بیمه عمر چیست؟/ نکات بیمه عمر پاسارگاد، سامان، ملت و…

بیمه عمر چیست، بهترین بیمه عمر چیست؟،  بیمه عمر چیست و انواع آن،  بیمه عمر چیست و چه مزایایی دارد،  ذخیره ریاضی در بیمه عمر چیست،  محاسبه بیمه عمر،  راهنمای خرید بیمه عمر

بیمه عمر از انواع بیمه‌های اشخاص است که پوشش‌ها و مزایای آن هم در زمان حیات بیمه گذار و هم در صورت فوت او قابل استفاده است.
بنابر اعلام بیمه ازکی، مزایا و پوشش‌های
بیمه عمر در زمان حیات به خود شخص منفعت رسانی می‌کند و در صورت فوت او، بازماندگان شخص از مزیت‌های آن بهره مند خواهند شد. در ادامه با ما باشید تا با بهترین بیمه عمر و شرایط آن آشنا شویم.

بیمه عمر چیست؟
بیمه عمر نوعی از سرمایه گذاری درازمدت است که برای افرادی که برای آینده خود برنامه ریزی می‌کنند و به فکر دوران پیری خود هستند، بهترین انتخاب است. در کشورهای پیشرفته یکی از روش‌های سرمایه گذاری بلند مدت، که با سرمایه گذاری در بانک مقایسه می‌شود، خرید بیمه عمر است.

انواع بیمه عمر
بیمه عمر انواع مختلفی دارد که شامل بیمه تمام عمر، بیمه عمر زمانی، بیمه‌های بازنشستگی، بیمه عمر گروهی و بیمه عمر و سرمایه گذاری است که در این بین، بیمه عمر و سرمایه گذاری جزو رایج ترین و پرطرفدارترین انواع بیمه عمر است.

پوشش‌های بیمه عمر
بیمه عمر دارای دو پوشش اصلی و تکمیلی است. پوشش اصلی در بیمه عمر شامل پوشش فوت شخص بیمه شده، چه طبیعی و چه بر اثر حادثه است که بر این اساس شرکت بیمه تعهد دارد که در صورت فوت شخص بیمه شده، غرامتی که در بیمه نامه ذکر شده است را به خانواده و بازماندگان او پرداخت کند.
پوشش تکمیلی در بیمه عمر عبارت است از: امکان دریافت وام بدون ضامن، پوشش برای امراض خاص مانند سرطان، سکته قلبی، سکته مغزی، عمل قلب و پیوند اعضا، پوشش نقص عضو و ازکارفتادگی شخص، امکان معافیت از پرداخت حق بیمه در صورت از کارفتادگی شخص و…
شرکت‌های بیمه ممکن است از نظر ارائه پوشش‌های تکمیلی با هم تفاوت‌هایی داشته باشند.

بیمه عمر چیست، بهترین بیمه عمر چیست؟،  بیمه عمر چیست و انواع آن،  بیمه عمر چیست و چه مزایایی دارد،  ذخیره ریاضی در بیمه عمر چیست،  محاسبه بیمه عمر،  راهنمای خرید بیمه عمر

نحوه محاسبه بیمه عمر
برای محاسبه بیمه عمر، باید به حق بیمه‌ای که شخص می‌خواهد پرداخت کند توجه کرد. میزان حق بیمه کاملا متناسب با نیاز فرد و به دلخواه او است. با انتخاب پوشش‌ها مبلغ حق بیمه عمر تغییری نخواهد داشت، ولی میزان سرمایه گذاری که در انتها برای شخص خواهد داشت تحت تاثیر قرار خواهد گرفت، به اینصورت که با دریافت پوشش‌های کمتر، میزان سرمایه نهایی افزایش خواهد یافت.به صورت کلی عواملی که بر محاسبه بیمه عمر و سرمایه نهایی تاثیر گذارند عبارتند از:

– مقدار حق بیمه
– نحوه پرداخت که به صورت ماهیانه، سه ماهه، شش ماهه و سالیانه است.
– امکان افزایش حق بیمه سالیانه
– مدت زمان بیمه عمر
– سن شخص

بهترین بیمه عمر کدام است؟
برای خرید بهترین بیمه عمر باید در ابتدا هدف و نیازهای خود را بشناسید. برای فردی که به دنبال سرمایه گذاری طولانی مدت است، دریافت پوشش‌های کمتر و پرداخت حق بیمه بیشتر بهتر است که بتواند حداکثر میزان سود را دریافت کند یا برای افرادی که به دنبال پوشش‌های حادثه هستند و مشاغل سختی دارند، دریافت پوشش‌های حادثه و نقص عضو می‌تواند در خرید بهترین بیمه عمر به این افراد کمک کند.
شرکت‌های بیمه بسیاری خدمات بیمه عمر را در ایران ارائه می‌کنند؛ مانند بیمه عمر پاسارگاد، بیمه عمر ملت، بیمه عمر سامان و… که در ادامه با برخی از آنها آشنا می‌شویم.

بیمه عمر پاسارگاد
یکی از شرکت‌های برتر برای خرید بیمه عمر، شرکت بیمه پاسارگاد است که سابقه صدور ۱,۰۳۴,۱۳۲ بیمه نامه عمر از این شرکت، نشان از کیفیت و خدمات معتبر آن دارد و موفق به کسب رتبه اول فروش بیمه عمر در بین شرکت‌های بیمه شده است.

به صورت کلی پوشش‌های بیمه عمر ارائه شده در بیمه پاسارگاد به صورت زیر است:
– دریافت وام بدون ضامن با ۴% سود بیشتر از سود تضمینی
– پوشش هزینه پزشکی حادثه تا سقف ۲۵ میلیون تومان
– پوشش آتش سوزی منزل تا سقف ۵۰۰ میلیون تومان
– پوشش فوت حادثه تا سقف ۵۰۰ میلیون تومان
– پوشش فوت عادی حداکثر ۲۵۰ میلیون تومان
– پوشش بیماری خاص تا سقف ۴۰ میلیون تومان
– پرداخت تا سقف ۶۰ میلیون تومان در صورت از کارفتادگی شخص و معافیت او از پرداخت حق بیمه
– پوشش نقص عضو تا سقف ۲۵۰ میلیون تومان
– بازنشستگی

بیمه عمر چیست، بهترین بیمه عمر چیست؟،  بیمه عمر چیست و انواع آن،  بیمه عمر چیست و چه مزایایی دارد،  ذخیره ریاضی در بیمه عمر چیست،  محاسبه بیمه عمر،  راهنمای خرید بیمه عمر

بیمه عمر سامان
با خرید بیمه عمر سامان، ۳۵ درصد تخفیف در بیمه بدنه خودرو و شرایط ویژه‌ برای خرید بیمه آتش سوزی این شرکت خواهید داشت. بیمه عمر سامان رتبه پنجم فروش بیمه عمر را با مقدار صدور ۶۱,۶۳۱بیمه نامه بدست آورده است. پوشش‌های قابل تهیه در بیمه عمر سامان، علاوه بر پوشش‌های اصلی، پوشش بیماری‌های رایج و صعب العلاج تا سقف ۱٫۵ میلیارد تومان است که برای گروه سنی بزرگسالان و کودکان تقسیم بندی شده است. در طرح جدید بیمه عمر سامان پوشش بستری و بیمه اموال هم اضافه شده است.

بیمه عمر ایران
بیمه ایران با سابقه صدور ۳۴۸,۷۳۴بیمه نامه عمر، رتبه دوم را در سال ۹۷ در بین شرکت‌های بیمه عمر کسب کرده است. بیمه عمر شرکت دولتی بیمه ایران تحت عنوان بیمه مان ارائه می‌شود که شرایط ویژه‌ای برای مشتریانش فراهم کرده است، مانند:

– امکان تعیین مدت زمان بیمه نامه تا سقف ۱۰۶ سال
– میزان سرمایه فوت از ۳ میلیون تومان تا ۲۰۰ میلیون تومان
– امکان پرداخت حداقل مبلغ حق بیمه، ۵۰ هزار تومان ماهانه و ۳۰۰ هزار تومان سالانه
– ۸۵ درصد سود مشارکت سالانه در بیمه عمر
– امکان بازخرید از ماه دوم شروع بیمه نامه

از شرایط بیمه عمر ایران در زمان حیات شخص بیمه شده میتوان به امکان دریافت وام تا مقدار ۹۰ درصد اندوخته از شروع سال سوم، معافیت اندوخته از مالیات، پوشش بیماری خاص تا سقف ۲۰ میلیون، پوشش سرطان تا سقف ۳۰ میلیون تومان و اعطای سود روز شمار اشاره کرد.
همچنین در صورت فوت شخص از شرایط این بیمه عمر، میتوان به پرداخت اندوخته به همراه سود به بازماندگان او و پرداخت سرمایه فوت و هزینه حادثه در صورت فوت بر اثر حادثه اشاره کرد.

خرید بهترین بیمه عمر
برای خرید و مقایسه بیمه عمر و اطلاع از قیمت‌ها، می‌توانید به سایت azki.com مراجعه کنید و از راهنمایی‌های بی طرفانه مشاوران ازکی متناسب با نیازهای خود بهره مند شوید. بیمه ازکی که به عنوان اولین مرکز مشاوره و راهنمایی خرید بیمه فعالیت می‌کند خدماتی مانند بیمه تکمیلی، بیمه شخص ثالث، بیمه بدنه و .. را به مخاطبان ارائه می‌دهد.

اشتراک‌گذاری
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *