خرید اینترنتی تشک/ از کجا تشک بخرم؟!

امروز همه دنبال راه هایی برای راحتی بیشتر هستیم! راحتی یعنی اینکه با زمان و زحمت کمتر به آنچه می خوایم برسیم.
بنابراین سراغ روش هایی برای انجام کار میریم که با کمترین هزینه و انرژی بهترین نتیجه رو بگیریم.
برای همین هم خرید کردن داره از مغازه ها به فروشگاه های اینترنتی کشیده میشه. جایی که راحت میشه اطلاعات دقیق به دست آورد و با بررسی مقایسه گزینه ها یه انتخاب درست تر انجام داد و دمه در خونه تحویل گرفت.
اما داستان خرید چیزی مثل تشک تخت از اینترنت فرق می کنه!

چه طور میشه بدون دیدن و لمس کردن تشک خرید؟
برای اینکه بدونیم چطور میشه از راه اینترنت تشک خرید اول باید ببینیم چطور از فروشگاه تشک می خریم؟
چه معیار هایی برای
خرید تشک مناسبه؟

معیار اول : تشک سفت یا نرم؟؟
مهمترین معیار میزان راحتی در خواب هستش. راحتی برای همه یکی نیست. برای یه نفر راحتی یعنی جایی سفت مثل زمین! اما برای یه نفر دیگه می تونه میزان متوسطی از سفتی راحت باشه
بهترین روش تشخیص اینکه ما چه طبعی برای جای خواب داریم اینه که بدونیم قبلا از چه نوع تشکی و با چه میزان سفتی استفاده می کردیم و آیا از اون راضی بودیم یا نه؟
وقتی متوجه میزان سفتی ای که دوست داریم و باهاش راحتیم شدیم باید ببینیم که قراره تشکمون یه نفره باشه و یا دو نفره؟
اگه یه نفره است یا فقط خوتون استفاده می کنین انتخابتون راحته اگر نه باید ببینین همسرتون هم چه نظری داره؟!

معیار دوم : وزن
البته این معیار با معیار قبلی با هم در ارتباط هستند. اگه وزنمون زیاد باشه روی جای نرم خیلی راحت نیستیم و هرچی تشک سفت تر و جوون دار تر باشه راحتر می خوابیم. اما در کل باید به اینکه چقدر وزن داریم توجه کنیم چون یه تشک معمولی دوام نمیاره و باید از تشک های قوی استفاده کنیم:

Bedsale.ir
بهترین برندها | بهترین قیمت ها | بهترین سرویس

خرید تشک اینترنتی

۰۹۱۲-۹۷۲-۵۳۴۳
۰۲۱-۲۸۴۲-۳۴۴۸

معیار سوم: ارتفاع تشک
تشک هرچی بلندتر باشه بهتر نیست!!! جدیدا مد شده تشک هایی با ارتفاع حتی ۵۰ سانتیمتر در بازار هستش که به اندازه ارتفاع تخت و تشک متعلقاتش هستش.
باید ببینیم از چه لایه هایی در این تشک استفاده شده و چرا؟؟؟
محدوده استاندارد تشک ها بین ۲۰ تا ۳۰ سانتیمتر هستش حالا ممکنه ۲ سانت کمتر یا بیشتر باشه ولی ۴۰ سانتیمتر رو با چی می خوان پر کنن؟؟؟

معیار چهارم: گارانتی
هرچی گارنتی بیشتر باشه تشک بهتر نیست عزیز دلم. قبل از اینکه ببینین چقدر تشک تون گارانتی داره باید ببینین چه کسی قراره پاسخگو باشه!!! یه شرکت با سابقه و خوشنام یا یه مغازه یا تولیدی (کارگاه).
گارانتی یا تضمین کیفیت بد ترین نوع معیار برای تصمیم گیری هستش. فقط یه چیزی برای رفع نگرانی خرید هستش که تشک خراب نباشه اگه در هفته اول متوجه مشکلی نشدین (در تشک های مارک های معتبر) نگران گارانتی نباشین چون تشک یه محصول با تکنولوژی بالا نیست یا قطعه الکترونیکی نداره که!!!

معیار پنجم: انتخاب مارک/ برند
خیلی ها اول از همه چیز دنبال انتخاب خرید تشک خارجی یا ایرانی هستند. البته که هرچیزی خارجیش بهتره اما نه هر خارجی و نه به هر قیمتی!!!:)
دنبال مارک خاصی نباشین هر شرکتی محصولات متفاوتی تولید میکنه و خود شرکت ها هم با هم فرق می کنن باید ببینین چه تشکی می خواین بعد بین ۲ تا شرکت یکی رو انتخاب کنین.
همه شرکت های معتبر ایرانی تشک های استانداردی تولید می کنن اما شما باید بدونین کدوم تشک مناسب شماست. ضمن اینکه شرکت های معتبر تحت لیسانس تولید میشن.
تشک خوشخواب که قدیمی ترین هستش یا تشک رویا که پرفروشترین هستش و کلی شرکت ها و برندهای مختلف.
مواظب باشین به اسم تشک خارجی تشک ایرانی بی کیفیت رو با قیمت بالا بهتون نفروشن

معیار ششم: تشک فنری یا طبی
اولین چیزی که بهش توجه می کنیم معمولا اینه که تشک حتما طبی باشه. تشک های طبی خوبن اما سفتن. اسکلت داخل تشک طبی از اسفنج هستش که نسبت به فنر سفت تر هستش.
خود تشک های فنری هم دو دسته دارن تشک فنری (متصل) تشک فنر منفصل (فنر پاکتی یا Pocket Spring)
بسته به اینکه چقدر می خوایم هزینه کنیم و سفتی و نرمی چقدر می خوایم باید بین این تشک ها یکی رو انتخاب کنیم.

معیار هفتم : چقدر باید هزینه کنیم؟
چطور و چقدر باید هزینه کنیم تا بهترین انتخاب رو انجام بدیم؟ درسته که هزینه های زندگیمون زیاد شده و در تنگنا اقتصادی قرار داریم. اما نمیشه از خوشی های کوتاه مدت گذشت. تشک هم میتونه راحتی یه شب رو بهمون هدیه بده. هم سلامتی در بلند مدت! قیمت تشک ها در مدل ها، برندهای متفاوت است. خوشخواب و رویا و دیگر شرکت ها از محدوده قیمت های پایین تا رده های بالای قیمت را دارند. قیمت تشک رویا ، قیمت تشک خوشخواب، قیمت تشک میترا و ویستر و به طور کلی قیمت تشک های شرکتی بررسی شده و معقول هستن. شما با خیال راحت میتونین از این شرکت ها خرید انجام بدین.

معیار هشتم : از کجا بخریم؟
خب از حراج تشک bedsale.ir بخرین 🙂 به صورت تخصصی تشک می فروشه، هم مشاوره رایگان داره ، هم حملش رایگان هستش، هم پرداختش در محل هستش (برای تهران فعلا) هم برندهای خوب رو با تخفیف ویژه می فروشه هم ست لحاف و چیزای دیگه هم داره اینم شمارش:


۰۹۱۰-۲۰۱-۴۷۵۳

اشتراک‌گذاری
یک نظر
  1. نکته حائز اهمیت در خرید تشک خوشخواب، آنالیز تاثیر آن بر سلامتی جسمانی فرد می باشد. برای این کار باید میزان سفتی و نرمی تشک متناسب با حال جسمانی فرد خریداری شود تا برای سلامت بدن و به خصوص جلوگیری از گودی کمر و فاصله میان مهره های فرد متناسب باشد. به همین دلیل باید از فروشگاه های معتبری مثل میترامترس، تشک رویا، میترانیک و…تشک با کیفیتی را خریداری نماییم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.