روش درمان زود انزالی با عسل و دارچین!

ترکیب عسل و دارچین با طبع گرمی که دارد باعث تقویت قوای جنسی و پیشگیری از زودانزالی می شود. برای درمان زود انزالی بهتر است که دارچین را با مقداری عسل مخلوط کنید و روزی ۳ بار از آن استفاده کنید.

عسل به تقویت میل جنسی کمک می کند. اگر تقویت قوای جنسی به خوبی صورت نگیرد، زود انزالی به روندی رایج در روابط جنسی مرد با همسرش تبدیل می شود. مشکلات نعوظ نیز به سادگی و با افزایش نیروی جنسی قابل درمان است. 

دارچین نیز می تواند باعث افزایش در قدرت در تاخیر و همچنین افزایش قوای جنسی شود. در زمانی که در دروان درمان زود انزالی هستید بهتر است که از غذاهای سرد استفاده نکنید. استفاده از ماهی – مرغ – سیب زمینی – نوشیدنی های خیلی سرد می تواند درمان زود انزالی را ماهها و یا حتی سالها به تاخیر بیندازد.

به همین دلیل ما به همه افراد توصیه می کنیم که اگر می خواهند برای درمان زود انزالی خود قدم موثری بردارند توصیه می شود که از این مواد غذایی استفاده نکنند و یا حتی اگر می خواهند استفاده کنند بهتر است که دارچین هم بر روی غذای خود استفاده کنید. چون دارچین تا حدود بسیار زیادی سردی غذاها را برطرف خواهد کرد.

درمان زود انزالی معمولا نیاز به مدت زمان خاصی برای درمان خواهد داشت. که بهتر است در این مدت از مواد غذایی که گرم هستند و یا به اصطلاح گرمی بخش هستند زیاد استفاده کنید. بهترین منابع غذایی برای درمان زود انزالی گوشت پرندگان – گوشت شتر مرغ – سبزیجات برگ پهن – عسل – دارچین استفاده کنید. این مواد غذایی کاملا به شما کمک خواهند کرد.

برای درمان زود انزالی بهتر است که از رژیم غذایی استفاده کنید که حاوی پروتئین گیاهی فراوانی باشد. چون پروتئین یکی از روش های کنترل در انزال می باشد. که می تواند بسیار موثر واقع شود.

یکی از ترکیبات موثر که برای درمان زود انزالی بسیار موثر می باشد و می تواند خیلی خوب اثرگذار باشد مصرف شیر بادام با دارچین می باشد. این یکی از ترکیبات موثر می باشد که اگر ۲ یا ۳ ساعت قبل از رابطه جنسی مصرف شود می تواند تاثیر خیلی خوبی در رابطه جنسی ایجاد کند.

در زمانی که در حال درمان زود انزالی هستید به شدت توصیه می شود که از مصرف لبنیات دوری کنید چون لبنیات کاملا سرد می باشند و می تواند به راحتی باعث زود انزالی شوند. به همین دلیل سعی کنید از لبنیات برای مدت کوتاهی دوری کنید و به جای آن از مغذهای مقوی مانند گردو – پسته – فندق – بادام استفاده کنید این مواد سرشار از ویتامین – پروتئین – کلسیم – می باشد و حتی برای درمان زود انزالی هم بسیار مفید می باشد.

برای درمان زود انزالی بهتر است که دارچین را با مقداری عسل مخلوط کنید و روزی ۳ بار از آن استفاده کنید.

دارچین باعث رقیق شدن خون و افزایش خون رسانی بهتر به اندام تناسلی و در نتیجه درمان زود انزالی خواهد شد. و اما در آخر حتما به شما توصیه می کنیم که حتما از پودر دارچین بر روی غذاهای خود بپاشید و از مصرف سیگار به دور باشید. و مطمئنا در کوتاه ترین زمان باعث درمان زود انزالی خواهد شد.

بهتر است که در طول این مدت از نوشیدنی های گرم و شیره خرما و یا شیره انگور زیاد استفاده کنید. حتما مصرف خرما هم به تنهایی می تواند تاثیر بسیار مفیدی برای درمان زود انزالی داشته باشد.

منبع خبر : گردآوری از نی نی نما

اشتراک‌گذاری
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *