دعوا با دوست پسر

۸ روش برای اینکه بتوانید کاری کنید که دوست پسر عصبانی خود در هنگام یک دعوا به شما گوش دهد

ممکن است شما  دعوا با دوست پسر  خود را تجربه کنید و فرصتی برای حل مسائل با دوست پسر خود را اگر بخواهید و قصد داشته باشید که با او آشتی کنید ، و او به هیچ وجه به شما گوش ندهد ، نداشته باشید.چه کاری باید انجام دهید تا دوست پسر شما به شما (حرف شما) گوش دهد تا بتوانید احساس خود را بیان کنید؟بر اساس نظرسنجی از زنان ، ما به شما، “۹ روش برای اینکه بتوانید کاری کنید که دوست پسر عصبانی خود در هنگام یک دعوا به شما گوش دهد را ارائه میدهیم.” روی گوش دادن (به او) تمرکز کنید تا زمانی که شریک زندگی شما آنچه را می خواهد بگوید را گفته باشد.”اگر من حرف او را قطع کنم ، او قطعا عصبانی تر می شود ، بنابراین پس من فقط به او اجازه میدهم تا وقتی که احساس رضایت کند ، صحبت کند.”منتظر بمانید تا فرصتی برای صحبت شما پیش بیاید. اگر با تکان دادن جدی سر خود به او نشان دهید که با اشتیاق به او گوش می دهید ، باید او به موقع آرام شود.

مطالب پیشنهادی: نحوه کنار امدن با طرد شدن در یک رابطه عاطفی:۱۵ راهکار کارشناسی

دعوا با دوست پسر

روش صحیح دعوا با دوست پسر

۱٫ در دعوا با دوست پسر گریه بکنید (اشک بریزید)

و بگویید ، “تو مجبور نیستی که اینقدر داد بزنی/لازم نیست که اینقد داد بزنی…””من فکر می کنم که گریه کردن در زمان مناسب به خوبی کار کند و موثر باشد! “استفاده از اشکهای خود به عنوان یک سلاح ممکن است در اینجا توجیه و تصدیق شود. با این حال ، بسته به این که شریک زندگی شما چقدر عصبانی است، ممکن است فقط بیخیال شود و شما را نادیده بگیرد ، بنابراین تشخیص شرایط (عصبانی بودن او) مهم است.

۲٫ در دعوا با دوست پسر با گفتن “من می فهمم که چی میگی” افکار شریک زندگی خود را معکوس کنید”

هر کسی اگر طرف مقابل هی با او جنگ کند و جواب گستاخانه پس بدهد عصبانی خواهد شد ، پس بنابراین من درک و فهم خودم را از حرفای او با نشان دادن اینکه به نظرات او گوش می دهم و احترام می گذارم ، نشان می دهم”کنترل احساسات خود و اخلاقی برخورد کردن(یعنی به نوعی دست پیش رو نگرفتن) نیز ممکن است خوب باشدو جواب بدهد. پرسیدن سوالات روشن و واضحی مانند: “بنابراین به عبارت دیگر ، منظور شما اینه که …” را به آن اضافه کنید. به او نشان دهید که شما واقعاً گوش می دهید و نگرانی های او را جدی می گیرید.

۳٫ در دعوا با دوست پسر عصبانیت او را با فریاد جواب دهید

“دیگه کافیه!تا کی می خواهی عصبانی بمانی؟ به اندازه کافی عصبانی بودی! “”هنگامی که من قدرتم را برای فریاد زدن متقابل به او جمع کردم ، او ناگهان ساکت شد.”همچنین می توانید با ترساندن او ، او را ساکت کنید.از کلمات خیلی خشن که باعث شود او کاملاً دور شود و کنار بکشد اجتناب کنید. اگر این کار نکرد و موثر نبود ، بهتر است بلافاصله دست به استراتژی دیگری بزنید.

در دعوا با دوست پسر عصبانیت او را با فریاد جواب دهید

۴٫ مدتی صبر کنید و احساسات خود را از طریق یک پیام (اینترنتی) بیان کنید

“اگر صبر کنید تا او آرام شود و بعدا افکار و احساسات خود را برای او ارسال کنید ، حداقل باید در ان زمان سخنان شما را بخواند.”اگر وقت بگذارید گاهی اوقات بهتر و موثر تر نیز می شود.اگر مرتباً به او پیام دهید ، ممکن است دوباره عصبانی شود ، بنابراین صبور باشید و منتظر پاسخ او بمانید.

۵٫ در دعوا با دوست پسر صادقانه تقصیر و اشتباه خود را قبول کنید و بگویید ، “متاسفم. من اشتباه کردم. “

“اگر در ابتدا تسلیم شوم ، فکر می کنم که عصبانیت او نیز برطرف خواهد شد.”در این استراتژی ، شما به راحتی تسلیم می شوید.با این حال ، اگر بدون هیچ دلیلی فقط عذرخواهی کنید ، او فکر خواهد کرد که شما فقط می خواهید جنگ را به سرعت خاتمه دهید. بهتر است از عذرخواهی غیرصمیمانه و دروغگین خودداری کنید.

۶٫  قبل از اینکه آنچه را که می خواهید بگویید ، از او بپرسید ، “آیا به حرفهای من گوش می دهید؟”

من فکر نمی کنم یک شخص بالغ و  بزرگسال بتواند به این سوال” نه “بگوید.”این استراتژی روشی است که به طرز ماهرانه ای موافقت او را برای گوش دادن بخواهید و درخواست کنید.اگر عصبانیت شریک زندگی شما به اوج خود رسیده است ،  ممکن است جواب رد/منفی بدهد ، بنابراین صبر کنید تا کمی اوضاع آرام شود.

در دعوا با دوست پسر از او سوال بپرسید

۷٫ در دعوا با دوست پسر نتیجه گیری و اتمام خود را با گفتن این جمله شروع کنید

“چیزی که بیشتر میخوام بگم اینه که …” بالاخره شانس گفتن و صحبت کردن را پیدا کردم ، اما او حرف من را با گفتن:” اون چیزی که می خوای بگی چیه! قطع کرد ” اصلا خوب پیش نرفت … ”وقتی شریک زندگی شما ناراحت است ، به نظر می رسد که بهتر باشد با مهمترین نکته شروع کنید.خود را فقط در یک جمله بیان کنید و بگویید ، “من فقط می خوام که تو این کار را انجام بدی!” همچنین این نیز ممکن است به خوبی کار کند و موثر باشد.

۸٫ تماس فیزیکی را با لمس دست و بازوی او آغاز کنید

“وقتی دستهایم (بازو هایم) را به پشت او حلقه کردم و زمزمه هایی کردم، میتوانستم احساس کنم که عصبانیت دوست پسر من از بدن او خارج شده است/رفع شده است!” اگر به نظر رسید که کلمات کافی نیستند ، ممکن است تلاش برای شروع تماس فیزیکی نیز موثر باشد و کارکند. هیچ خطری در آنجا باعث نمی شود که شما را از آنجا دور کند مگر اینکه شریک زندگی شما تمایل به خشونت داشته باشد.

اشتراک‌گذاری
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *