حالت تهوع در جنین پسر بیشتر است یا دختر؟!

حالت تهوع در جنین دختر بیشتر است نسبت به جنین پسر! 

بهترین و دقیق ترین روش برای تشخیص جنسیت جنین سونوگرافی در هفته ۱۸ بارداری است. اما داشتن حالت تهوع شدید صبحگاهی از نشانه های دختر بودن جنین نیز می تواند محسوب شود. محققان به این نتیجه رسیده اند که جنین دختر نسبت به جنین پسر حالت تهوع صبحگاهی بیشتری نسبت به جنین پسر در مادر ایجاد می کند.

 احساس تهوع در طول بارداری ممکن است مرتبط با جنسیت جنین باشد. در سال ۲۰۱۷ یک تحقیق نشان داد که زنانی که دختر باردار هستند در مقایسه با زنانی که پسر دار هستند التهاب شدیدتری به هنگام قرار گرفتن سیستم ایمنی شان در معرض باکتری تجربه می‌کنند.

این تفاوت ممکن است بر شیوه‌ای که خانمها دچار تهوع می‌شوند اثر بگذارد. آنها ممکن است نسبت به زنانی که پسر باردار هستند بیشتر احساس ناخوشی کنند. تحقیقات بیشتری لازم است انجام شود تا ارتباط میان تهوع بارداری و جنسیت بچه استنباط شود.

زنان اغلب در دوران بارداری تمایلات غذایی جدیدی دارند. بعضی از افراد فکر می‌کنند اگر زنی ویار شیرینی داشته باشد ممکن است دختر باردار باشد، در حالی که ویار شوری نشانه پسر بودن بچه است. هیچ مدرک علمی که نشان دهد ویار غذایی در طول بارداری می‌تواند نشان دهنده جنسیت فرزند باشد وجود ندارد.

شاید براتون جالب باشه: تشخیص جنسیت از نگاه ابن سینا!

شیخ اجل ابن سینا و شاگردان ایشان در طول بیش از یک هزار سال تجربیات ارزشمندی درباره تشخیص و تعیین جنسیت جنین دختر در اختیار ابناء بشر و خصوصا ایرانیان قرار داده است و بدینوسبله شمه ای از آنها را جهت ملاحظه کاربران عزیز بشرح زیر عرضه می نمائیم :

آیا می دانید جنین دختر چه علایمی دارد؟
۱- چنانچه جنین بدحال و مریض شود و احوال مادر بدتر از جنین گردد ،در اینصورت تشخیص و تعیین جنسیت جنین ، دختر می باشد.
۲- اگر رنگ چهره و رخساره زوجه تیره تر شده ، میل جنسی به نزدیکی بیشتری شده و دوری وی از زوج خود کمتر شود، یکی از علایم تعیین جنسیت جنین دختر است .
۳- از دیگر علائم تعیین جنسیت جنین دختر بودن در بارداری اینست که علامت آبستنی نخست در پستان چپ پدید آید و پستان چپ حجیم ‏تر از پستان راست گردد سپس سر پستان ها تیره شده و تیرگی سر پستان راست بیشتر از پستان چپ می شود.
۴- مادر علاقه‏ اش به غذاهای تند بیشتر می شود و حرکت وی آرام تر می گردد.
۵- چنانچه شکم کمتر برآید ، احساس سنگینی بیشتر در طرف چپ باشد، تکان خوردن جنین پس از چهار ماهگی اتفاق می افتد، روی جنین به طرف شکم مادر بوده،در اکثر حالات حرکت جنین بیشتر به جانب چپ متمایل ،جنین میل زیادی به نورس به دنیا آمدن داشته، غالبا تولدش با سختی نسبی بیشتری مواجه گردد و قدرت کمتری برای عبور از مجرای رحم را داشته باشد از علایم تعیین جنسیت جنین دختر خواهد بود.
۶- اگر بعد از گذشتن یکی دو ماه از بارداری، مادر ویار موادی چون گل، سنگ و ذغال را پیدا می کند از نشانه های تعیین جنسیت جنین دختر است.
۷- درصورتیکه از ابتداء حمل افزایش اشتها ، بیحالی و سستی به مادر دست دهد، لیکن پس از بزرگ شدن طفل این حالت رفع گردد از مشخصات تعیین جنسیت جنین دختر است. زیرا جنین دختر بیشتر از خون‏ و شیر مادر تغذیه می‏ نماید.
۸- چنانچه ادرار مادر سفید تر شود، شیر مادر رقیق و جریان اندک شیر از پستانها جاری گردد، از دیگر موارد تعیین جنسیت جنین دختر است.

منبع خبر : گردآوری از نی نی نما

اشتراک‌گذاری
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *