مقاربت منقطع به چه معناست؟

اين روش قديمى‌ترين روش کنترل بارورى اختيارى است. اين روش هيچ هزينه يا وسيله‌اى لازم ندارد و روشى بسيار رايج است. در اين روش مرد قبل از انزال خود را کنار مى‌کشد و بدين ترتيب از ريختن مايع منى در مهبل جلوگيرى مى‌کند. بعضى زوج‌ها اين روش را با موفقيت انجام مى‌دهند. در حالى ‌که بعضى ديگر از زوج‌ها در انجام آن با مشکل روبرو هستند. از معايب اصلى اين روش اين است که مايع قبل از انزال ممکن است اسپرم داشته باشد و حتى يک قطره از مايع منى براى حاملگى کافى است. به‌ علاوه، اشتباه در زمان کنار کشيدن، مى‌تواند به ريختن مقدارى از مايع منى در مهبل بيانجامد. بنابر اين ميزان شکست در پيش‌گيرى از باردارى با اين روش ممکن است تا حد ۲۵ درصد باشد.

 

برای دیدن پربازدیدترین های نی نی نما لطفاً کلیک کنید…

اشتراک‌گذاری
2 نظر
  1. خانمها لطفا بخوانند….حالات مختلف آمیزش جنسی و نزدیکی بین زن و مرد: حالت اول آمیزش جنسی، این سنتی ترین نوع آمیزش جنسی است که بسیاری برای اولین بار آن را انجام می دهند و بدین صورت است که زن در زیر قرار گرفته و پاهای خود را به اندازه ای که احساس راحتی کند باز می کند و مرد در میان پاهای زن دراز کشیده و عمل دخول را انجام می دهد. در این حالت بهتر است که هراز چند گاهی مرد تمام بدن خود را با بدن زن تماس دهد, حالت دوم این نوع آمیزش جنسی را اصطلاحا پهلو به پهلو مینامند. در این حالت هم مرد و هم زن به پهلو خوابیده و عمل دخول را انجام میدهند. البته میشود حالت اول را به این حالت پیوند زد, یعنی به همان صورتکه مرد روی زن قرار گرفته بود دوتایی به پهلو بخوابند.در مورد نحوه قرار گرفتن دست و پاها, بهتر است که آن را به عهده خانم گذاشت تا به هر صورتیکه راحت تر است, آنگونه انتخاب کند. در این حالت از آنجایی که اکثر نقاط بدن مرد و زن با یکدیگر در تماس خواهند بود لذت بیشتری عاید طرفین میشود.این حالت از آمیزش جنسی از آنجا که زن متحمل فشار زیادی نمیشود و آزادی عمل مناسبتری دارا خواهد بود, در بین خانمها طرفداران زیادی دارد.

  2. چند توصیه به خانومهای عزیز: حداقل هفته اي يكبار با همسرتان قرار سكس بگذاريد. علاوه بر اين يك قرار، سه قرار ملاقات ديگر هم باهم در هفته داشته باشيد كه بدون انجام سكس داخل اتاق كنارهم باشيد. اين قرار ملاقات ها را در راس اولويت هايتان قرار دهيد. وقتي زمانش فرا مي رسد با اشتياق در رابطه شركت كنيد و خواهيد ديد كه شما هم به اندازه ي او لذت خواهيد برد.
    همسرتان را متهم نكنيد. اگر او مي خواهد كه به فلان شيوه با شما سكس كند، غر نزنيد و شكايت نكنيد كه چرا وقتي نمي خواهيد مجبوريد كاري را انجام دهيد. درعوض همه ي تلاشتان را به كار گيريد كه از سكس لذت ببريد، همين!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *