تاثیر توت فرنگی در پسر دار شدن!

رابطه توت فرنگی و پسرزایی

مصرف توت فرنگی توسط مادر بر پسردار شدن موثر است. توت فرنگی میوه‌ای است که ترشی خون را از بین برده؛ خون و محیط داخلی رحم را قلیایی می‌کند؛ به همین دلیل چنانچه زن چند ساعت قبل از آمیزش مقداری از این میوه بخورد، دهانه رحم او قلیایی شده، کروموزوم‌های ماده یا x را از بین می‌برد و در نهایت محیط رحم را برای پرورش نطفه پسر یا کروموزوم y آماده می‌کند.

تاثیر توت فرنگی در پسر دار شدن، توت فرنگی برای پسردار شدن

انگور نیز نقش زیادی در قلیایی کردن ترشحات رحم دارد و به میزان زیادی کروموزوم‌های ماده را ازبین می‌برد، با از بین رفتن کروموزم‌های ماده، کروموزوم‌های نر مجال بیشتری برای رشد و نمو پیدا می‌کنند و در نتیجه احتمال پسردار شدن افزایش می یابد.

امام صادق (ع) می فرماید: «والدینی که کاسنی زیاد مصرف می‌کنند پسر بیش از دختر دارند» .

بررسی‌های آزمایشگاهی در طب جدید نیز این گفته را ثابت کرده است که چون کاسنی در نوسازی سلول‌های کبد نقش برجسته‌ای دارد و کبد در ساختن کروموزم‌های نر و تا حدودی ماده نطفه موثر است، از این رو کاسنی برای پسردار شدن مفید است.

استفاده مردان از چای زعفران به تنهایی یا همراه با کمی نبات چند ساعت قبل از نزدیکی به دلیل تاثیر فوق‌العاده آن در افزایش تولید اسپرم و زیاد شدن نسبت کروموزم‌های نر به ماده موجب پسر شدن نطفه خواهد شد.

همچنین خوردن میگوی کباب شده توسط مرد چند ساعت قبل از نزدیکی، به دلیل وجود فسفر فراوان و کالری زیاد را بر تقویت نیروی جنسی و در نهایت پسردار شدن موثر است.

موز، خرما، مغز، جنسینگ، زنجبیل و… از جمله غذاهایی هستند که مصرف آنها توسط مردان علاوه بر رفع ضعف نیروی جنسی، چند ساعت قبل از نزدیکی، تولید اسپرم را افزایش داده و در پسردارشدن موثر است.

در طب سنتی اعتقاد به تاثیر خوراکی‌ها در تعیین جنسیت بسیار پررنگ است. برای مثال خوردن حلیم‌هایی از گندم، برنج، لوبیا، نعناع، پیاز، سیر تازه، پسته، مویز سرخ، گندم و نخود چرب شده و تفت داده، انجیر، انگور شیرین، روغن کنجد، روغن بادام و خوراكی‌های شیرین مانند شیره خرما احتمال تولد نوزاد پسر را افزایش می‌دهد. 

تحقیقات ثابت کرده زنانی كه می‌خواهند در آینده فرزند پسر داشته باشند، بهتر است خونسرد باشند زیرا زنان نگران و مضطرب بیشتر صاحب فرزند دختر می‌شوند. دانشمندان با اندازه‌گیری میزان هورمون استرس در زنان باردار متوجه شدند احتمال اینکه فرزند زنان پراسترس و نگران دختر باشد حدود ۷۵درصد بیشتر از زنانی است که خونسرد و آرام هستند.

همچنین برای پسردار شدن از رژیم پرنمک استفاده شود. مصرف میوه‌ها و مواد غذایی كه حاوی پتاسیم، فسفر، سدیم و آهن هستند می‌تواند شانس به دنیا آمدن فرزند پسر را افزایش دهد. اگر خانمی قبل از لقاح، مقداری میوه توت‌فرنگی بخورد ترشح دهانه رحم او قلیایی شده و كروموزوم‌های دختر را از بین می‌برد و محیط برای پرورش پسر آماده می‌شود. به طور کلی مصرف مواد غذایی مانند مرکبات، زردآلو، آناناس، موز، خرما، انجیر، خربزه، حبوبات، کنگرفرنگی، گوجه‌فرنگی، ذرت، سیب‌زمینی، سبوس، کنسرو ماهی، ژامبون، کره، نوشابه گازدار و قهوه و چای می‌تواند احتمال تولد پسر را زیاد کند. 

اشتراک‌گذاری
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *