پیشنهادهای نوروزی ویژه برای سفرهای داخلی در عید ۹۸

عید ۹۸ به کجای ایران سفر کنیم؟!

 تورهای نوروزی ۹۸

بهترین برنامه‌های سفر همان برنامه‌هایی است که به سادگی به آرام‌ترین و ارزان‌ترین مقاصد برنامه‌ریزی می‌شود. برای همین کارشناس‌های آژانس مقتدر سیر برنامه‌های ویژه‌ای را برای سفرهای داحلی پیش‌بینی کرده است که با قیمتی مناسب و هزینه‌ای اقتصادی خانواده‌تان را به تماشای دیدنی‌های ایران بروید.

هیجان و خوش‌گذرانی در جزیره با تور کیش نوروز

 تور کیش نوروز 98

تور کیش برنامه‌ریزی برای اقامتی هیجان‌انگیز در نگین خلیج فارس است. زیباترین و مجهزترین جزیره‌ی ایران که این‌روزها نه فقط مقصد اصلی ایرانی‌ها، بلکه محلی برای خوش‌گذارنی بسیاری از توریست‌های خارجی است را باید ببینید و از تفریحات آن لذت ببرید.

با توجه به قوانین جمهوری اسلامی، توریست‌های خارجی برای اقامت ۱۵ روزه در این جزیره و دیگر مناطق آزاد نیاز به ویزا ندارند و به سادگی می‌توانند میهمان این جزیره باشند.
شما اما به عنوان ایرانی این امکان را دارید که با قیمت‌های مناسب‌تر به این سفر بروید می‌توانید به وب سایت مقتدر سیر نگاهی بیاندازید و برای آخر هفته‌ی زمستانی خود حال و هوای تابستانی را برنامه‌ریزی کنید.
تفریح‌های آبی، هتل‌های مجهز ساحلی و دیدنی‌های طبیعی آنقدر در کیش به چشمتان می‌خورد که اگر می‌خواهید همه‌ی آنها را به‌خوبی در برنامه‌هایتان بگنجانید باید بیش از یک‌هفته در آنجه بمانید. اما نگران نباشید با همراهی کارشناس‌های آژانس می‌توانید با مناسب‌ترین برنامه همراه شوید و از اقامتتان لذت ببرید.

ایام عید یکی از فصل‌های پرمسافر این جزیره است که هوای خوب و امکانات آن ایرانی‌ها را به خود جذب می‌کند، پس برای اینکه از هم‌اکنون بتوانید در بهترین هتل‌های ساحلی جزیره بمانید و با بهترین پرواز و در مناسب‌ترین روزها به این جزیره برسید با کارشناس‌های آژانس مقتدر سیر تماس بگیرد و همین امروز تور کیش نوروز ۹۸ را با قیمتی ارزان‌تر بخرید.

رهایی در زیباترین جاذبه‌های طبیعی خلیج‌فارس با تور قشم نوروز

تور قشم نوروز 98

تور قشم را برای تماشای دیدنی‌ترین جاذبه‌های طبیعی در زمرد خلیج فارس انتخاب کنید و آخر هفته‌ای ویژه را در کنار مردمان مهربان و آب و هوای معتدل جزیره بگذرانید.
ساحل طلایی قشم در این فصل دلپذیر است و می‌تواند ساعت‌ها شما را عاشق آرامشش کند. می توانید از راهنماهای محلی کمک بگیرید و سری به کافه‌های ساحلی بزنید و در کنار آبی دریا و آفتاب دلپذیر که هوایی بهاری را این روزها در جزیره برایتان می‌سازد آرام شوید.

امکانات و تجهیزات رفاهی و سفر قشم، همانند کیش نیست اما می‌توانید در هتل‌ها و اقامتگاه‌های مناسب جزیره با هزینه‌ای کمتر و خرجی مقرون به صرفه‌تر بمانید و با سفری هیجان‌انگیز تجربه کنید.
به سافاری بروید و در میان شن‌های طلایی صحرا حسابی هیجان ذخیره کنید و یا با قایق‌های محلی به تماشای جنگل‌های حرا بروید و این شگفتی طبیعت را از نزدیک ببینید. 

برای برنامه‌ی خانوادگی‌تان حتما پیشنهاد می‌کنیم که یک‌روز صبح طلوع آفتاب را بر روی آبی دریا تماشا کنید و با قایق‌ها به سوی جزیره‌ی هنگام در نزدکی قشم بروید و رقص دلربای دلفین‌های خلیج فارس را از نزدیک ببینید و خاطره‌ای بی‌نظیر برای خودتان ثبت کنید.

آب و هوای معتدل و مهربانی مردمان این منطقه، قشم را به یکی از مقاصد پرطرفدار ایرانی‌ها برای تعطیلات نوروز تبدیل کرده است و به همین دلیل در آن فصل بیشتر هتل‌ها و اقامتگاه‌ها تکمیل ظرفیت می‌شوند و ممکن است نتوانید اقامت خوبی در جزیره داشته باشید، پس برای اینکه تجربه‌ی خوبی از سفر به قشم داشته باشید هم‌اکنون به وب سایت مقتدر سیر سر بزنید و بهترین برنامه‌ی تور قشم نوروز ۹۸ را رزرو کنید تا آسوده تعطیلاتتان را در جزیره بگذرانید.

نیایش و خوشگذرانی در پرطرفدارترین شهر ایران با تور مشهد

تور مشهد نوروز 98

مشهد شهری که نماد آرامش و مهربانی در ایران است، در همه‌ی فصل‌های سال پر است مسافران ایرانی و خارجی که نه تنها یک‌بار، بلکه نزدیک به چندین‌بار مسافر مشهد شده‌اند و از امکانات و برنامه‌های گردشگری آن لذت برده‌اند.
همه‌ی مسافران تلاش می‌کنند در لحظات ابتدایی سفرشان به دیدار امام هشتم (ع) بروند و در صحن زیبا و آرام این صحن مقدس با پروردگارشان راز و نیاز کنند و در برنامه‌های نیایش امام رضا (ع) شرکت کنند. تماشای صحن طلایی و معماری شگفت‌انگیز بخشی از گردشگری این شهر است که به شما پیشنهاد می‌کنیم بعد از تماشا و راز و نیاز حتما به موزه رضوی هم سر بزنید و با تاریخ اسلام و شیعیان آشنا شوید.

بعد از اینکه قلب‌تان آرام شد و راز و نیازتان به پایان رسید می‌توانید در برنامه‌های فرهنگی شهر همراه شوید. به تماشای مقبره‌ی فردوسی شاعر بزرگ ایرانی بروید و عصرها در برنامه‌های فردوسی‌خوانی آنجا شرکت کنید و از داستان‌های کهن لذت ببرید. 

مقبره‌ی نادرشاه هم یکی دیگر از تماشایی‌ترین معماری‌های مشهد است که نباید از دست دهید. شما برنامه‌های تفریحی دیگری هم برای خانواده‌تان برنامه‌ریزی می‌کنید. تماشای پارک مینیاتور، یکی از دیدنی‌ترین ساخته‌های بشر است که باید ببینید. در این پارک از همه‌ی نمادهای معماری دنیا نمونه‌‌ی مینیاتوری ساخته شده است.

یک‌روز هم برای هیجان و خوش‌گذرانی در پارک‌های بزرگ آبی مشهد خالی کنید و برای فرزندانتان هدیه‌ای بی‌نظیر بگذارید. پارک‌های بزرگ و مجهز این شهر بسیار شناخته شده‌اند و حتما باید به آنها سری بزنید.
برای رفتن به مشهد هر وقت که اراده کنید زمان مناسبی است. آخر هفته‌تان را در این شهر آرام بگذرانید و هم‌اکنون در وب سایت مقتدر سیر بهترین برنامه
تور مشهد را بخرید. 

منبع خبر : ویرلن

اشتراک‌گذاری
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *