علائم بارداری دختر باکره چیست

علائم بارداری دختر باکره چیست؟

وجود پرده بکارت و باکره بودن دختر دلیلی بر عدم بارداری نیست ولی این احتمال را به شدت کاهش می‌دهد. این پرده می‌تواند به صورت مانعی از ورود مایع به داخل واژن جلوگیری کند. ضمن اینکه زوجین سریعاً مایع منی را پاک کرده‌ باشند؛ این احتمال را باز هم کاهش داده‌اند. در ادامه به بررسی این موضوع می پردازیم و به شما  خواهیم گفت که احتمال بارداری در دختر باکره چقدر است؟ و علائم بارداری در دختر باکره کدامند.

احتمال بارداری دختر باکره چقدر است؟

احتمال وجود حاملگی در صورت باکره بودن دختر وجود دارد ولی این احتمال بسیار کم است. در دوران عقد این اتفاقی معمول است که پس از برقراری رابطه جنسی زنان از ترس حاملگی دچار استرس شده و همین استرس و نگرانی پریود شدن آنها را به تعویق می‌اندازد و به دنبال آن پریود نشدن استرس حاملگی را بیشتر می کند و آنها در چرخه ای از استرس و نگرانی قرار می گیرند.

اگر مایع منی مرد بر روی واژن ریخته شود این اتفاق امکانپذیر خواهد بود ولی احتمال آن بسیار کم است زیرا وجود پرده بکارت خانم ها ماننده یک محافظ عمل میکند و از ورود مایع منی و اسپرم جلوگیری میکند.

تذکر مهم اینکه حتی در مایع بی رنگی که قبل از منی از آلت مردانه خارج می شود نیز ممکن است اسپرم وجود داشته باشد؛ لذا دختران جوانی که در دوران عقد به سر می برند باید مراقب این مسائل باشند و سعی کنند دوران عقد را طولانی نکنند.

مطلب پیشنهادی: احتمال بارداری دختر باکره بدون دخول وجود داره؟!

از کجا بفهمیم که مایع منی وارد شده یا خیر؟

یکی ازمهمترین نشانه های بارداری خانمها بهم خوردن زمان پریود آنها میباشد که اگر این بی نظمی و تعویق به وجود بیاید، احتمال بارداری وجود دارد و با بیبی چک یا آزمایش خون بارداری قابل تشخیص خواهد بود.

بهترین روش پیشگیری اورژانسی از بارداری قرص لوونورژسترول است که در اولین فرصت باید مصرف شود و حداکثر تا ۷۲ ساعت زمان برای استفاده آن زمان دارید.

مطلب پیشنهادی: چطور تشخیص بدم پردم سالمه؟

فرآیند حامله شدن چگونه است؟

در هنگام آمیزش جنسی حدود سیصد و پنجاه میلیون اسپرم که در مایع منی مرد وجود دارد رها می‌شود. برای شروع فرآیند حاملگی این اسپرم‌ها می‌بایست به عمق دستگاه تناسلی زن برود. اسپرم‌ها از مسیر دهانه رحم به طرف رحم و از آنجا به طرف لوله‌های شیپوری می‌روند. در این حرکت بیشتر آنها از بین می‌روند و فقط ۲۰۰۰ تا ۳۰۰۰ عدد آنها پس از داخل شدن در رحم به لوله‌های شیپوری می‌رسند. از طرف دیگر در زن، از زمان بلوغ تا زمان یائسگی به هر ماه در حدود روز چهاردهم قاعدگی یک تخمک آزاد شده که آماده باروری است از مسیر لوله شیپوری به طرف رحم می‌رود.

این عمل را که هر ماه یک بار انجام می‌گیرد تخم‌گذاری می‌نامند. اگر تخم‌گذاری در همان زمانی انجام گیرد که اسپرم‌ها در دستگاه تناسلی زن‌ رها شده است و تخمک در لوله شیپوری آماده باشد، اسپرم مرد با تخمک زن تماس پیدا می‌کند و بدین صورت است که سر اسپرم به تخمک نفوذ می‌کند و هسته با آن یکی می‌شود و دم اسپرم از سر آن جدا می‌گردد. اگر در آن زمان، تخمک وجود نداشته باشد، اسپرم‌ها ممکن است در حدود ۷۲ ساعت به انتظار ورود تخمک زنده بمانند.

از طرفی تخمک‌ها نیز تنها تا ۳۶ ساعت می‌توانند در لوله‌ی رحمی برای ملاقات با اسپرم و عمل لقاح سالم بمانند. بعد از آن تخمک‌ها پیر و از کار افتاده شده و احتمال باروری وجود ندارد.

علائم بارداری دختر باکره

احتمال بارداری دختر باکره چقدر است؟

۱- درد سینه و نوک سینه

هنگام حاملگی تقریبا سه هفته بعد از عمل لقاح متوجه درد در سینه و نوک سینه خود می شوید (وقتی قاعدگی حدود یک هفته دیر می گردد). همچنین ممکن است متورم شوند، همانند نزدیک شدن به زمان قاعدگی.

۲- لک دیدن خفیف یا گرفتگی عضلات شکم

اگر باردار باشید، لکه های خفیف صورتی رنگ در زمان تشکیل جنین می تواند نمایان گردد (وقتی که جنین در داخل پوشش رحم قرار می گیرد). این مورد تقریبا ۸ تا ۱۰ روز بعد از تخمک
گذاری یعنی کمی زودتر از رسیدن موعد قاعدگی روی می دهد. معمولا می توان خونریزی ناشی از تشکیل جنین را از قاعدگی تشخیص داد:
اگر کمی زودتر از زمان مورد انتظار رخ دهد، اگر خفیف و اندک و به صورت لک های مایل به صورتی رنگ باشد (نه قرمز و غلیظ همانند قاعدگی معمولی) و از الگوی یک قاعدگی نرمال پیروی نکند (خفیف، به تدریج شدید و سپس دوباره خفیف).
گرفتگی عضلات شکم نیز می تواند در مراحل آغازین بارداری شایع باشد. وقتی که رحم حالت متوسط خود را بدست آورده و در سه ماهه دوم توسط استخوان خاصره بهتر نگهداری می شود، بدن همانند زمان قاعدگی مستعد گرفتگی و درد عضلات شکم است.

۳- تیره شدن دور نوک سینه

در دوران اولیه حاملگی (نزدیک زمان قاعدگی) ممکن است دور نوک سینه تیره تر و قطور تر گردد. گفته می شود که رنگ تیره تر دور نوک سینه به نوزاد در یافتن نوک سینه برای شیرخوردن کمک می کند. همچنین ممکن است رگ های سینه نمایان تر شده و برآمدگی های کوچکی در اطراف نوک سینه قرار دارند بزرگ تر شده و یا تعدادشان افزایش یابد.

۴- خستگی مفرط

در صورت حاملگی، یکی از شابع ترین علائم در هشت تا ۱۰ هفته اول خستگی و فرسودگی می باشد. وقتی باردار می شوید، بدن شما دچار یک سری تغییرات متابولیک می گردد. تمامی بخش های بدن باید خود را برای فرآیند رشد یک کودک آماده کنند. برای اغلب زنان خستگی بعد از هفته دوازدهم از بین می رود.

۵- حالت تهوع و استفراغ

اگر باردار باشید ممکن است خیلی سریع (یک هفته بعد از عمل لقاح) متوجه حالت تهوع و اخوشی صبحگاهی گردید. حالت تهوع می تواند هر زمانی اتفاق بیفتد، روز یا شب.

۶- ادرار مکرر

زمانیکه قاعدگی به مدت یک تا دو هفته به تاخیر می افتد، ممکن است متوجه شوید که بیش از حد معمول ادرار می کنید. این بدان علت است که کودک در حال رشد درون رحم، به مثانه شما فشار می آورد.

۷- یبوست

ممکن است در رزوهای اولیه بارداری متوجه تغییر در اجابت مزاج خود گردید. هورمونهای اضافی تولید شده در حین حاملگی، باعث می گردد روده کارایی خود را تا حدودی از دست بدهد.

۸- افزایش دمای طبیعی بدن

اگر دمای طبیعی بدن حتی بعد از سپری شدن زمان قاعدگی بالا ماند و به میزان قبل از تخمک گذاری تقلیل نیافت، احتمال حاملگی بسیار افزایش می یابد. هنگامی که شما حامله می شوید، تخمک در لوله های رحم (محل رشد جنین) بارور می گردد. در این هنگام است که بدن شما نهایتا می تواند تشخیص دهد که شما حاملا هستید. وقتی هورمون hCG ترشح می شود، زنان معمولا برای بار سوم یک افزایش دما احساس می کنند که به اندازه تغییر دمای اولیه نیست، اما در خلال یک هفته تا ۱۲ روز بعد از افزایش دمای مربوط به تخمک گذاری می توان آن را مشاهده نمود.

۹- قطع قاعدگی

این می تواند اولین نشانه حاملگی بشمار آید. بخصوص اگر روال قاعدگی شما بصورت منظم بوده باشد. این نشانه به همراه نشانه های مثبت دیگر ممکن است بارداری شما را به اثبات برساند.

۱۰- تست حاملگی مثبت

اگر قاعدگی شما حداقل یک روز دیر شد و آماده اید که حقیقت را بدانید، ممکن است بخواهید یک تست حاملگی خانگی را انجام دهید. تست حاملگی ادرار می تواند در فاصله ۱۰ تا ۱۴ روز بعد از عمل لقاح دقیق عمل نماید (شاید!). اگر نمی توانید تا موعد قاعدگی صبر کنید، تست حاملگی خونی می تواند در فاصله ۸ تا ۱۰ روز بعد از عمل لقاح دقیق عل نماید. بخاطر داشته باشید که تست های حاملگی (حتی تست خونی) ۱۰۰ درصد و بدون اشتباه نیستند. اگر نتیجه تست شما منفی بود و باز احساس حاملگی نمودید، یک هفته بعد تست را تکرار کرده و پزشک خود را در مطلع کنید.

برای وقوع حاملگی می‌بایست موارد زیر اتفاق بیافتد:

۱٫ رابطه جنسی حداکثر در فاصله کمتر از ۳۶ ساعت بعد از تخمک‌گذاری و یا کمتر از ۷۲ ساعت قبل از تخمک‌گذاری برقرار شود.
۲٫ کل روزهای احتمال تخمک‌گذاری در زن با توجه به سیکل قاعدگی تنها ۱۰ روز در یک سیکل می‌باشد.
۳٫ اسپرم بتواند خود را در این محدوده‌ی زمانی اعلام شده از مسیر طولانی ابتدای واژن به لوله شیپوری رحم برساند.
۴٫ در صورتی که دختر باکره باشد اسپرم بتواند از سوراخ پرده بکارت عبور کرده و خود را به داخل واژن برساند.

اشتراک‌گذاری
42 نظر
  1. سلام ببخشید من عقدم باکره هستم آزمایش خون دادم مشخص شده حامله ام شبها دلم درد میگیره لکه بینی هم ندارم دکتر سونو برام نوشته که مطمئن بشه باردارم چون میگن دخول نداشتین ممکنه یا خارج از رحم باشه یا پوچ..بنظر شما من حامله ام
    مطالبتون فوق العاده بود لایک

    1. سلام نگران نباشید خیر این مسئله ربطی به بارداری خارج از رحمی و یا پوچ ندارد با توجه به مثبت بودن آزمایش خون شما باردار هستید با توجه به اینکه علائم خطر لکه بینی و یا خون ریزی ندارید جای نگرانی وجود ندارد بهتر است ۱۰ روز دیگر سونوگرافی انجام بدهید زیرا فعلا برای انجام سونوگرافی زود است.

    2. الان حامله اگه حامله ای چیکارش کردی

  2. من چند هفته پیش رابطه بدون دخول داشتم هیچ دخولی صورت نگرفت اما همان ماه پریود نشدم چند سال پیش هم یک ماه پریود نشده بودم کم خونی و استرس و پریود نامنظم دارم ولی میترسم باردار باشم ایا من تلقین میکنم یا واقعا باردارم لطفا زود جواب بدین خیلی ممنون

  3. سلام خسته نباشید ببخشید ایا با پیشاب روی واژن امکان بارداری وجود داره؟قرص مصرف میشده و پریود صورت گرفته ولی نگرانم

  4. سلام ببخشیدمن یک ماه پیش پریودشدم ودوروزبعدازخوب شدنم رابطه بدون دخول داشتم الان چند روزاززمان پریودیم میگذره ولی پریودنشدم حالم بهم میخوره وسرم دردمیکنه آیااحتمال حاملگی وجود داره؟ممنون میشم اگه زودجواب بدید

    1. سلام بهتر است برای اطمینان از تست بی بی چک استفاده کنید.

  5. سلام ببخشید من حدود دوهفته پیش با نامزدم رابطه بدون دخول داشتم وباکرم هستم قبلا هم قاعدگی نامنظم داشتم ولی محض اطمینان رفتم دکتر ازمایش بتا دادم جوابش هنو نیومده سوالم اینه که اگ الان حامله باشم جنین دوهفته ای تو سقطش به بکارتم مشکل ایجاد میکنه چه نوع سقطی پیشنهاد میکنین؟؟ تروخدا جواب بدین نگرانم

  6. سلام وقتتون بخیر. من دختر هستم و باکره هستم. پریودیم تقریبا منظمه. و سیکلش ۲۸ روزه اشت. ۱۷ ام ماه پیش (تیر) پریودیم بوده. من دو روز پیش یعنی ۸ مرداد با نامزدم رابطه بدون دخول در حد تماسی داشتیم. ایشون شلوار پاشون بود ولی من نه . من چند دقیقه بعدشم متوجه شدم در حد یه لکه شلوار نامزدم خیسه حالا از کی بوده متوجه نشدم. با توجه به این که توی بازه تخمک گزاری نبودم چقدر خطر حاملگی هست؟ من چی کار کنم؟ تو رو خدا کمکم کنین.

  7. سلام میخواستم ببینم آیا احتمال بارداری،با دست کثیف هست، من یه ایراد بزرگی دارم ببا الت جنسی همش ور میرم البته نه به قصد لذت از،روی،عادت، خوب توی خونه برادر مجرد دارم می ترسم یه موقع جایی مثل کامپیوتر .کثیف بوده باشه

  8. سلام خانم دکتر خسته نباشید.من با نامزدم رابطه بدون دخول داشتیم نامزدم برای اینکه پیشاب بعد از ارضا شدنش با اندام تناسلی من برخورد نداشته باشه کاندوم گذاشتن ولی متاسفانه هنگامی که آلت تناسلیشون به آلت تناسلی برخورد داشت (مالش)کاندوم پاره شد و آب پیشاب ریخت روی دهانه واژنم.بلافاصله خودم راخشک کردم وشستم و یک ساعت بعد هم قرص اورژانسی خوردم .تخمدان پلی کیستیک دارم و متفورمین میخورم و دو روز از تاریخ پریودی گذشته بود وچون پریود نشدم با نامزدم رابطه برقرار کردم .تو رو خدا از استرس نزدیکه سکته کنم برای بار اولم بود که رابطه برقرار میکردم که کاش نکرده بودم .احتمال بارداری چقدره؟تو رو خدو کمکم کنید من باکره هستم ?

  9. ببخشید من چنوقت پیش با نامزدم رابطه بدون دخول داشتم خودم متوجه نشدم ولی اون میگ ک اسپرم روی کناره های واژن من بوده احتمال حاملگی هس لطفا جواب بدین

  10. سلام ببخشید من عروسی کردم هنوز پرده بکارت دارم باید چکاری انجام بدم میخوام باردارشم نمیشه

    1. سلام باید برای معاینه به پزشک مراجعه نمایید تا علت مشکل شما بررسی شود .

  11. سلام ببخشید من عروسی کردم هنوز پرده بکارت دارم باید چکاری انجام بدم میخوام باردارشم نمیشه

  12. سلام ببخشید من رابطه مقعدی داشتم ولی نامزدم میگویو حس میکند ک اب در کنار واژنم چند قطره بوده اما خودم جیزی حس نکردم و الان دو روزه پریودیم عقب افتاده. دردی در جایی از بدنم احساس نمیکنم و باکره هم هستم. ایا احتمال بارداری هست. من و همسرم ب شدت نگران هستیم.ممنون میشم ج بدید.

    1. سلام خیر احتمال بارداری ضعیف است.

  13. سلام من تازه نامزد کردم حین رابطه باهمسرم آبش نفهمیدیم ریخته شد داخل رحم یامقعد هنوز فک میکنم پرده بکارتم دارم بعدازرتبطه قرص ضدبارداری خوردم آیابااین وجرد احتمال بارداری میره؟

    1. سلام اگر قرص ضد بارداری مصرف می کنید احتمال بارداری ضعیف است.

  14. سلام خسته نباشید دو هفته پیش من با نامزدم رابطه مقعدی داشتم من متوجه نشدم منی دیواره واژن ریخته شده باشه ولی نامزدم میگه ریخته شده الانم حس میکنم شکمم ورم کرده یکمی و سرگیجه دارم البته ب پریودیمم سه روز مونده ایا این ورم واس پریودیه یا بارداری؟نگرانم توروخدا زود ج بدین

  15. سلام خسته نباشید دو هفته پیش من با نامزدم رابطه مقعدی داشتم من متوجه نشدم منی دیواره واژن ریخته شده باشه ولی نامزدم میگه ریخته شده الانم حس میکنم شکمم ورم کرده یکمی و سرگیجه دارم البته ب پریودیمم سه روز مونده ایا این ورم واس پریودیه یا بارداری؟نگرانم توروخدا زود ج بدین

  16. سلام من‌قاعدگی‌ نامنظمی‌داشتم و ماه قبل رابطه با همسرم داشتم ولی هیچ ابی نزدیک واژن من‌ نریخت و من‌باکره هستم عقدیم الان چند روزه قاعدگیم عقب افتاده احتمال داره باردار باشم؟ولی نزدیکی‌با واژن من داشت تقریبا ولی هیچ ابی نریخت نزدیکش

  17. سلام ببخشید من ۱۷ سالمه و تاحالا با کسی هم رابطه نداشتمه ولی خب حالت های بارداری دارم شکمم بزرگ شده سینه هامم ب طور فجیهی درد میکنن احساس خستگی و حالت تهوع هم دارم اخرین پریودیمم ۲۹فروردین بود چون نا منظم بود رفتم دکتر و امپول بهم زد و پریود شدم ایا من حامله ام خیلی میترسم کمکم کنید همه هم بهم میگن چاق شدی

  18. سلام من باکرم با نتمزدم ماه پیش سکس بدون دخول داشتم ایشنون ابشون ریختن رویه باسنم سریع شستم بعد ۲هفته پریود شدم نه لکی دیدم بعد نه قبلش پریودی هیچ لکی ندیدم

    ماه بعد هیچ رابط حنسی نداشتم پریودیم عقب افتاد یک روز عقب پریودی لکه دیدم سریع پریود شدم پریودم تو ۷ روز شدم بعد قطع شد روز بعدش من لکه صورتی رنگ دیدم روز دیگش لکه زرد خیلی کمر رنگ دیدم
    این علائم بارداری هست

  19. سلام من یک ماه پیش رابطه بدون دخول داشتم و البته من یک دختر باکره هستم و الان دو روزه که از زمان پیرودی میگذره ولی من هنوز پریود نشدم ایا امکان حامله شدن من وجود دارد؟؟؟؟ لطفا هر چه سریع تر پایخ بدید

  20. سلام من ماه پیش با نامزدم رابطه بدون دخول داشتم خیلیم حواسمون بود هم خودمونو با دستمال تمیز کردیم هم بااب شستیم منتها من این ماه پریودیم یک هفته است که عقب افتاده بیبی چک استفاده کردم منفی شد هیچ علائمی هم ندارم که نشانه ی بارداری باشه. الان مطمئن باشم که باردار نیستم یا ممکنه باشم؟لطفا زود جواب بدید خیلی مهمه

  21. با سلام عذر خواهی میکنم من مرد هستم و با عشقم رابطه داشتیم ینی رابطه ما جوری بود که بعداز ارضاع شدن من اب منی من به بیرون ریخته شدن ینی به اطراف ولی چونکه تو حالت طبیعی نبودیم خیلی ایشون با دستش ور میرفت و تو حالت خودش نبود ینی طوری که بیشترین اب بیرون ریخته شد ولی یکمی از اب همینطوری فکر کنم به اطراف و تقریبا نزدیک واژنش مالیده شد و باکره هست ایا امکان حملگی وجود داره خواهش مندم جواب این سوال رو بدین چونکه جان دو نفر تو خطر هست و خانواده بسیار بدی داره میترسم اتفاقی اتفاده باشه ک با مرگ جفتمون تموم بشه ??

  22. سلام خسته نباشید من یه بسته قرص روکین مصرف کردم بعد از اینکه تموم شد روز بعدش با نامزدم رابطه داشتم و شک داریم که منی ریخته باشه چند ساعت بعدش ۴تا قرص ال دی خوردم و ۱۲ ساعت بعدشم ۴تا دیگه خوردم اما الان توی فاصله هفت روزه تا مصرف بسته بعدی پریود نشدم و ترشحات سفید رنگی دارم بوی شیر میده خیلی میترسم .یعنی باردارم؟

  23. سلام دکتر وقت بخیر ، من با نامزدم رابطه مقعدی دارم ، تاحالا به پرده بکارتش دست نزدم ، الان حدود چهل روزه که پریود نشده و کاملا غیر عادیه واسش خودش میگه که سابقه نداشته ، تازگی از بیبی چک استفاده کرد واسش مثبت زد ، لطفاً بگید احتمال بارداریش هس یا نه؟؟؟ آخه از رابطه مقعدی چطور ممکنه!!! لطفاً زود جواب بدین ممنون

  24. سلام خسته نباشید
    من ۱۱ روز پیش بانامزدم رابطه داشتم ولی دخول نبود فقط التش روی واژنم کشیده شد میترسم با پیشاب حامله شده باشم
    من ماه پیش ۱۲ هم پریود شدم ولی این ماه ۶ م پریود شدم دل درد کمی دارم پایین شکمم هم درد داره و خونریزی خیلی خیلی کمه اصلا میشه گفت ندارم انقدر کمه ورنگش صورتی نیست تیره رنگه ، در صورتی که من معمولا انقدر زیاد خونریزی دارم نمیشه کنترلش کرد
    واین رو هم بگم من پریودی منظمی ندارم معمولا ۲/۳روز عقب میوفته بعضی ماهام بیشتر
    تست خونگی هم گرفتم از همون روز تا الان با وایتکس وقندواینا همش منفی بوده به نظر شما حاملم؟؟
    توروخدا زود جواب بدید

  25. سلام من رابطه مقعدی داشتم الان حالت تهوع دارم سه روزه احساس خستگی میکنم ممکنه باردار باشم

  26. سلام خسته نباشید من ۴روز پیش باهمسرم رابطع بدون دخول داشتم و باکره هستم .اسپرم همسرم دور واژنم بوده چقد احتمال حاملگی هست؟لطفاکمکم کنید

  27. سلام خسته نباشید من باکره هستم هنگام نزدیکی اسپرم نامزدم دورواژنم بوده چقدر احتمال بارداری وجودداره؟؟

  28. سلام من یه ماه پیش همسرم رابطه بدون دخول داشتم
    بعد از ان پریودم کم شد یعنی اول با ترشحات قهوای و بعد خون قهوه ای اونم حیلی کم برای دوسه روز هیچ علائم بارداری ندارم ولی میترسم باردار باشم
    خواهش میکنم کمک کنید

  29. سلام من ۱۹ روز بعد از شروع پریودی با نامزدم رابطه بدون دخول داشتم ک متاسفانه اب ایشون روی دهانه واژن ریخته شد ، بکارتم به احتمال ۹۰ درصد دارم بعد از یک ساعتم قرص ضدبارداری مصرف کردم
    الان ۳ روز مونده به پریودیم لکه های خونی قرمز رنگ دارم و گرفتگی عضله
    ایا احتمال بارداری وجود داره؟؟

  30. سلام من با دوستم رابطه لاپا داشتم حدود۱۵روز از زمان پریودم گذشت بعد پریود شدم وزمان پریودم از ده روز گذشت۵روز خون ریزی بود هفت روز لکه بینی..بی بی چک دادم فقط یه خطcقرمز شد آیا احتمال بارداری هست؟؟

  31. سلام. من حدود روز چهاردهم دوره ی جنسی با نامزدم رابطه ی بدون دخول داشتم… از کاندوم استفاده کردیم… و بعدش دست نامزدم با واژنم برخورد کرد… فکر میکنم دست نامزدم آلوده به مایع منی بود
    قرص ضد بارداری مصرف نکردم
    و الان چند روزی هست که قاعدگیم عقب افتاده… از شروع قاعدگی قبلی الان ۳۱ روز میگذره و من معمولا حدود ۲۵ یا ۲۶ روز بعد پریود میشدم؛ البته هیچ وقت پریودی منظمی نداشتم و گاهی حتی تا ۳۵ روز هم کشیده… با توجه به اینکه استرس هم دارم ، نمیدونم باردار هستم یا بخاطر استرس قاعدگیم عقب افتاده…
    نتیجه ی بیبی چک هم منفی بود
    لطفا راهنمایی کنید… ممنون میشم

  32. سلام من حدود ۴ هفته پیش رابطه فقط در حد مالش داشتم نامزدم التشونو پاک کرده بودن اما شک داشتیم دقیقا دوروز بعد عادت ماهانه من شروع شد و ۷ روز مثل همیشه خونریزی داشتم الان امکان اینکه باردار باشم وجود داره؟ممنون میشم سریع جوتب بدید

  33. سلام من باکره هستم یک ماه پیش با نامزدم رابطه لای پایی داشتیم اما اون میگه مایه منی اون روی واژنم نریخته و من تخمدان هام کیست داره و دارم قرص مصرف میکنم دو تا از قرص هایم مانده و هنوز یک هفته تا قاعدگیم مونده آیا احتمال بارداری وجود داره آخه ی مدته یوبوست دارم لطفا جواب بدید

  34. سلام ببخشید در دوران نامزدی رابطه بدون دخول داشتیم من و همسرم من هنوز باکرم پردمو دارم الان ۱۰روزه از زمان پریودی رد شده ک هنوز پریود نشدم فقط یکم امروز کمر درد دارم ممکن است حامله باشم لطفا هر چه سریعتر جوابمو بدین بخدا خیلی استرس داریم

  35. سلام ، من با نامزدم ۱ خرداد رابطه بدون دخول داشتم ، نامزدم آلتشو مالید به واژنم و منی رو ریخت رو واژنم ….
    احتمال بارداریم هست ؟
    امروز سرگیجه و حالت تهوع دارم

  36. سلام ، من با نامزدم ۱ خرداد ( دو روز بعد از شروع قاعدگیم) رابطه بدون دخول داشتم ، نامزدم آلتشو مالید به واژنم و منی رو ریخت رو واژنم ….
    احتمال بارداریم هست ؟
    امروز سرگیجه و حالت تهوع دارم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *