خرید یوسی

با ۵ استراتژی پر طرفدار در بازی پابجی موبایل همیشه برنده باشید

بازی پابجی موبایل در حال پیشرفت است و تعداد طرفداران آن نیز روز به روز اضافه می شود. برای لذت بیشتر از جذابیت های این پلتفرم میتوانید خرید یوسی انجام دهید. تنها باید خلاق باشید و سراغ استراتژی هایی بروید که سایر بازیکنان حاضر به انجام آن ها نیستند. همراه ما باشید تا استراتژی هایی را به شما معرفی کنیم که بازی در بتل رویال را چندین برابر بهبود بخشد.

۱-همیشه مدکیت اضافه همراه خودتان داشته باشید

اگر پابجی باز باشید خیلی خوب می دانید که احتمال درگیری با دشمنان در محیط این بازی به شدت بالا است و این نبرد های به اصطلاح کوچک ممکن است به قیمت جانتان تمام شوند. هر چند ممکن است شما ترجیح دهید که به دور از این درگیری ها به بازی خود ادامه دهید، اما باز هم نمی توان منکر خطر این نبرد ها شد.
بنابراین به شما توصیه می کنیم که همیشه حواستان به تعداد این مدکیت هایی که با خود حمل می کنید باشد. زمانی که جان شما به دلیل نبرد های مختلف و یا اتفاقات پیش بینی نشده کم شد، مدکیت ها می توانند به دادتان برسند. بنابراین همیشه تعدادی مدکیت اضافه را با خودتان حمل کنید تا در صورت نیاز سریعا بتوانید از آنها استفاده کنید.

۲-برای کاور گیری از وسایل نقلیه استفاده نکنید

بازیکنان با استفاده از وسایل نقلیه می توانند سریع تر در محیط بازی جا به جا شوند. با خرید یوسی میتوانید به انواع وسایل نقلیه دسترسی داشته باشید. بازی پابجی موبایل تنوع خوبی از وسایل نقلیه را ارائه کرده است که با توجه به نوع استراتژی خود می توانید به سراغ هر کدام از آن ها بروید. اما همه چیز فقط در این موضوع خلاصه نمی شود.
به یاد داشته باشید که هرگز نباید از خودروها به عنوان سنگر برای کاورگیری استفاده کنید. وسایل نقلیه در بازی پابجی، از جمله قایق ها و خودرو های زرهی به راحتی از بین می روند. دشمنان می توانند به راحتی تنها با شلیک چند گلوله آن ها را منفجر کرده و سپس شما را بکشند.

۳-حواستان به آیتم‌هایی که حمل می‌کنید باشد

همیشه قرار نیست در محیط بازی حرکت کنید و هر چیزی را که به نظر مفید بود را بردارید. محدودیت هایی در بازی پابجی موبایل وجود دارد که می تواند برخی اوقات واقعا چالش برانگیز باشد. به همین خاطر حواستان باشد که اگر آیتمی را نیاز ندارید فورا آن را دور انداخته و بقیه مسیر آن را حمل نکنید.
نکته مهم اینجاست که اگر این کار را انجام ندهید، فضای کوله پشتی فورا پر شده و شما دیگر نمی توانید آیتم های ضروری جدید را بردارید. برای خالی کردن فضای کوله پشتی تنها کافی است روی آن ضربه زده و پس از مشاهده لیست موجود، چیزهایی که نیاز ندارید را دور بریزید. همچنین می توانید این کار را در زمان دویدن یا حتی رانندگی نیز انجام دهید.

۴- از وارد شدن به رد زون‌ها خودداری کنید

در دنیای بازی های پابجی موبایل، بازیکنان باید علاوه بر نبرد با دشمنان، حواسشان به رد زون ها نیز باشد. این بخش ها با دایره هایی قرمز رنگ روی نقشه اصلی بازی مشخص شده است. رد زون ها نوعی زمین مرگ برای هر بازیکن محسوب می شوند.
بنابراین سعی کنید تا حد امکان وارد زون های بازی نشوید. این مناطق به این دلیل خطرناک است که احتمال برخورد توپ های جنگی به شدت بالاست. اگر به هر دلیلی مجبور به عبور از این مناطق شدید، سعی کنید فورا در یک ساختمان در آن اطراف پناه بگیرید تا همه چیز به حالت عادی خود بازگردد.

۵-مراقب پل‌ها باشید

همانطور که میدانید پل ها در دنیای بازی های آنلاین به عنوان یکی از بی خطر ترین بخش های بازی شناخته می شوند و انتظار چندانی از این مناطق نداریم. اما در دنیای پابجی همه چیز متفاوت است. این پل های دوست داشتنی یکی از پرخطر ترین مناطق بازی محسوب می شوند. با کوچک شدن فضایی که در آن حضور دارید ممکن است برای رسیدن به دیگر مکان های نقشه مجبور به رد شدن از پل های بازی شوید.
این موضوع یکی از بدترین اتفاقاتی است که ممکن است در طول بازی رخ دهد. بنابراین در صورتی که مجبور به رد شدن از روی این پل ها شدید، حواستان باشد، زیرا همیشه یک دشمن دیگر روی این پل ها منتظر شماست. علاوه بر این ها ممکن است با استفاده از خودرو مسیر پل را بسته باشند. در این حالت بهتر است بیخیال عبور کردن از روی پل شده و مسیر دیگری را انتخاب کنید. همچنین اگر روی پل هایی که مجبور به عبور از آن شدید، درگیری اتفاق افتاد، سعی کنید از گوشه های پل رد شده تا کمتر توجه کسی را به خود جلب کنید.

 

اشتراک‌گذاری
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.