحتی قابل دستیابی است.حتی عسل مصنوعی نیز کار خواهد کرد؛ البته نه به عنوان و مثل عسل طبیعی.

اگر به نظر نمی رسد که به راحتی عسل چند رنگ را برای استفاده پیدا کنید ، فقط سعی کنید گیاهان ضد قارچ یا روغنهای اساسی (روغن و گیاهانی که در استفاده از آنها در عفونت ایمن است) را به عسل خود اضافه کنیدتولید پراکسید هیدروژن عسل امری است که شاید لازم نباشد واقعاً نگران آن باشید.اما اگر بهترین ها را می خواهید ، همیشه می توانید از عسل پراکسید غیر هیدروژن مانند عسل مانوکا استفاده کنید.

این سایت پر از گیاهان و روغنهای اساسی است که به خوبی برای درمان عفونت قارچی کار می کنند.اگر زمان کافی دارید ، برخی از صفحات این درمانهای طبیعی را بررسی کنید و مخلوط کردن آنها را در عسل شروع کنید!شما باید بتوانید یک برنامه درمانی جامع و عالی تهیه کنید تا قارچی را که در حال رشد در بدن شما است را با کمی خواندن کاملاً از بین ببرد!منوی خارج از صفحه را در گوشه سمت راست بالای این صفحه را برای سایر مقالات مربوط به استفاده از عسل به عنوان یک درمان عفونت قارچی بررسی کنید.

اشتراک‌گذاری
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *