روش مصرف رازیانه برای دختر دار شدن

رازیانه برای دختر شدن جنین | رازیانه و تعیین جنسیت

مهدیه میرحسینی مشاورطب سنتی اظهار کرد: برخی از والدین به دلایل مختلفی خواهانند که قبل از بارداری نسبت به تعیین جنسیت نوزاد خود اقدام کنند. وی ادامه داد: علم نوین امکان تعیین جنسیت جنین به طور کامل را رد می‌کند؛ اما بنا بر طب سنتی_اسلامی و راهکارهای آن می‌توان احتمال تعیین جنسیت فرزند را بالا برد. میرحسینی با بیان اینکه نوع رژیم غذایی مرد و زن بر تعیین جنسیت فرزند موثر است، تصریح کرد: علاوه بر تغذیه و طب سنتی عوامل دیگری هم بر این امر تاثیر دارد. متخصصان طب سنتی مصرف رازیانه برای دختر دار شدن  را توصیه می کنن، آیا واقعا رازیانه برای دختر شدن جنین موثره؟ رازیانه بچه رو دختر میکنه؟ عرق رازیانه برای دختر دار شدن خوبه؟ روش مصرف چطوریه؟

روش مصرف رازیانه برای دختر دار شدن

گفته می شود چنانچه مردی چند ساعت قبل از نزدیکی با همسر خود از پودر جوشانده، دم کرده یا عرق و یا اسانس خوراکی رازیانه استفاده نماید به دلیل وجود مقادیر زیادی هورمون زنانه در رازیانه احتمال دختر شدن جنین بیشتر می شود.

همچنین مصرف روزانه یک قاشق چایخوری تخم رازیانه توسط پدر و مادر چند روز قبل از انجام لقاح را برای دختر دار شدن موثر است.

این مطلب برای شما مفیده: برای دختر دار شدن چه باید بخوریم؟!

 

راهکارهایی برای دختردار شدن

وی در ادامه با تاکید بر اصلاح تغذیه زوجین و رعایت رژیم غذایی خاص به مدت ۳ ماه قبل از بارداری برای داشتن فرزند با جنسیت دلخواه اظهار کرد: برای دختردار شدن استفاده از غذاها و نوشیدنی‌هایی با طبع سرد مانند: شیر و لبنیات، تخم‌مرغ، برنج، میوه‌های ترش و … موثر است.

میرحسینی با بیان اینکه مصرف رازیانه نیز شانس دختردار شدن را افزایش می‌دهد، گفت: باید توجه داشت که تعیین دختر یا پسر بودن جنین توسط اسپرم مرد انجام می‌شود؛ اگر نطفه مرد سالم و قوی باشد فرزند پسر و اگر ضعیف باشد فرزند دختر خواهد بود.

این مشاور طب سنتی ادامه داد: تعداد اسپرم هم در جنسیت جنین نقش مهمی دارد؛ یعنی اگر تعداد اسپرم‌ها کمتر باشد فرزند به احتمال زیاد دختر خواهد شد .

وی مصرف روزانه یک قاشق چایخوری تخم رازیانه توسط پدر و مادر چند روز قبل از انجام لقاح را برای دختر دار شدن موثر دانست و تصریح کرد:

مصرف عدس پخته نیز برای دختردار شدن مفید است؛ به دلیل اینکه خون و ترشحات داخلی زنان را ترش می‌کند و در نتیجه از یک سو محیط داخلی رحم را مستعد رشد و پرورش کروموزم ماده می‌نماید و از سوی دیگر کروموزم‌های جنس نر را ازبین می‌برد.

میرحسینی مصرف گل سنجد را در دختر شدن جنین موثر دانست و تصریح کرد: مصرف ماست، شیر، پنیر، گل کلم، شلغم، سینه مرغ، نخود سبز، جو، سرکه، گوشت گاو، تمشک، ترشی و … خون و محیط رحم اسیدی می‌کند.

مطلب مرتبط: بهترین زمان لقاح برای دختر دار شدن

رازیانه چیست؟

رازیانه یک گیاه دارویی است که طبع گرم و خشکی دارد. در طب سنتی ایران، از آن به گیاه ضدبلغم و صفرا یاد می‌شود. عرق گیاه رازیانه به دلیل داشتن هورمون استروژن که هورمون زنانه است، برای بیش از ۹۰ درصد خانم‌ها قابل تجویز است.

چون گیاه بسیار گرمی است. اگر بخواهید از خاصیت مسهل بودن آن بهره‌مند شوید، باید آن را با ماده‌ای مصرف کنید که حرارت گیاه را کم کند و بهترین گزینه ما برای همراهی با آن سکنجبین و عسل است. به طور کلی تمام قسمت‌های گیاه رازیانه خاصیت درمانی دارد، اما بیشترین قسمت مورد استفاده آن بذر رازیانه است که حاوی روغن اسانس فرار است و مهم‌ترین ترکیب شیمیایی آن آنتول است که بیشترین خواص رازیانه مربوط به این ترکیب است.

رازیانه برای دختر شدن جنین

خواص رازیانه

رازیانه حاوی مقادیر فراوانی ویتامین، مواد معدنی و فیبر است. منگنز، پتاسیم، منیزیم، کلسیم، آهن، ویتامین C و B3 از این موارد می‌باشند.

خواص مهم رازیانه عبارتند از:

  • تقویت و پیشگیری از ریزش مو
  • از بین بردن ناراحتی‌ها و خستگی‌های چشمی
  • تقویت کردن حافظه
  • آرامبخش بودن
  • موثر در کاهش وزن و چربی‌سوزی
  • پیشگیری از پوکی استخوان
  • پیشگیری از سرطان
  • درمان سنگ کلیه
  • تقویت سیستم ایمنی بدن
  • افزایش‌دهنده شیر مادر

خانم‌ها رازیانه مصرف کنند

رازیانه خواص هورمونی دارد و برای بیش از ۹۰ درصد از خانم‌ها تجویز می‌شود. به این شکل که در ترکیب آن، استروژن (هورمون زنانه) بالایی یافت می‌شود. به همین دلیل باعث افزایش شیر شده و بهترین درمان برای قطع قاعدگی است. رازیانه ضد چاقی است، التهاب‌های واژن و علائم یائسگی مثل گرگرفتگی را برطرف می‌کند. علاوه‌ بر این اگر با گل گاوزبان صرف شود، قاعده‌آور است، یعنی قطع قاعدگی را متوقف می‌کند.

مصرف رازیانه در بارداری

مصرف متعادل گیاه رازیانه در بارداری ضرری به همراه ندارد و داروخانه‌های گیاهی ایران به شکل‌های مختلف (مثل قطره آنتی‌میگرن، شربت توسیان، شربت تیسیان، پودر ژنرال تونیک، قطره سنکول، سنالین، منتازین و لوسیون تقویت موی سنیره) موجود هستند که داخل تمام این محصولات رازیانه وجود دارد. گفته می‌شود اگر می‎خواهید نوزادی با چشمان شهلا و زیبا داشته باشید مصرف رازیانه را فراموش نکنید. همچنین اگر خانم قبل از باردای رازیانه بخورد احتمال دختر شدن جنین بیشتر می‌شود، یعنی مصرف رازیانه پیش از بارداری به تعیین جنسیت فرزند نیز کمک می‌کند.

مقدار مصرف روزانه رازیانه، به طور متوسط حداکثر ۵ گرم یا یک تا سه استکان عرق آن توصیه می‌شود و برای اینکه نتیجه درمان مشخص شود و گیاه خواص درمانی خود را به جای بگذارد، حداکثر ۴۰ روز زمان نیاز دارد. گاها هم گفته شده که اثر قاعده‌آور دارد و ممکن است منحر به سقط جنین شود. در هر حال بهتر است در مصرف رازیانه در بارداری زیاده‌روی نکنید.

مصرف رازیانه به اشکال مختلف در دوره شیردهی مفید است.

مضرات رازیانه

مصرف بیش از حد رازیانه، احتمال آلرژی‌های پوستی را افزایش می‌دهد. علاوه بر این، افرادی که ناراحتی‌های تنفسی دارند نیز باید مراقب باشند؛ زیرا ممکن است با تنفس و یا مصرف گیاه دچار حمله‌های آسم شوند. از دیگر تاثیرات جانبی رازیانه، احتمال کاهش نیروی جنسی در آقایان و لاغری در خانم‌هاست. علاوه بر این مصرف زیاد از حد آن باعث قطع و یا کاهش شیر در زنان شیرده می‌شود. افراد سردمزاج نیز با خوردن این گیاه ممکن است دچار سردرد شوند.

اشتراک‌گذاری
2 نظر
  1. مصرف یک سیب روزانه شما را از دکتر دور نگه میدارد ؛ اما مصرف سیب، شانس داشتن فرزند دختر را کاهش میدهد. میزان اسیدی، سیب پایین است و محیط را برای اسپرم Y مهیا میکند.

  2. ايا ميتونم به جاي دم كرده رازيانه با ماست بخورم دم كرده نميتونم حالم بد ميشه ممنون ميشم جواب بديد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *