روش نخ سوزن ابن سینا

روش نخ سوزن ابن سینا برای تعیین جنسیت کودک

یکی از روش های مشخص کردن جنسیت جنین فال دختر یا سر بودن جنین ابن سینا است. اگر شما به دنبال تعیین جنسیت کودک خود به روش نخ سوزن ابن سینا هستید ما به شما این روش را به شما آموزش میدهیم، اما قبل از آن مختصری در رابطه با روش های سنتنی تعیین جنسیت کودک توضیح خواهیم داد

با وجود‌ آنکه بسیاری بر این عقید‌ه هستند‌ که انجام سونوگرافی به‌راحتی جنسیت جنین را مشخص می‌کند‌ اما همچنان به بعضی باورها که برخی اوقات به شد‌ت خرافاتی و ناد‌رست است، نباید‌ توجه کرد‌؛ مثلا تيره شد‌ن رنگ هاله سينه د‌ر زنان، خشک شد‌ن د‌ست‌ها، اد‌رار روشن، بزرگ شد‌ن بینی و میل شد‌ید‌ برای مصرف پنیر و گوشت از د‌یگر علائمی است كه د‌ر گذشته  برای تشخيص جنسيت پسر مورد‌ استفاد‌ه قرار می گرفت. از طرفی بزرگ‌تر بود‌ن سینه چپ نسبت به راست، ولع مصرف میوه و آب پرتقال و تا حد‌ی بد‌حالی د‌ر طول بارد‌اری ‌از د‌یگر نشانه‌های د‌اشتن فرزند‌ د‌ختر عنوان شد‌ه است.

روش نخ سوزن ابن سینا

فال تعیین جنسیت ابن سینا

برای اینکه بدانید چگونه باید از روش نخ سوزن ابن سینا برای مشخص شدن جنسیت جنین خود استفاده کنید.مراحل زیر را انجام دهید.

  1. یک سوزن خیاطی یا یک سوزن ته گرد را بردارید و نخ را به سر آن گره بزنید.
  2. نخ سوزن را همانند پاندول یک ساعت و در نزدیک نبض دست چپ قرار بدهید.
  3. تا زمانی که نخ سوزن کاملا ثابت شود صبر کنید.
  4. به نحوی حرکت نخ سوزن دقت کنید، اگر نخ سوزن به سمت چپ به راست و یا راست به چپ حرکت کرد، نوزاد شما پسر خواهد بود.
  5. اگر نخ سوزن حرکت عمودی داشت یعنی به سمت بالا و یا پایین حرکت کرد، نوزاد دختر است.

د‌کتر مریم باوریان، متخصص زنان و زایمان در این رابطه معتقد است:

بیشتر موارد‌ مربوط به تعيين جنسيت بچه بد‌ون سونوگرافی  به تست نخ سوزن بوعلی سینا بازمی گرد‌د‌. به طور مثال د‌ر بعضی متون آمد‌ه پسر سمت راست شکم ماد‌ر و د‌ختر د‌ر سمت چپ قرار می گيرد‌. اگرچه می شود‌ روی بعضی از اين  موارد‌ تا ۸۰-۷۰ د‌رصد‌ حساب كرد‌ ولی د‌ر موارد‌ زیاد‌ی هم این باورها صاد‌ق نيست و ممكن است نتيجه د‌رست نباشد‌. از آنجا که احتمال د‌ختر یا پسر بود‌ن ۵۰ د‌رصد‌ است با این موارد‌ می‌توان کمی د‌رصد‌ احتمال را بالاتر برد‌ و حــد‌س بهتری زد‌. خیلی اوقات زمانی که می‌خواهم جنسیت را تعیین کنم می‌بینم که پسرها بیشتر د‌ر سمت راست هستند‌ اما باز هم موارد‌ی را مشاهد‌ه می‌کنم که برعکس است بنابراین نمی‌توان با اطمینان این علائم را به کار برد‌.
گفته می‌شود‌ ضربان قلب جنین پسر تند‌تر از د‌ختر است اما واقعا نمی‌توان به‌طــور صد‌د‌رصد‌ی به آن استناد‌ کرد‌. د‌رست است که همه اینها را ابوعلی سینا برحسب تجربه به د‌ست آورد‌ه است اما امروز می توان از روش‌های د‌قيق‌تری برای تشخيص جنسيت بچه استفاد‌ه كرد‌.

بعضی از اين باورها نياز به تحقيق د‌ارد‌

به‌عنوان یک پزشک عقید‌ه د‌ارم اگر بد‌ون تعصب به موضوع نگاه کنید‌ بعضي از این باورها د‌رست است و بعضی د‌يگر هم نه. گاهی اوقات به موارد‌ جالبی برمی‌خورید‌ که نمی‌توانید‌ منکر شوید‌. به عنوان مثال وقتی سر د‌ل ماد‌ر می‌سوزد‌ گفته می‌شود‌ جنین د‌ر حال مو د‌رآورد‌ن است. سوزش سر د‌ل مربوط به هفته ۲۵ بارد‌اری است و د‌قیقا زمانی است که از نظر علمی نیز جنین مو د‌رمی‌آورد‌.
باید‌ به این موضوع د‌قت د‌اشت که این باورها با خرافات متفاوت هستند‌. تنگی نفس، ضربان قلب، شکل شکم، ورم صورت و چیزهایی از این د‌ست را نمی‌توان د‌ر رد‌ه خرافات قرار د‌اد‌. د‌رست است که د‌ر کتاب‌های علمی پزشکی به هیچ‌کد‌ام از این موارد‌ اشاره نشد‌ه است ولی نمی‌توان با اطمینان آنها را رد‌ کرد‌.

تست نخ و سوزن ابوعلی سینا

سونوگرافی خطری برای خانم‌های بارد‌ار ند‌ارد‌

د‌کتر مجيد‌ انوشیروانی، متخصص طب سنتی: تا زمانی که روش‌ د‌قیقی مانند‌ سونوگرافی وجود‌ د‌ارد‌ نیازی به احتمالات طب سنتی برای تعیین جنسیت جنین نيست. واقعیت این است که سونوگرافی هیچ خطری برای خانم‌های بارد‌ار ند‌ارد‌ و می‌تواند‌ با د‌قت بالا جنسیت جنین را تعیین کند‌ بنابراین به نظر می‌رسد‌ اتکا به روش‌های غیراختصاصی مانند‌ شاقول گذاشتن روی نبض و علائم ظاهری مانند‌ شکم تخم‌مرغی روش‌های ناموجهی هستند‌. د‌رواقع هیچ مطالعه‌ای که نشان د‌هد‌ این روش‌ها هم عرض روش‌های بالینی است، وجود‌ ند‌ارد‌. معیارهای طب سنتی براساس ناظر است و آن‌طور که باید‌ پارامتریک نیست و د‌ر آن حد‌س و گمان و تجربه نقش بیشتری د‌ارد‌. از آنجا که سونوگرافی ۲ پارامتر مهم برای اطمینان را د‌ارد‌ می‌توان راحت به آن اتکا کرد‌. کارآمد‌ی و ایمنی این روش بسیار بالاست و به همین د‌لیل طب سنتی نیز به آن اعتماد‌ می‌کند‌. شیفتگی به امری کهنه فقط چون سنتی است نباید‌ ما را از آنچه د‌رست است د‌ور کند‌ و ارجحیت باید‌ با کارآمد‌ی و ایمنی د‌ر هر روشی باشد‌.

برای دیدن پربازدیدترین های نی نی نما لطفاً کلیک کنید…

اشتراک‌گذاری
50 نظر
  1. دوستان عزیزم یه سوزن خیاطی نخ وصل می کنید دستتون باید ثابت باشه و یه نفر دیگه سوزن رو نزدیک نبض دستتون کنار مچ دست میگیره اگه دختر باشه سوزن دایره وار میچرخه ولی اگه پسر باشه راست تکون میخوره…ولی فکر نمی کنم دلیل علمی داشته باشه!

    1. دقت بفرمایید
      از ابتدا چپ به راست اگر حرکت کند پسر است اگر حرکت سوزن بسمت بالا و پایین یعنی به سمت کف دست و ساق دست حرکت کند پسر است وجالب اینکه از ۱تا بعد چنانچه فرزند بعدی هم باشدیک دایره وار می‌چرخد بعد فرزند بعدی رو نشان می دهد ما تا ۹ فرزند رو تست کردیم همگی درست بوده

  2. شرکت Consumer Genetics مستقر در سانتاکلارای کالیفرنیا یک کیت آزمایش خون برای “تعیین زودرس” جنسیت جنین با نام “صورتی یا آبی ” (Pink or Blue) را به قیمت ۲۵ دلار به صورت آنلاین می‌فروشد و مصرف‌کنندگان پس از ارسال نمونه، ۲۶۵ دلار هم برای مشخص شدن نتایج باید بپردازند. مقامات این شرکت می‌گویند هر سال بیش از ۱۰۰۰ کیت به فروش می‌رود.

    آنها تاکید می‌کنند که تنها در صورتی نمونه خون ارسالی را آزمایش می‌کنند که زن با امضای رضایت‌نامه‌ای موافقت کند که از نتایج این ازمایش برای انتخاب جنسیت جنین استفاده نکند.

    به گفته آنها این شرکت این کیت را به علت نگرانی درباره استفاده برای انتخاب جنسیت جنین به هند یا چین نمی‌فروشد.

    روش‌های پزشکی که می‌توانند جنسیت جنین را مشخص کنند، از جمله شامل آمنیوستنز می‌شوند که معمولا در حدود ۱۶ هفتگی بارداری انجام می‌شود و در آن با یک سوزن مقداری از مایع اطاف جنین بیرون کشیده می‌شود تا از لحاظ وجود ناهنجاری‌ها مورد بررسی قرار گیرد؛ در یک روش دیگر “نمونه برداری از پرزهای جنینی، که حدود هفته ۱۰ بارداری انجام می‌شود، با بررسی بافت جفت ناهنجاری‌های احتمالی مورد شناسایی قرار می‌گیرد؛ و سونوگرافی برای تعیین جنسیت جنین بیشترین دقت را در حدود هفته ۱۳ بارداری دارد.

    1. از ابتدا چپ به راست اگر حرکت کند پسر است اگر حرکت سوزن بسمت بالا و پایین یعنی به سمت کف دست و ساق دست حرکت کند دختر است وجالب اینکه از ۱تا بعد چنانچه فرزند بعدی هم باشدیک دایره وار می‌چرخد بعد فرزند بعدی رو نشان می دهد ما تا ۹ فرزند رو تست کردیم همگی درست بوده

  3. یک روش برای تعیین جنسیت بچه در دوران بارداری و غیر بارداری قبل از مشخص بودن جنسیت جنین یک سوزن را نخ کنید و روی رگ مچ دستتان(دست چپ بهتره)بگیرید خوب صبر کنید تا از حرکت بایستد(در این هنگام دستتان نلرزد و حرف نزنید)وقتی سوزن ثابت شد خود سوزن خیلی آهسته شروع به حرکت میکند اول کمی دایره وار میچرخد و بعد به صورت عمودی یا افقی حرکت میکند.اگر عمودی بود فرزند شما پسر است و اگرافقی بود دختر است.
    این روش خرافه نیست و در طب ابن سینا هم ذکر شده و روی ۹۹ درصد زنان درست بوده است.

  4. بچه شما پسر است اگر:
    اوایل حاملگی اول صبح حالت تهوع نداشته اید.
    ضربان قلب جنین کمتر از ۱۴۰ در دقیقه است.
    در قسمت شکم چاق می شوید.
    شکمتان مثل یک توپ بسکتبال می شود.
    به غذاهای ترش و شور علاقه مند می شوید.
    به پروتئین، گوشت و پنیرعلاقه مند می شوید.
    پاهایتان سردتر از دوران قبل از حاملگی خواهد شد.
    موی روی پاهایتان سریعتر رشد می کند.
    دستهایتان خیلی خشک می شود.
    پدر بچه هم همراه با شما شروع به چاق شدن می کند.
    حاملگی برایتان بسیار خوشایند است.
    رنگ ادرارتان زرد روشن خواهد شد.
    بینی تان بزرگ تر خواهد شد.
    حلقه ازدواجتان را با نخ روی شکمتان آویزان نگاه دارید، دایره دایره می چرخد. ( در این آزمایش ساده تنها لازم است که زنجیری را از حلقه ازدواج خود رد کرده و به طور عمودی بروی شکم خود بدون حرکت نگه دارید. بعد از ۵ ثانیه حلقه بطور عجیبی شروع به حرکت می کند بدون اینکه دخالتی بکنید به حرکت حلقه نگاه کنید. تقریبا بعد از ۱۰ ثانیه از شروع حرکت حلقه با ریتمی یکنواخت حرکت می کند. )
    سردرد خواهید داشت.
    سنتان را موقع حاملگی با عدد ماهی که در آن حامله شدید را جمع کنید، عدد زوج به دست می آید.
    بچه شما دختر است اگر:
    اوایل حاملگی اول صبح حالت تهوع خواهید داشت.
    ضربان قلب جنین حداقل ۱۴۰ در دقیقه است.
    در قسمت های ران و باسن چاق می شوید.
    موهایتان هایلایت قرمز می گیرد.
    شکمتان شکل هندوانه می شود.
    به غذاهای شیرین علاقه مند می شوید.
    به میوه جات علاقه مند می شوید.
    به آب پرتقال علاقه مند می شوید.
    در دوران حاملگی نسبت به مواقع عادی حال خوبی ندارید.
    در دوران حاملگی بداخلاق و ترشرو می شوید.
    صورتتان بیش از همیشه جوش می زند.
    ته مانده ی نان را نمی خورید.
    سینه هایتان طراوت خاصی می گیرد.
    رنگ ادرارتان زرد تیره می شود.
    اگر حلقه ی ازدواجتان را با نخ روی شکمتان آویزان نگاه دارید، به اطراف خواهد چرخید.
    سنتان را موقع حاملگی با عدد ماهی که در آن حامله شدید را جمع کنید، عدد فرد به دست می آید.

  5. برخلاف دیدگاه طب مدرن که مرد را عامل اصلی در تعيين جنسیت نوزاد می‌داند، حکیمان و درمانگران طب سنتی بر این باورند که علاوه بر مرد، زن نیز می‌تواند نقش موثر و قابل ملاحظه‌ای در تعیین جنسیت داشته باشد. بر اساس این قاعده علاوه بر تاثیر کروموزوم‌های جنسی xوy ، میزان ph محیط رحم و اسیدی و قلیایی بودن آن و حتی وجود پادتن‌های ضدکروموزوم yدر بدن زن نیز می‌تواند در تعیین جنس جنین موثر باشد بنابراین باید توجه داشت که مرد و زن هر دو به یک اندازه بر تعیین جنسیت نوزاد موثرند و نباید اینگونه باشد که نقش زن در تعیین جنسیت جنین کم‌اهمیت و نادیده گرفته شود.

  6. فرزندم دختر است؟
    دانستن جنسیت نوزاد قبل از تولد خواسته هر انسانی است برای هر کس جالب و برای مادر و پدر آینده، لذت بخش،پس با دانستن این نکات و مشاهده انها می توانیم پی ببریم که کودک آینده تان دختر خواهد بود.

    این نکات برای تشخیص دختر بودن فرزندتان به شرح زیر است:
    -چاقی شما از ناحیه ران و قفسه سینه است.
    -شکمتان به هندوانه شبیه شده.
    -موهایتان هایلایت قرمز رنگ است.
    -به میوه و غذای شیرین وآب پرتقال علاقه مند می شوید.
    -در دوران حاملگی نسبت به دوران عادی و قبل از حاملگی حال خوبی ندارید.
    -صورتتان بیش از پیش جوش می زند.
    – اگر حلقه ی ازدواجتان…

    آیا فرزندم پسر است؟
    دانستن جنسیت نوزاد قبل از تولد خواسته هر انسانی است برای هر کس جالب و برای مادر و پدر آینده لذت بخش ،پس با دانستن این نکات و مشاهده انها می توانیم پی ببریم که کودک آینده تان پسر خواهد بود.

    این نکات برای تشخیص پسر بودن فرزندتان به شرح زیر است:
    -به پروتئین ها علاقه مند شده اید.
    -شکمتان جائی است که شما از آن ناحیه چاق شده اید.
    -پاهایتان از قبل سردتر شده.
    -به غذاهای تند وشور علاقه مند شده اید.
    -جالب است بدانید اگر کودک پسر باشد،پدر نیز همراه مادر شروع به چاق شدن می کند!
    -حامله بودن برایتان خوشایند است.
    -حلقه ازدواجتان را با نخ روی شکمتان آویزان نگاه دارید، اگر پسر باشد دایره دایره می چرخد!
    -شکمتان شبیه توپ بسکتبال شده.

    اگر این حالات در شما وجود دارد تبریک می گویم احتمالا کودک شما پسر خواهد بود! ولی نباید فراموش کرد که این نکات فقط تجربی بوده و امکان اشتباه در آنها هست.

  7. میگن اگه به ترشیجات علاقه مند شدی دختره. ولی من هیچ علاقه ای به ترشیجات نداشتم و دختر دار شدم. البته خیلی خوشحالم. دختر رفیق مادر میشه تو این دوره زمونه بی کسی…

  8. سلام . این روش نخ و سوزن روی آقایون هم جواب میده ؟؟؟؟ یا چون در آقایون رحم وجود نداره نمیشه این کار رو انجام داد ؟؟؟؟

  9. نه خانم احمدی فقط مخصوصه مادر بارداره…تازه اگه صحت داشته باشه!

  10. سلام من در هغته ۵بارداری ام یه پسر دارم تو مدت نزذیکی حتی روز تخمک رابطه داستم اما قبل رابطه با آب و سرکه واژینال کردم ویارمم هم پسرونه ست هم دخترونه. کسی میدونه آب و سرکه روز تخمک قبل نزدیکی تاثیر داره یانه
    اینم بگم چون پسر داشتم شاید هوس دختر کنم اما از خدا میخوام هرچی تو طالع همه مون هست همون باشه ایشالا بچه هامون صالح وسالم بااشن

  11. مرجان خانم من شنیدم
    اگر زن، قبل از نزدیکی، درون مهبل را با محلولی از ۲ قاشق غذاخوری سرکه سفید در حدود یک لیتر آب شست و شو دهد، محیط مهبل اسیدی و احتمال دختر شدن فرزند بیشتر می شود. اما اعتقادم اینه هر چی خدا مقرر کرده باشه همون بهتره …

    1. این اشتباهه البته ، اگه دختر شد حرکتش افقیه و اگه پسر باشه عمودی. دورانی هم فاصله بین بچه هاست

  12. سلام من این روش نخ و سوزن رو روی خیلی ها امتحان کردم و درست بود ولی روی خودم اصلا درست نبود

  13. سلام دوستان این موضوع نخ و سوزن خیلی برای من هم جالب بود ،اصلا خواهر همسرم به این موضوع اعتقاد شدیدی داره حتی به نحوی که من هم اعتقاد پیدا کردم چون برای هر کسی که می گرفت درست بود شاید ۳۰ نفر رو جلوی خود من امتحان کرد و فقط یکی دو نفر اون هم جا به جا بود … ولی جالب تر اینکه برای من هم که امتحان کرد همیشه می گفت : تو ۲ فرزند داری اولی پسر و دومی دختره که اولی درست بود ولی دومی نه چون من الان باردارم و نی نیم پسره فقط دست خداست…. ایشالا هر کی هر چی دوست داره خدا بهش بده ومهمتر سلامت باشه ، ممنون

  14. روش ابن سینا صحیحه؟؟؟

  15. حنا جان من فکر می کنم تعیین جنسیت با نخ و سوزن به روش ابن سینا بیشتر حدس و گمان و سرگرمی باشه و درصد خطاش خیلی بالاست الان سونوگرافی جایگزین این روش سنتی شده.

  16. سلام من هفته سیزدهم بارداری
    هستم بچه اولم پسره دومی روگفتن احتمالا پسره باسوزن امتحان کردم برعکس هم بوداین یعنی چه؟؟؟

  17. سلام من میخواستم دلیل علمی این سونوگرافی طب سنتی رو بدونم ممنون میشم راهنمایی کنید

  18. ولی این روش در اصل با زنجير طلاست نه نخ و سوزن چون جنس طلا رو خون اثر داره این اتفاق میفته و به هیچ عنوان رو دست آقايون تکان نميخوره شاید به همین دلیل طلا هم برای آقايون خوب نیست حتما هم رو دست چپ باید انجام بشه

  19. سلام- به جای نخ و زنجیر اگه از موی فرد استفاده کنید برای هر دو جنس چه مرد چه زن جواب میده

  20. جالبه بدونید!!!!!!!!!!!!!!! پاسخ

    تعیین جنسیت جنین در ماه اول بارداری////

    پارامترهای مختلفی برای تعیین جنسیت جنین ارائه شده است که بعضی از آنها به شرح زیر است :

    ۱- ضربان قلب جنین
    یکی از نظریه های معروف در پیش بینی جنس نوزاد بر ضربان قلب نوزاد است.

    این نظریه بیان می کند که اگر ضربان قلب نوزاد شما ۱۴۰ ضربه در دقیقه و بالاتر بود، به شما خواهد بود با یک دختر. اگر ضربان قلب در ۱۴۰ ضربه در دقیقه بود، پس از آن شما خواهد بود با داشتن یک پسر.

    در حالی که این امر می تواند یک روش پیش بینی جنس نوزاد سریع و آسان است، در واقع هیچ مدرکی وجود ندارد که این نظریه دقیق است. یک مطالعه اخیر، “سکس، ضربان قلب، و سن” از تری J. DuBose، MS، RDMS وجود دارد. مدیر تشخیصی سونوگرافی برنامه پزشکی در دانشگاه آرکانزاس برای علوم پزشکی، که نشان می دهد هیچ ارتباط بین ضربان قلب جنین و جنسیت نوزاد وجود دارد.

    ضربان قلب جنینی انسان (EHR) در ماه اول از ضرب و شتم تسریع در ۳٫۳ ضربه در دقیقه در روز است. شروع در سرعت نزدیک به مادر، در حدود ۸۰-۸۵ B / M در آغاز هفته ۵، ضربان قلب شتاب به متوسط ​​۱۷۵ B / M ( /- 20) در ۹ هفته LMP. این افزایش در حدود ۱۰ ضربه در هر ۳ روز تا هفته ۹ اوایل. سپس به طور ناگهانی شروع به کاستن سرعت.

    در واقع، ضربان قلب جنین در همه زمان ها در طول بارداری تغییر، بیشتر سن نوزاد و نحوه حرکت آنها تحت تاثیر قرار – اما در جنس ضربان قلب جنین است نه اخباری از جنس.

    جالب توجه است، با این حال، یک مطالعه که در مجله زنان و مامایی در سال ۱۹۹۹ منتشر شده است، نشان داد که جنس نوزاد می کند ضربان قلب تاثیر در روند کار، با دل دختران کوچک در حال انتظار برای ضرب و شتم سریعتر از پسر بچه متولد شود.

    ۲- سوزن و حلقه

    این روش پیش بینی جنس نوزاد آسان را امتحان کنید. نگاهی به پین، سوزن، و یا حلقه ازدواج و ضمیمه آن را به یک موضوع یا رشته مو. نگه قلم دوم از اقلام آویزان بیش از مادر به در شکم در حالی که او دراز کشیده.

    اگر سوزن یا حلقه ازدواج نوسان در یک حرکت دایره ای قوی، به شما خواهد شد با یک دختر. اگر آن را در به و حرکت وپیش مانند یک آونگ حرکت می کند، به شما خواهد شد با یک پسر.

    نسخه متناوب از این نوزاد به روش پیش بینی جنسیت است به اویزان سوزن و یا حلقه ازدواج را روی مچ مادر باردار به جای شکم.

    ۳- وضع قرار گرفتن جنین

    اعتقاد عمومی که زنان حمل پسران کم حمل و که زنان حامل دختران انجام است، درست نیست. شکل و ارتفاع شکم خود را با تون عضلانی، تن رحم خود و موقعیت نوزاد در است تعیین می شود. به همین دلیل شما ممکن است فکر می کنم شما با داشتن یک پسر دلیل این که شما در حال حمل کم، که در واقع نوزاد فقط کمتر به کاهش یافته است لگن دلیل این که شما به تحویل نزدیک تر هستید

    دیگر زنان پیر قصه برای انجام با اندازه و شکل:

    شما می توانید از این طریق شما ادامه می دهند بگویید.
    همه از جلو = پسر ~~ سازمان و پیاده سازی برخی از وزن بر روی باسن و پشت = دختر

    پستان چپ خود را بزرگتر از پستان راست خود را = دختر است

    بابا به توان به دست آوردن وزن، راست همراه با شما = پسر

  21. سلام،من ۶هفته ام،تست جوش شیرین کف کرد،کلم هم صورتی رو به قرمز شد،چشم راستمvداره،و زنجیر هم عمودی روی دست چپم حرکت کرد ،احساس خستگی دارم،و ویار هم ندارم بنظرتون بچه من چیه؟

    1. سلام برای تعیین جنسیت جنین از هفته ۱۸ بارداری به بعد به سونوگرافی مراجعه نمایید.

  22. من بارداری دومم هست . این روش تعیین جنسیت با سوزن رو انجام دادم . باتوجه به نتیجه تست سوزن و نخ بچه اولم پسر و دومی دختر بود . بچه اولم پسره . تو سونوی غربالگری دوره اول ( بچه دومم ) به من گفتن احتمالا بچه پسره ولی تو ماه پنجم که سونوی تعیین جنسیت انجام دادم گفتن بچه دختره . همه چیم به دختر میخوره الا مدل شکمم ؛-)
    من که به این تست اعتقاد دارم 🙂

  23. این تست کاملا صحیح است وروی دست زن ومرد یک جواب نشان می دهد وحتی من برای مادرم هم گرفتم ومادرشوهرم دوازده فرزند داشتند حتی سقط شده ها هم جنسیتش مشخص کرد
    اگر کسی بچه دار نشه فقط دور خودش می چرخه اینها بخاطر نبض هست وجنبه علمی داره من برای سی چهل نفر پیرزن وزن جوان گرفتم ترتیب جنسیت را درست نشان داد

  24. سلام من باردارم هنوز اوایل بارداریم هست من نخ سوزن رو روی شکمم که میدارم یه ذره که میره سمت راست گرد میچرخه یه ذره که میره سمت چپ اینور اونوری میشه یعنی سمت چپ و راست میره نکنه دوقلو حاملم؟

    1. سلام بین هفته ۷ تا ۸ بارداری سونوگرافی انجام بدهید تا مشخص شود.

  25. سلام دوستان ..فال ابن سینا با زنجیر طلارو نبض دستتون نگه دارید اگه گرد چرخید پسر واگه خط راست حرکت کرد دختر ….
    جالب اینجاست که مال زن و شوهر یکی در میاد

  26. سلام این تست نخ وسوزن که میگن دقیقا چطوره ینی موازات انگشت بیاد بره عمودی پسره و افقی ینی مچ دست باشه دختره؟؟؟

  27. چرا چپ میگی مردم و گیچ میکنی بلد نیستی نگوووو راست پسره. دایره ی. دخمل

  28. سلام …این تست به چه صورت که چند تا فرزند تعیین جنسیت می کنه ؟توضیح میدین ؟ من یکفرزند اولم دختر ..یک بار گرفتم الان روی شکم دایره میچرخید …اما…چه جوری معلوم بشه این برای کدوم فرزند

  29. میشه روش نخ و سوزنو کامل توضیح بدید

  30. سلام.روش دقیق و صددرصدیش اینه که سوزن رو نخ کنید تا نصفه بزنید ته یه خودکار.بگیرید بالای کف دست.صبرکنید تا خودش ثابت وایسه بعد شروع میکنه به تکون خوردن.اگه در راستای انگشتاتون حرکت کرد پسر اگه افقی بود دختره.چه برا مجرد چه متاهل،دختر و پسر فرق نداره.صددرصد صحیحه.من برا چندنفر از فامیل انجام دادم بعدا که حامله شدن همونی شد که من گفتم.حتی بچه سقط شده هم نشون میده.برا زن و شوهر هم یه جور میاد

  31. سلام . من بچه اولم پسره . الان دومین بچمو باردارم و در هفته ی ۳۶ بارداری هستم . همه ی تعیین جنسیت هارو که توو اینترنت از قبیل تب ابو سینا سوزن . کلم . حلقه . مدل شکم . ویار صبحگاهی . ویار ترشی و شوری . ورم صورت همه و همه نشون میده که بچه پسره . رفتم سونو گفت دختره . اما هنوز هر کس توو خیابون منو می بینه میگه بچه پسره . واسه همین هنوز سیسمونی نگرفتم تا دنیا بیاد ببینم چیه .

  32. منم واقعا ایمان دارم به این تست،تمام فامیلامونو امتحان همرو درست نشون داد،الان خودم باردارم بچه اولم پسره،دیروز رفتم سونو غربالگری بهم گفت جنسیت پسره با اینکه این تست بوعلی دختر نشون میداد خیلی امید دارم که جنسیت تو ماه پنجم چیز دیگه باشه

  33. با سلام
    تعیین جنسیت از طریق شگرد ابن سینا چند درصد احتمال خطا وجود دارد؟
    فرزند اولم پسره.دو بار نخ و سوزن رو واسم انجام دادن اول و دوم پسر بود.
    افرادی هستن که انجام داده باشن و احتمال اشتباه داشته باشه

  34. سلام
    ممنون میشم جواب بدید
    بچه اولم پسره
    روش ابن سینا نخ و سوزن رو انجام دادم هم خودم هم شوهرم هر دو بچه اول و دوم پسر اومد.
    چند درصد احتمال خطا در تعیین جنسیت جنین ابن سینا هست؟
    آیا هستن افرادی که واسشون اشتباه نشون داده باشه.

  35. بچه ها این روش زنجیر طلا صددرصد دقیقه من واسه چندین نفر گرفتم دقیق دقیق در اومد حتی بچه ی دومم. تمام انفرادی گرفتم از بچه اول تا بچه ی آخر دقیق همه رو نشون داد

  36. روش ابن سینا دوقلو چطور نشون میده؟

    1. مورب میزنه

  37. اگر یک نفر به روش زنجیر یا همین نخ و سوزن ؛ بچه اولش پسر باشد با یک نفر که به همین روش بچه اولش دختر باشد ازدواج بکند نتیجه اش چه می شود؟

  38. باسلام. به نظرم تعداد حركتها براى دوتاهمجنس دوبرابر مى شود.

  39. سلام این تسته حقیقت داره

  40. سلام. این روش نخ و سوزنو من واسه همه گرفتم حتی اونایی که مجردن یا حتی بچه ها. این یه تقدیره که خدا از بچگی مشخص کرده شما تعداد و جنسیت بچتو. شما واسه بچه یک ساله هم میتوتی بگیری کاملا دقیقه. واسه کسی هم که بچه هاش به دنیا اومدن هم بگیری همونه هیچ خطایی نداره

  41. این روش ها غلطه فقط روش ابن سینا درسته.باور کنین به خدا راسته.

  42. کاملا درسته من گرفتم بچم پسره حتی اسمشم انتخاب کردم میذارم آرات و مثل آرات حسینی تربیتش میکنم که بشه یه نابغه

  43. کاملا درسته من گرفتم بچم پسره حتی اسمشم انتخاب کردم میذارم آرات و مثل آرات حسینی تربیتش میکنم که بشه یه نابغه

  44. سلام من هفته ۱۶رفتم سونو گف دختره وای این تست میگیرم چپ و راست میره ینی چیه لطفا جواب بدین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *