کیا با پیاز درمانی پسردار شدن

حاملگی با پیاز | پیاز درمانی برای بارداری سریع

من تنبلی تخمدان دارم و یک ساله دارم تلاش می کنم که حامله بشم. شنیدم پیاز درمانی باعث حاملگی قطعی میشه. درسته واقعاً؟؟ آیا واقعا پیاز درمانی برای بارداری سریع میتونه کارساز باشه؟ 

روش پیاز درمانی برای حاملگی حتمی

پاسخ مشاور:

تنبلی تخمدان یا سندرم تخمدان پلی کیستیک بیماری است که در آن تخمدانها برای آزاد سازی تخمک تنبل شده اند. در درجه اول شما اگر چاق هستید و یا اضافه وزن دارید باید وزنتان را پایین بیاورید. در درجه دوم باید ورزش کنید. در درجه سوم به شما داروهای ضدبارداری میدهند این داروها برای زنان مبتلا به تنبلی تخمدان که سعی دارند باردار شوند مناسب نیست. Clomid معمولا برای زنان مبتلا به تنبلی تخمدان برای تحریک تخمدان به تخمک گذاری استفاده می شود و اگر تنبلی تخمدان پیشرفت کرد که داروهایی مانند مت فورمین و … تجویز میشود. در نهایت اگر کیست کوچک نشد و بزرگ و بزرگ تر شد، باید جراحی شود.

البته پیاز درمانی برای بارداری نیز در کنار درمان دارویی می تواند کمک کننده باشد اما به طور حتمی و قطعی نمی توان گفت با پیاز درمانی حتماً حاملگی صورت می گیرد.

مطلب پیشنهادی: معجزه پیاز درمانی برای درمان ناباروری | عوارض پیاز درمانی چیست؟!

پیازدرمانی برای بارداری از نظر طب سنتی

جوشانده پیاز زرد به رشد تخمک و حامله شدن کمک می‌کند. برای تخمدان پلی کیستیک ـ کیست های ریز تخمدان و همچنین منظم شدن پریود درمان خوبی است. از دیگر خواص پیاز که در طب سنتی به آن اشاره شده است خاصیت مدر بودن و قاعده‌آوری آب‌پیاز است. پیاز می‌تواند سبب دفع بلغم از بدن شود و دردهای مفصلی ناشی از سوءمزاج سرد و تر یا ناباروری‌های ناشی از این سوءمزاج را رفع کند. همچنین مصرف پیاز به دلیل مزاج گرم و نفاخیتی که دارد در مردانی که به دلیل کمی مایع منی نابارور هستند به همراه گوشت و زرده تخم‌مرغ توصیه شده و در رفع ضعف عمومی که خود سبب کاهش مایع منی و ناباروری می‌شود، موثر است.

روش صحیح پیاز درمانی برای بارداری

۲ لیوان آب بدون کلر را بجوشانید و پوست بیرونی و شکننده پیاز زرد را جدا کنید. سپس پیاز را به ۴ یا ۵ قسمت تقسیم کرده و به آب در حال جوش بریزید (آب ترجیحا بدون کلر باشه. فکر کنم آب معدنی مناسب تره) . ۵ دقیقه در ظرف دربسته بجوشانید. پیاز ها رو از آب جدا کنید و ولرم بنوشید. این جوشانده را قبل از صبحانه و بعد از نهار و اگر شاغل هستید یکبار قبل از شام و یکبار قبل از خواب به صورت تازه تهیه شده بخورید.
این جوشانده را تا ۱۵ روز روزی دوبار به صورت تازه میل کنید.
در ادامه از ده روز مانده به پریود به مدت ۱۰ روز همین روش را تکرار کنید.

در مدت انجام این درمان ترشحات سفید و زرد افزایش می‌یابد. این به خاطر تمیز شدن بدنتان است نگران نباشید.
توجه:این عمال را به همراه داروهای دکترتان می توانید انجام دهید کمک کننده و تقویت کننده می باشد.
در عین حال از یکی بیشتر استفاده کردن را توصیه نمی کنیم.

اشتراک‌گذاری
4 نظر
  1. در خانمهایی که تخمدانهای پلی کیستیک دارند، استفاده از پیاز سبب کاهش تغییرات پاتولوژیک ) کاهش هیپرپلازی( در بافت تخمدانی آنها می شود و عوارض ناشی از این سندرم را در خانمها کاهش می دهد.

  2. شهروند تهرانی پاسخ

    یادم نره
    نی نی نما بره تو سایت های دوست داشتنی من و همسرم

    با سپاس از طرف دوستداران

  3. سلام خسته نباشید،میشه چندتا پیاز گنده رو بندازم تو آبجوش و آبش که ولرم شد بریزمش تو یه بطری و بذارمش تو یخچال و هر روز دولیوان از این رو بخورم؟اگه امکانش هست جواب رو به ایمیلم بفرستین متشکرم❤❤

  4. نباید اینطور استفاده کنید باید حتما تازه درست کنید برای هر وعده و میخوای مصرف کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *