آیا اسپرم از شلوار عبور میکند

آیا اسپرم از لباس رد می شود؟! | آیا بارداری از روی لباس ممکنه؟

ببخشید من با نامزدم رابطه سطحی داشتم و لباس زیر تنم بود و مایع منی به لباس زیر برخورد کرد. آیا احتمال بارداری هست؟ آیا اسپرم از لباس رد می شود؟، آیا اسپرم از لباس عبور میکند؟

انتقال اسپرم از روی لباس

پاسخ مشاور نی نی نما:

اسپرم از لباس رد نمی شود و معمولاً روی آن خشک می شود و خیلی زود از بین می رود. بنابراین احتمال بارداری بسیار بعید است. اسپرم چند دقیقه بیشتر در هوای آزاد زنده نمی ماند و در محیط گرم و مرطوب مدت بیشتری زنده می ماند.

احتمال بارداری از روی لباس زیر

از آنجایی که اسپرم در هوای آزاد و بر روی سطوحی مانند پارچه ظرف مدت زمان چند دقیقه ایی از بین می رود، احتمال بارداری از روی لباس زیر زیر بسیار کم است.

مطلب پیشنهادی: احتمال بارداری با پیشاب از روی لباس وجود دارد؟!!

 

اگر منی نزدیک واژن وجود داشته باشد، آیا می توانید باردار شوید؟

بله. اگر اسپرم در نزدیکی مهبل (واژن) باشد و یا خشک نشده باشد، می توانید باردار شوید. ممکن است شنیده باشید که اکسیژن اسپرم را می کشد. این باور درست نیست. اسپرم تا زمانی که خشک نشود، می تواند حرکت کند. اسپرم تازه ممکن است نشت کند و در نزدیکی دهانه واژن قرار گیرد. اگر مرطوب باقی بماند، می تواند راه خود را تا واژن ادامه دهد و از طریق رحم به داخل رحم برود و تخمک را بارور کند.

مطلب پیشنهادی: احتمال بارداری با مالش آلت ممکنه؟!

اگر مرد در یک وان و یا حمام داغ انزال کند، میتوانید باردار شوید؟

اگر اسپرم از طریق آب به بدن زن راه یابد، بسیار بعید است که بارداری رخ دهد. در مورد آب داغ وان، دمای آب یا مواد شیمیایی، اسپرم ها را در چند ثانیه می کُشند. در وان حمام که با آب گرم ساده پر شده است، اسپرم ممکن است تا چند دقیقه زنده بماند. با این حال، اسپرم پس از وارد شدن به آب، باید به سرعت وارد واژن شود. سپس باید به دهانه رحم برود و سپس به داخل رحم برود. بارداری در این صورت بسیار غیرممکن است.

آیا اسپرم کش ها اسپرم را میکُشند؟

اسپرم کش ها نوعی ابزار کنترل بارداری هستند که می توانید یا همراه با کاندوم یا بدون کاندوم آنها را استفاده کنید. آنها در انواع مختلفی از جمله کرم، ژل، فوم و شیاف عرضه میشوند. اسپرم کش ها اسپرم را از بین نمی برند. در عوض، حرکت منی را متوقف میکند، که باعث کاهش تحرک اسپرم می شود. زن، اسپرم کش را در نزدیکی دهانه رحم استعمال میکند تا اسپرم به داخل رحم نرسد.

هنگامی که از اسپرم کش همراه با کاندوم یا یک روش جلوگیری دیگر استفاده میکنید، ۹۰ تا ۹۷ درصد موثر است. بدون کاندوم، اسپرم کش یک شکل موثر کنترل بارداری نیست، زیرا حدود ۲۸ درصد زمان ها برای جلوگیری از بارداری شکست میخورد.

اشتراک‌گذاری
یک نظر
  1. ای کسی که الان پریود ه بارداری منتفی است؟k

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *